Zozo, zijn de aankopen dan eindeljik is hun geld waard. Stefanovic eigenlijk nog steeds in basis en (geloof ook) captain?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:44 schreef fanneke het volgende:
Portsmouth met 3-0 voor bij West Ham!!! Goal van Mendes
hij staat er niet in dus?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:25 schreef APK het volgende:
ManU ook op voorsprong door Saha.
Arme Ruud.
Nope, het publiek scandeert wel regelmatig zijn naam.quote:
misschien dat Pardew wat meer buitenlanders moet opstellenquote:
Maandje terug stonden ze anders nog 4equote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze er niet zo heel slecht voor.
Nog 0-0 uit bij Birmingham. (Ze staan 5e als je dat bedoelt, bij winst halen ze Arsenal weer in)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef One_conundrum het volgende:
hoe doet tottenham het?
Het is verdomme de topscorer van de PLquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Saha doet het goed. Man Utd boert prima met de afwezigheid van Horseface. Het lijkt me dat hij nu definitief zijn plaats kwijt is en Saha weet het nog te rechtvaardigen ook.
Saha is ook gewoon een hele goede spits, vind ik. Misschien een mindere doelpuntenmachine dan Ruud, maar méér voetballer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Saha doet het goed. Man Utd boert prima met de afwezigheid van Horseface. Het lijkt me dat hij nu definitief zijn plaats kwijt is en Saha weet het nog te rechtvaardigen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |