Ja als je FFC zo ziet spelen zou je niet zeggen dat ze zo laag staan... Doen totaal niet onder voor Chelsea!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:29 schreef Grimm het volgende:
Leuke open wedstrijd
Nu maakt Chelsea ook niet echt de kansen af om eerlijk te zijn hehequote:Op zondag 19 maart 2006 18:30 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Ja als je FFC zo ziet spelen zou je niet zeggen dat ze zo laag staan... Doen totaal niet onder voor Chelsea!
Ja en ze staan aardig onder druk... Maarja Fulham maakte de paar kansen ook niet echt af! (john eerste helft, dikker krijg je ze niet!)quote:Op zondag 19 maart 2006 18:31 schreef Grimm het volgende:
[..]
Nu maakt Chelsea ook niet echt de kansen af om eerlijk te zijn hehe
Mijn stream loopt 2 min achter lolquote:
Ik wil hem graag hebben bij Pool!!....Vond dat LFC hem in de tijd bij West ham al had moeten kopenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:46 schreef One_conundrum het volgende:
Hmm, Op naar Liverpool met hem!
edit:
Wanted: New hairdresserquote:Op maandag 20 maart 2006 00:15 schreef Erasmusch het volgende:
wat stond er op dat shirt van Cisse?
dan kijk ik niet verder dan m'n eigen clubje en zeg: Emmanuel Eboue.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie is de ontdekking van dit jaar volgens jullie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |