Ik vind dit beter hoor! Effe een geheugen-verfrisser: bij de oude kwalificatie bleef 75% van het veld tot aan de laatste minuten binnenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Who the fuck is Rosberg![]()
De kwalificatie haalt het niet bij die van een paar jaar terug maar het is iig een enorme verbetering ten opzichte van vorig jaar
hahaha ja okay dat wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, dit keer ging de Mercedes een keer niet stuk. Dus dat is een vordering.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef WEST het volgende:
maar ben blij dat kimi is en niet montoya, want als het montoya was zul je al die anti montoya's weer horen dat het zijn eigenschuld is.
zoon van Keke, o.a. oud Formule BMW en F3 coureur.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Who the fuck is Rosberg![]()
De kwalificatie haalt het niet bij die van een paar jaar terug maar het is iig een enorme verbetering ten opzichte van vorig jaar
True maar op het moment dat er regen in de lucht ging kreeg je zulke geweldige kwalificatiesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vind dit beter hoor! Effe een geheugen-verfrisser: bij de oude kwalificatie bleef 75% van het veld tot aan de laatste minuten binnen
En omdat hij nu toch al laatste staat, kunnen ze er voor de zekerheid meteen een nieuwe inschroevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:23 schreef ElmarO het volgende:
Ach, dit keer ging de Mercedes een keer niet stuk. Dus dat is een vordering.
Wat denk je als het nu gaat regenenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
True maar op het moment dat er regen in de lucht ging kreeg je zulke geweldige kwalificatiesmaar goed, misschien idealiseer ik t te veel
Hij is wel de beste van de eerste afvallers.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:29 schreef Murray het volgende:
Oei, Ralf.
De nieuwe kwalificatie opzet bevalt hem ook al niet?
Als we eens terugkijken in de afgelopen 25 jaar, zul je zien dat dit wishful thinking is. Regen tijdens de kwalificatie komt (helaas) maar erg weinig voor. De keren dat het voorkwam herinner je je alleen wel beter. (de eerste pole van Barrichello in 1994 bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:29 schreef Googolplexian het volgende:
Wat denk je als het nu gaat regenenof aan het einde van de 3de run
Congratulations: of all the losers, you came first. You're the best loser!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is wel de beste van de eerste afvallers.
Raar zelfs.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:40 schreef ElmarO het volgende:
Toch wel opvallend dat beide Honda's het niet echt geweldig doen.
Nu gaan ze dan toch wel weer vrij aardig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Raar zelfs.
Bij de testraces deden ze het meer dan okay.
Jammer jammer jammer.
Het scheelt maar iets van een seconde per ronde?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Aan de ene kant snap ik wel waarom ze de motoren kleiner hebben gemaakt maar als je onboard zit ziet het er echt suf uit![]()
Snufjes die de FIA vervolgens weer vrolijk kan verbieden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:54 schreef Atreidez het volgende:
Ja, dit is ook wel een beetje suf.. Krijg je straks weer snufjes waarmee je hele zware verbranding kan aanzetten, zodat je halve tank al leeg is na 2 rondes![]()
Tip; hou de life timing erbij. Dan is het overzichtelijkerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...ik ben het allemaal een beetje kwijt
Qua tijd volg ik het wel, maar qua opzet nog niet helemaal. Toegegeven, ik zit ook nog andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Tip; hou de life timing erbij. Dan is het overzichtelijker
http://www.livetiming.com/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |