quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed.... even offtopic.... ik heb net blauwe druiven op, maar daar raak je echt megavol van... hebben jullie dat ook?![]()
Ja, dat was niet best.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef Danzig het volgende:
Die Imagine-versie van Floortje
Ik had gedacht dat ik wel onherkenbaar zou zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef Insomaniac het volgende:
TOM_TOM JE BENT KEDO BIJ GRANDAL KEUKES!![]()
![]()
![]()
Die van mij nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:18 schreef Lotjeb het volgende:
[..]
Raffa! Mijn stem heeft ze in elk geval
60 cent, en je hebt straks in ieder geval niet het gevoel dat je d'r had kunnen redden en het gelaten hebquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit nu te twijfelen of ik soms niet voor de eerste (en laatste) keer in m'n leven zal gaan stemmen.
Op Raffa dan natuurlijk.
Gewoon doen. Flora krijgt vrees ik dik veel sympathiestemmen voor dr keelpijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Ik zit nu te twijfelen of ik soms niet voor de eerste (en laatste) keer in m'n leven zal gaan stemmen.
Op Raffa dan natuurlijk.
Sluit ik me bij aan, ze kan nu de genadeklap geven.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef Toeps het volgende:
Als Raffa nou GEVOEL in dat nummer weet te leggen, dan is Floortje exit.
Thanks, je bent te goed voor deze wereld.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:19 schreef Quara het volgende:
-Hans- ik gun jou de eerste keer met floortje. After that she's all mine![]()
GELUKIG ZAT IK KEIGOED OP TE LETE!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat ik wel onherkenbaar zou zijn..
ik hebal 3 keer gestemdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:20 schreef Yeahinho het volgende:
Op Raffa dan natuurlijk.
Laat me raden: emotieloosquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Blijkbaar was "Jerney" net bij Koppensnellers, en het zou nog best grappig zijn ook.![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:22 schreef Yeahinho het volgende:
Waar ligt Emmen, vraagt ie.
Ga je schoolgeld terughalen ofzo.
zei ze toch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef chansadres het volgende:
Gadverdamme, nu een aplausje voor van mij
ik dacht applausje van mij dat ik verstond......quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef chansadres het volgende:
Gadverdamme, nu een aplausje voor mij
Thnx!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks, je bent te goed voor deze wereld.![]()
Veel plezier met haar.
Wie? jij?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef moemoe het volgende:
Jaaaa, verneuken maar!
Dovequote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:23 schreef chansadres het volgende:
Gadverdamme, nu een aplausje voor mij
Eens.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:24 schreef ranja het volgende:
Ik vind nu de Floortje versie al beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |