Smsen en dan Raffaela intypen he.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik voor Floortje ben, moet ik dan ook naar 5656 smsen, en naar 0909-0301 bellen?
Ik vrees dat dat ze voornamelijk naar deze afl. gaan kijken. De percentages liggen dicht bij elkaar, dus ik ben nu echt bang dat het Raffa gaat worden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:38 schreef Danzig het volgende:
[..]
Ligt er aan, als mensen alleen naar deze aflevering kijken zullen ze Raffa gaan stemmen, als ze over het geheel oordelen (alle liveshows) dan zullen ze Floortje stemmen.
Oeh goed idee!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef tong80 het volgende:
Oh ik heb het verkeerd begrepen.
Ik heb net mijn GSM mobieltje opgestuurd naar Floortje.
Nou maar hopen dat ze hem terugstuurt.
Echt wel!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je zou bijna lesbisch worden he!
ROFL !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef tong80 het volgende:
Oh ik heb het verkeerd begrepen.
Ik heb net mijn GSM mobieltje opgestuurd naar Floortje.
Nou maar hopen dat ze hem terugstuurt.
quote:
Kan je het net zo goed ergens anders aan uitgevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:39 schreef Yeahinho het volgende:
Als ik voor Floortje ben, moet ik dan ook naar 5656 smsen, en naar 0909-0301 bellen?
Je moeder is tof!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef LeBeau het volgende:
M'n moeder heeft twee keer voor Floortje gestemd.
Tja, ik heb Floortje steeds goed gevonden, maar nu ik die single in de versie van Raff heb gehoord ... Ik hoorde Randy in gedachten al zeggen: Girl, you nailed this song!quote:
Mijn moeder twee keer op Raffaela dus dat heft elkaar mooi opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef LeBeau het volgende:
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
Raffa heeft gehakt gemaakt van Flora.
Je moet 'r toch beter op gaan voeden LeBeau!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef Insomaniac het volgende:
Ik krijg 2 SMS'jes terug, telt mn stem nu ook dubbel?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef Svensational het volgende:
Raffa heeft gehakt gemaakt van Flora.
Wel zo slim idd... Het is gewoon dom om je dat te laten overkomen als je in zo'n positie staat...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Volgend jaar zit er vast een clausule in het deelnemerscontract: zwangerschap is einde deelname.
Come on!quote:
Je kan altijd op Floortje stemmen, die is wel bereikbaar..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
Pff, onbereikbaar weer.
Hallo mevrouw LeBeau zn moeder, ik ken u niet, maar ik wil bij deze zeggen dat ik u best een beetje stom vind!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef LeBeau het volgende:
We got a hot one!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef Riparius het volgende:
Tja, ik heb Floortje steeds goed gevonden, maar nu ik die single in de versie van Raff heb gehoord ... Ik hoorde Randy in gedachten al zeggen: Girl, you nailed this song!![]()
Freakyquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:41 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb de stemmen van m'n moeder ook al gecompenseerd. Eerste keer sinds Irma eruit ging dat ik voor Idols heb gestemd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn moeder twee keer op Raffaela dus dat heft elkaar mooi op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |