Dat kun je zelf ook doen hoor!quote:
quote:
Dat is echt niet zo hoor , dat denk je alleen maar , poets je tanden en drink wat muntthee , zal je zien dat het weer weggaatquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Heel goed van je![]()
Ik krijg trouwens steeds meer zin in zoetigheid en lekkers. Geen idee waarom, maar ik smacht er gewoon naar
Of drink een glas water. Als er iets absoluut niet naar meer smaakt van wat dan ook, dan is het wel water.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:04 schreef N.icka het volgende:
Dat is echt niet zo hoor , dat denk je alleen maar , poets je tanden en drink wat muntthee , zal je zien dat het weer weggaat
Kan je anders niet met jezelf afspreken dat je één snoepje krijgt in ruil voor een uur schoonmaken?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:09 schreef Isabeau het volgende:
Heel goed van je![]()
Ik krijg trouwens steeds meer zin in zoetigheid en lekkers. Geen idee waarom, maar ik smacht er gewoon naar
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:43 schreef Maeghan het volgende:
Ik was vandaag heel erg zielig en boos, dus ik had geen honger. Ik stond op, ging naar m'n werk, en normaal eet ik dan in m'n koffiepauze, maar die heb ik overgeslagen omdat ik nergens zin in had. In m'n avondpauze had ik nog geen honger, maar ik moest gewoon even gaan zitten, ik trok 't niet meer. Kheb mezelf gedwongen een blikje cassis te nemen. Echter rond 20.00 kreeg ik wel trek (hm, raar nou), en toen heb ik een plakje salami gepikt en iemand had nog negerzoenen staan, daar heb ik er ook maar een van gepikt. En nog een paar hapjes brood, want dat moest toch weg. Verder m'n avondeten (macaroni met beetje groente en kaas) op met een beker water en een beker koffie. Ik weet niet hoe ik uit kom qua kcal, maar het boeit me ook niet. Ik kan niet terecht bij degene die ik het liefst onder zou willen huilen, en dat is heel naar. En m'n vrienden wonen zo ver weg en ik zie ze zo weinig, en dat is ook heel naar. Het is ook naar als je iets in vertrouwen vertelt, en diegene vertelt het aan de betreffende persoon en al je collega's, zonder dat jij dat weet, zodat iedereen dus al maanden over jouw priveleven loopt te lullen achter je rug om. Heerlijk. Wel goed voor de lijn, hoor, maar liever toch maar niet meer.
I second that.quote:Op zondag 12 maart 2006 10:23 schreef kwakveense het volgende:
Maeghan wat naar allemaal! een virtuele knuffel helpt niks, maar ik geef hem toch...*knuffelt*....zo.
Het tweede is minder, maar het eerste is natuurlijk wel erg lekkerquote:Op zondag 12 maart 2006 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Geur is weg. Maar ik heb nog steeds geen idee wat het was![]()
Ja, de geur is gelukkig weg. We hebben 1 nachtje in de woonkamer geslapen omdat het zo'n sterke kattenpisgeur was...maar goed, het lijkt weg te zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 12:01 schreef Troel het volgende:
Het tweede is minder, maar het eerste is natuurlijk wel erg lekker
Ik denk van het puddingbroodje (ja het was meer een belinerbolquote:Op maandag 13 maart 2006 08:05 schreef Isabeau het volgende:
Alweer een nachtje gewerkt en voor de zoveelste nacht geen candybars of chipjes gepakt(dat staat vlak bij me en ik ben de halve nacht alleen zonder 'sociale controle')
En ymme, ik ben benieuwd! Hopenlijk ben je natuurlijk afgevallenWaar was je van aan de diarree dan?
quote:Op maandag 13 maart 2006 09:12 schreef pluisje het volgende:
Zo, gisteren durfden mijn ouders eindelijk (na 10 maanden) heel voorzichtig te informeren of ik soms was afgevallen...
Toen ik 'ja, bijna 20 kilo' zei, heb ik echt even genoten van die gezichten
Ze hadden het niet eerder gevraagd omdat ze bang waren dat ik soms helemaal niet was afgevallen, en ik hun vraag op zou vatten als 'oh, vind je dat nodig soms?'
quote:Op zondag 12 maart 2006 22:24 schreef Rewimo het volgende:
Voor de fotokandidaten: ik heb PoseidonVS vandaag gezien en hij is niet engHij heeft zelfs twee schattige kindjes
Ik weet trouwens niet of ie weet dat ik hem gezien heb
![]()
PoseidonVS
Ik fiets iedere dag naar mijn werk, totaal ongeveer 45 minuten. Daarnaast wandel ik in de lunchpauze met m'n collega's. Ik kom dus best veel buiten en beweeg ook wel. Punt is dat ik om af te vallen nog meer moet bewegen dan dit en daar heb ik gewoon geen energie meer voor. Misschien komt 't omdat ik al een tijdje wat down ben, heeft ook met de winter te maken, heb altijd een hekel aan de winter... 't is donker en koud en na de feestdagen heb ik 't wel weer gezien. Van mij mag de lente dan wel weer beginnen. Ik hoop dus dat 't weer wat beter gaat als de bomen weer groen worden en de temperatuur wat stijgt.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:28 schreef ymme het volgende:
Levitation, misschien moet je nu juist gaan sporten. Zodat je weer wat fitter wordt. Dit helpt bij mij altijd.
Of ga eens lekker buiten lopen, met dit weer. Van op de bank hangen wordt je ook moe..
Dus onderneem eens wat. Misschien dat het helpt
Probeer die instelling eens te veranderen. Zie de positieve kanten van de winter.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik fiets iedere dag naar mijn werk, totaal ongeveer 45 minuten. Daarnaast wandel ik in de lunchpauze met m'n collega's. Ik kom dus best veel buiten en beweeg ook wel. Punt is dat ik om af te vallen nog meer moet bewegen dan dit en daar heb ik gewoon geen energie meer voor. Misschien komt 't omdat ik al een tijdje wat down ben, heeft ook met de winter te maken, heb altijd een hekel aan de winter... 't is donker en koud en na de feestdagen heb ik 't wel weer gezien. Van mij mag de lente dan wel weer beginnen. Ik hoop dus dat 't weer wat beter gaat als de bomen weer groen worden en de temperatuur wat stijgt.
Zucht, wat heb ik toch een hekel aan full-time werken. 't Zonnetje schijnt en ik zit verplicht binnen. Zou ook best een uurtje (of 2) willen wandelen. Met dat binnen zitten kom ik nooit van mijn dipje af.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:33 schreef ymme het volgende:
Ik heb de was buiten gehangen. Resultaat bevroren. Ik hoop dus dat nu de zon erop staat, het straks gewoon lekker droogt en niet meer bevroren is
Maar inderdaad heerlijk weer om te wandelen nu. Ik ga dat straks ook maar even doen
Dat zou ook zeker helpen jaquote:Op maandag 13 maart 2006 11:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zucht, wat heb ik toch een hekel aan full-time werken. 't Zonnetje schijnt en ik zit verplicht binnen. Zou ook best een uurtje (of 2) willen wandelen. Met dat binnen zitten kom ik nooit van mijn dipje af.
Moet maar snel op zoek naar een "gat in de markt" zodat ik mijn tijd niet meer hoef te verdoen met werken voor een baas.![]()
Uhh.. mijn vrije dagen zijn al op, althans ik heb ze allemaal gereserveerd:quote:Op maandag 13 maart 2006 11:40 schreef ymme het volgende:
[..]
Dat zou ook zeker helpen ja![]()
Kun je anders niet gewoon een dag vrij nemen. Morgen ofzo.. En dan ga je lekker wandelen 2 uur![]()
Gewoon je baas even lief aan kijken![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef Sjeen het volgende:
Dit moet ik nog even delen!!! Ik heb zaterdag in Londen bij Esprit een nieuwe jeans gekocht... Maat 42![]()
Wauwquote:Op maandag 13 maart 2006 13:55 schreef Sjeen het volgende:
Dit moet ik nog even delen!!! Ik heb zaterdag in Londen bij Esprit een nieuwe jeans gekocht... Maat 42![]()
Nee, deze keer niet (die hadden we vorige keer wel gedaan, was erg leuk!) We zijn zaterdag naar MamaMia geweest, absoluut de moeite waardquote:
Ik zit ook op de grens 42/44quote:Op maandag 13 maart 2006 13:57 schreef ymme het volgende:
[..]
![]()
Gaaf. Hier kan ik voorlopig alleen nog maar van dromen.
Ik heb nu maat 44 (als het klein uitvalt 46)![]()
Bij de 42 beginnen de winkels weer te schitteren bij mij![]()
Het geen wat ik heb ingevoerd, is ook alles wat ik vandaag eet.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:48 schreef kwakveense het volgende:
ymme: je hebt niet meegenomen in de tabel wat voor vetten je voor bereiding hebt gebruikt...dat scheelt een hoop
en verder: je hebt geen lunch ingevoerd, en alleen crackers en wat fruit en jam dus t lijkt me dat je dan inderdaad behoorlijk laag uitkomt...
Aqua sporten is erg intensief. Dus dat is zeker een goed idee van jouquote:Op maandag 13 maart 2006 15:49 schreef octopussy het volgende:
tvp
vandaag sinds tijden weer eens op de weegschaal gestaan![]()
ik ben ongeveer 2 kilo zwaarder dan mijn regeltje, en scheur uit al mijn broeken![]()
Maar ik ben netjes aan het bijhouden wat ik eet en probeer onder de 1700 kcal per dag te blijven. Ik heb zowaar zin om te gaan sporten. Ik denk dat het zonnige weer invloed heeft op mijn energiepeil.![]()
zal ik eens gaan aqua-sporten?
Kun je anders niet zo'n lamp regelen voor mensen met winterdip? Ik weet natuurlijk niet hoe veel last je er van hebt en of het echt door gebrek aan licht komt. Ik heb het ook, meestal vrij vroeg in de winter juist, maar gelukkig heb ik tegenwoordig maar een handjevol slechte dagen dus ik accepteer het zo maar. Vergeleken met wat het vroeger was ben ik hier dolblij mee. Ik probeer maar zo veel mogelijk buiten te komen, gezond eten, vroeger slapen en ook gewoon wat meer eten als dat nodig is (voel me snel slap in de winter). Verder valt er niet zo veel aan te doen denk ik. Oh ja, een plant op je bureau misschien? =)quote:Op maandag 13 maart 2006 11:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zucht, wat heb ik toch een hekel aan full-time werken. 't Zonnetje schijnt en ik zit verplicht binnen. Zou ook best een uurtje (of 2) willen wandelen. Met dat binnen zitten kom ik nooit van mijn dipje af.
Moet maar snel op zoek naar een "gat in de markt" zodat ik mijn tijd niet meer hoef te verdoen met werken voor een baas.![]()
dan kloppen die calorieën wel denk ik. biefstuk is mager vlees en ekookte aardappels zijn ook niet zo calorierijk...wel de mayo invoeren dan ook he!quote:Op maandag 13 maart 2006 15:52 schreef ymme het volgende:
[..]
Het geen wat ik heb ingevoerd, is ook alles wat ik vandaag eet.
Balansdag, na het weekend (veel gegeten afgelopen weekend)
Vetten, die zijn er deze keer niet. Ik bak in grill pan of met een bakvelletje.
Ik moet toch vetten hebben elke dag, dus gewoon een beetje mayo bij de aardappels.
![]()
Xenical doet ongeveer hetzelfde als een WLSquote:Op maandag 13 maart 2006 21:03 schreef Isabeau het volgende:
Als je Xenical wilt hou er dan rekening mee dat je een paar keer per dag je ondergoed kan verschonen als je geen inlegkruisjes gebruikt. Je ontlasting druipt er gewoon uitDaarbij kan je dan ook een probleem krijgen met de vetoplosbare vitamines A, D en E.
Ik had vanmorgen een verrassing op de weegschaal87,2 kg
(vorige week 88,8)
Nieuwe regel:
Isabeau (1m67) (31,4) was 99,6 kg, weegt nu 87,2 kg en wil graag 63 kg wegen -12,4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |