quote:‘Arsenal praat geen Engels’
Tot grote ergenis van menig Brits voetballiefhebber heeft Arsenal-trainer Arsène Wenger in de afgelopen 765 minuten van zijn ploeg alléén maar buitenlanders in de basiself opgesteld.
Alan Pardew, trainer van West Ham United, uitte harde kritiek op het beleid van The Gunners, ondanks de plaatsing voor de kwartfinales in de Champions League. De voorzitter van de Britse trainersbond, Gordon Taylor, ging zelfs verder door te beweren dat het succes van Arsenal geen Engels succes was.
De reeks van Arsenal begon op 1 februari toen Sol Campbell in de rust van de wedstrijd tegen West Ham United gewisseld werd door de Zweed Sebastian Larsson. Vanaf dat moment staat de teller op 765 minuten, oftewel acht wedstrijden.
In drie van deze acht wedstrijden heeft slechts de 16-jarige Theo Walcot als enige Engelsman op de bank gezeten, in de rest werd ook de bank gevormd door buitenlanders.
Erg oud nieuws.quote:
quote:Johnson was sold for £6m to Chelsea - ten times what Arsenal pad for Eboue - and was last seen missing a flight for Barcelona after a night out. Terrific value-for-money English player there then
Dat nieuws is van zondag, maar in NL was ik het niet eerder tegengekomen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 08:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Erg oud nieuws.
http://football.guardian.co.uk/comment/story/0,,1728970,00.html
[..]
Dat moet jij weten. Ik denk niet dat er veel AFC veel mensen zijn die zich hier druk om maken. Engels talent is gewoon te duurquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat nieuws is van zondag, maar in NL was ik het niet eerder tegengekomen.
Toch blijft het dramatisch, als het bij de Spurs zover komt, schaam ik de ogen uit mijn kop.
Beter niet presteren in europa dan helemaal niet in europaquote:Op donderdag 16 maart 2006 09:54 schreef M0NTANA het volgende:
Reken inderdaad maar op winst van de CL, jullie presteren namelijk ieder jaar uitstekend in Europa!
Wen er maar aan dat dat de komende jaren eerder omgekeerd is, volgend jaar zal het zwaar worden zonder Thierry Henry (http://www.timesonline.co.uk/article/0,,278-2088157,00.html) en Dennis Bergkamp.quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Beter niet presteren in europa dan helemaal niet in europa
Het zit je blijkbaar nog steeds hoog he na al die jaren?quote:Sol Judas Campbell is over zijn top
De selectie van AFC vind je hierquote:Jens Lehmann, Mart Poom, Ashley Cole, Gael Clichy, Philippe Senderos, Pascal Cygan, Kolo Toure, Sol Campbell, Lauren, Gilberto Silva, Aleksander Hleb, Robert Pires, Francesc Fabregas, Abou Diaby, Fredrik Ljungberg, Theo Walcott, José Antonio Reyes, Dennis Bergkamp, Thierry Henry, Robin van Persie en Emmanuel Adebayor vormen op dit moment de selectie van Arsenal.
Wat een azijnpisser is die Pardew zeg. En al die clubs die ook nog eens in Europa spelen hebben het zeker makkelijker?quote:Pardew slams Cup fixture pile-up
West Ham manager Alan Pardew is furious at the fixture congestion facing his side as a result of their FA Cup fifth round replay win over Bolton.
His side take on Portsmouth in the Premiership on Saturday before going to Manchester City to play in Monday night's Cup quarter-final.
"Having to play this replay, a league game and a sixth round tie in five days is, I feel, too demanding," he said.
"We have a massive turnaround for Saturday's game let alone Monday."
City beat Aston Villa in their fifth round replay on Tuesday and Pardew added: "We have one day to prepare and it is very difficult to get the message through to the players.
"Both sides will have no preparation, both sides will be on automatic and both Stuart Pearce and I will be standing on the sidelines hoping it goes for us.
"This game went to extra-time. Four players suffered from cramp and I have got some guys struggling in the changing room."
With West Ham now safe in the Premiership, Pardew could now field a weakened side against Portsmouth.
"I want to do what's right for West Ham and I've got some hard thinking to do," he added.
"I didn't have the most illustrious of careers as a player but I did get to an FA Cup final.
"I remember the build-up to quarter-final was such an exciting time and that has been robbed from the players."
Story from BBC SPORT:
http://news.bbc.co.uk/go/(...)l/fa_cup/4811406.stm
ja, die moeten zondag - woensdag/dinsdag - zondag spelenquote:Op donderdag 16 maart 2006 12:52 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat een azijnpisser is die Pardew zeg. En al die clubs die ook nog eens in Europa spelen hebben het zeker makkelijker?
quote:Op donderdag 16 maart 2006 16:57 schreef M0NTANA het volgende:
Wat maakt het aantal doelpunten uit, LFC heeft acht verliespunten minder dan AFC, lijkt me belangrijker.
Zou flink balen zijn voor Arsenal, als het zou gebeuren. Om maar even een open deur in te trappen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Geloof er niet in,iig niet na dit seizoen.
