Que?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:14 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Straks Fulham - Chelsea, dat wordt weer een eenvoudige overwinning voor Chelsea.
Aaron Lennon, met het oog op de toekomst gehaald, maar meteen in zijn eerste seizoen al erg aanwezig.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is de ontdekking van dit jaar volgens jullie?
Komt die jongen van de opleiding van Leeds Utd? Meen mij te herinneren dat zij een 16jarige Lennon met heel veel talent hadden. Toen Leeds nog is de kwartfinale in de CL haalde en Smith met flessen naar het publiek gooide; dat was een mooie tijdquote:Op maandag 20 maart 2006 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Aaron Lennon, met het oog op de toekomst gehaald, maar meteen in zijn eerste seizoen al erg aanwezig.
Klopt, Aaron Lennon is overgenomen van Leeds en inderdaad, Leeds had destijds heerlijke spelers, zoals Lee Bowyer, Jonathan Woodgate, Rio Ferdinand, Alan Smith, Mark Viduka, Harry Kewell, Paul Robinson, Ian Harte en dan vergeet ik er nog wel een paar.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Komt die jongen van de opleiding van Leeds Utd? Meen mij te herinneren dat zij een 16jarige Lennon met heel veel talent hadden. Toen Leeds nog is de kwartfinale in de CL haalde en Smith met flessen naar het publiek gooide; dat was mooie tijd.
Robbie niet oorspronkelijk. Eerst Wolves, Coventry en Inter.quote:Op maandag 20 maart 2006 16:04 schreef One_conundrum het volgende:
James Milner komt ook van Leeds, ook zo'n groot talent. En Robbie Keane ook dacht ik. . .
op zijn t-shirt stonden de namen van kinderen + vrouw met I love You er onderquote:
Nee 3 t/m 6 spelen tegen elkaar om 1 plekquote:Op maandag 20 maart 2006 18:30 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
En de vedette uit Afrika, Lucas Radebe. De ouwe David Batty die samen met Dacourt het middenveld in balans hield
. Hopen dat ze snel weer terug keren in de PL, maar voorlopig domineert Reading het Championship met 16pt voorsprong op de nummer 2 Sheffield Utd en 20 op de nummer 3 Leeds Utd. 3e, dat is meen ik ook promotie?
Diezelfde vrouw die hi jenkele maanden geleden in elkaar had getrapt?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:40 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
op zijn t-shirt stonden de namen van kinderen + vrouw met I love You er onder
idd met Billy Bremner, Alan Clarke, Jacky Charlton, Peter Lorimer, Joe Jordan, Johnny Gilesquote:Op maandag 20 maart 2006 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Vroeger had leeds een geweldig team
Hoeveel jaar verschil zat er tussen Ian en Gary?quote:Op maandag 20 maart 2006 20:59 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gary Kelly (de oom van Ian Harte) speelde ook vaak (meestal rechtsback). Zit nu nog steeds bij Leeds. Ook Eirik Bakke speelde vaak (zit er nu ook nog steeds mede door blessures, was het het afgelopen halfjaar uitgeleend aan Aston Villa).
Jaar of 8.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hoeveel jaar verschil zat er tussen Ian en Gary?
Komt wel vaker voor hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Achja is niet veel
Ik ken tante en neefje van paar maanden verschil
Zit minder ver van elkaar vandaan dan gedacht wordtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |