Dat klinkt inderdaad hoop vol.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:01 schreef Pandorah het volgende:
Gisteravond kwam ik ook in een sneeuwstormpje terecht met de auto. Eerst dacht ik dat het mijn ramen waren die beslagen waren maar het bleek dus verminderd zicht te zijn![]()
En hier nog iemand met spierpijn dus je bent vandaag niet de enige freecell. Gisteren een nieuwe slag aangeleerd bij badminton ter voorbereiding op het toernooi van zondag, maar nu dus even flink wat spierpijn in mijn arm
.
En volgens mij valt het best mee wat je gegeten hebt ymme, als ik ruim reken zit je nog niet op de 1000 kcal (of loop ik ergens iets fouts te rekenen?). Maar vandaag fruit en groente extra eten is altijd goed.
Wij redden dat.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:02 schreef teigan het volgende:
we hebben nog 4 maanden om tot die 100 te komen hoor, dus veel sneller hoeft het niet...
Liever niet zelfs. Geef mij maar inhoudelijke posts boven het geslowchat waar ik overheen moet scrollen.quote:Op donderdag 2 maart 2006 12:23 schreef Marloes het volgende:
Waarom moet je zo nodig tot de 100 komen binnen 4 maand? *niet snapt*
Typisch iets voor een jongen om dat te zeggen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:31 schreef YanniiCke het volgende:
Op school noemt een jongen mij steeds dik maar volgens mij ben ik helemaal niet dik
ik doe elke week hockeyen enzo en ik eet ook best gezond, wat kan ik nogmeer doen?
Wij hebben hier thuis veel Medion-spul en we zijn er erg tevreden over!quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik wist wel dat ik 'm ergens gezien had
[afbeelding]
http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_10/OFF04.HTM
Misschien zijn er meer belangstellenden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |