FOK!forum / Sport Algemeen / [F1] Gulf Air Bahrain Grand Prix #3
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 12:10


2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama

Geen Australie maar Bahrain is de opening van het 2006 Formule 1 wereldkampioenschap. Fernando Alonso de wereldkampioen start het seizoen nog in de Renault, maar hij weet al dat hij in 2007 naar Mclaren-Mercedes gaat. De wintertesten zijn afgesloten en daarin bleek wel dat Renault, Ferrari Mclaren en Honda de beste papieren hebben voor 2006, maar zijn ze ook betrouwbaar dat is de grote vraag. 10 t/m 12 maart zullen we het zien in de woestijn van Bahrain.

Teams en Rijders

Mild Seven Renault F1
Motor: Renault
Banden: Michelin
land: Frankrijk/UK

1.Fernando Alonso (Spanje)
2.Giancarlo Fisichella (Italie)

Test Rijder:
Heikki Kovalainen (Finland)

Team McLaren Mercedes
Motor: Mercedes
Banden: Michelin
Land: UK

3.Kimi Raikkonen (Finland)
4.Juan Pablo Montoya (Colombia)

Test Rijders:
Pedro de la Rosa (Spanje),
Gary Paffett (UK)

Scuderia Ferrari Marlboro
Motor: Ferrari
Banden: Bridgestone
Land: Italie

5.Michael Schumacher (Duitsland)
6.Felipe Massa (Brazilie)

Test Rijders:
Luca Badoer (Italie),
Marc Gene (Spanje)

Panasonic Toyota Racing

Motor: Toyota
Banden: Bridgestone
Land: Japan

7.Ralf Schumacher (Duitsland),
8.Jarno Trulli (Italie)

Test Rijders:
Olivier Panis (Frankrijk),
Ricardo Zonta (Brazilie)

Williams F1
Motor: Cosworth
Banden: Bridgestone
Land: UK

9.Mark Webber (Australie)
10.Nico Rosberg (Duitsland)

Test Rijders:
Alexander Wurz (Oostenrijk)
Narain Karthikeyan (India)

Lucky Strike Honda F1
Motor: Honda
Banden: Michelin
Land: UK/Japan

11.Rubens Barrichello (Brazilie),
12.Jenson Button (UK)

Test Rijder:
Anthony Davidson

Red Bull Racing
Motor: Ferrari
Banden: Michelin
Land: Oostenrijk/UK

14.David Coulthard (UK),
15.Christian Klien (Oostenrijk)

Test Rijder:
Robert Doornbos (Nederland)

BMW Sauber F1
Motor: BMW
Banden: Michelin
Land: Duitsland/Zwitserland

16.Nick Heidfeld (Duitsland),
17.Jacques Villeneuve (Canada)

Test Rijder:
Robert Kubica (Polen)

MF1 Racing - Midland
Motor: Toyota
Banden: Bridgestone
Land: Rusland/UK

18.Tiago Monteiro (Portugal),
19.Christijan Albers (Nederland)

Test Rijder:
Markus Winkelhock (Duitsland)

Scuderia Toro Rosso
Motor: Cosworth
Banden: Michelin
Land: Oostenrijk

20.Vitantonio Liuzzi (Italie),
21.Scott Speed (USA)

Test Rijder:
Neel Jani (Zwitserland)

Super Aguri Formula One
Motor: Honda
Banden: Bridgestone
Land: Japan/UK

22.Takuma Sato (Japan),
23.Yuji Ide (Japan)

Test Rijder:
Niet bekend

Kalender 2006 Formula 1 wereldkampioen


1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
12 maart - Bahrein     Sakhir       57 x 5.412 km = 308.238 km
19 maart - Maleisië    Sepang       56 x 5.543 km = 310.408 km
02 april - Australië   Melbourne    58 x 5.303 km = 307.574 km
23 april - San Marino  Imola        62 x 4.933 km = 305.609 km
07 mei   - Europa      Nürburgring  60 x 5.148 km = 308.863 km
14 mei   - Spanje      Barcelona    66 x 4.627 km = 305.265 km
28 mei   - Monaco      Monte Carlo  78 x 3.340 km = 260.520 km
11 juni  - Engeland    Silverstone  60 x 5.141 km = 308.460 km
25 juni  - Canada      Montreal     70 x 4.361 km = 305.270 km
02 juli  - USA         Indianapolis 73 x 4.192 km = 306.016 km
16 juli  - Frankrijk   Magny-Cours  70 x 4.411 km = 308.586 km
30 juli  - Duitsland   Hockenheim   67 x 4.574 km = 306.458 km
06 aug   - Hongarije   Hungaroring  70 x 4.381 km = 306.663 km
27 aug   - Turkije     Istanbul     58 x 5.338 km = 309.356 km
10 sep   - Italië      Monza        53 x 5.793 km = 306.720 km
01 okt   - China       Shanghai     56 x 5.451 km = 305.066 km
08 okt   - Japan       Suzuka       53 x 5.807 km = 307.573 km
22 okt   - Brazilië    Interlagos   71 x 4.309 km = 305.909 km


Het circuit

Het Internationale Bahrain circuit ligt in de woestijn dus de rijders zullen met veel zand te maken hebben. Het circuit kent veel relatief langzame bochten.







Tijdschema

Vrijdag 10 maart 2006

09.00 - 10:00 vrije training 1
12:00 - 13:00 vrije training 2

Zaterdag 11 maart 2006

09:00 - 10:00 vrije training 3
12:00 - 13:00 Kwalificatie 1

Zondag 12 maart 2006

12:30 - Gulf Air Bahrain Grand prix

Nederlandse tijd

Historie:

De Historie van Bahrain is kort. Het circuit maakte in 2004 zijn debuut in de F1. In 2004 was Michael Schumacher er met zijn Ferrari oppermachtig, hij pakte zowel de pole, winst als snelste ronde. Vorig jaar moest Michael Schumacher na 12 ronden zijn wagen in de garage parkeren na technische problemen met de F1 2005. De race werd gewonnen door de man die ook van de pole starten Fernando Alonso. Hij kon onbedreigd naar de overwinning rijden. De snelste ronde was in handen van de invaller van Montoya die met een blessure moest toe kijken hoe Pedro de la Rosa een sterke race reed. Die tevens de snelste ronde op zijn naam bracht.

poles:
1
2
2004: Michael Schumacher    Ferrari   1:30.139       216.346 km/u 
2005: Fernando Alonso       Renault   3:01.902       107.207 km/u*

Winnaars:
1
2
2004: Michael Schumacher    Ferrari   1:28:34.875    209.143 km/u
2005: Fernando Alonso       Renault   1:29:18.531    207.439 km/u

Snelste rondes :
1
2
2004: Michael Schumacher    Ferrari   1:30.252       216.075 km/u 
2005: Pedro de la Rosa      Mclaren   1:31.447       213.251 km/u


*kwalificatie ging over 2 runs tijden zijn bij elkaar opgeteld

Wanneer komt er wat op TV

Zaterdag 11 maart 2006

11:55 - 13:10 Zaterdag Kwalificatie 1 SBS6

Zondag 03 April 2005

09:30 – 10:30 Herhaling Kwalificatie Bahrain
11:30 - 12:30 voorbeschouwing?
12:30 – 14:30 Race Live SBS6


Het Weer

het Weer in Manama, Bahrain

Bahrain Circuit page

©WEST 2005 – 2006

Openingspost
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:10
KIMI NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Atreidezzaterdag 11 maart 2006 @ 12:10
McLaren begint goed
dennistdzaterdag 11 maart 2006 @ 12:10
raikkonen
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:11
RODE VLAG !
WeebIzaterdag 11 maart 2006 @ 12:11
KIMI
Bruce117zaterdag 11 maart 2006 @ 12:11
Kimmi
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 12:11
Kimi
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 12:11
Whhhaaaaaaa
Roverzaterdag 11 maart 2006 @ 12:11
maar als hij terug binnenkomt kan hij gewoon in een andere auto stappen neem ik aan?

Edit, niet dus
Hugsterzaterdag 11 maart 2006 @ 12:11
Tering

Andrijfas flikkert er gewoon ook uit
DatMeenJeNietzaterdag 11 maart 2006 @ 12:11
Whahahahaha!! hoe die ook doorrijd (L) Heerlyk
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 12:11
Jezus..ze gaan gewoon verder waar ze in 2005 eindigden.
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 12:11
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:11 schreef Rover het volgende:
maar als hij terug binnenkomt kan hij gewoon in een andere auto stappen neem ik aan?
Kwali mag ie niet meer meedoen
Murrayzaterdag 11 maart 2006 @ 12:12
Het begint weer goed.

Olav, wat heeft dit nou weer met hoogmoed te maken?
dennistdzaterdag 11 maart 2006 @ 12:12
kanpt zo kapot
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12
NEEEEEEEEEEEEEEEEE de achtervlaugel breekt gewoon af
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 12:12
quote:
11-3 - Met instemming van alle teams heeft de FIA luttele uren voor het begin van de eerste knock-out kwalificatie nog een laatste verandering doorgevoerd. Als een coureur stilvalt op het circuit, dan zit zijn kwalificatie er definitief op. Dit meldt Formule 1 RaceReport-redacteur Adam Cooper.

Zelfs als een coureur in de tweede sessie een rondetijd neerzet waarmee hij in de toptien terechtkomt, mag hij niet meer in actie komen in de derde sessie. De desbetreffende coureur moet dan vanaf P10 starten. Met het doorvoeren van deze regelwijziging heeft de FIA enkele mogelijke problemen nu al opgelost.

Volgens de regels mag een auto die ermee stopt op het circuit in de pauzes tussen sessie 1 en 2 en tussen die van sessie 2 en 3 teruggebracht worden naar de pit. Op circuits met een intern netwerk van wegen is dat nog niet eens zo’n probleem. Wel zorgde de suggestie om gestrande auto’s met behulp van een sleeptouw naar de pit te trekken voor moeilijkheden. De tijd die overblijft voor de volgende sessie is tekort om de auto nog te kunnen repareren.

In beide gevallen zou een coureur wel heel veel geluk moeten hebben om nog deel te mogen nemen aan de kwalificatie. Een extra complicatie treedt op vanwege de regel dat er na het begin van de derde sessie niet meer bijgetankt mag worden. Nu is er afgesproken om alle gestrande auto’s die teruggebracht worden, vast te houden onder de parc fermé-regels. De bolides worden dus niet teruggebracht naar de pitbox van het team.
http://www.formule1.nl/
zakjapannertjezaterdag 11 maart 2006 @ 12:12
dat zag er niet goed uit
Atreidezzaterdag 11 maart 2006 @ 12:12
Breekt gewoon spontaan af Oh my f###ing god
Scrutinizerzaterdag 11 maart 2006 @ 12:12
Goede start van het nieuwe seizoen voor Raikkonen en McLaren
Hugsterzaterdag 11 maart 2006 @ 12:12
kleine kinderziekte
WeebIzaterdag 11 maart 2006 @ 12:12
geweldige start van het seizoen gewoon
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 12:12
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:12 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE de achtervlaugel breekt gewoon af
Ik wist niet dat Mercedes ook vleugels bouwde
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 12:13
Volgens mij ging de achterwielophanging eraan en tikte het afgebroken wiel de achtervleugel eraf...
maestro1980zaterdag 11 maart 2006 @ 12:14
ze hebben de boel wel lekker onder controle @mclaren... vorig jaar motoren die constant begaven. nu vleugels/wielophangingen die gaan afbreken
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:14
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:12 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Mercedes ook vleugels bouwde
Hebben ze af gekeken van de nieuwe sponsor die ze hebben aangetrokken!

Grrrrr ()@*#)@#)
Atreidezzaterdag 11 maart 2006 @ 12:14
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij ging de achterwielophanging eraan en tikte het afgebroken wiel de achtervleugel eraf...
Ja, denk het ook ... Je zag t wiel al stuiteren op t moment dat die vleugel wegbreekt en hij gaat slippen..
Bruce117zaterdag 11 maart 2006 @ 12:14
McLaren is weer lekker bezig.
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:15
Geeft mij mooi de tijd om het eten klaar te maken.
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 12:16
Wat deed Kimi ik schakel pas net in ?


Is dit nu met het nieuwe systeem van 3x15 minuten en dan vallen de laatste 6 af ?
Atreidezzaterdag 11 maart 2006 @ 12:17
Wel lekker lange quals zo denk ik ... 15 min. + 15 min + 20 min + 2 x pauze 5 minuten = is standaard altijd een uur. En daar gaan we dus nu al overheen
WeebIzaterdag 11 maart 2006 @ 12:17
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat deed Kimi ik schakel pas net in ?


Is dit nu met het nieuwe systeem van 3x15 minuten en dan vallen de laatste 6 af ?
ja
WeebIzaterdag 11 maart 2006 @ 12:18
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:17 schreef Atreidez het volgende:
Wel lekker lange quals zo denk ik ... 15 min. + 15 min + 20 min + 2 x pauze 5 minuten = is standaard altijd een uur. En daar gaan we dus nu al overheen
maar dan heb je bij de laatste 20 minuten waarschijnlijk eerst 10 minuten niks..
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 12:18
Gaan we weer

en dan NOG 2 runs dadelijk
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 12:18
Lekker druk nu
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 12:18
De grote winst is wat mij betreft dat je weer kan gokken op laat naar buiten gaan ivm meer rubber op de baan maar dat je dan ook meer verkeer hebt. Daarnaast kan je ook weer een beetje gokken op regen. Tijdbestek voor gokken is wat lastig aangezien het maar 15 minuten per keer is maar toch.
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 12:19
BRILJANT BEELD!
Atreidezzaterdag 11 maart 2006 @ 12:19
Dikke pret dit
Murrayzaterdag 11 maart 2006 @ 12:19
Lekkere chaos zo.
Bruce117zaterdag 11 maart 2006 @ 12:19
Gaaf, met zijn allen naar buiten
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:19
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:18 schreef ElmarO het volgende:
Lekker druk nu
Dit willen we zien inderdaad.
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 12:20
slipstreamen!!!
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 12:20
U kijkt niet naar de wedstrijd van Bahrein
zakjapannertjezaterdag 11 maart 2006 @ 12:20
OK, nu mag het ook wel regenen
Scrutinizerzaterdag 11 maart 2006 @ 12:20
Wat een vertoning
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:22
Met de V8 is en lijkt het allemaal een stuk trager.

Arme Kimi.
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 12:23
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:22 schreef -Hans- het volgende:
Met de V8 is en lijkt het allemaal een stuk trager.

Arme Kimi.
Ach, dit keer ging de Mercedes een keer niet stuk. Dus dat is een vordering.
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 12:23
Uitremmen in kwalificatie
zakjapannertjezaterdag 11 maart 2006 @ 12:23
Montoya ook bij de laatste 6?

Monteiro dus
DatMeenJeNietzaterdag 11 maart 2006 @ 12:23
Ik kan het niet meer volgen hoar
Hugsterzaterdag 11 maart 2006 @ 12:23
gewoon mensen uitremmen tijdens de kwali
Dat kan nooit goed voor je tijd zijn
Giemzaterdag 11 maart 2006 @ 12:24
Jemig, Kimi zou ook gewoon eens geluk hebben..

Ach als hij volgend jaar bij Ferrari rijd zul je zien dat doe uit elkaar flikkerd
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 12:24
Ralf
Hugsterzaterdag 11 maart 2006 @ 12:25
timing is weer in de lucht [14.gif]
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 12:25
Who the fuck is Rosberg

De kwalificatie haalt het niet bij die van een paar jaar terug maar het is iig een enorme verbetering ten opzichte van vorig jaar
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 12:26
Uitslag van het eerste gedeelte van kwalificatie:



Alles vanaf Ralf valt af.
Arceezaterdag 11 maart 2006 @ 12:26
Wat onduidelijk allemaal.
reteppdzaterdag 11 maart 2006 @ 12:26
Die nieuwe kwalificatie is VET
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 12:27
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Who the fuck is Rosberg

De kwalificatie haalt het niet bij die van een paar jaar terug maar het is iig een enorme verbetering ten opzichte van vorig jaar
Ik vind dit beter hoor! Effe een geheugen-verfrisser: bij de oude kwalificatie bleef 75% van het veld tot aan de laatste minuten binnen
WESTzaterdag 11 maart 2006 @ 12:27
ik dacht eerst zelfs dat montoya er af ging.., die helm is zo verwarrend van kimi

maar ben blij dat kimi is en niet montoya, want als het montoya was zul je al die anti montoya's weer horen dat het zijn eigenschuld is.
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:27
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:23 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Ach, dit keer ging de Mercedes een keer niet stuk. Dus dat is een vordering.
hahaha ja okay dat wel.

Toch wel weer opvallend dat het weer bij Kimi misgaat.. op die manier is hij helemaal snel vertrokken naar Ferrari.
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 12:27
Raikkonen ging trouwens wel bloed en bloed snel in de eerste sectie maar gezien Montoya z'n tijd zal daar wel een recht stuk bij zitten en hebben ze minder vleugel staan ?
Arceezaterdag 11 maart 2006 @ 12:27
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef WEST het volgende:
maar ben blij dat kimi is en niet montoya, want als het montoya was zul je al die anti montoya's weer horen dat het zijn eigenschuld is.
Hugsterzaterdag 11 maart 2006 @ 12:27
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Who the fuck is Rosberg

De kwalificatie haalt het niet bij die van een paar jaar terug maar het is iig een enorme verbetering ten opzichte van vorig jaar
zoon van Keke, o.a. oud Formule BMW en F3 coureur.
Arrogant kereltje
Game_Errorzaterdag 11 maart 2006 @ 12:28
Wat een ontzettend gaaf kwalificatie systeem. ik vind kwalivicatie kijken ineens weer leuk
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 12:28
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vind dit beter hoor! Effe een geheugen-verfrisser: bij de oude kwalificatie bleef 75% van het veld tot aan de laatste minuten binnen
True maar op het moment dat er regen in de lucht ging kreeg je zulke geweldige kwalificaties maar goed, misschien idealiseer ik t te veel
DutchTrainzaterdag 11 maart 2006 @ 12:28
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:23 schreef ElmarO het volgende:
Ach, dit keer ging de Mercedes een keer niet stuk. Dus dat is een vordering.
En omdat hij nu toch al laatste staat, kunnen ze er voor de zekerheid meteen een nieuwe inschroeven
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 12:29
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:28 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

True maar op het moment dat er regen in de lucht ging kreeg je zulke geweldige kwalificaties maar goed, misschien idealiseer ik t te veel
Wat denk je als het nu gaat regenen of aan het einde van de 3de run

Is Bahrein, gaat niet gebeuren, weet ik ook wel ... maar ik voorspel MEGA-gave Europa-races!

Gaan we weer
Murrayzaterdag 11 maart 2006 @ 12:29
Oei, Ralf.

De nieuwe kwalificatie opzet bevalt hem ook al niet?
Hugsterzaterdag 11 maart 2006 @ 12:31
V10 sound
Arceezaterdag 11 maart 2006 @ 12:31
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:29 schreef Murray het volgende:
Oei, Ralf.

De nieuwe kwalificatie opzet bevalt hem ook al niet?
Hij is wel de beste van de eerste afvallers.
Hugsterzaterdag 11 maart 2006 @ 12:31
16.500 rpm maar
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:32
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:31 schreef Hugster het volgende:
V10 sound
Blijft inderdaad geweldig om te horen.
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 12:34
Klien zal wel bijna leeg zijn, wat een tijd. De snelste sector tijden op alle drie de sectoren
twentemeisjezaterdag 11 maart 2006 @ 12:34
Kimi

Ik moet er nog wel even inkomen met die nieuwe kwalificatie. Het ziet er in elk geval een stuk spectaculairder uit dan vorig jaar.

Kimi
DutchTrainzaterdag 11 maart 2006 @ 12:35
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:29 schreef Googolplexian het volgende:
Wat denk je als het nu gaat regenen of aan het einde van de 3de run
Als we eens terugkijken in de afgelopen 25 jaar, zul je zien dat dit wishful thinking is. Regen tijdens de kwalificatie komt (helaas) maar erg weinig voor. De keren dat het voorkwam herinner je je alleen wel beter. (de eerste pole van Barrichello in 1994 bijvoorbeeld)

ontopic:

Ahh. Gelukkig heeft Christijan wel weer wat excuses
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:36
MONTOYA
Bruce117zaterdag 11 maart 2006 @ 12:38
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:31 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hij is wel de beste van de eerste afvallers.
Congratulations: of all the losers, you came first. You're the best loser!
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 12:40
Aan de ene kant snap ik wel waarom ze de motoren kleiner hebben gemaakt maar als je onboard zit ziet het er echt suf uit Daarnaast hebben we een hoop klappers gehad waar de coureurs zonder noemenswaardige schade uit zijn gekomen.
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 12:40
Toch wel opvallend dat beide Honda's het niet echt geweldig doen.
Sjoemzaterdag 11 maart 2006 @ 12:41
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:40 schreef ElmarO het volgende:
Toch wel opvallend dat beide Honda's het niet echt geweldig doen.
Raar zelfs.
Bij de testraces deden ze het meer dan okay.

Jammer jammer jammer.
Bruce117zaterdag 11 maart 2006 @ 12:41
Renault wacht wederom tot het allerlaatste moment om een tijd te zetten
Murrayzaterdag 11 maart 2006 @ 12:41
Williams kan ook nog wel een sponsor gebruiken op de sidepods?
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 12:42
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:41 schreef Sjoem het volgende:

[..]

Raar zelfs.
Bij de testraces deden ze het meer dan okay.

Jammer jammer jammer.
Nu gaan ze dan toch wel weer vrij aardig.
Arceezaterdag 11 maart 2006 @ 12:44
Wat stom dat ze niet die hele top 10 in beeld zetten.

Wat heb je nou aan alleen de #10?
Murrayzaterdag 11 maart 2006 @ 12:45
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Aan de ene kant snap ik wel waarom ze de motoren kleiner hebben gemaakt maar als je onboard zit ziet het er echt suf uit
Het scheelt maar iets van een seconde per ronde?

Als ik even zo snel naar de tijden in de OP kijk....
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 12:46
Uitslag van het tweede gedeelte. Alles onder Barrichello valt af.

Arceezaterdag 11 maart 2006 @ 12:47
Fuck op met je prijsvraag.
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 12:47
Pff ik dacht dat ze eindelijk die irritante flikker van die belspelletjes er uit hadden gegooid Helaas
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 12:49
En ze zijn weer onderweg!
dennistdzaterdag 11 maart 2006 @ 12:50
Brandstof oprijden.
Dat is toch milieuvervuiling
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 12:51
Wat is dat nou weer voor principe
Je tankt nu af op een hoeveelheid, die ga je dan eerst helemaal leegrijden om dan een snelle tijd neer te zetten en dan morgen weer aftanken

-edit-
Hebben ze nu trouwens ook alle technische hulpmiddelen er af gehaald ? Traction control vind ik zo'n zuigende uitvinding
Atreidezzaterdag 11 maart 2006 @ 12:54
Ja, dit is ook wel een beetje suf.. Krijg je straks weer snufjes waarmee je hele zware verbranding kan aanzetten, zodat je halve tank al leeg is na 2 rondes
sportfreakzaterdag 11 maart 2006 @ 12:58
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:54 schreef Atreidez het volgende:
Ja, dit is ook wel een beetje suf.. Krijg je straks weer snufjes waarmee je hele zware verbranding kan aanzetten, zodat je halve tank al leeg is na 2 rondes
Snufjes die de FIA vervolgens weer vrolijk kan verbieden.

Pitstops in de kwalificatie.
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 13:01
Schumacher goede tijd..
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 13:01
Lol...ik ben het allemaal een beetje kwijt
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 13:03
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...ik ben het allemaal een beetje kwijt
Tip; hou de life timing erbij. Dan is het overzichtelijker

http://www.livetiming.com/
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 13:03
Goede tijd van Massa.
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 13:04
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Tip; hou de life timing erbij. Dan is het overzichtelijker

http://www.livetiming.com/
Qua tijd volg ik het wel, maar qua opzet nog niet helemaal. Toegegeven, ik zit ook nog andere dingen te doen.
Giemzaterdag 11 maart 2006 @ 13:05
Kut V8 geluid.. net alsof ze er een belabbere demper op hebben gezet
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 13:06
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:05 schreef Giem het volgende:
Kut V8 geluid.. net alsof ze er een belabbere demper op hebben gezet
Klinkt echt een stuk minder spectaculair in vergelijking met de V10.
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 13:07
Die Schumacher...voor bijna elke bocht zit ie met zijn rembalans te spelen. Netjes hoor
DatMeenJeNietzaterdag 11 maart 2006 @ 13:08
Massa verbaast me echt
Giemzaterdag 11 maart 2006 @ 13:09
Massa houd shumi bij.. kun je dus toe zien dat die man oud word en de auto gewoon erg goed is
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 13:09
Hopen dat Ferrari dit vast kan houden.
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 13:09
Heidfeld
Giemzaterdag 11 maart 2006 @ 13:09
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Massa verbaast me echt
Dat zeg ik.. de ferrari is gewoon erg goed
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 13:10
Ferrari
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 13:10
SCHUMACHERRRRRRRRRRRRR
Ambrosiuszaterdag 11 maart 2006 @ 13:10
Toch verrassend voor mij iig dat MSC pole pakt.
dennistdzaterdag 11 maart 2006 @ 13:10
schumi pole
Atreidezzaterdag 11 maart 2006 @ 13:10
Ferrari
Bruce117zaterdag 11 maart 2006 @ 13:10
Michael Schumacher

He's back
Kanjerzaterdag 11 maart 2006 @ 13:10
Schumi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gogogogogogogogo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 13:11
Forza Ferrari Pole record eraan!

Najah eraan, dat gebeurd nog dat is zeker. Hij heeft hem iig geevenaard
Sjoemzaterdag 11 maart 2006 @ 13:11
Sjoem
kikoooooozaterdag 11 maart 2006 @ 13:11
Ferrari
kikoooooozaterdag 11 maart 2006 @ 13:11
Ze zijn er echt blij mee, heerlijk
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 13:11
Zo...Massa slaat het sleutelbeen van Schumacher ff terug
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 13:13
Volledige uitslag:

Zorrozaterdag 11 maart 2006 @ 13:13
Mol kan lullen zoveel hij wil maar voor mij is het duidelijk: Schumacher als eerste naar binnen voor nieuwe banden, hoefde dus niet veel brandstof leeg te rijden, dus het lichtst van allemaal morgen. Alonso, Fisichella en Montoya erg laat naar binnen, dus morgen veel brandstof.
Misanzaterdag 11 maart 2006 @ 13:13
Kanjerzaterdag 11 maart 2006 @ 13:13
Wat een treffende reclame op de zijkant van die mercedessen zeg.

"keep walking"
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 13:15
uuhhm persconferentie met Schumacher.. ja, tijd om wat anders te gaan doen.

Hopen dat McLaren en de anderen morgen wat beter op snelheid zijn.
Ambrosiuszaterdag 11 maart 2006 @ 13:15
Ik zie op TT dat de uitzending morgen al klaar is om 14.35, hoe laat begint de race dan
dennistdzaterdag 11 maart 2006 @ 13:16
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie op TT dat de uitzending morgen al klaar is om 14.35, hoe laat begint de race dan
12.30u
kikoooooozaterdag 11 maart 2006 @ 13:17
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm persconferentie met Schumacher.. ja, tijd om wat anders te gaan doen.

sportief
Walter_Sobchakzaterdag 11 maart 2006 @ 13:17
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie op TT dat de uitzending morgen al klaar is om 14.35, hoe laat begint de race dan
Half 1 volgens mij
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 13:17
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie op TT dat de uitzending morgen al klaar is om 14.35, hoe laat begint de race dan
Om even alle twijfels weg te werken;

Volgens SBS Autosport:

Zaterdag 11 maart
11.55 uur: kwalificatie GP Bahrein
Live verslag van de kwalificatie van de Grand Prix van Bahrein. Olav Mol en pitreporter Jack Plooij doen verslag van de kwalificatie. In de studio blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met race-experts terug op de kwalificatie en bespreken ze de gevolgen daarvan voor de rest van het raceweekend.

Zondag 12 maart
9.25 uur: kwalificatie GP Bahrein (hh)
Live verslag van de kwalificatie van de Grand Prix van Bahrein. Olav Mol en pitreporter Jack Plooij doen verslag van de kwalificatie. In de studio blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met race-experts terug op de kwalificatie en bespreken ze de gevolgen daarvan voor de rest van het raceweekend.

Zondag 12 maart
11.25 uur: Formule 1: GP Bahrein
Voorbeschouwing, live verslag en nabeschouwing van de Grand Prix van Bahrein. Één uur voor de start van iedere Grand Prix blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met twee race-experts vooruit op de komende Grand Prix. De voorbeschouwing wordt daarnaast gevuld met onder andere het laatste nieuws vanaf het circuit, verslag van de kwalificaties en interviews met rijders. Het verslag van de GP wordt verzorgd door Olav Mol en pitreporter Jack Plooij. In de nabeschouwing wordt er in de studio nagepraat over de race en de gevolgen voor de klassementen.
Arceezaterdag 11 maart 2006 @ 13:18
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie op TT dat de uitzending morgen al klaar is om 14.35, hoe laat begint de race dan
12:30 uur.
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 13:18
Klote Fisico!

Hinderde Massa tijdens zijn snelle ronde, anders had Massa de pole gepakt.
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 13:20
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:17 schreef TommyGun het volgende:

[..]

Om even alle twijfels weg te werken;

Volgens SBS Autosport:

Zondag 12 maart
9.25 uur: kwalificatie GP Bahrein (hh)
Live verslag van de kwalificatie van de Grand Prix van Bahrein. Olav Mol en pitreporter Jack Plooij doen verslag van de kwalificatie. In de studio blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met race-experts terug op de kwalificatie en bespreken ze de gevolgen daarvan voor de rest van het raceweekend.
Zondag weer een live verslag van de kwalificatie, joh?
kikoooooozaterdag 11 maart 2006 @ 13:21
(hh)
-Hans-zaterdag 11 maart 2006 @ 13:21
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:17 schreef kikoooooo het volgende:

[..]


sportief
Std. PR gelul van hem zit ik echt niet te wachten. Maar voor de spanning op de baan is het wel leuk dat de rooien er weer bij zitten.
WeebIzaterdag 11 maart 2006 @ 13:22
Schumi

Alonso

Kimi
Giemzaterdag 11 maart 2006 @ 13:26
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:22 schreef WeebI het volgende:
Schumi

Alonso

Kimi
Wat triest.. Als je nou zei, mclaren
Murrayzaterdag 11 maart 2006 @ 13:26
Als ik het goed zie is Alonso met 1.31.215 de snelste geweest? (Over de hele sessie?)
Joenezaterdag 11 maart 2006 @ 13:26
Schumi , Felipe , Kimi
Joenezaterdag 11 maart 2006 @ 13:26
Juan
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 13:26
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef Murray het volgende:
Als ik het goed zie is Alonso met 1.31.215 de snelste geweest? (Over de hele sessie?)
Klopt. Maar daar heeft hij uiteindelijk weinig aan gehad.
Murrayzaterdag 11 maart 2006 @ 13:30
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef ElmarO het volgende:

[..]

Klopt. Maar daar heeft hij uiteindelijk weinig aan gehad.
Ja maar dat hij in de laatste sessie langzamer is ligt dus waarschijnlijk aan de hoeveelheid brandstof waarmee hij de race wil beginnen.
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 13:32
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef Murray het volgende:

[..]

Ja maar dat hij in de laatste sessie langzamer is ligt dus waarschijnlijk aan de hoeveelheid brandstof waarmee hij de race wil beginnen.
Denk het wel. Al is dat moeilijk te zeggen natuurlijk. We zullen het morgen wel zien.
YellowLedbetterzaterdag 11 maart 2006 @ 13:42
Schumi is terug. Morgen gewoon winnen die race
Murrayzaterdag 11 maart 2006 @ 13:52
Van de top10 hebben alleen Schumacher, Massa en Button hun snelste tijd in de laatste sessie neergezet.

De rest was ineens (veel) langzamer vergeleken met de 2e sessie. Lijkt me wel duidelijk wat hier aan de hand is.
Vitalogyzaterdag 11 maart 2006 @ 13:53
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Dat is de einduitslag. Niet de actuele situatie van dat moment.
Wacht, ik zit in het verkeerde topic.
ff daar verder
Wacht nu kijk ik niet goed.
Vitalogyzaterdag 11 maart 2006 @ 13:54
Albers had sneller dan 1.34.4 moeten rijden.
Ok, dat was ook moeilijk geworden.
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 13:56
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:54 schreef Vitalogy het volgende:
Albers had sneller dan 1.34.4 moeten rijden.
Ok, dat was ook moeilijk geworden.
Had Albers in de top16 willen eindigen dan had hij toch sneller dan Speed moeten rijden in Q1?
Vitalogyzaterdag 11 maart 2006 @ 13:57
Nee sneller dan Liuzzi.
ElmarOzaterdag 11 maart 2006 @ 13:58
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:56 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Had Albers in de top16 willen eindigen dan had hij toch sneller dan Speed moeten rijden in Q1?
Nee, hij had alleen sneller dan Liuzzi moeten rijden. Ik keek ook even verkeerd. Het is handiger om alleen naar de lijst van het eerste gedeelte te kijken. Daar staat het wel mooi op volgorde.

Klik
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 13:59
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:57 schreef Vitalogy het volgende:
Nee sneller dan Liuzzi.
Ah ja zie het nu ook
Take_A_Picturezaterdag 11 maart 2006 @ 14:01
Morgen wint Renault En ferrari lekker niet!
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 14:03
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Morgen wint Renault En ferrari lekker niet!
Groetjes, een gefrusteerde Kimi fan
Take_A_Picturezaterdag 11 maart 2006 @ 14:07
Ah, nee hoor. Het is heel jammer wat er gebeurde maar niks aan te doen

Ik vind Renault gewoon een leuker team dan ferrari, dat mag toch? Als ik dan kan kiezen tussen Renault en Ferrari als winnaar is mijn keuze al snel gemaakt
komradzaterdag 11 maart 2006 @ 14:10
ik vind het qua circuit niets eigenlijk, grote zandbak daar
Atreidezzaterdag 11 maart 2006 @ 14:26
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef komrad het volgende:
ik vind het qua circuit niets eigenlijk, grote zandbak daar
Het gaat tenslotte om het asfalt. De opbouw zorgt iig dat je goed een slipstream kan pakken, dus als er mensen sneller worden gaan we in ieder geval spectakel zien. Kan hongarije bijvoorbeeld wel lekker mooi groen zijn enzo, op de baan gebeurt er amper wat

Bahrein is iig 1 van mijn favo circuits
Sidekickzaterdag 11 maart 2006 @ 14:28
Schumi, hij kan het nog steeds.
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 14:36
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:26 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Het gaat tenslotte om het asfalt. De opbouw zorgt iig dat je goed een slipstream kan pakken, dus als er mensen sneller worden gaan we in ieder geval spectakel zien. Kan hongarije bijvoorbeeld wel lekker mooi groen zijn enzo, op de baan gebeurt er amper wat

Bahrein is iig 1 van mijn favo circuits
Tilke
Sidekickzaterdag 11 maart 2006 @ 14:41
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Raikkonen ging trouwens wel bloed en bloed snel in de eerste sectie maar gezien Montoya z'n tijd zal daar wel een recht stuk bij zitten en hebben ze minder vleugel staan ?
Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
komradzaterdag 11 maart 2006 @ 14:43
Sidekick
Dacidezaterdag 11 maart 2006 @ 14:56
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
No shit sherlock
Scrutinizerzaterdag 11 maart 2006 @ 15:01
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
En na het verliezen van z'n vleugel was-ie ook nog eens lichter dan de rest
MrX1982zaterdag 11 maart 2006 @ 15:03
Goed begin van McLaren .

Ik ben trouwens vergeten om me aan te melden bij de Fok manager.
komradzaterdag 11 maart 2006 @ 15:03
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En na het verliezen van z'n vleugel was-ie ook nog eens lichter dan de rest
zo kom je dus niet door de technische keuring he, te licht
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 15:07
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Sidekick het volgende:
Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
+2 scherp
Sautorzaterdag 11 maart 2006 @ 15:51
Weet niet of t al eerder is gevraagd, heb ook geen zin om twee topics door te lezen:

Werkt dit hetzelfde als bij A1? Dat de coureurs zelf mogen bepalen wanneer ze rijden, als ze maar rijden. En als iedereen in de laatste minuten naar buiten gaat, en er komt een rode vlag situatie. Blijft de klok dan doorlopen (net zoals bij A1) of stopt de klok?

edit: renners moet natuurlijk coureurs zijn, lastig dat wielrennen op de achtergrond
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 16:02
Voor zover ik t mee heb gekregen:
Bij de kwalificatie van de A1 krijg je vier pogingen om een snelste tijd neer te zetten. Van die 4 tellen de twee beste mee. Iedere deel-kwalificatie duurt 15minuten en daarin mag iedereen zelf kiezen wanneer hij naar buiten gaat. Als je naar buiten gaat rijd je een outlap, hotlap, inlap en je bent klaar.

Dat is mijn idee
wh00tzaterdag 11 maart 2006 @ 16:18
Bij gele vlag blijft de tijd doorlopen maar moet je in die sector zichtbaar snelheid verminderen dus is het in de praktijk niet mogelijk om je tijd te verbeteren.
Bij rode vlag wordt de tijd gestopt en gaat iedereen terug de pitlane in (bij trainingen) of stopt op de grid (bij de race).
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 16:19
FIA moet vaker van die enquettes houden
Ik vind dit het mooiste kwalificatie-format in een hele lange tijd
Morgen dan ook nog eens de bandenwissels terug
En volgende week alweer race twee in Malaysia
Dit wordt een topseizoen!
wh00tzaterdag 11 maart 2006 @ 16:24
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:19 schreef Googolplexian het volgende:
FIA moet vaker van die enquettes houden
Ik vind dit het mooiste kwalificatie-format in een hele lange tijd
Morgen dan ook nog eens de bandenwissels terug
En volgende week alweer race twee in Malaysia
Dit wordt een topseizoen!
Inderdaad érg gave kwalificatie!!
Eén ding vond ik wat onduidelijk en niet geheel logisch: Namelijk dat de hoeveelheid brandstof die aan het begin v/d 3e kwalificatie sessie, dezelfde hoeveelheid moet zijn waarmee je de race aanvangt. Dus dat iedereen als een malle z'n tank leeg ging rijden voordat de 3e sessie pas 'echt' begon wat snelle tijden betreft..
Beter laat je iedereen gewoon met een lege tank gassen en vrij voor de race
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 16:26
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:24 schreef wh00t het volgende:

[..]

Inderdaad érg gave kwalificatie!!
Eén ding vond ik wat onduidelijk en niet geheel logisch: Namelijk dat de hoeveelheid brandstof die aan het begin v/d 3e kwalificatie sessie, dezelfde hoeveelheid moet zijn waarmee je de race aanvangt. Dus dat iedereen als een malle z'n tank leeg ging rijden voordat de 3e sessie pas 'echt' begon wat snelle tijden betreft..
Beter laat je iedereen gewoon met een lege tank gassen en vrij voor de race
Nee man! Dit geeft de teams buiten de top10 banden- en motorvoordeel ... maakt alles tijdens de race net iets competatiever


edit: bovendien zien de fans nu teminste auto's rijden
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 16:31
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah, nee hoor. Het is heel jammer wat er gebeurde maar niks aan te doen

Ik vind Renault gewoon een leuker team dan ferrari, dat mag toch? Als ik dan kan kiezen tussen Renault en Ferrari als winnaar is mijn keuze al snel gemaakt
Tuurlijk mag dat
wh00tzaterdag 11 maart 2006 @ 16:32
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:26 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nee man! Dit geeft de teams buiten de top10 banden- en motorvoordeel ... maakt alles tijdens de race net iets competatiever


edit: bovendien zien de fans nu teminste auto's rijden
Klopt maar dan krijg je weer dat de teams in de vrije trainingen minder km's gaan maken om materiaal te sparen.
En het bandenvoordeel is ook niet van toepassing want je gebruikt gewoon je oude meuk om de tank leeg te rijden, de engine settings zullen anders zijn om de motor te sparen, etc.
Het is een beetje een weegschaal natuurlijk, aan de ene kant wegleggen en aan de andere kant erbij leggen
Googolplexianzaterdag 11 maart 2006 @ 16:40
Denk ook kaartverkoop tijdens kwali circuits hadden het al moeilijk met inkomsten maar met een kwali als deze zou ik ook wel op de bune willen zitten. Ik neem aan dat meerdere mensen dit beschouwen als een mini-race (net als A1GP).

Wat nu wel leuk is is om scenario's die nu gebeurd zijn tegen het 2005 kwali-format uit te zetten:
- Raikonnen had nog steeds achteraan gestaan gezien hij in z'n eerste snelle lap kaduuk ging;
- Albers had wat verder naar voren gestaan gezien hij last had van verkeer en een betere tijd had kunnen rijden;
- Shumi en Massa hadden achter de Alonso gestaan gezien Alonso de snelste lap heeft;

Iemand meer?

Anywayz, imo maakt deze kwali F1 veul interessanter om naar te kijken
TimoBassozaterdag 11 maart 2006 @ 16:40
Jacques
Nick
BMW


Wat gaaf zeg zo'n kwali

Op naar de punten voor Jacques ( 6de tijd van de dag )
wh00tzaterdag 11 maart 2006 @ 16:40
Trouwens echt heel erg benieuwd naar de race van morgen.
Die Raikkonen gaat echt zo hard een sickmotherfucker inhaalrace rijden...
Bahrein is natuurlijk het ideale circuit om naar voren te komen van achteraf.
wh00tzaterdag 11 maart 2006 @ 16:41
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:40 schreef Googolplexian het volgende:
Denk ook kaartverkoop tijdens kwali circuits hadden het al moeilijk met inkomsten maar met een kwali als deze zou ik ook wel op de bune willen zitten. Ik neem aan dat meerdere mensen dit beschouwen als een mini-race (net als A1GP).

Wat nu wel leuk is is om scenario's die nu gebeurd zijn tegen het 2005 kwali-format uit te zetten:
- Raikonnen had nog steeds achteraan gestaan gezien hij in z'n eerste snelle lap kaduuk ging;
- Albers had wat verder naar voren gestaan gezien hij last had van verkeer en een betere tijd had kunnen rijden;
- Shumi en Massa hadden achter de Alonso gestaan gezien Alonso de snelste lap heeft;

Iemand meer?

Anywayz, imo maakt deze kwali F1 veul interessanter om naar te kijken
Mini race in A1? Als er iets onduidelijk en niet leuk is, dan is het wel het qualifying format van A1...
Ralf Schumacher trouwens...
TimoBassozaterdag 11 maart 2006 @ 16:42
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:40 schreef wh00t het volgende:
Trouwens echt heel erg benieuwd naar de race van morgen.
Die Raikkonen gaat echt zo hard een sickmotherfucker inhaalrace rijden...
Bahrein is natuurlijk het ideale circuit om naar voren te komen van achteraf.
Eerst bocht komt ie Albers tegen
TommyGunzaterdag 11 maart 2006 @ 16:47
quote:
BRAWN: WE COULD HAVE GONE FASTER
Last Updated: Saturday, 11, March, 2006, 14:22

Ferrari technical director Ross Brawn has warned rivals that the team has not compromised its race strategy to secure the front row for the Bahrain Grand Prix.

The Englishman told ITV Sport presenter Steve Rider that Michael Schumacher and Felipe Massa have maximised their race potential on Sunday by using a 'conservative' qualifying strategy.

"We had two options to go for the last session where we have to use race fuel levels and believe it or not we actually went for the conservative choice," revealed Brawn.

"We had a more aggressive choice which I'm now glad we didn't do because it wouldn't have been quite as strong in the race, so I'm very interested to see how things work out."

Brawn warned against over-confidence despite Ferrari's dominant performance however and added that it was impossible to tell how the Michelin runners would perform in the race.

"I think we have to be cautious because I don't know their tyre properties and characteristics and I don't know what sort of race they are going to plan," he said.

Brawn added that he was surprised that reigning world champions Renault were not closer to the pace in qualifying.

Fernando Alonso ended the session fourth fastest, while Giancarlo Fisichella languished down in ninth.

"We may find that they have got an awful lot of fuel on and they take a different approach to everybody else tomorrow," he said

"But I am personally surprised that they weren't a little closer here."

http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=35211
TheGHunterzaterdag 11 maart 2006 @ 17:56
Ferrari

Nu nog even de race winnen
Sautorzaterdag 11 maart 2006 @ 18:29
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:18 schreef wh00t het volgende:
Bij gele vlag blijft de tijd doorlopen maar moet je in die sector zichtbaar snelheid verminderen dus is het in de praktijk niet mogelijk om je tijd te verbeteren.
Bij rode vlag wordt de tijd gestopt en gaat iedereen terug de pitlane in (bij trainingen) of stopt op de grid (bij de race).
Ok, dat zijn dus andere regels dan bij A1
Was ik benieuwd naar
WESTzaterdag 11 maart 2006 @ 19:20
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 18:29 schreef Sautor het volgende:

[..]

Ok, dat zijn dus andere regels dan bij A1
Was ik benieuwd naar
andere regels??

de vlag regels zijn over het zelfde
YellowLedbetterzaterdag 11 maart 2006 @ 19:31
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef WEST het volgende:

[..]

andere regels??

de vlag regels zijn over het zelfde
precies, wat swetst ie nou
Alexxxxxzaterdag 11 maart 2006 @ 20:32
hoi
skinny-nlzaterdag 11 maart 2006 @ 21:48
quote:
Teams verdenken Ferrari van illegale vleugel
Teams verdenken Ferrari van illegale vleugel - Formule1Wereld.nlNauwelijks is Ferrari weer eens op positieve wijze in het nieuws, volgen meteen de eerste klachten.De concurrentie verdenkt Ferrari ervan dat zij een illegale achtervleugel gebruiken. Volgens uitspraken van de andere teams, zou de achtervleugel onder belasting gaan buigen, hetgeen in strijd is met de reglementen. Deze schrijven voor dat “beweegbare aërodynamische hulp”, is verboden. Ferrari werd enkele jaren geleden beschuldigt van hetzelfde feit.

Vanochtend hebben Charlie Whiting en Jo Bauer als technisch gedelegeerden van de FIA de achtervleugel van de Ferrari 248 F1 aan een nauwkeurig onderzoek onderworpen en kwam men tot de conclusie dat de achtervleugel van de Ferrari's op generlei wijze illegaal is. Het team kreeg van de FIA groen licht om met deze achtervleugel te mogen gaan rijden.

Renault chefingenieur Pat Symonds is allerminst tevreden met de uitspraak van de FIA. “Ik ben hier niet gelukkig mee. In de reglementen staat exact beschreven wat wel en niet is toegestaan. Er bestaan bepaalde regels voor bepaalde onderdelen, maar er bestaan ook algemene regels. Ik weet precies hoe die achtervleugel werkt. En dat is nu niet bepaald wat ervan wordt verwacht, met andere woorden, er klopt iets niet”, aldus Symonds.
Wat een gezeik zeg. Bedenkt ferrari wat en gaan ze snel begint de rest weer te zeiken. De vleugel is toch goed gekeurd
Argentozaterdag 11 maart 2006 @ 21:58
Die spiegeltjes van de Renault wapperden ook leuk mee in de wind zeg.
UnleashMitchzaterdag 11 maart 2006 @ 22:02
Zeg dan als Renault man niets. Je komt sowieso over als slechte verliezer, zelfs als je achteraf gelijk zou krijgen. Zielig dat dit nodig is
Argentozaterdag 11 maart 2006 @ 22:04
Nou ja, er staan nogal wat belangen op het spel, dus als een ander team onrechtmatig voordeel heeft, dan moet je daar op kunnen wijzen. Wat ik niet juist vindt is het geneuzel over de V10 van Toro Rosso. Je klacht daarover opschorten totdat blijkt dat Toro Rosso er voordeel van heeft. De teams gaan akkoord met de regel of niet en als TR er voordeel van heeft, moet je niet achteraf gaan piepen.
Gitankizaterdag 11 maart 2006 @ 22:13
Edit-

[ Bericht 99% gewijzigd door Gitanki op 11-03-2006 22:17:04 (Ik moet ens afleren die knopjes te verwisselen :)) ]
Gitankizaterdag 11 maart 2006 @ 22:16
@ Unleashmitch

Dat mag dan wel zijn inderdaad.

Helaas deed ferrari ook iets dergelijks toen Michelin banden hadden die een paar millimeters te breed waren, precies op het cruciaalste moment in het WK.

Ik keur een beetje "sociale controle" wel goed, maar waarschijnlijk zit Renault ook wel weer ergens mee te sjoemelen
Sidekickzaterdag 11 maart 2006 @ 22:21
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 21:58 schreef Argento het volgende:
Die spiegeltjes van de Renault wapperden ook leuk mee in de wind zeg.
Heel opmerkelijk inderdaad. Het was alleen de linkerspiegel als ik het goed had.
dennistdzaterdag 11 maart 2006 @ 22:28
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Heel opmerkelijk inderdaad. Het was alleen de linkerspiegel als ik het goed had.
Rechts ook wel een klein beetje, maar minder erg.
Radegastzaterdag 11 maart 2006 @ 22:32
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:19 schreef Googolplexian het volgende:
FIA moet vaker van die enquettes houden
Ik vind dit het mooiste kwalificatie-format in een hele lange tijd
Morgen dan ook nog eens de bandenwissels terug
Ben ik de enige die deze nieuwe kwalificatie-opzet maar matigjes vind?
WESTzaterdag 11 maart 2006 @ 22:39
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:26 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Het gaat tenslotte om het asfalt. De opbouw zorgt iig dat je goed een slipstream kan pakken, dus als er mensen sneller worden gaan we in ieder geval spectakel zien. Kan hongarije bijvoorbeeld wel lekker mooi groen zijn enzo, op de baan gebeurt er amper wat

Bahrein is iig 1 van mijn favo circuits
Bahrain rijdt lekker met GP4
-Hans-zondag 12 maart 2006 @ 00:45
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ben ik de enige die deze nieuwe kwalificatie-opzet maar matigjes vind?
Het laatste deel van de kwalificatie vind ik ronduit kansloos. Eerst ronden rijden om lichter te worden, vervolgens naar binnen gaan voor nieuwe banden, en dan een snelle ronde neerzetten. Je kijkt dus ronden lang naar auto's die het relatief rustig aan doen, en pas op het einde gaan ze echt los.
Roverzondag 12 maart 2006 @ 04:57
Ja precies, erg matig dat ze langzamer rijden dan de ronde ervoor..
Taradozondag 12 maart 2006 @ 05:25
Jammer voor de mensen die het minder vonden maar ik vond het geweldig deze kwalificatie.
Greendayzondag 12 maart 2006 @ 08:32
Ik moet nog zien of ik de kwalificatie beter vind dan andere jaren. Nu is het gewoon zo dat Raikkonen voor een beetje spectakel heeft gezorgd door te crashen. en het daardoor onoverzichtelijk heeft gemaakt.
Googolplexianzondag 12 maart 2006 @ 09:01
quote:
Op zondag 12 maart 2006 00:45 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Het laatste deel van de kwalificatie vind ik ronduit kansloos. Eerst ronden rijden om lichter te worden, vervolgens naar binnen gaan voor nieuwe banden, en dan een snelle ronde neerzetten. Je kijkt dus ronden lang naar auto's die het relatief rustig aan doen, en pas op het einde gaan ze echt los.
Het is een schaakspelletje teams weten van elkaar niet hoeveel fuel ze aan boord hebben.
De laps worden dus steeds sneller maar niemand weet waar de grens ligt.

Renault heeft dit schaakspelletje verloren. Ferrari is duidelijk beter met strategie.

Het werkt eigenlijk net zo als met Olympisch Track Fietsen of Short Track Schaatsen ... hele tijd rustig aan en de laatste paar laps voluit ... is dat dan ook minder spannend om naar te kijken?
wimderonzondag 12 maart 2006 @ 09:20
quote:
Op zondag 12 maart 2006 00:45 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Het laatste deel van de kwalificatie vind ik ronduit kansloos. Eerst ronden rijden om lichter te worden, vervolgens naar binnen gaan voor nieuwe banden, en dan een snelle ronde neerzetten. Je kijkt dus ronden lang naar auto's die het relatief rustig aan doen, en pas op het einde gaan ze echt los.
Tja, het is niet kansloos, maar zo haal je wel het voordeel van lichter kwalificeren (en dus vroeg moeten stoppen) weg, je zou kunnen overwegen om dat laatste deel een kwartier of tien minuten te laten duren, zodat het leegrijden iets minder relevant is, of instellen dat je niet van banden mag verwisselen tijdens de laatste kwalificatie zodat zware auto's niet ongestraft de tank leeg kunnen rijden en dan met een nieuw setje banden een tijd neerzetten
Remcozondag 12 maart 2006 @ 10:01
Ik heb er weer zin aan Mooi weer om de zondag twee uurtjes voor de tv hangen
WESTzondag 12 maart 2006 @ 10:16
quote:
Op zondag 12 maart 2006 00:45 schreef -Hans- het volgende:

[..]

Het laatste deel van de kwalificatie vind ik ronduit kansloos. Eerst ronden rijden om lichter te worden, vervolgens naar binnen gaan voor nieuwe banden, en dan een snelle ronde neerzetten. Je kijkt dus ronden lang naar auto's die het relatief rustig aan doen, en pas op het einde gaan ze echt los.
zo kun je aan de ronde tijden zien wie zwaar is of niet, dus opzich wel handig.
dennistdzondag 12 maart 2006 @ 10:21
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 22:39 schreef WEST het volgende:

[..]

Bahrain rijdt lekker met GP4
Zit daar Bahrein al in dan?
Ik dacht dat GP4 het spul van 2002 erin had.
TimoBassozondag 12 maart 2006 @ 10:36
Yeah.. Duitse RTL gaat zo van start
MIster911zondag 12 maart 2006 @ 10:52
De FIA heeft het aantal ronden vrijgegeven die elke rijder heeft afgelegd in de laatste kwalificatiesessie en tevens ook de hoeveelheid benzine die ze mogen bijtanken voor de start van de race.


  • Rijder - Ronden - Benzine (kg)
  • Michael Schumacher - 11 - 30.5
  • Felipe Massa - 12 - 33
  • Jenson Button - 13 - 36
  • Fernando Alonso - 14 - 38.5
  • Juan Pablo Montoya - 10 - 27.5
  • Rubens Barrichello - 12 33
  • Mark Webber - 12 - 33
  • Christian Klien - 13 - 36
  • Giancarlo Fisichella - 14 - 38.5
  • Nick Heidfeld - 12 - 33



  • bron f1-club
  • WESTzondag 12 maart 2006 @ 10:59
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 10:21 schreef dennistd het volgende:

    [..]

    Zit daar Bahrein al in dan?
    Ik dacht dat GP4 het spul van 2002 erin had.
    2001 maar je kan tegenwoordig alweer uitbreidingen downloaden zo heb ik nu de beta versie van Bahrain. zitten nog wel een aantal bugs in.

    Maar china en nog wat aangepaste banen zijn er al.
    Googolplexianzondag 12 maart 2006 @ 11:01
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 10:59 schreef WEST het volgende:

    [..]

    2001 maar je kan tegenwoordig alweer uitbreidingen downloaden zo heb ik nu de beta versie van Bahrain. zitten nog wel een aantal bugs in.

    Maar china en nog wat aangepaste banen zijn er al.
    Site van een maatje van me : http://gp4.gamers.nl/indexgp4.php
    Remcozondag 12 maart 2006 @ 11:55
    Zonder publiek Pluspuntje voor SBS
    MrX1982zondag 12 maart 2006 @ 11:55
    Gelukkig is dat studio publiek weg zouden ze de kritiek van Fok ter harte hebben genomen .
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 11:57
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 11:55 schreef Remzz het volgende:
    Zonder publiek Pluspuntje voor SBS
    minpuntje.. tis net ff leuker met publiek
    vossszondag 12 maart 2006 @ 11:58
    Hoe laat begint de race zelf? Om half 1?

    Het is daar toch geen anderhalf uur verschil in tijd?
    Remcozondag 12 maart 2006 @ 11:59
    Ja half een, die kerel met zijn bespel
    marknazondag 12 maart 2006 @ 11:59
    ik word alleen helemaal gek van dat bel sms gedoe
    Xenomaniaczondag 12 maart 2006 @ 12:03
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 11:59 schreef markna het volgende:
    ik word alleen helemaal gek van dat bel sms gedoe
    Het is een plaag.
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 12:03
    die zijn juist leuk man!
    Kleffe_Dopzondag 12 maart 2006 @ 12:03
    Boven- of onderop?
    ElmarOzondag 12 maart 2006 @ 12:04
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 11:57 schreef Blue Thunder het volgende:

    [..]

    minpuntje.. tis net ff leuker met publiek
    Vind je? Ze doen nu juist iets meer vanaf het circuit. Vind ik persoonlijk veel leuker.
    MIster911zondag 12 maart 2006 @ 12:04
    dubbel
    marknazondag 12 maart 2006 @ 12:04
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:03 schreef Xenomaniac het volgende:

    [..]

    Het is een plaag.
    psies en daarom heb ik er een hekel aan
    Kleffe_Dopzondag 12 maart 2006 @ 12:04
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 11:57 schreef Blue Thunder het volgende:

    [..]

    minpuntje.. tis net ff leuker met publiek
    Publiek was rete-irritant
    Kleffe_Dopzondag 12 maart 2006 @ 12:07


    Ik wist niet dat Johnny nog rond reed
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 12:08
    hoezo dat?

    dit nep-amerikaans gewauwel.. Ze hadden beter tom-zie-je-mijn-horloge-wel-coronel eruit kunnen flikkeren en het publiek houden
    marknazondag 12 maart 2006 @ 12:10
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:08 schreef Blue Thunder het volgende:
    hoezo dat?

    dit nep-amerikaans gewauwel.. Ze hadden beter tom-zie-je-mijn-horloge-wel-coronel eruit kunnen flikkeren en het publiek houden
    yup en die fijne edward uhmmm kwijlenborg ook
    UnleashMitchzondag 12 maart 2006 @ 12:10
    Het hele SBS6 programma is ruk RTL5 was cool, daar had je nog veel beelden van andere races.
    WESTzondag 12 maart 2006 @ 12:10
    ik ben er klaar voor, laptop bij de TV dus i'm ready
    Remcozondag 12 maart 2006 @ 12:11
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:08 schreef Blue Thunder het volgende:
    Ze hadden beter tom-zie-je-mijn-horloge-wel-coronel eruit kunnen flikkeren en het publiek houden
    Idd
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 12:11
    het enige voordeel aan sbs is dat er geen reclame tijdens de race is... maar dit was ook bij rtl5 gebeurd als ze door waren gegaan
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 12:12
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:10 schreef WEST het volgende:
    ik ben er klaar voor, laptop bij de TV dus i'm ready
    livetiming op scherp?
    marknazondag 12 maart 2006 @ 12:14
    huh
    geen sms spel voor de reclame
    ElmarOzondag 12 maart 2006 @ 12:14
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:11 schreef Blue Thunder het volgende:
    het enige voordeel aan sbs is dat er geen reclame tijdens de race is... maar dit was ook bij rtl5 gebeurd als ze door waren gegaan
    Als het goed is niet hoor. Ligt aan de Nederlandse mediawet dat SBS geen reclame mag uitzenden. RTL valt op de één of andere manier onder de Luxemburgse mediawet. En dan mocht RTL nog gewoon reclame tussendoor uitzenden.
    UnleashMitchzondag 12 maart 2006 @ 12:16
    Hoofdkantoor van RTL staat in Luxemburg als ik t goed heb.

    Maar goed, toen kreeg je "we gaan er nu uit voor de reclame en we zijn over 52sec weer bij u terug". Het geld wat ze daarmee binnenhaalden konden ze gebruiken om a) belspelletjes te weren b) een kwalitatief betere voorbeschouwing te maken. Daarnaast duurde de reclames ook niet zo heel lang.
    WESTzondag 12 maart 2006 @ 12:16
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:12 schreef Blue Thunder het volgende:

    [..]

    livetiming op scherp?
    natuurlijk
    Remcozondag 12 maart 2006 @ 12:16
    Jack Plooij mag ook weer een itempje maken
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 12:18
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:16 schreef UnleashMitch het volgende:
    Hoofdkantoor van RTL staat in Luxemburg als ik t goed heb.

    Maar goed, toen kreeg je "we gaan er nu uit voor de reclame en we zijn over 52sec weer bij u terug". Het geld wat ze daarmee binnenhaalden konden ze gebruiken om a) belspelletjes te weren b) een kwalitatief betere voorbeschouwing te maken. Daarnaast duurde de reclames ook niet zo heel lang.
    Jah idd..

    voorbeschouwingen waren idd stukkkkeeeennnn beter.. Dit is echt een stuk slechter... Gelukkig heeft Jack Plooij weer een item, hopelijk gaan ze nog leuker worden..

    Vooral het rondje door de pitstraat mis ik.
    UnleashMitchzondag 12 maart 2006 @ 12:21
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef Blue Thunder het volgende:
    Vooral het rondje door de pitstraat mis ik.
    en alle mogelijke cups De Renault Clio cup, de Alfa 146 Challenge enz. enz. enz.
    Sautorzondag 12 maart 2006 @ 12:21
    quote:
    Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef WEST het volgende:

    [..]

    andere regels??

    de vlag regels zijn over het zelfde
    Bij A1 is rode vlag tijd doorlopen, F1 stopt de tijd...Noem ik toch iets anders
    BliksemSchigtzondag 12 maart 2006 @ 12:22
    * BliksemSchigt is er klaar voor
    WESTzondag 12 maart 2006 @ 12:22
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef Blue Thunder het volgende:

    [..]

    Jah idd..

    voorbeschouwingen waren idd stukkkkeeeennnn beter.. Dit is echt een stuk slechter... Gelukkig heeft Jack Plooij weer een item, hopelijk gaan ze nog leuker worden..

    Vooral het rondje door de pitstraat mis ik.
    ja SMS6 maakt geen mooie voorbeschouwingen en ach reclames nam ik voor lief omdat je dan ff kon pissen of naar de belg over kon schakelen
    MrX1982zondag 12 maart 2006 @ 12:23
    Dan gaan we zo weer beginnen .
    UnleashMitchzondag 12 maart 2006 @ 12:23
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Sautor het volgende:
    Bij A1 is rode vlag tijd doorlopen, F1 stopt de tijd...Noem ik toch iets anders
    Formule 1 heeft geen tijd dus kan die ook niet doorlopen. In beide gevallen wordt de race stil gelegd maar een A1 race duurt een half uur/uur of een bepaald aantal ronden (whatever comes first). Bij A1 blijft de tijd echter altijd doorlopen.
    WESTzondag 12 maart 2006 @ 12:24
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Sautor het volgende:

    [..]

    Bij A1 is rode vlag tijd doorlopen, F1 stopt de tijd...Noem ik toch iets anders
    de vlaggen zijn altijd het zelfde, dit gaat om de tijd dat is een ander verhaal
    -Hans-zondag 12 maart 2006 @ 12:24
    * -Hans- zit er ook klaar voor!
    Remcozondag 12 maart 2006 @ 12:39
    Lekker van Albers
    marknazondag 12 maart 2006 @ 12:39
    fok lekker traag bdw
    Murrayzondag 12 maart 2006 @ 12:39
    Gaat lekker met de beide Honda's.

    Button gaat nog een probleem krijgen bij z'n pitstops..
    spectrumanalyserzondag 12 maart 2006 @ 12:40
    quote:
    de eerste 50 centimeter gingen op zich vrij goed.
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 12:40
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Sautor het volgende:

    [..]

    Bij A1 is rode vlag tijd doorlopen, F1 stopt de tijd...Noem ik toch iets anders
    Bij F1 gaat de tijd ook door... Een race mag maximaal 2 uur duren..

    Alleen bij de quallie stopt de tijd
    Scrutinizerzondag 12 maart 2006 @ 12:40
    Goede race voor Albers
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 12:40
    en livetiming doet het hier niet
    Guardzondag 12 maart 2006 @ 12:41
    "de eerste 50 cm gingen goed"
    -Hans-zondag 12 maart 2006 @ 12:41
    Irri die up and downs van FoK!

    Race snelheid van Montoya is nog niet geweldig, terwijl hij wel licht zou moeten zijn. Zie reactie MIster911.
    DutchTrainzondag 12 maart 2006 @ 12:41
    Zullen we Olav Mol eens een lijstje geven met coureurs, auto's en hoe die eruit zien
    En een nieuw brilletje ?

    wat een bagger commentaar weer
    ElmarOzondag 12 maart 2006 @ 12:42
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:40 schreef Blue Thunder het volgende:
    en livetiming doet het hier niet
    Doet het hier gewoon.
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 12:42
    alsof jij weet wie waar inzit...
    wdnzondag 12 maart 2006 @ 12:42
    het was toch zeker een meter spectrumanalyser
    WESTzondag 12 maart 2006 @ 12:42
    Albers

    mooie start schumi gaat eerder stoppen denk ik
    spectrumanalyserzondag 12 maart 2006 @ 12:43
    tuurlijk, is uitgebreid op de duitse RTL getoond, met presentaties van hun nieuwe auto en al.
    marknazondag 12 maart 2006 @ 12:43
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:41 schreef DutchTrain het volgende:
    Zullen we Olav Mol eens een lijstje geven met coureurs, auto's en hoe die eruit zien
    En een nieuw brilletje ?

    wat een bagger commentaar weer
    ga jij dan eens op de plaats van mol zitten kijken of jij geen fouten maakt
    Guardzondag 12 maart 2006 @ 12:43
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:41 schreef DutchTrain het volgende:
    Zullen we Olav Mol eens een lijstje geven met coureurs, auto's en hoe die eruit zien
    En een nieuw brilletje ?

    wat een bagger commentaar weer
    Dan zet je je tv op MUTE en doe je lekker zelf het commentaar
    spectrumanalyserzondag 12 maart 2006 @ 12:43
    o en btw, Olav Bol is commentator die HOORT dat te weten
    DutchTrainzondag 12 maart 2006 @ 12:44
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:42 schreef Blue Thunder het volgende:
    alsof jij weet wie waar inzit...
    ja, en ik krijg er niet eens betaald voor
    -Hans-zondag 12 maart 2006 @ 12:44
    Ik geloof niet dat Montoya lichter is dan Schumacher... of McLaren mist nog de nodige snelheid.
    McDzondag 12 maart 2006 @ 12:44
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:40 schreef Blue Thunder het volgende:
    en livetiming doet het hier niet
    Hier ook niet! :/
    Lag er net in 1x uit. En geen F1 op tv hier in dit hotel...
    -Hans-zondag 12 maart 2006 @ 12:45
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MASSA
    wdnzondag 12 maart 2006 @ 12:45
    OOOOOOOOOOOH Massa in de bocht
    VoreGzondag 12 maart 2006 @ 12:45
    massa
    ElmarOzondag 12 maart 2006 @ 12:45
    Massa
    -Hans-zondag 12 maart 2006 @ 12:45
    Nu de andere Ferrari nog
    Guardzondag 12 maart 2006 @ 12:45
    Massa
    Die maakt het seizoen echt niet af bij Ferrari
    Murrayzondag 12 maart 2006 @ 12:45
    Hup Massa.
    UnleashMitchzondag 12 maart 2006 @ 12:45
    Wat gebeurd daar nou weer
    Jaszazondag 12 maart 2006 @ 12:46
    Zonde voor Massa zeg en ook voor Albers natuurlijk
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 12:46
    zo makkelijk he, om te schoppen naar een commentator...

    Ga er zelf maar een zitten met je grote bek..

    Ga jij maar eens anderhalf uur vollullen, ik gok dat je na 5 minuten niks meer te zeggen hebt
    Zorrozondag 12 maart 2006 @ 12:46
    Alonso
    UnleashMitchzondag 12 maart 2006 @ 12:46
    Live timing werkt perfect hier trouwens
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 12:46
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:44 schreef DutchTrain het volgende:

    [..]

    ja, en ik krijg er niet eens betaald voor
    Tuuuuurlijk... makkelijk te zeggen... ga modden joh
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 12:47
    live timing hier ook weer up
    wdnzondag 12 maart 2006 @ 12:47
    wow lange stop
    -Hans-zondag 12 maart 2006 @ 12:47
    YESSSSSSSSss problemen bij MASSA
    Zorrozondag 12 maart 2006 @ 12:47
    Weer problemen bij de ANDERE Ferrari rijder....
    MrX1982zondag 12 maart 2006 @ 12:47
    Begint goed bij ferrari .
    Scrutinizerzondag 12 maart 2006 @ 12:47
    Ferrari is goed bezig
    -Hans-zondag 12 maart 2006 @ 12:47
    Die zijn boos
    Guardzondag 12 maart 2006 @ 12:47
    Italiaanse paniek, mooi hoor
    Murrayzondag 12 maart 2006 @ 12:47
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:45 schreef Murray het volgende:
    Hup Massa. [afbeelding]
    Hup Ferrari.
    Remcozondag 12 maart 2006 @ 12:48
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:46 schreef Blue Thunder het volgende:
    zo makkelijk he, om te schoppen naar een commentator...

    Ga er zelf maar een zitten met je grote bek..

    Ga jij maar eens anderhalf uur vollullen, ik gok dat je na 5 minuten niks meer te zeggen hebt
    Jaja het is nu wel duidelijk denk ik
    Blue Thunderzondag 12 maart 2006 @ 12:48
    het zou leuk zijn als ferrari weer klop krijgt dit jaar
    Guardzondag 12 maart 2006 @ 12:50
    Raikonen laat alweer zien dat hij competatief is
    Remcozondag 12 maart 2006 @ 12:50
    Button
    Murrayzondag 12 maart 2006 @ 12:50
    Button is waarschijnlijk lichter.
    Zorrozondag 12 maart 2006 @ 12:50
    Radio: Fernando, sneller
    Meteen rijdt Alonso de snelste ronde
    Scrutinizerzondag 12 maart 2006 @ 12:50
    Massa teruggevallen naar P21
    spectrumanalyserzondag 12 maart 2006 @ 12:50
    mooie actie van Massa en goed gezien door Alonso zeg....
    wellicht dat die japanner van best motoring 'm al driftend kon inhalen
    WESTzondag 12 maart 2006 @ 12:51
    snelste ronde voor alonso
    UnleashMitchzondag 12 maart 2006 @ 12:51
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:50 schreef Murray het volgende:
    Button is waarschijnlijk lichter.
    # Rijder - Ronden - Benzine (kg)
    # Michael Schumacher - 11 - 30.5
    # Felipe Massa - 12 - 33
    # Jenson Button - 13 - 36
    # Fernando Alonso - 14 - 38.5
    # Juan Pablo Montoya - 10 - 27.5
    # Rubens Barrichello - 12 33
    # Mark Webber - 12 - 33
    # Christian Klien - 13 - 36
    # Giancarlo Fisichella - 14 - 38.5
    # Nick Heidfeld - 12 - 33
    Guardzondag 12 maart 2006 @ 12:51
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
    Massa teruggevallen naar P21
    Hehehe hij had net zo goed zelf kunnen uitstappen en die banden wisselen, was zijn stop even snel snel geweest
    Murrayzondag 12 maart 2006 @ 12:53
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:51 schreef UnleashMitch het volgende:

    [..]

    # Rijder - Ronden - Benzine (kg)
    # Michael Schumacher - 11 - 30.5
    # Felipe Massa - 12 - 33
    # Jenson Button - 13 - 36
    # Fernando Alonso - 14 - 38.5
    # Juan Pablo Montoya - 10 - 27.5
    # Rubens Barrichello - 12 33
    # Mark Webber - 12 - 33
    # Christian Klien - 13 - 36
    # Giancarlo Fisichella - 14 - 38.5
    # Nick Heidfeld - 12 - 33
    Ja, leuk natte vingerwerk..
    WESTzondag 12 maart 2006 @ 12:53
    rooie schumi zo ook naar binnen denk ik
    -Hans-zondag 12 maart 2006 @ 12:57
    ja hoor, Schumi al naar binnen!
    Guardzondag 12 maart 2006 @ 12:57
    nu gaat het wel goed bij ferrari (uiteraard)
    -Hans-zondag 12 maart 2006 @ 12:57
    quote:
    Op zondag 12 maart 2006 12:53 schreef Murray het volgende:

    [..]

    Ja, leuk natte vingerwerk..
    idd, heb sterk mijn twijfels over die cijfers.