Zei je ook over Vieira.quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Geloof er niet in,iig niet na dit seizoen.
Klopt,en daar zat ik mis in.quote:
Bron enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 17:53 schreef chelloboy het volgende:
Chivu ook naar Barcelona als ik het goed hoorde.
Heb altijd al een hekel aan Arsenal gehad, hoor!quote:Op donderdag 16 maart 2006 17:48 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Klopt,en daar zat ik mis in.
Echter was dit een zet van Arsenal zelf,niet van Vieira.
Ik wordt alleen een beetje van al die zeurpieten.
Je draait voor het eerst sinds mensenheugenis een voor Arsenal begrippen slecht seizoen en ze beginnen allemaal te piepen.
Een man naar me hartquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Heb altijd al een hekel aan Arsenal gehad, hoor!![]()
Absoluut,niets is ook heerlijker om ergens te komen met Arsenal en dan een striemend fluitconcert te krijgenquote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:49 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Absoluut,niets is ook heerlijker om ergens te komen met Arsenal en dan een striemend fluitconcert te krijgen
Henry zou dan ook weer weg willen als er een grote zak geld op tafel komt te liggen.quote:Op donderdag 16 maart 2006 10:51 schreef Gunner het volgende:
Bergkamp speelt dit seizoen geen enkele rol van betekenis en ik geloof echt niet dat Henry weggaat dit seizoen gezien zijn recente uitspraken. Kan jij me daar een recente betrouwbare bron van geven die dit weerspreekt want ik geloof er geen snars van.
Zozo, zijn de aankopen dan eindeljik is hun geld waard. Stefanovic eigenlijk nog steeds in basis en (geloof ook) captain?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:44 schreef fanneke het volgende:
Portsmouth met 3-0 voor bij West Ham!!! Goal van Mendes
hij staat er niet in dus?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:25 schreef APK het volgende:
ManU ook op voorsprong door Saha.
Arme Ruud.
Nope, het publiek scandeert wel regelmatig zijn naam.quote:
misschien dat Pardew wat meer buitenlanders moet opstellenquote:
Maandje terug stonden ze anders nog 4equote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Volgens mij staan ze er niet zo heel slecht voor.
Nog 0-0 uit bij Birmingham. (Ze staan 5e als je dat bedoelt, bij winst halen ze Arsenal weer in)quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:51 schreef One_conundrum het volgende:
hoe doet tottenham het?
Het is verdomme de topscorer van de PLquote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Saha doet het goed. Man Utd boert prima met de afwezigheid van Horseface. Het lijkt me dat hij nu definitief zijn plaats kwijt is en Saha weet het nog te rechtvaardigen ook.
Saha is ook gewoon een hele goede spits, vind ik. Misschien een mindere doelpuntenmachine dan Ruud, maar méér voetballer.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:19 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Saha doet het goed. Man Utd boert prima met de afwezigheid van Horseface. Het lijkt me dat hij nu definitief zijn plaats kwijt is en Saha weet het nog te rechtvaardigen ook.
Ja DG zal in z'n nopjes zijn met een overwinning voor de spurzquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Tottenham 2-0 gewonnen.
Leuk voor DG, op zijn verjaardag.
Het lijkt me dat ie er wel een extra baco'tje op drinkt ja.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:23 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ja DG zal in z'n nopjes zijn met een overwinning voor de spurz![]()
Ah mooi, is alleen maar goed voor hem.. Wie weet mag ie straks uiteindelijk wel mee naar Duitslandquote:Op zondag 19 maart 2006 14:52 schreef Grimm het volgende:
Hij speelde de afgelopen 2 wedstrijden ook al in de basis
Sun Mar 19 2006quote:Op zondag 19 maart 2006 16:12 schreef One_conundrum het volgende:
wie hebben er gescoord voor liverpool?
Hopen van niet! Chelsea scum... Hun eigen stadion staat niet eens in Chelsea maar in Fulhamquote:Op zondag 19 maart 2006 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Straks Fulham - Chelsea, dat wordt weer een eenvoudige overwinning voor Chelsea.
Niet om het een of ander, maar hij heeft al flink wat in de basis gestaan hoor ...quote:Op zondag 19 maart 2006 14:47 schreef the_undertaker het volgende:
Kromkamp speelt voor de verandering eens in de basis bij Liverpool tegen Newcastle Utd. En meteen een prachtige assist afgeleverd.
Is daar vandaag al bij geteld? In de FAC heeft hij ook alweer twee wedstrijden gespeeld (beiden als invaller ).quote:Op zondag 19 maart 2006 16:56 schreef methodmich het volgende:
8 in de competitie in ieder geval, Doc.
Het mooiste feitjequote:Op zondag 19 maart 2006 16:37 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Hopen van niet! Chelsea scum... Hun eigen stadion staat niet eens in Chelsea maar in Fulham![]()
Mijn stats staan op 7 en die zijn van vorige week, dus heb ik vandaag bijgeteld en dan is het 8.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Is daar vandaag al bij geteld? In de FAC heeft hij ook alweer twee wedstrijden gespeeld (beiden als invaller ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |