Ik ben het met je eens. Met als toevoeging dat Raf gewoon meer een ster is dan buurmeisje Floortje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb Floortje altijd als winnaar gezien, en vind haar over de hele serie beter... maar Raffaëla was zoveel beter deze show. Bij dat laatste nummer veegde ze de vloer aan met de versie van Floortje. Die uithaal was fenomenaal.
Blijft wel een kutnummer.
Raffaëla maakt me ook nog steeds elke keer aan het lachen, Floortje mist dat.
Je voorspellingen zijn meestal waarquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf. Punt.
Ben bang dat het een duidelijke zaak gaat worden..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Danzig het volgende:
Gaat spannend worden ben ik bang
Ja... en daarnaast kijkt Floortje altijd alsof ze moet poepenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Met als toevoeging dat Raf gewoon meer een ster is dan buurmeisje Floortje.
dat was ook gewoon geweldig gezongenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef -Marlii- het volgende:
Door het laatste nummer van Raf was ik echt helemaal om eigenlijk!
Krijgen we dan ook foto's van jou en haar?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf. Punt.
Dit is geen voorspelling maar waarneming.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je voorspellingen zijn meestal waar.
.
Ik ookquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef PeRi het volgende:
Ik heb voor het eerst met Idols ooit gestemd.
Hé CDP!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:36 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Raf. Punt.
Dat duurde vorige week zaterdag bij mij ook een half uur. En toen zat ik nota bene in de studio.quote:
Ligt er aan, als mensen alleen naar deze aflevering kijken zullen ze Raffa gaan stemmen, als ze over het geheel oordelen (alle liveshows) dan zullen ze Floortje stemmen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben bang dat het een duidelijke zaak gaat worden..
Die zijn er allang!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:37 schreef Quara het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook foto's van jou en haar?
Jammer dat het echt verspild geld isquote:
Ben daar maar niet zo zeker vanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:38 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ligt er aan, als mensen alleen naar deze aflevering kijken zullen ze Raffa gaan stemmen, als ze over het geheel oordelen (alle liveshows) dan zullen ze Floortje stemmen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer dat het echt verspild geld is.
Hmm... alweer iets wat ik vergeten ben deze maand. Ban me niet aubquote:
Dan moet je uit het raam springen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik voor Floortje ben, moet ik dan ook naar 5656 smsen, en naar 0909-0301 bellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |