Nee dat is het goede.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Niet stiekem omgewisseld ?![]()
Zodat iedereen op Floortje stemd.
allebei even duurquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe werkt dat smsen/bellen? Wat is goedkoper enzo.
Goed teken! Iedereen belt voor Raffa!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef charmed_angel het volgende:
ik krijg een 'in gesprektoon' als ik naar 09090302 (RAF) bel.......kutzooi!
Even duur (60 cent).quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Yeahinho het volgende:
Hoe werkt dat smsen/bellen? Wat is goedkoper enzo.
True that! tering wat kan die Raffa zingenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Nou, het lijkt me nu wel duidelijk wie gaat winnen, dat moeten zelfs de Floortje-fans wel met me eens zijn!
Als je i-dols moet geloven e.d. zingen deze 2 uitstekend. Dan is alleen nog wat de keuze kan uitmaken hoe ze performen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, ik vind je persoonlijk erg zielig als je nu nog over 1 van deze 2 kandidaten zegt dat ze bijvoorbeeld heel vals zingen of schreeuwen of wat dan ook...
Ik ken het hoor.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:31 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik Houten Hart van haar ook erg goed vond. Live zelfs beter dan wat ik op tv terug zag. Maar dit laatste nummer vond ik tegenvallen. Disco Inferno deed ze weer wel (
) erg goed
En ja, ik overdrijf ook regelmatig in mn reactiesheb nu ff een eerlijk momentje
Wat is het verschil dan? Wat is het 'leukste'?quote:
Ik heb het al toegegeven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:33 schreef Svensational het volgende:
Nou, het lijkt me nu wel duidelijk wie gaat winnen, dat moeten zelfs de Floortje-fans wel met me eens zijn!
Dat had je al duidelijk gemaakt ja.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Jezus, ik vind Raffaela zo veel beter dan Floortje! Zo ontzettend veel meer ster en idool. Ze is er, op alle vlakken, gewoon steengoed in.
Mooie vergelijkingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb het al toegegeven.
Het is het WK-74.
Nederland won de prijs van het hele toernooi. Maar de moffen waren in de finale net iets beter.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Floortje haalt het op alle fronten niet bij Raffaëla..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |