| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:10 | |||||||
![]() 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama Geen Australie maar Bahrain is de opening van het 2006 Formule 1 wereldkampioenschap. Fernando Alonso de wereldkampioen start het seizoen nog in de Renault, maar hij weet al dat hij in 2007 naar Mclaren-Mercedes gaat. De wintertesten zijn afgesloten en daarin bleek wel dat Renault, Ferrari Mclaren en Honda de beste papieren hebben voor 2006, maar zijn ze ook betrouwbaar dat is de grote vraag. 10 t/m 12 maart zullen we het zien in de woestijn van Bahrain. Teams en Rijders Mild Seven Renault F1 Motor: Renault Banden: Michelin land: Frankrijk/UK 1.Fernando Alonso (Spanje) 2.Giancarlo Fisichella (Italie) Test Rijder: Heikki Kovalainen (Finland) Team McLaren Mercedes Motor: Mercedes Banden: Michelin Land: UK 3.Kimi Raikkonen (Finland) 4.Juan Pablo Montoya (Colombia) Test Rijders: Pedro de la Rosa (Spanje), Gary Paffett (UK) Scuderia Ferrari Marlboro Motor: Ferrari Banden: Bridgestone Land: Italie 5.Michael Schumacher (Duitsland) 6.Felipe Massa (Brazilie) Test Rijders: Luca Badoer (Italie), Marc Gene (Spanje) Panasonic Toyota Racing Motor: Toyota Banden: Bridgestone Land: Japan 7.Ralf Schumacher (Duitsland), 8.Jarno Trulli (Italie) Test Rijders: Olivier Panis (Frankrijk), Ricardo Zonta (Brazilie) Williams F1 Motor: Cosworth Banden: Bridgestone Land: UK 9.Mark Webber (Australie) 10.Nico Rosberg (Duitsland) Test Rijders: Alexander Wurz (Oostenrijk) Narain Karthikeyan (India) Lucky Strike Honda F1 Motor: Honda Banden: Michelin Land: UK/Japan 11.Rubens Barrichello (Brazilie), 12.Jenson Button (UK) Test Rijder: Anthony Davidson Red Bull Racing Motor: Ferrari Banden: Michelin Land: Oostenrijk/UK 14.David Coulthard (UK), 15.Christian Klien (Oostenrijk) Test Rijder: Robert Doornbos (Nederland) BMW Sauber F1 Motor: BMW Banden: Michelin Land: Duitsland/Zwitserland 16.Nick Heidfeld (Duitsland), 17.Jacques Villeneuve (Canada) Test Rijder: Robert Kubica (Polen) MF1 Racing - Midland Motor: Toyota Banden: Bridgestone Land: Rusland/UK 18.Tiago Monteiro (Portugal), 19.Christijan Albers (Nederland) Test Rijder: Markus Winkelhock (Duitsland) Scuderia Toro Rosso Motor: Cosworth Banden: Michelin Land: Oostenrijk 20.Vitantonio Liuzzi (Italie), 21.Scott Speed (USA) Test Rijder: Neel Jani (Zwitserland) Super Aguri Formula One Motor: Honda Banden: Bridgestone Land: Japan/UK 22.Takuma Sato (Japan), 23.Yuji Ide (Japan) Test Rijder: Niet bekend Kalender 2006 Formula 1 wereldkampioen
Het circuit Het Internationale Bahrain circuit ligt in de woestijn dus de rijders zullen met veel zand te maken hebben. Het circuit kent veel relatief langzame bochten. ![]() Tijdschema Vrijdag 10 maart 2006 09.00 - 10:00 vrije training 1 12:00 - 13:00 vrije training 2 Zaterdag 11 maart 2006 09:00 - 10:00 vrije training 3 12:00 - 13:00 Kwalificatie 1 Zondag 12 maart 2006 12:30 - Gulf Air Bahrain Grand prix Nederlandse tijd Historie: De Historie van Bahrain is kort. Het circuit maakte in 2004 zijn debuut in de F1. In 2004 was Michael Schumacher er met zijn Ferrari oppermachtig, hij pakte zowel de pole, winst als snelste ronde. Vorig jaar moest Michael Schumacher na 12 ronden zijn wagen in de garage parkeren na technische problemen met de F1 2005. De race werd gewonnen door de man die ook van de pole starten Fernando Alonso. Hij kon onbedreigd naar de overwinning rijden. De snelste ronde was in handen van de invaller van Montoya die met een blessure moest toe kijken hoe Pedro de la Rosa een sterke race reed. Die tevens de snelste ronde op zijn naam bracht. poles:
Winnaars:
Snelste rondes :
*kwalificatie ging over 2 runs tijden zijn bij elkaar opgeteld Wanneer komt er wat op TV Zaterdag 11 maart 2006 11:55 - 13:10 Zaterdag Kwalificatie 1 SBS6 Zondag 03 April 2005 09:30 – 10:30 Herhaling Kwalificatie Bahrain 11:30 - 12:30 voorbeschouwing? 12:30 – 14:30 Race Live SBS6 Het Weer het Weer in Manama, Bahrain Bahrain Circuit page ©WEST 2005 – 2006 Openingspost | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:10 | |||||||
| KIMI NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE | ||||||||
| Atreidez | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:10 | |||||||
| McLaren begint goed | ||||||||
| dennistd | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:10 | |||||||
| raikkonen | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:11 | |||||||
| RODE VLAG ! | ||||||||
| WeebI | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:11 | |||||||
| KIMI | ||||||||
| Bruce117 | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:11 | |||||||
| Kimmi | ||||||||
| TommyGun | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:11 | |||||||
| Kimi | ||||||||
| Googolplexian | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:11 | |||||||
| Whhhaaaaaaa | ||||||||
| Rover | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:11 | |||||||
| maar als hij terug binnenkomt kan hij gewoon in een andere auto stappen neem ik aan? Edit, niet dus | ||||||||
| Hugster | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:11 | |||||||
| Tering Andrijfas flikkert er gewoon ook uit | ||||||||
| DatMeenJeNiet | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:11 | |||||||
| Whahahahaha!! hoe die ook doorrijd (L) Heerlyk | ||||||||
| Walter_Sobchak | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:11 | |||||||
| Jezus..ze gaan gewoon verder waar ze in 2005 eindigden. | ||||||||
| TommyGun | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:11 | |||||||
quote:Kwali mag ie niet meer meedoen | ||||||||
| Murray | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12 | |||||||
| Het begint weer goed. Olav, wat heeft dit nou weer met hoogmoed te maken? | ||||||||
| dennistd | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12 | |||||||
| kanpt zo kapot | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12 | |||||||
| NEEEEEEEEEEEEEEEEE de achtervlaugel breekt gewoon af | ||||||||
| TommyGun | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12 | |||||||
quote:http://www.formule1.nl/ | ||||||||
| zakjapannertje | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12 | |||||||
| dat zag er niet goed uit | ||||||||
| Atreidez | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12 | |||||||
| Breekt gewoon spontaan af | ||||||||
| Scrutinizer | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12 | |||||||
| Goede start van het nieuwe seizoen voor Raikkonen en McLaren | ||||||||
| Hugster | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12 | |||||||
| kleine kinderziekte | ||||||||
| WeebI | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12 | |||||||
| geweldige start van het seizoen gewoon | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:12 | |||||||
quote:Ik wist niet dat Mercedes ook vleugels bouwde | ||||||||
| Walter_Sobchak | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:13 | |||||||
| Volgens mij ging de achterwielophanging eraan en tikte het afgebroken wiel de achtervleugel eraf... | ||||||||
| maestro1980 | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:14 | |||||||
| ze hebben de boel wel lekker onder controle @mclaren... vorig jaar motoren die constant begaven. nu vleugels/wielophangingen die gaan afbreken | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:14 | |||||||
quote:Hebben ze af gekeken van de nieuwe sponsor die ze hebben aangetrokken! Grrrrr ()@*#)@#) | ||||||||
| Atreidez | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:14 | |||||||
quote:Ja, denk het ook ... Je zag t wiel al stuiteren op t moment dat die vleugel wegbreekt en hij gaat slippen.. | ||||||||
| Bruce117 | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:14 | |||||||
| McLaren is weer lekker bezig. | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:15 | |||||||
| Geeft mij mooi de tijd om het eten klaar te maken. | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:16 | |||||||
Is dit nu met het nieuwe systeem van 3x15 minuten en dan vallen de laatste 6 af ? | ||||||||
| Atreidez | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:17 | |||||||
| Wel lekker lange quals zo denk ik ... 15 min. + 15 min + 20 min + 2 x pauze 5 minuten = is standaard altijd een uur. En daar gaan we dus nu al overheen | ||||||||
| WeebI | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:17 | |||||||
quote:ja | ||||||||
| WeebI | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:18 | |||||||
quote:maar dan heb je bij de laatste 20 minuten waarschijnlijk eerst 10 minuten niks.. | ||||||||
| Googolplexian | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:18 | |||||||
| Gaan we weer en dan NOG 2 runs dadelijk | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:18 | |||||||
| Lekker druk nu | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:18 | |||||||
| De grote winst is wat mij betreft dat je weer kan gokken op laat naar buiten gaan ivm meer rubber op de baan maar dat je dan ook meer verkeer hebt. Daarnaast kan je ook weer een beetje gokken op regen. Tijdbestek voor gokken is wat lastig aangezien het maar 15 minuten per keer is maar toch. | ||||||||
| Walter_Sobchak | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:19 | |||||||
| BRILJANT BEELD! | ||||||||
| Atreidez | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:19 | |||||||
| Dikke pret dit | ||||||||
| Murray | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:19 | |||||||
| Lekkere chaos zo. | ||||||||
| Bruce117 | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:19 | |||||||
| Gaaf, met zijn allen naar buiten | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:19 | |||||||
quote:Dit willen we zien inderdaad. | ||||||||
| Googolplexian | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:20 | |||||||
| slipstreamen!!! | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:20 | |||||||
| U kijkt niet naar de wedstrijd van Bahrein | ||||||||
| zakjapannertje | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:20 | |||||||
| OK, nu mag het ook wel regenen | ||||||||
| Scrutinizer | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:20 | |||||||
| Wat een vertoning | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:22 | |||||||
| Met de V8 is en lijkt het allemaal een stuk trager. Arme Kimi. | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:23 | |||||||
quote:Ach, dit keer ging de Mercedes een keer niet stuk. Dus dat is een vordering. | ||||||||
| Walter_Sobchak | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:23 | |||||||
| Uitremmen in kwalificatie | ||||||||
| zakjapannertje | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:23 | |||||||
Monteiro dus | ||||||||
| DatMeenJeNiet | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:23 | |||||||
| Ik kan het niet meer volgen hoar | ||||||||
| Hugster | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:23 | |||||||
| gewoon mensen uitremmen tijdens de kwali Dat kan nooit goed voor je tijd zijn | ||||||||
| Giem | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:24 | |||||||
| Jemig, Kimi zou ook gewoon eens geluk hebben.. Ach als hij volgend jaar bij Ferrari rijd zul je zien dat doe uit elkaar flikkerd | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:24 | |||||||
| Ralf | ||||||||
| Hugster | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:25 | |||||||
| timing is weer in de lucht [14.gif] | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:25 | |||||||
| Who the fuck is Rosberg De kwalificatie haalt het niet bij die van een paar jaar terug maar het is iig een enorme verbetering ten opzichte van vorig jaar | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:26 | |||||||
Uitslag van het eerste gedeelte van kwalificatie: ![]() Alles vanaf Ralf valt af. | ||||||||
| Arcee | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:26 | |||||||
| Wat onduidelijk allemaal. | ||||||||
| reteppd | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:26 | |||||||
| Die nieuwe kwalificatie is VET | ||||||||
| Googolplexian | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:27 | |||||||
quote:Ik vind dit beter hoor! Effe een geheugen-verfrisser: bij de oude kwalificatie bleef 75% van het veld tot aan de laatste minuten binnen | ||||||||
| WEST | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:27 | |||||||
| ik dacht eerst zelfs dat montoya er af ging.., die helm is zo verwarrend van kimi maar ben blij dat kimi is en niet montoya, want als het montoya was zul je al die anti montoya's weer horen dat het zijn eigenschuld is. | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:27 | |||||||
quote:hahaha ja okay dat wel. Toch wel weer opvallend dat het weer bij Kimi misgaat.. op die manier is hij helemaal snel vertrokken naar Ferrari. | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:27 | |||||||
| Raikkonen ging trouwens wel bloed en bloed snel in de eerste sectie | ||||||||
| Arcee | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:27 | |||||||
quote: | ||||||||
| Hugster | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:27 | |||||||
quote:zoon van Keke, o.a. oud Formule BMW en F3 coureur. Arrogant kereltje | ||||||||
| Game_Error | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:28 | |||||||
| Wat een ontzettend gaaf kwalificatie systeem. ik vind kwalivicatie kijken ineens weer leuk | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:28 | |||||||
quote:True maar op het moment dat er regen in de lucht ging kreeg je zulke geweldige kwalificaties | ||||||||
| DutchTrain | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:28 | |||||||
quote:En omdat hij nu toch al laatste staat, kunnen ze er voor de zekerheid meteen een nieuwe inschroeven | ||||||||
| Googolplexian | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:29 | |||||||
quote:Wat denk je als het nu gaat regenen Is Bahrein, gaat niet gebeuren, weet ik ook wel ... maar ik voorspel MEGA-gave Europa-races! Gaan we weer | ||||||||
| Murray | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:29 | |||||||
| Oei, Ralf. De nieuwe kwalificatie opzet bevalt hem ook al niet? | ||||||||
| Hugster | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:31 | |||||||
| V10 sound | ||||||||
| Arcee | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:31 | |||||||
quote:Hij is wel de beste van de eerste afvallers. | ||||||||
| Hugster | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:31 | |||||||
| 16.500 rpm maar | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:32 | |||||||
quote:Blijft inderdaad geweldig om te horen. | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:34 | |||||||
| Klien zal wel bijna leeg zijn, wat een tijd. De snelste sector tijden op alle drie de sectoren | ||||||||
| twentemeisje | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:34 | |||||||
| Kimi Ik moet er nog wel even inkomen met die nieuwe kwalificatie. Het ziet er in elk geval een stuk spectaculairder uit dan vorig jaar. Kimi | ||||||||
| DutchTrain | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:35 | |||||||
quote:Als we eens terugkijken in de afgelopen 25 jaar, zul je zien dat dit wishful thinking is. Regen tijdens de kwalificatie komt (helaas) maar erg weinig voor. De keren dat het voorkwam herinner je je alleen wel beter. (de eerste pole van Barrichello in 1994 bijvoorbeeld) ontopic: Ahh. Gelukkig heeft Christijan wel weer wat excuses | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:36 | |||||||
| MONTOYA | ||||||||
| Bruce117 | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:38 | |||||||
quote:Congratulations: of all the losers, you came first. You're the best loser! | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:40 | |||||||
| Aan de ene kant snap ik wel waarom ze de motoren kleiner hebben gemaakt maar als je onboard zit ziet het er echt suf uit | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:40 | |||||||
| Toch wel opvallend dat beide Honda's het niet echt geweldig doen. | ||||||||
| Sjoem | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:41 | |||||||
quote:Raar zelfs. Bij de testraces deden ze het meer dan okay. Jammer jammer jammer. | ||||||||
| Bruce117 | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:41 | |||||||
| Renault wacht wederom tot het allerlaatste moment om een tijd te zetten | ||||||||
| Murray | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:41 | |||||||
| Williams kan ook nog wel een sponsor gebruiken op de sidepods? | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:42 | |||||||
quote:Nu gaan ze dan toch wel weer vrij aardig. | ||||||||
| Arcee | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:44 | |||||||
| Wat stom dat ze niet die hele top 10 in beeld zetten. Wat heb je nou aan alleen de #10? | ||||||||
| Murray | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:45 | |||||||
quote:Het scheelt maar iets van een seconde per ronde? Als ik even zo snel naar de tijden in de OP kijk.... | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:46 | |||||||
Uitslag van het tweede gedeelte. Alles onder Barrichello valt af. ![]() | ||||||||
| Arcee | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:47 | |||||||
| Fuck op met je prijsvraag. | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:47 | |||||||
| Pff ik dacht dat ze eindelijk die irritante flikker van die belspelletjes er uit hadden gegooid | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:49 | |||||||
| En ze zijn weer onderweg! | ||||||||
| dennistd | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:50 | |||||||
| Brandstof oprijden. Dat is toch milieuvervuiling | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:51 | |||||||
| Wat is dat nou weer voor principe Je tankt nu af op een hoeveelheid, die ga je dan eerst helemaal leegrijden om dan een snelle tijd neer te zetten en dan morgen weer aftanken -edit- Hebben ze nu trouwens ook alle technische hulpmiddelen er af gehaald ? Traction control vind ik zo'n zuigende uitvinding | ||||||||
| Atreidez | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:54 | |||||||
| Ja, dit is ook wel een beetje suf.. Krijg je straks weer snufjes waarmee je hele zware verbranding kan aanzetten, zodat je halve tank al leeg is na 2 rondes | ||||||||
| sportfreak | zaterdag 11 maart 2006 @ 12:58 | |||||||
quote:Snufjes die de FIA vervolgens weer vrolijk kan verbieden. Pitstops in de kwalificatie. | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:01 | |||||||
| Schumacher goede tijd.. | ||||||||
| Walter_Sobchak | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:01 | |||||||
| Lol...ik ben het allemaal een beetje kwijt | ||||||||
| TommyGun | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:03 | |||||||
quote:Tip; hou de life timing erbij. Dan is het overzichtelijker http://www.livetiming.com/ | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:03 | |||||||
| Goede tijd van Massa. | ||||||||
| Walter_Sobchak | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:04 | |||||||
quote:Qua tijd volg ik het wel, maar qua opzet nog niet helemaal. Toegegeven, ik zit ook nog andere dingen te doen. | ||||||||
| Giem | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:05 | |||||||
| Kut V8 geluid.. net alsof ze er een belabbere demper op hebben gezet | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:06 | |||||||
quote:Klinkt echt een stuk minder spectaculair in vergelijking met de V10. | ||||||||
| Walter_Sobchak | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:07 | |||||||
| Die Schumacher...voor bijna elke bocht zit ie met zijn rembalans te spelen. Netjes hoor | ||||||||
| DatMeenJeNiet | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:08 | |||||||
| Massa | ||||||||
| Giem | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:09 | |||||||
| Massa houd shumi bij.. kun je dus toe zien dat die man oud word en de auto gewoon erg goed is | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:09 | |||||||
| Hopen dat Ferrari dit vast kan houden. | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:09 | |||||||
| Heidfeld | ||||||||
| Giem | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:09 | |||||||
quote:Dat zeg ik.. de ferrari is gewoon erg goed | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:10 | |||||||
| Walter_Sobchak | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:10 | |||||||
| SCHUMACHERRRRRRRRRRRRR | ||||||||
| Ambrosius | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:10 | |||||||
| Toch verrassend voor mij iig dat MSC pole pakt. | ||||||||
| dennistd | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:10 | |||||||
| schumi pole | ||||||||
| Atreidez | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:10 | |||||||
| Ferrari | ||||||||
| Bruce117 | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:10 | |||||||
He's back | ||||||||
| Kanjer | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:10 | |||||||
| Schumi!!!!!!!!!!!!!!!!! Gogogogogogogogo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 | ||||||||
| TommyGun | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:11 | |||||||
| Forza Ferrari Najah eraan, dat gebeurd nog dat is zeker. Hij heeft hem iig geevenaard | ||||||||
| Sjoem | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:11 | |||||||
| Sjoem | ||||||||
| kikoooooo | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:11 | |||||||
| Ferrari | ||||||||
| kikoooooo | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:11 | |||||||
| Ze zijn er echt blij mee, heerlijk | ||||||||
| Walter_Sobchak | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:11 | |||||||
| Zo...Massa slaat het sleutelbeen van Schumacher ff terug | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:13 | |||||||
Volledige uitslag:![]() | ||||||||
| Zorro | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:13 | |||||||
| Mol kan lullen zoveel hij wil maar voor mij is het duidelijk: Schumacher als eerste naar binnen voor nieuwe banden, hoefde dus niet veel brandstof leeg te rijden, dus het lichtst van allemaal morgen. Alonso, Fisichella en Montoya erg laat naar binnen, dus morgen veel brandstof. | ||||||||
| Misan | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:13 | |||||||
| Kanjer | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:13 | |||||||
| Wat een treffende reclame op de zijkant van die mercedessen zeg. "keep walking" | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:15 | |||||||
| uuhhm persconferentie met Schumacher.. ja, tijd om wat anders te gaan doen. Hopen dat McLaren en de anderen morgen wat beter op snelheid zijn. | ||||||||
| Ambrosius | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:15 | |||||||
| Ik zie op TT dat de uitzending morgen al klaar is om 14.35, hoe laat begint de race dan | ||||||||
| dennistd | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:16 | |||||||
quote:12.30u | ||||||||
| kikoooooo | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:17 | |||||||
quote: sportief | ||||||||
| Walter_Sobchak | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:17 | |||||||
quote:Half 1 volgens mij | ||||||||
| TommyGun | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:17 | |||||||
quote:Om even alle twijfels weg te werken; Volgens SBS Autosport: Zaterdag 11 maart 11.55 uur: kwalificatie GP Bahrein Live verslag van de kwalificatie van de Grand Prix van Bahrein. Olav Mol en pitreporter Jack Plooij doen verslag van de kwalificatie. In de studio blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met race-experts terug op de kwalificatie en bespreken ze de gevolgen daarvan voor de rest van het raceweekend. Zondag 12 maart 9.25 uur: kwalificatie GP Bahrein (hh) Live verslag van de kwalificatie van de Grand Prix van Bahrein. Olav Mol en pitreporter Jack Plooij doen verslag van de kwalificatie. In de studio blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met race-experts terug op de kwalificatie en bespreken ze de gevolgen daarvan voor de rest van het raceweekend. Zondag 12 maart 11.25 uur: Formule 1: GP Bahrein Voorbeschouwing, live verslag en nabeschouwing van de Grand Prix van Bahrein. Één uur voor de start van iedere Grand Prix blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met twee race-experts vooruit op de komende Grand Prix. De voorbeschouwing wordt daarnaast gevuld met onder andere het laatste nieuws vanaf het circuit, verslag van de kwalificaties en interviews met rijders. Het verslag van de GP wordt verzorgd door Olav Mol en pitreporter Jack Plooij. In de nabeschouwing wordt er in de studio nagepraat over de race en de gevolgen voor de klassementen. | ||||||||
| Arcee | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:18 | |||||||
quote:12:30 uur. | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:18 | |||||||
| Klote Fisico! Hinderde Massa tijdens zijn snelle ronde, anders had Massa de pole gepakt. | ||||||||
| Googolplexian | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:20 | |||||||
quote:Zondag weer een live verslag van de kwalificatie, joh? | ||||||||
| kikoooooo | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:21 | |||||||
| (hh) | ||||||||
| -Hans- | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:21 | |||||||
quote:Std. PR gelul van hem zit ik echt niet te wachten. Maar voor de spanning op de baan is het wel leuk dat de rooien er weer bij zitten. | ||||||||
| WeebI | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:22 | |||||||
| Schumi Alonso Kimi | ||||||||
| Giem | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:26 | |||||||
quote:Wat triest.. | ||||||||
| Murray | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:26 | |||||||
| Als ik het goed zie is Alonso met 1.31.215 de snelste geweest? (Over de hele sessie?) | ||||||||
| Joene | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:26 | |||||||
| Schumi | ||||||||
| Joene | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:26 | |||||||
| Juan | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:26 | |||||||
quote:Klopt. Maar daar heeft hij uiteindelijk weinig aan gehad. | ||||||||
| Murray | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:30 | |||||||
quote:Ja maar dat hij in de laatste sessie langzamer is ligt dus waarschijnlijk aan de hoeveelheid brandstof waarmee hij de race wil beginnen. | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:32 | |||||||
quote:Denk het wel. Al is dat moeilijk te zeggen natuurlijk. We zullen het morgen wel zien. | ||||||||
| YellowLedbetter | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:42 | |||||||
| Murray | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:52 | |||||||
| Van de top10 hebben alleen Schumacher, Massa en Button hun snelste tijd in de laatste sessie neergezet. De rest was ineens (veel) langzamer vergeleken met de 2e sessie. Lijkt me wel duidelijk wat hier aan de hand is. | ||||||||
| Vitalogy | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:53 | |||||||
quote:Wacht nu kijk ik niet goed. | ||||||||
| Vitalogy | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:54 | |||||||
| Albers had sneller dan 1.34.4 moeten rijden. Ok, dat was ook moeilijk geworden. | ||||||||
| Googolplexian | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:56 | |||||||
quote:Had Albers in de top16 willen eindigen dan had hij toch sneller dan Speed moeten rijden in Q1? | ||||||||
| Vitalogy | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:57 | |||||||
| Nee sneller dan Liuzzi. | ||||||||
| ElmarO | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:58 | |||||||
quote:Nee, hij had alleen sneller dan Liuzzi moeten rijden. Ik keek ook even verkeerd. Het is handiger om alleen naar de lijst van het eerste gedeelte te kijken. Daar staat het wel mooi op volgorde. Klik | ||||||||
| Googolplexian | zaterdag 11 maart 2006 @ 13:59 | |||||||
quote:Ah ja | ||||||||
| Take_A_Picture | zaterdag 11 maart 2006 @ 14:01 | |||||||
| Morgen wint Renault | ||||||||
| TommyGun | zaterdag 11 maart 2006 @ 14:03 | |||||||
quote:Groetjes, een gefrusteerde Kimi fan | ||||||||
| Take_A_Picture | zaterdag 11 maart 2006 @ 14:07 | |||||||
| Ah, nee hoor. Het is heel jammer wat er gebeurde maar niks aan te doen Ik vind Renault gewoon een leuker team dan ferrari, dat mag toch? Als ik dan kan kiezen tussen Renault en Ferrari als winnaar is mijn keuze al snel gemaakt | ||||||||
| komrad | zaterdag 11 maart 2006 @ 14:10 | |||||||
| ik vind het qua circuit niets eigenlijk, grote zandbak daar | ||||||||
| Atreidez | zaterdag 11 maart 2006 @ 14:26 | |||||||
quote:Het gaat tenslotte om het asfalt. De opbouw zorgt iig dat je goed een slipstream kan pakken, dus als er mensen sneller worden gaan we in ieder geval spectakel zien. Kan hongarije bijvoorbeeld wel lekker mooi groen zijn enzo, op de baan gebeurt er amper wat Bahrein is iig 1 van mijn favo circuits | ||||||||
| Sidekick | zaterdag 11 maart 2006 @ 14:28 | |||||||
| Schumi, hij kan het nog steeds. | ||||||||
| Googolplexian | zaterdag 11 maart 2006 @ 14:36 | |||||||
quote:Tilke | ||||||||
| Sidekick | zaterdag 11 maart 2006 @ 14:41 | |||||||
quote:Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe. | ||||||||
| komrad | zaterdag 11 maart 2006 @ 14:43 | |||||||
| Dacide | zaterdag 11 maart 2006 @ 14:56 | |||||||
quote:No shit sherlock | ||||||||
| Scrutinizer | zaterdag 11 maart 2006 @ 15:01 | |||||||
quote:En na het verliezen van z'n vleugel was-ie ook nog eens lichter dan de rest | ||||||||
| MrX1982 | zaterdag 11 maart 2006 @ 15:03 | |||||||
| Goed begin van McLaren Ik ben trouwens vergeten om me aan te melden bij de Fok manager. | ||||||||
| komrad | zaterdag 11 maart 2006 @ 15:03 | |||||||
quote:zo kom je dus niet door de technische keuring he, te licht | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 15:07 | |||||||
quote:+2 scherp | ||||||||
| Sautor | zaterdag 11 maart 2006 @ 15:51 | |||||||
| Weet niet of t al eerder is gevraagd, heb ook geen zin om twee topics door te lezen: Werkt dit hetzelfde als bij A1? Dat de coureurs zelf mogen bepalen wanneer ze rijden, als ze maar rijden. En als iedereen in de laatste minuten naar buiten gaat, en er komt een rode vlag situatie. Blijft de klok dan doorlopen (net zoals bij A1) of stopt de klok? edit: renners moet natuurlijk coureurs zijn, lastig dat wielrennen op de achtergrond | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:02 | |||||||
| Voor zover ik t mee heb gekregen: Bij de kwalificatie van de A1 krijg je vier pogingen om een snelste tijd neer te zetten. Van die 4 tellen de twee beste mee. Iedere deel-kwalificatie duurt 15minuten en daarin mag iedereen zelf kiezen wanneer hij naar buiten gaat. Als je naar buiten gaat rijd je een outlap, hotlap, inlap en je bent klaar. Dat is mijn idee | ||||||||
| wh00t | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:18 | |||||||
| Bij gele vlag blijft de tijd doorlopen maar moet je in die sector zichtbaar snelheid verminderen dus is het in de praktijk niet mogelijk om je tijd te verbeteren. Bij rode vlag wordt de tijd gestopt en gaat iedereen terug de pitlane in (bij trainingen) of stopt op de grid (bij de race). | ||||||||
| Googolplexian | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:19 | |||||||
| FIA moet vaker van die enquettes houden Ik vind dit het mooiste kwalificatie-format in een hele lange tijd Morgen dan ook nog eens de bandenwissels terug En volgende week alweer race twee in Malaysia Dit wordt een topseizoen! | ||||||||
| wh00t | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:24 | |||||||
quote:Inderdaad érg gave kwalificatie!! Eén ding vond ik wat onduidelijk en niet geheel logisch: Namelijk dat de hoeveelheid brandstof die aan het begin v/d 3e kwalificatie sessie, dezelfde hoeveelheid moet zijn waarmee je de race aanvangt. Dus dat iedereen als een malle z'n tank leeg ging rijden voordat de 3e sessie pas 'echt' begon wat snelle tijden betreft.. Beter laat je iedereen gewoon met een lege tank gassen en vrij voor de race | ||||||||
| Googolplexian | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:26 | |||||||
quote:Nee man! edit: bovendien zien de fans nu teminste auto's rijden | ||||||||
| TommyGun | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:31 | |||||||
quote:Tuurlijk mag dat | ||||||||
| wh00t | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:32 | |||||||
quote:Klopt maar dan krijg je weer dat de teams in de vrije trainingen minder km's gaan maken om materiaal te sparen. En het bandenvoordeel is ook niet van toepassing want je gebruikt gewoon je oude meuk om de tank leeg te rijden, de engine settings zullen anders zijn om de motor te sparen, etc. Het is een beetje een weegschaal natuurlijk, aan de ene kant wegleggen en aan de andere kant erbij leggen | ||||||||
| Googolplexian | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:40 | |||||||
| Denk ook kaartverkoop tijdens kwali Wat nu wel leuk is is om scenario's die nu gebeurd zijn tegen het 2005 kwali-format uit te zetten: - Raikonnen had nog steeds achteraan gestaan gezien hij in z'n eerste snelle lap kaduuk ging; - Albers had wat verder naar voren gestaan gezien hij last had van verkeer en een betere tijd had kunnen rijden; - Shumi en Massa hadden achter de Alonso gestaan gezien Alonso de snelste lap heeft; Iemand meer? Anywayz, imo maakt deze kwali F1 veul interessanter om naar te kijken | ||||||||
| TimoBasso | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:40 | |||||||
| Jacques Nick BMW Wat gaaf zeg zo'n kwali Op naar de punten voor Jacques ( 6de tijd van de dag | ||||||||
| wh00t | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:40 | |||||||
| Trouwens echt heel erg benieuwd naar de race van morgen. Die Raikkonen gaat echt zo hard een sickmotherfucker inhaalrace rijden... Bahrein is natuurlijk het ideale circuit om naar voren te komen van achteraf. | ||||||||
| wh00t | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:41 | |||||||
quote:Mini race in A1? Als er iets onduidelijk en niet leuk is, dan is het wel het qualifying format van A1... Ralf Schumacher trouwens... | ||||||||
| TimoBasso | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:42 | |||||||
quote:Eerst bocht komt ie Albers tegen | ||||||||
| TommyGun | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:47 | |||||||
quote: | ||||||||
| TheGHunter | zaterdag 11 maart 2006 @ 17:56 | |||||||
| Ferrari Nu nog even de race winnen | ||||||||
| Sautor | zaterdag 11 maart 2006 @ 18:29 | |||||||
quote:Ok, dat zijn dus andere regels dan bij A1 Was ik benieuwd naar | ||||||||
| WEST | zaterdag 11 maart 2006 @ 19:20 | |||||||
quote:andere regels?? de vlag regels zijn over het zelfde | ||||||||
| YellowLedbetter | zaterdag 11 maart 2006 @ 19:31 | |||||||
quote:precies, wat swetst ie nou | ||||||||
| Alexxxxx | zaterdag 11 maart 2006 @ 20:32 | |||||||
| hoi | ||||||||
| skinny-nl | zaterdag 11 maart 2006 @ 21:48 | |||||||
quote:Wat een gezeik zeg. Bedenkt ferrari wat en gaan ze snel begint de rest weer te zeiken. De vleugel is toch goed gekeurd | ||||||||
| Argento | zaterdag 11 maart 2006 @ 21:58 | |||||||
| Die spiegeltjes van de Renault wapperden ook leuk mee in de wind zeg. | ||||||||
| UnleashMitch | zaterdag 11 maart 2006 @ 22:02 | |||||||
| Zeg dan als Renault man niets. Je komt sowieso over als slechte verliezer, zelfs als je achteraf gelijk zou krijgen. Zielig dat dit nodig is | ||||||||
| Argento | zaterdag 11 maart 2006 @ 22:04 | |||||||
| Nou ja, er staan nogal wat belangen op het spel, dus als een ander team onrechtmatig voordeel heeft, dan moet je daar op kunnen wijzen. Wat ik niet juist vindt is het geneuzel over de V10 van Toro Rosso. Je klacht daarover opschorten totdat blijkt dat Toro Rosso er voordeel van heeft. De teams gaan akkoord met de regel of niet en als TR er voordeel van heeft, moet je niet achteraf gaan piepen. | ||||||||
| Gitanki | zaterdag 11 maart 2006 @ 22:13 | |||||||
| Edit- [ Bericht 99% gewijzigd door Gitanki op 11-03-2006 22:17:04 (Ik moet ens afleren die knopjes te verwisselen :)) ] | ||||||||
| Gitanki | zaterdag 11 maart 2006 @ 22:16 | |||||||
| @ Unleashmitch Dat mag dan wel zijn inderdaad. Helaas deed ferrari ook iets dergelijks toen Michelin banden hadden die een paar millimeters te breed waren, precies op het cruciaalste moment in het WK. Ik keur een beetje "sociale controle" wel goed, maar waarschijnlijk zit Renault ook wel weer ergens mee te sjoemelen | ||||||||
| Sidekick | zaterdag 11 maart 2006 @ 22:21 | |||||||
quote:Heel opmerkelijk inderdaad. Het was alleen de linkerspiegel als ik het goed had. | ||||||||
| dennistd | zaterdag 11 maart 2006 @ 22:28 | |||||||
quote:Rechts ook wel een klein beetje, maar minder erg. | ||||||||
| Radegast | zaterdag 11 maart 2006 @ 22:32 | |||||||
quote:Ben ik de enige die deze nieuwe kwalificatie-opzet maar matigjes vind? | ||||||||
| WEST | zaterdag 11 maart 2006 @ 22:39 | |||||||
quote:Bahrain rijdt lekker met GP4 | ||||||||
| -Hans- | zondag 12 maart 2006 @ 00:45 | |||||||
quote:Het laatste deel van de kwalificatie vind ik ronduit kansloos. Eerst ronden rijden om lichter te worden, vervolgens naar binnen gaan voor nieuwe banden, en dan een snelle ronde neerzetten. Je kijkt dus ronden lang naar auto's die het relatief rustig aan doen, en pas op het einde gaan ze echt los. | ||||||||
| Rover | zondag 12 maart 2006 @ 04:57 | |||||||
| Ja precies, erg matig dat ze langzamer rijden dan de ronde ervoor.. | ||||||||
| Tarado | zondag 12 maart 2006 @ 05:25 | |||||||
| Jammer voor de mensen die het minder vonden maar ik vond het geweldig deze kwalificatie. | ||||||||
| Greenday | zondag 12 maart 2006 @ 08:32 | |||||||
| Ik moet nog zien of ik de kwalificatie beter vind dan andere jaren. Nu is het gewoon zo dat Raikkonen voor een beetje spectakel heeft gezorgd door te crashen. en het daardoor onoverzichtelijk heeft gemaakt. | ||||||||
| Googolplexian | zondag 12 maart 2006 @ 09:01 | |||||||
quote:Het is een schaakspelletje De laps worden dus steeds sneller maar niemand weet waar de grens ligt. Renault heeft dit schaakspelletje verloren. Ferrari is duidelijk beter met strategie. Het werkt eigenlijk net zo als met Olympisch Track Fietsen of Short Track Schaatsen ... hele tijd rustig aan en de laatste paar laps voluit ... is dat dan ook minder spannend om naar te kijken? | ||||||||
| wimderon | zondag 12 maart 2006 @ 09:20 | |||||||
quote:Tja, het is niet kansloos, maar zo haal je wel het voordeel van lichter kwalificeren (en dus vroeg moeten stoppen) weg, je zou kunnen overwegen om dat laatste deel een kwartier of tien minuten te laten duren, zodat het leegrijden iets minder relevant is, of instellen dat je niet van banden mag verwisselen tijdens de laatste kwalificatie zodat zware auto's niet ongestraft de tank leeg kunnen rijden en dan met een nieuw setje banden een tijd neerzetten | ||||||||
| Remco | zondag 12 maart 2006 @ 10:01 | |||||||
| Ik heb er weer zin aan | ||||||||
| WEST | zondag 12 maart 2006 @ 10:16 | |||||||
quote:zo kun je aan de ronde tijden zien wie zwaar is of niet, dus opzich wel handig. | ||||||||
| dennistd | zondag 12 maart 2006 @ 10:21 | |||||||
quote:Zit daar Bahrein al in dan? Ik dacht dat GP4 het spul van 2002 erin had. | ||||||||
| TimoBasso | zondag 12 maart 2006 @ 10:36 | |||||||
| Yeah.. Duitse RTL gaat zo van start | ||||||||
| MIster911 | zondag 12 maart 2006 @ 10:52 | |||||||
| De FIA heeft het aantal ronden vrijgegeven die elke rijder heeft afgelegd in de laatste kwalificatiesessie en tevens ook de hoeveelheid benzine die ze mogen bijtanken voor de start van de race. bron f1-club | ||||||||
| WEST | zondag 12 maart 2006 @ 10:59 | |||||||
quote:2001 Maar china en nog wat aangepaste banen zijn er al. | ||||||||
| Googolplexian | zondag 12 maart 2006 @ 11:01 | |||||||
quote:Site van een maatje van me | ||||||||
| Remco | zondag 12 maart 2006 @ 11:55 | |||||||
| Zonder publiek | ||||||||
| MrX1982 | zondag 12 maart 2006 @ 11:55 | |||||||
| Gelukkig is dat studio publiek weg zouden ze de kritiek van Fok ter harte hebben genomen | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 11:57 | |||||||
quote:minpuntje.. tis net ff leuker met publiek | ||||||||
| vosss | zondag 12 maart 2006 @ 11:58 | |||||||
| Hoe laat begint de race zelf? Om half 1? Het is daar toch geen anderhalf uur verschil in tijd? | ||||||||
| Remco | zondag 12 maart 2006 @ 11:59 | |||||||
| Ja half een, die kerel met zijn bespel | ||||||||
| markna | zondag 12 maart 2006 @ 11:59 | |||||||
| ik word alleen helemaal gek van dat bel sms gedoe | ||||||||
| Xenomaniac | zondag 12 maart 2006 @ 12:03 | |||||||
quote:Het is een plaag. | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 12:03 | |||||||
| die zijn juist leuk man! | ||||||||
| Kleffe_Dop | zondag 12 maart 2006 @ 12:03 | |||||||
| Boven- of onderop? | ||||||||
| ElmarO | zondag 12 maart 2006 @ 12:04 | |||||||
quote:Vind je? Ze doen nu juist iets meer vanaf het circuit. Vind ik persoonlijk veel leuker. | ||||||||
| MIster911 | zondag 12 maart 2006 @ 12:04 | |||||||
| dubbel | ||||||||
| markna | zondag 12 maart 2006 @ 12:04 | |||||||
quote:psies en daarom heb ik er een hekel aan | ||||||||
| Kleffe_Dop | zondag 12 maart 2006 @ 12:04 | |||||||
quote:Publiek was rete-irritant | ||||||||
| Kleffe_Dop | zondag 12 maart 2006 @ 12:07 | |||||||
![]() Ik wist niet dat Johnny nog rond reed | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 12:08 | |||||||
| hoezo dat? dit nep-amerikaans gewauwel.. Ze hadden beter tom-zie-je-mijn-horloge-wel-coronel eruit kunnen flikkeren en het publiek houden | ||||||||
| markna | zondag 12 maart 2006 @ 12:10 | |||||||
quote:yup en die fijne edward uhmmm kwijlenborg ook | ||||||||
| UnleashMitch | zondag 12 maart 2006 @ 12:10 | |||||||
| Het hele SBS6 programma is ruk | ||||||||
| WEST | zondag 12 maart 2006 @ 12:10 | |||||||
| ik ben er klaar voor, laptop bij de TV dus i'm ready | ||||||||
| Remco | zondag 12 maart 2006 @ 12:11 | |||||||
quote:Idd | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 12:11 | |||||||
| het enige voordeel aan sbs is dat er geen reclame tijdens de race is... maar dit was ook bij rtl5 gebeurd als ze door waren gegaan | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 12:12 | |||||||
quote:livetiming op scherp? | ||||||||
| markna | zondag 12 maart 2006 @ 12:14 | |||||||
| huh geen sms spel voor de reclame | ||||||||
| ElmarO | zondag 12 maart 2006 @ 12:14 | |||||||
quote:Als het goed is niet hoor. Ligt aan de Nederlandse mediawet dat SBS geen reclame mag uitzenden. RTL valt op de één of andere manier onder de Luxemburgse mediawet. En dan mocht RTL nog gewoon reclame tussendoor uitzenden. | ||||||||
| UnleashMitch | zondag 12 maart 2006 @ 12:16 | |||||||
| Hoofdkantoor van RTL staat in Luxemburg als ik t goed heb. Maar goed, toen kreeg je "we gaan er nu uit voor de reclame en we zijn over 52sec weer bij u terug". Het geld wat ze daarmee binnenhaalden konden ze gebruiken om a) belspelletjes te weren b) een kwalitatief betere voorbeschouwing te maken. Daarnaast duurde de reclames ook niet zo heel lang. | ||||||||
| WEST | zondag 12 maart 2006 @ 12:16 | |||||||
quote:natuurlijk | ||||||||
| Remco | zondag 12 maart 2006 @ 12:16 | |||||||
| Jack Plooij mag ook weer een itempje maken | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 12:18 | |||||||
quote:Jah idd.. voorbeschouwingen waren idd stukkkkeeeennnn beter.. Dit is echt een stuk slechter... Gelukkig heeft Jack Plooij weer een item, hopelijk gaan ze nog leuker worden.. Vooral het rondje door de pitstraat mis ik. | ||||||||
| UnleashMitch | zondag 12 maart 2006 @ 12:21 | |||||||
quote:en alle mogelijke cups | ||||||||
| Sautor | zondag 12 maart 2006 @ 12:21 | |||||||
quote:Bij A1 is rode vlag tijd doorlopen, F1 stopt de tijd...Noem ik toch iets anders | ||||||||
| BliksemSchigt | zondag 12 maart 2006 @ 12:22 | |||||||
| * BliksemSchigt is er klaar voor | ||||||||
| WEST | zondag 12 maart 2006 @ 12:22 | |||||||
quote:ja SMS6 maakt geen mooie voorbeschouwingen en ach reclames nam ik voor lief omdat je dan ff kon pissen of naar de belg over kon schakelen | ||||||||
| MrX1982 | zondag 12 maart 2006 @ 12:23 | |||||||
| Dan gaan we zo weer beginnen | ||||||||
| UnleashMitch | zondag 12 maart 2006 @ 12:23 | |||||||
quote:Formule 1 heeft geen tijd dus kan die ook niet doorlopen. In beide gevallen wordt de race stil gelegd maar een A1 race duurt een half uur/uur of een bepaald aantal ronden (whatever comes first). Bij A1 blijft de tijd echter altijd doorlopen. | ||||||||
| WEST | zondag 12 maart 2006 @ 12:24 | |||||||
quote:de vlaggen zijn altijd het zelfde, dit gaat om de tijd dat is een ander verhaal | ||||||||
| -Hans- | zondag 12 maart 2006 @ 12:24 | |||||||
| * -Hans- zit er ook klaar voor! | ||||||||
| Remco | zondag 12 maart 2006 @ 12:39 | |||||||
| Lekker van Albers | ||||||||
| markna | zondag 12 maart 2006 @ 12:39 | |||||||
| fok lekker traag bdw | ||||||||
| Murray | zondag 12 maart 2006 @ 12:39 | |||||||
| Gaat lekker met de beide Honda's. Button gaat nog een probleem krijgen bij z'n pitstops.. | ||||||||
| spectrumanalyser | zondag 12 maart 2006 @ 12:40 | |||||||
quote: | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 12:40 | |||||||
quote:Bij F1 gaat de tijd ook door... Een race mag maximaal 2 uur duren.. Alleen bij de quallie stopt de tijd | ||||||||
| Scrutinizer | zondag 12 maart 2006 @ 12:40 | |||||||
| Goede race voor Albers | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 12:40 | |||||||
| en livetiming doet het hier niet | ||||||||
| Guard | zondag 12 maart 2006 @ 12:41 | |||||||
| "de eerste 50 cm gingen goed" | ||||||||
| -Hans- | zondag 12 maart 2006 @ 12:41 | |||||||
| Irri die up and downs van FoK! Race snelheid van Montoya is nog niet geweldig, terwijl hij wel licht zou moeten zijn. Zie reactie MIster911. | ||||||||
| DutchTrain | zondag 12 maart 2006 @ 12:41 | |||||||
| Zullen we Olav Mol eens een lijstje geven met coureurs, auto's en hoe die eruit zien En een nieuw brilletje ? wat een bagger commentaar weer | ||||||||
| ElmarO | zondag 12 maart 2006 @ 12:42 | |||||||
quote:Doet het hier gewoon. | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 12:42 | |||||||
| alsof jij weet wie waar inzit... | ||||||||
| wdn | zondag 12 maart 2006 @ 12:42 | |||||||
| het was toch zeker een meter spectrumanalyser | ||||||||
| WEST | zondag 12 maart 2006 @ 12:42 | |||||||
| Albers mooie start schumi gaat eerder stoppen denk ik | ||||||||
| spectrumanalyser | zondag 12 maart 2006 @ 12:43 | |||||||
| tuurlijk, is uitgebreid op de duitse RTL getoond, met presentaties van hun nieuwe auto en al. | ||||||||
| markna | zondag 12 maart 2006 @ 12:43 | |||||||
quote:ga jij dan eens op de plaats van mol zitten kijken of jij geen fouten maakt | ||||||||
| Guard | zondag 12 maart 2006 @ 12:43 | |||||||
quote:Dan zet je je tv op MUTE en doe je lekker zelf het commentaar | ||||||||
| spectrumanalyser | zondag 12 maart 2006 @ 12:43 | |||||||
| o en btw, Olav Bol is commentator die HOORT dat te weten | ||||||||
| DutchTrain | zondag 12 maart 2006 @ 12:44 | |||||||
quote:ja, en ik krijg er niet eens betaald voor | ||||||||
| -Hans- | zondag 12 maart 2006 @ 12:44 | |||||||
| Ik geloof niet dat Montoya lichter is dan Schumacher... of McLaren mist nog de nodige snelheid. | ||||||||
| McD | zondag 12 maart 2006 @ 12:44 | |||||||
quote:Hier ook niet! :/ Lag er net in 1x uit. En geen F1 op tv hier in dit hotel... | ||||||||
| -Hans- | zondag 12 maart 2006 @ 12:45 | |||||||
| JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MASSA | ||||||||
| wdn | zondag 12 maart 2006 @ 12:45 | |||||||
| OOOOOOOOOOOH Massa in de bocht | ||||||||
| VoreG | zondag 12 maart 2006 @ 12:45 | |||||||
| ElmarO | zondag 12 maart 2006 @ 12:45 | |||||||
| Massa | ||||||||
| -Hans- | zondag 12 maart 2006 @ 12:45 | |||||||
| Nu de andere Ferrari nog | ||||||||
| Guard | zondag 12 maart 2006 @ 12:45 | |||||||
| Massa Die maakt het seizoen echt niet af bij Ferrari | ||||||||
| Murray | zondag 12 maart 2006 @ 12:45 | |||||||
Hup Massa. ![]() | ||||||||
| UnleashMitch | zondag 12 maart 2006 @ 12:45 | |||||||
| Wat gebeurd daar nou weer | ||||||||
| Jasza | zondag 12 maart 2006 @ 12:46 | |||||||
| Zonde voor Massa zeg en ook voor Albers natuurlijk | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 12:46 | |||||||
| zo makkelijk he, om te schoppen naar een commentator... Ga er zelf maar een zitten met je grote bek.. Ga jij maar eens anderhalf uur vollullen, ik gok dat je na 5 minuten niks meer te zeggen hebt | ||||||||
| Zorro | zondag 12 maart 2006 @ 12:46 | |||||||
| Alonso | ||||||||
| UnleashMitch | zondag 12 maart 2006 @ 12:46 | |||||||
| Live timing werkt perfect hier trouwens | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 12:46 | |||||||
quote:Tuuuuurlijk... makkelijk te zeggen... ga modden joh | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 12:47 | |||||||
| live timing hier ook weer up | ||||||||
| wdn | zondag 12 maart 2006 @ 12:47 | |||||||
| wow lange stop | ||||||||
| -Hans- | zondag 12 maart 2006 @ 12:47 | |||||||
| YESSSSSSSSss problemen bij MASSA | ||||||||
| Zorro | zondag 12 maart 2006 @ 12:47 | |||||||
| Weer problemen bij de ANDERE Ferrari rijder.... | ||||||||
| MrX1982 | zondag 12 maart 2006 @ 12:47 | |||||||
| Begint goed bij ferrari | ||||||||
| Scrutinizer | zondag 12 maart 2006 @ 12:47 | |||||||
| Ferrari is goed bezig | ||||||||
| -Hans- | zondag 12 maart 2006 @ 12:47 | |||||||
| Die zijn boos | ||||||||
| Guard | zondag 12 maart 2006 @ 12:47 | |||||||
| Italiaanse paniek, mooi hoor | ||||||||
| Murray | zondag 12 maart 2006 @ 12:47 | |||||||
quote:Hup Ferrari. ![]() | ||||||||
| Remco | zondag 12 maart 2006 @ 12:48 | |||||||
quote:Jaja het is nu wel duidelijk denk ik | ||||||||
| Blue Thunder | zondag 12 maart 2006 @ 12:48 | |||||||
| het zou leuk zijn als ferrari weer klop krijgt dit jaar | ||||||||
| Guard | zondag 12 maart 2006 @ 12:50 | |||||||
| Raikonen laat alweer zien dat hij competatief is | ||||||||
| Remco | zondag 12 maart 2006 @ 12:50 | |||||||
| Button | ||||||||
| Murray | zondag 12 maart 2006 @ 12:50 | |||||||
| Button is waarschijnlijk lichter. | ||||||||
| Zorro | zondag 12 maart 2006 @ 12:50 | |||||||
| Radio: Fernando, sneller Meteen rijdt Alonso de snelste ronde | ||||||||
| Scrutinizer | zondag 12 maart 2006 @ 12:50 | |||||||
| Massa teruggevallen naar P21 | ||||||||
| spectrumanalyser | zondag 12 maart 2006 @ 12:50 | |||||||
| mooie actie van Massa en goed gezien door Alonso zeg.... wellicht dat die japanner van best motoring 'm al driftend kon inhalen | ||||||||
| WEST | zondag 12 maart 2006 @ 12:51 | |||||||
| snelste ronde voor alonso | ||||||||
| UnleashMitch | zondag 12 maart 2006 @ 12:51 | |||||||
quote:# Rijder - Ronden - Benzine (kg) # Michael Schumacher - 11 - 30.5 # Felipe Massa - 12 - 33 # Jenson Button - 13 - 36 # Fernando Alonso - 14 - 38.5 # Juan Pablo Montoya - 10 - 27.5 # Rubens Barrichello - 12 33 # Mark Webber - 12 - 33 # Christian Klien - 13 - 36 # Giancarlo Fisichella - 14 - 38.5 # Nick Heidfeld - 12 - 33 | ||||||||
| Guard | zondag 12 maart 2006 @ 12:51 | |||||||
quote:Hehehe hij had net zo goed zelf kunnen uitstappen en die banden wisselen, was zijn stop even snel snel geweest | ||||||||
| Murray | zondag 12 maart 2006 @ 12:53 | |||||||
quote:Ja, leuk natte vingerwerk.. | ||||||||
| WEST | zondag 12 maart 2006 @ 12:53 | |||||||
| rooie schumi zo ook naar binnen denk ik | ||||||||
| -Hans- | zondag 12 maart 2006 @ 12:57 | |||||||
| ja hoor, Schumi al naar binnen! | ||||||||
| Guard | zondag 12 maart 2006 @ 12:57 | |||||||
| nu gaat het wel goed bij ferrari (uiteraard) | ||||||||
| -Hans- | zondag 12 maart 2006 @ 12:57 | |||||||
quote:idd, heb sterk mijn twijfels over die cijfers. |