Zozo, zijn de aankopen dan eindeljik is hun geld waard. Stefanovic eigenlijk nog steeds in basis en (geloof ook) captain?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:44 schreef fanneke het volgende:
Portsmouth met 3-0 voor bij West Ham!!! Goal van Mendes
hij staat er niet in dus?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:25 schreef APK het volgende:
ManU ook op voorsprong door Saha.
Arme Ruud.
Nope, het publiek scandeert wel regelmatig zijn naam.quote:
misschien dat Pardew wat meer buitenlanders moet opstellenquote:
Maandje terug stonden ze anders nog 4equote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze er niet zo heel slecht voor.
Nog 0-0 uit bij Birmingham. (Ze staan 5e als je dat bedoelt, bij winst halen ze Arsenal weer in)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef One_conundrum het volgende:
hoe doet tottenham het?
Het is verdomme de topscorer van de PLquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Saha doet het goed. Man Utd boert prima met de afwezigheid van Horseface. Het lijkt me dat hij nu definitief zijn plaats kwijt is en Saha weet het nog te rechtvaardigen ook.
Saha is ook gewoon een hele goede spits, vind ik. Misschien een mindere doelpuntenmachine dan Ruud, maar méér voetballer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Saha doet het goed. Man Utd boert prima met de afwezigheid van Horseface. Het lijkt me dat hij nu definitief zijn plaats kwijt is en Saha weet het nog te rechtvaardigen ook.
Ja DG zal in z'n nopjes zijn met een overwinning voor de spurzquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tottenham 2-0 gewonnen.
Leuk voor DG, op zijn verjaardag.
Het lijkt me dat ie er wel een extra baco'tje op drinkt ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja DG zal in z'n nopjes zijn met een overwinning voor de spurz![]()
Ah mooi, is alleen maar goed voor hem.. Wie weet mag ie straks uiteindelijk wel mee naar Duitslandquote:Op zondag 19 maart 2006 14:52 schreef Grimm het volgende:
Hij speelde de afgelopen 2 wedstrijden ook al in de basis
Sun Mar 19 2006quote:Op zondag 19 maart 2006 16:12 schreef One_conundrum het volgende:
wie hebben er gescoord voor liverpool?
Hopen van niet! Chelsea scum... Hun eigen stadion staat niet eens in Chelsea maar in Fulhamquote:Op zondag 19 maart 2006 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Straks Fulham - Chelsea, dat wordt weer een eenvoudige overwinning voor Chelsea.
Niet om het een of ander, maar hij heeft al flink wat in de basis gestaan hoor ...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:47 schreef the_undertaker het volgende:
Kromkamp speelt voor de verandering eens in de basis bij Liverpool tegen Newcastle Utd. En meteen een prachtige assist afgeleverd.
Is daar vandaag al bij geteld? In de FAC heeft hij ook alweer twee wedstrijden gespeeld (beiden als invaller ).quote:Op zondag 19 maart 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
8 in de competitie in ieder geval, Doc.
Het mooiste feitjequote:Op zondag 19 maart 2006 16:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hopen van niet! Chelsea scum... Hun eigen stadion staat niet eens in Chelsea maar in Fulham![]()
Mijn stats staan op 7 en die zijn van vorige week, dus heb ik vandaag bijgeteld en dan is het 8.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Is daar vandaag al bij geteld? In de FAC heeft hij ook alweer twee wedstrijden gespeeld (beiden als invaller ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |