South of England, cuntquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:50 schreef Gunner het volgende:
Sukkel. Arsenal komt niet eens uit zuid londen
En London ligt natuurlijk in Noord Engeland...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:50 schreef Gunner het volgende:
Sukkel. Arsenal komt niet eens uit zuid londen
wanker.lekker dag dromen over de successen van de spurzquote:
Groetjes uit de CLquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:52 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En London ligt natuurlijk in Noord Engeland...
En dat uit de mond van een AFC'er.quote:
FUCK THEM ALL,FUCK THEM ALL,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
ow yeah. we are the arsenal so fuck the rest
Ah toe,mogen we een keer?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:55 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En dat uit de mond van een AFC'er.
Nee,zolang Roman er isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Erge is dat hij altijd voor Chelsea is
leuk.quote:
Och god, beetje op je teentjes getrapt?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
leuk.
en nu weer terug tussen de vuilniszakken, kakkerlak.
en dan ook nog een 'lollige' limbo. m'n dag kan niet meer stuk...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:07 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Och god, beetje op je teentjes getrapt?
Ach, meneer heeft een woordje geleerd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:00 schreef fanneke het volgende:
[..]
leuk.
en nu weer terug tussen de vuilniszakken, kakkerlak.
Jij bent toch ook een kakkerlak?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ach, meneer heeft een woordje geleerd.
Mwhahahahahhahahammersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:14 schreef DutchGooner het volgende:
Bolton trouwens op 1-0 thuis tegen West Ham
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Jij bent toch ook een kakkerlak?
misschien als ze wat meer buitenlanders hadden opgesteld was dit niet gebeurtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:14 schreef DutchGooner het volgende:
Bolton trouwens op 1-0 thuis tegen West Ham
West ham doet 't altijd "slecht"tegen bolton.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:20 schreef Gunner het volgende:
[..]
misschien als ze wat meer buitenlanders hadden opgesteld was dit niet gebeurt
Sinds ik een zwak voor Arsenal hebquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:34 schreef Grimm het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft Ajax wat tegen West ham
Dan zou ik toch al niet te blij zijn met de huidige tussenstand gezien de ranglijst....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:34 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Sinds ik een zwak voor Arsenal heb![]()
Is gewoon het volgende slachoffer van Ferguson.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:36 schreef Gunner het volgende:
Van Nistelrooy weer op de bank, zal die leuk vinden
Duh.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zonder Horseface kan Man Utd het dus best af.
Ben je van de pot gerukt?quote:Op zondag 12 maart 2006 16:02 schreef Dos37 het volgende:
Laat Ruud maar mooi vertrekken. Nu krijgen we er tenminste nog wat centen voor
Lijkt me anders gunstig voor datquote:
Idd een verliespartij voor loserpool zal gunstig zijnquote:Op zondag 12 maart 2006 17:46 schreef fanneke het volgende:
[..]
Lijkt me anders gunstig voor dat clubje van jou![]()
Deed ie dat ook niet op het EK2004 tegen Frankrijk? Dat was toch ook Gerrard?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:57 schreef Grimm het volgende:
Passte de bal terug naar z'n keeper maar zag Henry over 't hoofd, en die scoorde
klopt, lieten ze op de BBC ook nog even zien.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:23 schreef Radegast het volgende:
[..]
Deed ie dat ook niet op het EK2004 tegen Frankrijk? Dat was toch ook Gerrard?
Nee. Bal kwam van een tegenstander, dat heft buitenspel op.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:00 schreef Gunner het volgende:
Stond Henry niet buitenspel bij die 2e goal omdat Gerrard die bal passde?
Ik heb ze rond het stadion zien collecteren maar vraag me niet waarvoor.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:44 schreef Grimm het volgende:
Was je er nog bij zondag DG? nog iets gehoord over een inzamelingsactie voor die club van David Seaman?
quote:Rich men and motors
By Chris Charles
Not content with having the most expensive squad in the Premiership, Chelsea are also lording it in the car park. The average motor parked outside Stamford Bridge costs £104,000 - or around a week's wages for John Terry, if you prefer. Arsenal are next in the car wars table, with a typical Gooner's wheels costing £17,000 less than their west London rivals, while Liverpool and Manchester United predictably make up the top four.
The big BMW X5 - 'Chelsea Tractor' to you and I - is the most popular choice of vehicle in the Premiership. Twenty two players, including Terry and Sol Campbell, use the tough off-roader to cope with the treacherous terrain found in Fulham and Hampstead. Thierry Henry favours the Lincoln Navigator - plenty of va-va voom there - and can justifiably put a sticker in his back window reading: "My other car's a Mercedes".
MOST EXPENSIVE CAR PARK
1. Chelsea - £104, 835
2. Arsenal - £87,652
3. Liverpool - £86,297
4. Man Utd - £82,535
5. Birmingham - £80,398
6. Fulham - £69,957
7. Newcastle - £67,814
8. Aston Villa - £63,396
With the World Cup around the corner, it's good to see many England stars are buying British, with David Beckham, Michael Owen, Steven Gerrard, Joe Cole, Frank Lampard and Ashley Cole all plumping for the classic Aston Martin. Ryan Giggs also has one in his garage, but sadly he won't be driving it to Germany.
The study, by Nuts magazine, also names Chelsea as the pace kings of the Premiership, with players' cars boasting an average top speed of 192mph. Birmingham, somewhat surprisingly, come in second at 172mph - but they're going to need more than a fast car to make a successful getaway from the relegation trap door.
quote:‘Arsenal praat geen Engels’
Tot grote ergenis van menig Brits voetballiefhebber heeft Arsenal-trainer Arsène Wenger in de afgelopen 765 minuten van zijn ploeg alléén maar buitenlanders in de basiself opgesteld.
Alan Pardew, trainer van West Ham United, uitte harde kritiek op het beleid van The Gunners, ondanks de plaatsing voor de kwartfinales in de Champions League. De voorzitter van de Britse trainersbond, Gordon Taylor, ging zelfs verder door te beweren dat het succes van Arsenal geen Engels succes was.
De reeks van Arsenal begon op 1 februari toen Sol Campbell in de rust van de wedstrijd tegen West Ham United gewisseld werd door de Zweed Sebastian Larsson. Vanaf dat moment staat de teller op 765 minuten, oftewel acht wedstrijden.
In drie van deze acht wedstrijden heeft slechts de 16-jarige Theo Walcot als enige Engelsman op de bank gezeten, in de rest werd ook de bank gevormd door buitenlanders.
Erg oud nieuws.quote:
quote:Johnson was sold for £6m to Chelsea - ten times what Arsenal pad for Eboue - and was last seen missing a flight for Barcelona after a night out. Terrific value-for-money English player there then
Dat nieuws is van zondag, maar in NL was ik het niet eerder tegengekomen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Erg oud nieuws.
http://football.guardian.co.uk/comment/story/0,,1728970,00.html
[..]
Dat moet jij weten. Ik denk niet dat er veel AFC veel mensen zijn die zich hier druk om maken. Engels talent is gewoon te duurquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat nieuws is van zondag, maar in NL was ik het niet eerder tegengekomen.
Toch blijft het dramatisch, als het bij de Spurs zover komt, schaam ik de ogen uit mijn kop.
Beter niet presteren in europa dan helemaal niet in europaquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
Reken inderdaad maar op winst van de CL, jullie presteren namelijk ieder jaar uitstekend in Europa!
Wen er maar aan dat dat de komende jaren eerder omgekeerd is, volgend jaar zal het zwaar worden zonder Thierry Henry (http://www.timesonline.co.uk/article/0,,278-2088157,00.html) en Dennis Bergkamp.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Beter niet presteren in europa dan helemaal niet in europa
Het zit je blijkbaar nog steeds hoog he na al die jaren?quote:Sol Judas Campbell is over zijn top
De selectie van AFC vind je hierquote:Jens Lehmann, Mart Poom, Ashley Cole, Gael Clichy, Philippe Senderos, Pascal Cygan, Kolo Toure, Sol Campbell, Lauren, Gilberto Silva, Aleksander Hleb, Robert Pires, Francesc Fabregas, Abou Diaby, Fredrik Ljungberg, Theo Walcott, José Antonio Reyes, Dennis Bergkamp, Thierry Henry, Robin van Persie en Emmanuel Adebayor vormen op dit moment de selectie van Arsenal.
Wat een azijnpisser is die Pardew zeg. En al die clubs die ook nog eens in Europa spelen hebben het zeker makkelijker?quote:Pardew slams Cup fixture pile-up
West Ham manager Alan Pardew is furious at the fixture congestion facing his side as a result of their FA Cup fifth round replay win over Bolton.
His side take on Portsmouth in the Premiership on Saturday before going to Manchester City to play in Monday night's Cup quarter-final.
"Having to play this replay, a league game and a sixth round tie in five days is, I feel, too demanding," he said.
"We have a massive turnaround for Saturday's game let alone Monday."
City beat Aston Villa in their fifth round replay on Tuesday and Pardew added: "We have one day to prepare and it is very difficult to get the message through to the players.
"Both sides will have no preparation, both sides will be on automatic and both Stuart Pearce and I will be standing on the sidelines hoping it goes for us.
"This game went to extra-time. Four players suffered from cramp and I have got some guys struggling in the changing room."
With West Ham now safe in the Premiership, Pardew could now field a weakened side against Portsmouth.
"I want to do what's right for West Ham and I've got some hard thinking to do," he added.
"I didn't have the most illustrious of careers as a player but I did get to an FA Cup final.
"I remember the build-up to quarter-final was such an exciting time and that has been robbed from the players."
Story from BBC SPORT:
http://news.bbc.co.uk/go/(...)l/fa_cup/4811406.stm
ja, die moeten zondag - woensdag/dinsdag - zondag spelenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat een azijnpisser is die Pardew zeg. En al die clubs die ook nog eens in Europa spelen hebben het zeker makkelijker?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:57 schreef M0NTANA het volgende:
Wat maakt het aantal doelpunten uit, LFC heeft acht verliespunten minder dan AFC, lijkt me belangrijker.
Zou flink balen zijn voor Arsenal, als het zou gebeuren. Om maar even een open deur in te trappen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Geloof er niet in,iig niet na dit seizoen.
Zei je ook over Vieira.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Geloof er niet in,iig niet na dit seizoen.
Klopt,en daar zat ik mis in.quote:
Bron enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:53 schreef chelloboy het volgende:
Chivu ook naar Barcelona als ik het goed hoorde.
Heb altijd al een hekel aan Arsenal gehad, hoor!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt,en daar zat ik mis in.
Echter was dit een zet van Arsenal zelf,niet van Vieira.
Ik wordt alleen een beetje van al die zeurpieten.
Je draait voor het eerst sinds mensenheugenis een voor Arsenal begrippen slecht seizoen en ze beginnen allemaal te piepen.
Een man naar me hartquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb altijd al een hekel aan Arsenal gehad, hoor!![]()
Absoluut,niets is ook heerlijker om ergens te komen met Arsenal en dan een striemend fluitconcert te krijgenquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut,niets is ook heerlijker om ergens te komen met Arsenal en dan een striemend fluitconcert te krijgen
Henry zou dan ook weer weg willen als er een grote zak geld op tafel komt te liggen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:51 schreef Gunner het volgende:
Bergkamp speelt dit seizoen geen enkele rol van betekenis en ik geloof echt niet dat Henry weggaat dit seizoen gezien zijn recente uitspraken. Kan jij me daar een recente betrouwbare bron van geven die dit weerspreekt want ik geloof er geen snars van.
Zozo, zijn de aankopen dan eindeljik is hun geld waard. Stefanovic eigenlijk nog steeds in basis en (geloof ook) captain?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:44 schreef fanneke het volgende:
Portsmouth met 3-0 voor bij West Ham!!! Goal van Mendes
hij staat er niet in dus?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:25 schreef APK het volgende:
ManU ook op voorsprong door Saha.
Arme Ruud.
Nope, het publiek scandeert wel regelmatig zijn naam.quote:
misschien dat Pardew wat meer buitenlanders moet opstellenquote:
Maandje terug stonden ze anders nog 4equote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze er niet zo heel slecht voor.
Nog 0-0 uit bij Birmingham. (Ze staan 5e als je dat bedoelt, bij winst halen ze Arsenal weer in)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef One_conundrum het volgende:
hoe doet tottenham het?
Het is verdomme de topscorer van de PLquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Saha doet het goed. Man Utd boert prima met de afwezigheid van Horseface. Het lijkt me dat hij nu definitief zijn plaats kwijt is en Saha weet het nog te rechtvaardigen ook.
Saha is ook gewoon een hele goede spits, vind ik. Misschien een mindere doelpuntenmachine dan Ruud, maar méér voetballer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Saha doet het goed. Man Utd boert prima met de afwezigheid van Horseface. Het lijkt me dat hij nu definitief zijn plaats kwijt is en Saha weet het nog te rechtvaardigen ook.
Ja DG zal in z'n nopjes zijn met een overwinning voor de spurzquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tottenham 2-0 gewonnen.
Leuk voor DG, op zijn verjaardag.
Het lijkt me dat ie er wel een extra baco'tje op drinkt ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja DG zal in z'n nopjes zijn met een overwinning voor de spurz![]()
Ah mooi, is alleen maar goed voor hem.. Wie weet mag ie straks uiteindelijk wel mee naar Duitslandquote:Op zondag 19 maart 2006 14:52 schreef Grimm het volgende:
Hij speelde de afgelopen 2 wedstrijden ook al in de basis
Sun Mar 19 2006quote:Op zondag 19 maart 2006 16:12 schreef One_conundrum het volgende:
wie hebben er gescoord voor liverpool?
Hopen van niet! Chelsea scum... Hun eigen stadion staat niet eens in Chelsea maar in Fulhamquote:Op zondag 19 maart 2006 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Straks Fulham - Chelsea, dat wordt weer een eenvoudige overwinning voor Chelsea.
Niet om het een of ander, maar hij heeft al flink wat in de basis gestaan hoor ...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:47 schreef the_undertaker het volgende:
Kromkamp speelt voor de verandering eens in de basis bij Liverpool tegen Newcastle Utd. En meteen een prachtige assist afgeleverd.
Is daar vandaag al bij geteld? In de FAC heeft hij ook alweer twee wedstrijden gespeeld (beiden als invaller ).quote:Op zondag 19 maart 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
8 in de competitie in ieder geval, Doc.
Het mooiste feitjequote:Op zondag 19 maart 2006 16:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hopen van niet! Chelsea scum... Hun eigen stadion staat niet eens in Chelsea maar in Fulham![]()
Mijn stats staan op 7 en die zijn van vorige week, dus heb ik vandaag bijgeteld en dan is het 8.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Is daar vandaag al bij geteld? In de FAC heeft hij ook alweer twee wedstrijden gespeeld (beiden als invaller ).
Via sopcast?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:30 schreef Public_NME het volgende:
Zit ff online te kijken, en het is best een leuke wedstrijd! Veel snelheid en FFC staat uiteraard voor... Maarja zoals zo vaak zal Chelsea toch wel winnen, ook al is Fulham beter... Vorig seizoen 3x geweest bij Fulham Chelsea en 2x was een gelijkspel beter geweest...
Cole kan een andere club gaan zoeken denk ik....quote:Op zondag 19 maart 2006 17:32 schreef Public_NME het volgende:
Nu al een dubbele wissel (25e minuut!) Cole en SWP eraf voor Drogba en Duff!
Nee, TVkoo is een proggie wat je kan downen en heeft een channel list in zich zeg maar. Gewoon ff zoeken naar ESPN. (makkelijk te vinden omdat het de meeste kijkers heeft 1300 ofzo)quote:
Heeft ESPN Engels commentaar?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:38 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee, TVkoo is een proggie wat je kan downen en heeft een channel list in zich zeg maar. Gewoon ff zoeken naar ESPN. (makkelijk te vinden omdat het de meeste kijkers heeft 1300 ofzo)
Heb je Cole niet gezien bij de laatste interland van Engeland? Veruit de beste man van het veld, en bij Chelsea ook regelmatig uitblinker! Zo oud is hij ook nog niet. Ik denk dat Cole het nog wel helemaal gaat maken bij Chelskiquote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef APK het volgende:
[..]
Cole kan een andere club gaan zoeken denk ik....
Nee brak Chinees ofzo. Maarja kan tenminste wel de chants horenquote:
Hij heeft laatst ook al op zijn sodemieter gekregen van Mourinho en als je dan na 25 minuten gewisseld wordt.....quote:Op zondag 19 maart 2006 17:42 schreef One_conundrum het volgende:
Heb je Cole niet gezien bij de laatste interland van Engeland? Veruit de beste man van het veld, en bij Chelsea ook regelmatig uitblinker! Zo oud is hij ook nog niet. Ik denk dat Cole het nog wel helemaal gaat maken bij Chelski
Zie ik 'm eerder terug gaan naar West hamquote:Op zondag 19 maart 2006 17:46 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, Op naar Liverpool met hem!
die jongen is Eurpese topclub materiaal!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:48 schreef Grimm het volgende:
[..]
Zie ik 'm eerder terug gaan naar West ham
Misschien als die een goed WK draaitquote:Op zondag 19 maart 2006 17:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
die jongen is Eurpese topclub materiaal!
Crespo en Drogba staan er nu in...(crespo in de basis, drogba niet)quote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Grimm het volgende:
Die drogba is ook helemaal niks
Ik snap niet waarom ze Crespo d'r niet in zetten, die is toch 10 keer beter dan die mafkees van een Drogba met z'n ufo kapsel
Vrije trap Pembo op de paal... Zonde!quote:
Ja als je FFC zo ziet spelen zou je niet zeggen dat ze zo laag staan... Doen totaal niet onder voor Chelsea!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:29 schreef Grimm het volgende:
Leuke open wedstrijd
Nu maakt Chelsea ook niet echt de kansen af om eerlijk te zijn hehequote:Op zondag 19 maart 2006 18:30 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja als je FFC zo ziet spelen zou je niet zeggen dat ze zo laag staan... Doen totaal niet onder voor Chelsea!
Ja en ze staan aardig onder druk... Maarja Fulham maakte de paar kansen ook niet echt af! (john eerste helft, dikker krijg je ze niet!)quote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nu maakt Chelsea ook niet echt de kansen af om eerlijk te zijn hehe
Mijn stream loopt 2 min achter lolquote:
Ik wil hem graag hebben bij Pool!!....Vond dat LFC hem in de tijd bij West ham al had moeten kopenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:46 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, Op naar Liverpool met hem!
edit:
Wanted: New hairdresserquote:Op maandag 20 maart 2006 00:15 schreef Erasmusch het volgende:
wat stond er op dat shirt van Cisse?
dan kijk ik niet verder dan m'n eigen clubje en zeg: Emmanuel Eboue.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is de ontdekking van dit jaar volgens jullie?
quote:Chelsea boss Jose Mourinho accused the referee of caving in to pressure from Fulham players after disallowing a goal from Didier Drogba in Sunday's defeat.
....
But Mourinho added: "I promise you, the linesman did not see it."
....
However, Dean told BBC Sport: "I went over to Paul and he told me that as the ball has been played forward he is convinced there has been a handball.
"We had a chat and we were happy (?) it was handball.
Bij LFC is dat Sissoko.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bij Utd. Richardson mijns inziens.quote:
Que?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Straks Fulham - Chelsea, dat wordt weer een eenvoudige overwinning voor Chelsea.
Aaron Lennon, met het oog op de toekomst gehaald, maar meteen in zijn eerste seizoen al erg aanwezig.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt die jongen van de opleiding van Leeds Utd? Meen mij te herinneren dat zij een 16jarige Lennon met heel veel talent hadden. Toen Leeds nog is de kwartfinale in de CL haalde en Smith met flessen naar het publiek gooide; dat was een mooie tijdquote:Op maandag 20 maart 2006 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aaron Lennon, met het oog op de toekomst gehaald, maar meteen in zijn eerste seizoen al erg aanwezig.
Klopt, Aaron Lennon is overgenomen van Leeds en inderdaad, Leeds had destijds heerlijke spelers, zoals Lee Bowyer, Jonathan Woodgate, Rio Ferdinand, Alan Smith, Mark Viduka, Harry Kewell, Paul Robinson, Ian Harte en dan vergeet ik er nog wel een paar.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Komt die jongen van de opleiding van Leeds Utd? Meen mij te herinneren dat zij een 16jarige Lennon met heel veel talent hadden. Toen Leeds nog is de kwartfinale in de CL haalde en Smith met flessen naar het publiek gooide; dat was mooie tijd.
Robbie niet oorspronkelijk. Eerst Wolves, Coventry en Inter.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef One_conundrum het volgende:
James Milner komt ook van Leeds, ook zo'n groot talent. En Robbie Keane ook dacht ik. . .
op zijn t-shirt stonden de namen van kinderen + vrouw met I love You er onderquote:
Nee 3 t/m 6 spelen tegen elkaar om 1 plekquote:Op maandag 20 maart 2006 18:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En de vedette uit Afrika, Lucas Radebe. De ouwe David Batty die samen met Dacourt het middenveld in balans hield
. Hopen dat ze snel weer terug keren in de PL, maar voorlopig domineert Reading het Championship met 16pt voorsprong op de nummer 2 Sheffield Utd en 20 op de nummer 3 Leeds Utd. 3e, dat is meen ik ook promotie?
Diezelfde vrouw die hi jenkele maanden geleden in elkaar had getrapt?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:40 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
op zijn t-shirt stonden de namen van kinderen + vrouw met I love You er onder
idd met Billy Bremner, Alan Clarke, Jacky Charlton, Peter Lorimer, Joe Jordan, Johnny Gilesquote:Op maandag 20 maart 2006 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger had leeds een geweldig team
Hoeveel jaar verschil zat er tussen Ian en Gary?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gary Kelly (de oom van Ian Harte) speelde ook vaak (meestal rechtsback). Zit nu nog steeds bij Leeds. Ook Eirik Bakke speelde vaak (zit er nu ook nog steeds mede door blessures, was het het afgelopen halfjaar uitgeleend aan Aston Villa).
Jaar of 8.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel jaar verschil zat er tussen Ian en Gary?
Komt wel vaker voor hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achja is niet veel
Ik ken tante en neefje van paar maanden verschil
Zit minder ver van elkaar vandaan dan gedacht wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |