Via sopcast?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:30 schreef Public_NME het volgende:
Zit ff online te kijken, en het is best een leuke wedstrijd! Veel snelheid en FFC staat uiteraard voor... Maarja zoals zo vaak zal Chelsea toch wel winnen, ook al is Fulham beter... Vorig seizoen 3x geweest bij Fulham Chelsea en 2x was een gelijkspel beter geweest...
Cole kan een andere club gaan zoeken denk ik....quote:Op zondag 19 maart 2006 17:32 schreef Public_NME het volgende:
Nu al een dubbele wissel (25e minuut!) Cole en SWP eraf voor Drogba en Duff!
Nee, TVkoo is een proggie wat je kan downen en heeft een channel list in zich zeg maar. Gewoon ff zoeken naar ESPN. (makkelijk te vinden omdat het de meeste kijkers heeft 1300 ofzo)quote:
Heeft ESPN Engels commentaar?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:38 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Nee, TVkoo is een proggie wat je kan downen en heeft een channel list in zich zeg maar. Gewoon ff zoeken naar ESPN. (makkelijk te vinden omdat het de meeste kijkers heeft 1300 ofzo)
Heb je Cole niet gezien bij de laatste interland van Engeland? Veruit de beste man van het veld, en bij Chelsea ook regelmatig uitblinker! Zo oud is hij ook nog niet. Ik denk dat Cole het nog wel helemaal gaat maken bij Chelskiquote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef APK het volgende:
[..]
Cole kan een andere club gaan zoeken denk ik....
Nee brak Chinees ofzo. Maarja kan tenminste wel de chants horenquote:
Hij heeft laatst ook al op zijn sodemieter gekregen van Mourinho en als je dan na 25 minuten gewisseld wordt.....quote:Op zondag 19 maart 2006 17:42 schreef One_conundrum het volgende:
Heb je Cole niet gezien bij de laatste interland van Engeland? Veruit de beste man van het veld, en bij Chelsea ook regelmatig uitblinker! Zo oud is hij ook nog niet. Ik denk dat Cole het nog wel helemaal gaat maken bij Chelski
Zie ik 'm eerder terug gaan naar West hamquote:Op zondag 19 maart 2006 17:46 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, Op naar Liverpool met hem!
die jongen is Eurpese topclub materiaal!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:48 schreef Grimm het volgende:
[..]
Zie ik 'm eerder terug gaan naar West ham
Misschien als die een goed WK draaitquote:Op zondag 19 maart 2006 17:50 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
die jongen is Eurpese topclub materiaal!
Crespo en Drogba staan er nu in...(crespo in de basis, drogba niet)quote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Grimm het volgende:
Die drogba is ook helemaal niks
Ik snap niet waarom ze Crespo d'r niet in zetten, die is toch 10 keer beter dan die mafkees van een Drogba met z'n ufo kapsel
Vrije trap Pembo op de paal... Zonde!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |