Kan dat er wel vanaf als mod bij fok zijnde?quote:
Kan ze zo'n leuke mobile van maken in het ledikantje.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:27 schreef Godlike02 het volgende:
Best leuk die trofee voor als ze straks tot haar ellebogen in de poepluiers staat![]()
Ik vind haar stem niet prettig bij dit soort nummers. Bij uptempo vind ik haar persoonlijk (veel) beterquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:27 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik probeer echt objectief te blijven, Lynx! Floor was de beste bij de duetten, maar hier hoor ik liever Raffa..
Hij moet wel, want er zit niks anders op!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:28 schreef Tinkepink het volgende:
Zou HJ zich er bij neergelegd hebben dat Raff gaat winnen?
Je hebt je contributie voor deze maand nog niet betaald.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:28 schreef Quara het volgende:
[..]
Kan dat er wel vanaf als mod bij fok zijnde?![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:27 schreef charmed_angel het volgende:
Raf zingt het veeeeeeeeel mooier, veel warmer, met veel meer gevoel. Geweldig! RAF GAAT WINNEN!
Dat is toch ook niet de bedoeling dat je helder luistert... Gewoon het gevoel wat de persoon bij je oproept, daar moet je op af gaan!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:28 schreef Brighteyes het volgende:
Zo leuk om te zien dat sommige mensen echt gewoon niet meer helder kunnen luisteren maar zich laten leiden door voorkeuren...
Uptempo is ze ook beter, kijk maar naar het Elvis-nummer en Disco Inferna, knallend is ze op dr best!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik vind haar stem niet prettig bij dit soort nummers. Bij uptempo vind ik haar persoonlijk (veel) beter
Ik dacht al... ik ben wat vergeten deze maandquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je hebt je contributie voor deze maand nog niet betaald.
De ban komt er aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |