| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | 19 maart - Maleisië Sepang 56 x 5.543 km = 310.408 km 02 april - Australië Melbourne 58 x 5.303 km = 307.574 km 23 april - San Marino Imola 62 x 4.933 km = 305.609 km 07 mei - Europa Nürburgring 60 x 5.148 km = 308.863 km 14 mei - Spanje Barcelona 66 x 4.627 km = 305.265 km 28 mei - Monaco Monte Carlo 78 x 3.340 km = 260.520 km 11 juni - Engeland Silverstone 60 x 5.141 km = 308.460 km 25 juni - Canada Montreal 70 x 4.361 km = 305.270 km 02 juli - USA Indianapolis 73 x 4.192 km = 306.016 km 16 juli - Frankrijk Magny-Cours 70 x 4.411 km = 308.586 km 30 juli - Duitsland Hockenheim 67 x 4.574 km = 306.458 km 06 aug - Hongarije Hungaroring 70 x 4.381 km = 306.663 km 27 aug - Turkije Istanbul 58 x 5.338 km = 309.356 km 10 sep - Italië Monza 53 x 5.793 km = 306.720 km 01 okt - China Shanghai 56 x 5.451 km = 305.066 km 08 okt - Japan Suzuka 53 x 5.807 km = 307.573 km 22 okt - Brazilië Interlagos 71 x 4.309 km = 305.909 km |
| 1 2 | 2005: Fernando Alonso Renault 3:01.902 107.207 km/u* |
| 1 2 | 2005: Fernando Alonso Renault 1:29:18.531 207.439 km/u |
| 1 2 | 2005: Pedro de la Rosa Mclaren 1:31.447 213.251 km/u |
Kwali mag ie niet meer meedoenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:11 schreef Rover het volgende:
maar als hij terug binnenkomt kan hij gewoon in een andere auto stappen neem ik aan?
http://www.formule1.nl/quote:11-3 - Met instemming van alle teams heeft de FIA luttele uren voor het begin van de eerste knock-out kwalificatie nog een laatste verandering doorgevoerd. Als een coureur stilvalt op het circuit, dan zit zijn kwalificatie er definitief op. Dit meldt Formule 1 RaceReport-redacteur Adam Cooper.
Zelfs als een coureur in de tweede sessie een rondetijd neerzet waarmee hij in de toptien terechtkomt, mag hij niet meer in actie komen in de derde sessie. De desbetreffende coureur moet dan vanaf P10 starten. Met het doorvoeren van deze regelwijziging heeft de FIA enkele mogelijke problemen nu al opgelost.
Volgens de regels mag een auto die ermee stopt op het circuit in de pauzes tussen sessie 1 en 2 en tussen die van sessie 2 en 3 teruggebracht worden naar de pit. Op circuits met een intern netwerk van wegen is dat nog niet eens zo’n probleem. Wel zorgde de suggestie om gestrande auto’s met behulp van een sleeptouw naar de pit te trekken voor moeilijkheden. De tijd die overblijft voor de volgende sessie is tekort om de auto nog te kunnen repareren.
In beide gevallen zou een coureur wel heel veel geluk moeten hebben om nog deel te mogen nemen aan de kwalificatie. Een extra complicatie treedt op vanwege de regel dat er na het begin van de derde sessie niet meer bijgetankt mag worden. Nu is er afgesproken om alle gestrande auto’s die teruggebracht worden, vast te houden onder de parc fermé-regels. De bolides worden dus niet teruggebracht naar de pitbox van het team.
Ik wist niet dat Mercedes ook vleugels bouwdequote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:12 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEE de achtervlaugel breekt gewoon af
Hebben ze af gekeken van de nieuwe sponsor die ze hebben aangetrokken!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Mercedes ook vleugels bouwde
Ja, denk het ook ... Je zag t wiel al stuiteren op t moment dat die vleugel wegbreekt en hij gaat slippen..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij ging de achterwielophanging eraan en tikte het afgebroken wiel de achtervleugel eraf...
jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Wat deed Kimi ik schakel pas net in ?
Is dit nu met het nieuwe systeem van 3x15 minuten en dan vallen de laatste 6 af ?
maar dan heb je bij de laatste 20 minuten waarschijnlijk eerst 10 minuten niks..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:17 schreef Atreidez het volgende:
Wel lekker lange quals zo denk ik ... 15 min. + 15 min + 20 min + 2 x pauze 5 minuten = is standaard altijd een uur. En daar gaan we dus nu al overheen
Ach, dit keer ging de Mercedes een keer niet stuk. Dus dat is een vordering.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:22 schreef -Hans- het volgende:
Met de V8 is en lijkt het allemaal een stuk trager.
Arme Kimi.![]()
Ik vind dit beter hoor! Effe een geheugen-verfrisser: bij de oude kwalificatie bleef 75% van het veld tot aan de laatste minuten binnenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Who the fuck is Rosberg![]()
De kwalificatie haalt het niet bij die van een paar jaar terug maar het is iig een enorme verbetering ten opzichte van vorig jaar
hahaha ja okay dat wel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:23 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ach, dit keer ging de Mercedes een keer niet stuk. Dus dat is een vordering.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef WEST het volgende:
maar ben blij dat kimi is en niet montoya, want als het montoya was zul je al die anti montoya's weer horen dat het zijn eigenschuld is.
zoon van Keke, o.a. oud Formule BMW en F3 coureur.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:25 schreef UnleashMitch het volgende:
Who the fuck is Rosberg![]()
De kwalificatie haalt het niet bij die van een paar jaar terug maar het is iig een enorme verbetering ten opzichte van vorig jaar
True maar op het moment dat er regen in de lucht ging kreeg je zulke geweldige kwalificatiesquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef Googolplexian het volgende:
Ik vind dit beter hoor! Effe een geheugen-verfrisser: bij de oude kwalificatie bleef 75% van het veld tot aan de laatste minuten binnen
En omdat hij nu toch al laatste staat, kunnen ze er voor de zekerheid meteen een nieuwe inschroevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:23 schreef ElmarO het volgende:
Ach, dit keer ging de Mercedes een keer niet stuk. Dus dat is een vordering.
Wat denk je als het nu gaat regenenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:28 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
True maar op het moment dat er regen in de lucht ging kreeg je zulke geweldige kwalificatiesmaar goed, misschien idealiseer ik t te veel
Hij is wel de beste van de eerste afvallers.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:29 schreef Murray het volgende:
Oei, Ralf.
De nieuwe kwalificatie opzet bevalt hem ook al niet?
Als we eens terugkijken in de afgelopen 25 jaar, zul je zien dat dit wishful thinking is. Regen tijdens de kwalificatie komt (helaas) maar erg weinig voor. De keren dat het voorkwam herinner je je alleen wel beter. (de eerste pole van Barrichello in 1994 bijvoorbeeld)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:29 schreef Googolplexian het volgende:
Wat denk je als het nu gaat regenenof aan het einde van de 3de run
Congratulations: of all the losers, you came first. You're the best loser!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hij is wel de beste van de eerste afvallers.
Raar zelfs.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:40 schreef ElmarO het volgende:
Toch wel opvallend dat beide Honda's het niet echt geweldig doen.
Nu gaan ze dan toch wel weer vrij aardig.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:41 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Raar zelfs.
Bij de testraces deden ze het meer dan okay.
Jammer jammer jammer.
Het scheelt maar iets van een seconde per ronde?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:40 schreef UnleashMitch het volgende:
Aan de ene kant snap ik wel waarom ze de motoren kleiner hebben gemaakt maar als je onboard zit ziet het er echt suf uit![]()
Snufjes die de FIA vervolgens weer vrolijk kan verbieden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:54 schreef Atreidez het volgende:
Ja, dit is ook wel een beetje suf.. Krijg je straks weer snufjes waarmee je hele zware verbranding kan aanzetten, zodat je halve tank al leeg is na 2 rondes![]()
Tip; hou de life timing erbij. Dan is het overzichtelijkerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lol...ik ben het allemaal een beetje kwijt
Qua tijd volg ik het wel, maar qua opzet nog niet helemaal. Toegegeven, ik zit ook nog andere dingen te doen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Tip; hou de life timing erbij. Dan is het overzichtelijker
http://www.livetiming.com/
Klinkt echt een stuk minder spectaculair in vergelijking met de V10.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:05 schreef Giem het volgende:
Kut V8 geluid.. net alsof ze er een belabbere demper op hebben gezet
12.30uquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie op TT dat de uitzending morgen al klaar is om 14.35, hoe laat begint de race dan
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm persconferentie met Schumacher.. ja, tijd om wat anders te gaan doen.
Half 1 volgens mijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie op TT dat de uitzending morgen al klaar is om 14.35, hoe laat begint de race dan
Om even alle twijfels weg te werken;quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie op TT dat de uitzending morgen al klaar is om 14.35, hoe laat begint de race dan
12:30 uur.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie op TT dat de uitzending morgen al klaar is om 14.35, hoe laat begint de race dan
Zondag weer een live verslag van de kwalificatie, joh?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Om even alle twijfels weg te werken;
Volgens SBS Autosport:
Zondag 12 maart
9.25 uur: kwalificatie GP Bahrein (hh)
Live verslag van de kwalificatie van de Grand Prix van Bahrein. Olav Mol en pitreporter Jack Plooij doen verslag van de kwalificatie. In de studio blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met race-experts terug op de kwalificatie en bespreken ze de gevolgen daarvan voor de rest van het raceweekend.
Std. PR gelul van hem zit ik echt niet te wachten. Maar voor de spanning op de baan is het wel leuk dat de rooien er weer bij zitten.quote:
Klopt. Maar daar heeft hij uiteindelijk weinig aan gehad.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef Murray het volgende:
Als ik het goed zie is Alonso met 1.31.215 de snelste geweest? (Over de hele sessie?)
Ja maar dat hij in de laatste sessie langzamer is ligt dus waarschijnlijk aan de hoeveelheid brandstof waarmee hij de race wil beginnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar heeft hij uiteindelijk weinig aan gehad.
Denk het wel. Al is dat moeilijk te zeggen natuurlijk. We zullen het morgen wel zien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja maar dat hij in de laatste sessie langzamer is ligt dus waarschijnlijk aan de hoeveelheid brandstof waarmee hij de race wil beginnen.
Wacht nu kijk ik niet goed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Dat is de einduitslag. Niet de actuele situatie van dat moment.
Wacht, ik zit in het verkeerde topic.
ff daar verder
Had Albers in de top16 willen eindigen dan had hij toch sneller dan Speed moeten rijden in Q1?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:54 schreef Vitalogy het volgende:
Albers had sneller dan 1.34.4 moeten rijden.
Ok, dat was ook moeilijk geworden.
Nee, hij had alleen sneller dan Liuzzi moeten rijden. Ik keek ook even verkeerd. Het is handiger om alleen naar de lijst van het eerste gedeelte te kijken. Daar staat het wel mooi op volgorde.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Had Albers in de top16 willen eindigen dan had hij toch sneller dan Speed moeten rijden in Q1?
Ah jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:57 schreef Vitalogy het volgende:
Nee sneller dan Liuzzi.
Groetjes, een gefrusteerde Kimi fanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Morgen wint RenaultEn ferrari lekker niet!
Het gaat tenslotte om het asfalt. De opbouw zorgt iig dat je goed een slipstream kan pakken, dus als er mensen sneller worden gaan we in ieder geval spectakel zien. Kan hongarije bijvoorbeeld wel lekker mooi groen zijn enzo, op de baan gebeurt er amper watquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef komrad het volgende:
ik vind het qua circuit niets eigenlijk, grote zandbak daar
Tilkequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:26 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het gaat tenslotte om het asfalt. De opbouw zorgt iig dat je goed een slipstream kan pakken, dus als er mensen sneller worden gaan we in ieder geval spectakel zien. Kan hongarije bijvoorbeeld wel lekker mooi groen zijn enzo, op de baan gebeurt er amper wat
Bahrein is iig 1 van mijn favo circuits
Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Raikkonen ging trouwens wel bloed en bloed snel in de eerste sectiemaar gezien Montoya z'n tijd zal daar wel een recht stuk bij zitten en hebben ze minder vleugel staan ?
No shit sherlockquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
En na het verliezen van z'n vleugel was-ie ook nog eens lichter dan de restquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
zo kom je dus niet door de technische keuring he, te lichtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En na het verliezen van z'n vleugel was-ie ook nog eens lichter dan de rest
+2 scherpquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Sidekick het volgende:
Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
Inderdaad érg gave kwalificatie!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:19 schreef Googolplexian het volgende:
FIA moet vaker van die enquettes houden
Ik vind dit het mooiste kwalificatie-format in een hele lange tijd
Morgen dan ook nog eens de bandenwissels terug
En volgende week alweer race twee in Malaysia
Dit wordt een topseizoen!![]()
Nee man!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:24 schreef wh00t het volgende:
[..]
Inderdaad érg gave kwalificatie!!
Eén ding vond ik wat onduidelijk en niet geheel logisch: Namelijk dat de hoeveelheid brandstof die aan het begin v/d 3e kwalificatie sessie, dezelfde hoeveelheid moet zijn waarmee je de race aanvangt. Dus dat iedereen als een malle z'n tank leeg ging rijden voordat de 3e sessie pas 'echt' begon wat snelle tijden betreft..
Beter laat je iedereen gewoon met een lege tank gassen en vrij voor de race
Tuurlijk mag datquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah, nee hoor. Het is heel jammer wat er gebeurde maar niks aan te doen
Ik vind Renault gewoon een leuker team dan ferrari, dat mag toch? Als ik dan kan kiezen tussen Renault en Ferrari als winnaar is mijn keuze al snel gemaakt
Klopt maar dan krijg je weer dat de teams in de vrije trainingen minder km's gaan maken om materiaal te sparen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee man!Dit geeft de teams buiten de top10 banden- en motorvoordeel ... maakt alles tijdens de race net iets competatiever
![]()
edit: bovendien zien de fans nu teminste auto's rijden
Mini race in A1? Als er iets onduidelijk en niet leuk is, dan is het wel het qualifying format van A1...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:40 schreef Googolplexian het volgende:
Denk ook kaartverkoop tijdens kwalicircuits hadden het al moeilijk met inkomsten maar met een kwali als deze zou ik ook wel op de bune willen zitten. Ik neem aan dat meerdere mensen dit beschouwen als een mini-race (net als A1GP).
Wat nu wel leuk is is om scenario's die nu gebeurd zijn tegen het 2005 kwali-format uit te zetten:
- Raikonnen had nog steeds achteraan gestaan gezien hij in z'n eerste snelle lap kaduuk ging;
- Albers had wat verder naar voren gestaan gezien hij last had van verkeer en een betere tijd had kunnen rijden;
- Shumi en Massa hadden achter de Alonso gestaan gezien Alonso de snelste lap heeft;
Iemand meer?
Anywayz, imo maakt deze kwali F1 veul interessanter om naar te kijken
Eerst bocht komt ie Albers tegenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:40 schreef wh00t het volgende:
Trouwens echt heel erg benieuwd naar de race van morgen.
Die Raikkonen gaat echt zo hard een sickmotherfucker inhaalrace rijden...
Bahrein is natuurlijk het ideale circuit om naar voren te komen van achteraf.
quote:BRAWN: WE COULD HAVE GONE FASTER
Last Updated: Saturday, 11, March, 2006, 14:22
Ferrari technical director Ross Brawn has warned rivals that the team has not compromised its race strategy to secure the front row for the Bahrain Grand Prix.
The Englishman told ITV Sport presenter Steve Rider that Michael Schumacher and Felipe Massa have maximised their race potential on Sunday by using a 'conservative' qualifying strategy.
"We had two options to go for the last session where we have to use race fuel levels and believe it or not we actually went for the conservative choice," revealed Brawn.
"We had a more aggressive choice which I'm now glad we didn't do because it wouldn't have been quite as strong in the race, so I'm very interested to see how things work out."
Brawn warned against over-confidence despite Ferrari's dominant performance however and added that it was impossible to tell how the Michelin runners would perform in the race.
"I think we have to be cautious because I don't know their tyre properties and characteristics and I don't know what sort of race they are going to plan," he said.
Brawn added that he was surprised that reigning world champions Renault were not closer to the pace in qualifying.
Fernando Alonso ended the session fourth fastest, while Giancarlo Fisichella languished down in ninth.
"We may find that they have got an awful lot of fuel on and they take a different approach to everybody else tomorrow," he said
"But I am personally surprised that they weren't a little closer here."
http://www.itv-f1.com/News_Article.aspx?PO_ID=35211
Ok, dat zijn dus andere regels dan bij A1quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:18 schreef wh00t het volgende:
Bij gele vlag blijft de tijd doorlopen maar moet je in die sector zichtbaar snelheid verminderen dus is het in de praktijk niet mogelijk om je tijd te verbeteren.
Bij rode vlag wordt de tijd gestopt en gaat iedereen terug de pitlane in (bij trainingen) of stopt op de grid (bij de race).
andere regels??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:29 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ok, dat zijn dus andere regels dan bij A1
Was ik benieuwd naar
precies, wat swetst ie nouquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef WEST het volgende:
[..]
andere regels??
de vlag regels zijn over het zelfde
Wat een gezeik zeg. Bedenkt ferrari wat en gaan ze snel begint de rest weer te zeiken. De vleugel is toch goed gekeurdquote:Teams verdenken Ferrari van illegale vleugel
Teams verdenken Ferrari van illegale vleugel - Formule1Wereld.nlNauwelijks is Ferrari weer eens op positieve wijze in het nieuws, volgen meteen de eerste klachten.De concurrentie verdenkt Ferrari ervan dat zij een illegale achtervleugel gebruiken. Volgens uitspraken van de andere teams, zou de achtervleugel onder belasting gaan buigen, hetgeen in strijd is met de reglementen. Deze schrijven voor dat “beweegbare aërodynamische hulp”, is verboden. Ferrari werd enkele jaren geleden beschuldigt van hetzelfde feit.
Vanochtend hebben Charlie Whiting en Jo Bauer als technisch gedelegeerden van de FIA de achtervleugel van de Ferrari 248 F1 aan een nauwkeurig onderzoek onderworpen en kwam men tot de conclusie dat de achtervleugel van de Ferrari's op generlei wijze illegaal is. Het team kreeg van de FIA groen licht om met deze achtervleugel te mogen gaan rijden.
Renault chefingenieur Pat Symonds is allerminst tevreden met de uitspraak van de FIA. “Ik ben hier niet gelukkig mee. In de reglementen staat exact beschreven wat wel en niet is toegestaan. Er bestaan bepaalde regels voor bepaalde onderdelen, maar er bestaan ook algemene regels. Ik weet precies hoe die achtervleugel werkt. En dat is nu niet bepaald wat ervan wordt verwacht, met andere woorden, er klopt iets niet”, aldus Symonds.
Heel opmerkelijk inderdaad. Het was alleen de linkerspiegel als ik het goed had.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:58 schreef Argento het volgende:
Die spiegeltjes van de Renault wapperden ook leuk mee in de wind zeg.
Rechts ook wel een klein beetje, maar minder erg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Heel opmerkelijk inderdaad. Het was alleen de linkerspiegel als ik het goed had.
Ben ik de enige die deze nieuwe kwalificatie-opzet maar matigjes vind?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:19 schreef Googolplexian het volgende:
FIA moet vaker van die enquettes houden
Ik vind dit het mooiste kwalificatie-format in een hele lange tijd
Morgen dan ook nog eens de bandenwissels terug
Bahrain rijdt lekker met GP4quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:26 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het gaat tenslotte om het asfalt. De opbouw zorgt iig dat je goed een slipstream kan pakken, dus als er mensen sneller worden gaan we in ieder geval spectakel zien. Kan hongarije bijvoorbeeld wel lekker mooi groen zijn enzo, op de baan gebeurt er amper wat
Bahrein is iig 1 van mijn favo circuits
Het laatste deel van de kwalificatie vind ik ronduit kansloos. Eerst ronden rijden om lichter te worden, vervolgens naar binnen gaan voor nieuwe banden, en dan een snelle ronde neerzetten. Je kijkt dus ronden lang naar auto's die het relatief rustig aan doen, en pas op het einde gaan ze echt los.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:32 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ben ik de enige die deze nieuwe kwalificatie-opzet maar matigjes vind?
Het is een schaakspelletjequote:Op zondag 12 maart 2006 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het laatste deel van de kwalificatie vind ik ronduit kansloos. Eerst ronden rijden om lichter te worden, vervolgens naar binnen gaan voor nieuwe banden, en dan een snelle ronde neerzetten. Je kijkt dus ronden lang naar auto's die het relatief rustig aan doen, en pas op het einde gaan ze echt los.
Tja, het is niet kansloos, maar zo haal je wel het voordeel van lichter kwalificeren (en dus vroeg moeten stoppen) weg, je zou kunnen overwegen om dat laatste deel een kwartier of tien minuten te laten duren, zodat het leegrijden iets minder relevant is, of instellen dat je niet van banden mag verwisselen tijdens de laatste kwalificatie zodat zware auto's niet ongestraft de tank leeg kunnen rijden en dan met een nieuw setje banden een tijd neerzettenquote:Op zondag 12 maart 2006 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het laatste deel van de kwalificatie vind ik ronduit kansloos. Eerst ronden rijden om lichter te worden, vervolgens naar binnen gaan voor nieuwe banden, en dan een snelle ronde neerzetten. Je kijkt dus ronden lang naar auto's die het relatief rustig aan doen, en pas op het einde gaan ze echt los.
zo kun je aan de ronde tijden zien wie zwaar is of niet, dus opzich wel handig.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het laatste deel van de kwalificatie vind ik ronduit kansloos. Eerst ronden rijden om lichter te worden, vervolgens naar binnen gaan voor nieuwe banden, en dan een snelle ronde neerzetten. Je kijkt dus ronden lang naar auto's die het relatief rustig aan doen, en pas op het einde gaan ze echt los.
Zit daar Bahrein al in dan?quote:
2001quote:Op zondag 12 maart 2006 10:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zit daar Bahrein al in dan?
Ik dacht dat GP4 het spul van 2002 erin had.
Site van een maatje van mequote:Op zondag 12 maart 2006 10:59 schreef WEST het volgende:
[..]
2001maar je kan tegenwoordig alweer uitbreidingen downloaden zo heb ik nu de beta versie van Bahrain. zitten nog wel een aantal bugs in.
Maar china en nog wat aangepaste banen zijn er al.
Het is een plaag.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:59 schreef markna het volgende:
ik word alleen helemaal gek van dat bel sms gedoe
Vind je? Ze doen nu juist iets meer vanaf het circuit. Vind ik persoonlijk veel leuker.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:57 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
minpuntje.. tis net ff leuker met publiek
Publiek was rete-irritantquote:Op zondag 12 maart 2006 11:57 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
minpuntje.. tis net ff leuker met publiek
yup en die fijne edward uhmmm kwijlenborg ookquote:Op zondag 12 maart 2006 12:08 schreef Blue Thunder het volgende:
hoezo dat?
dit nep-amerikaans gewauwel.. Ze hadden beter tom-zie-je-mijn-horloge-wel-coronel eruit kunnen flikkeren en het publiek houden
Iddquote:Op zondag 12 maart 2006 12:08 schreef Blue Thunder het volgende:
Ze hadden beter tom-zie-je-mijn-horloge-wel-coronel eruit kunnen flikkeren en het publiek houden
livetiming op scherp?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:10 schreef WEST het volgende:
ik ben er klaar voor, laptop bij de TV dus i'm ready![]()
Als het goed is niet hoor. Ligt aan de Nederlandse mediawet dat SBS geen reclame mag uitzenden. RTL valt op de één of andere manier onder de Luxemburgse mediawet. En dan mocht RTL nog gewoon reclame tussendoor uitzenden.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:11 schreef Blue Thunder het volgende:
het enige voordeel aan sbs is dat er geen reclame tijdens de race is... maar dit was ook bij rtl5 gebeurd als ze door waren gegaan
natuurlijkquote:
Jah idd..quote:Op zondag 12 maart 2006 12:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoofdkantoor van RTL staat in Luxemburg als ik t goed heb.
Maar goed, toen kreeg je "we gaan er nu uit voor de reclame en we zijn over 52sec weer bij u terug". Het geld wat ze daarmee binnenhaalden konden ze gebruiken om a) belspelletjes te weren b) een kwalitatief betere voorbeschouwing te maken. Daarnaast duurde de reclames ook niet zo heel lang.
en alle mogelijke cupsquote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Vooral het rondje door de pitstraat mis ik.
Bij A1 is rode vlag tijd doorlopen, F1 stopt de tijd...Noem ik toch iets andersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef WEST het volgende:
[..]
andere regels??
de vlag regels zijn over het zelfde
ja SMS6 maakt geen mooie voorbeschouwingen en ach reclames nam ik voor lief omdat je dan ff kon pissen of naar de belg over kon schakelenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jah idd..
voorbeschouwingen waren idd stukkkkeeeennnn beter.. Dit is echt een stuk slechter... Gelukkig heeft Jack Plooij weer een item, hopelijk gaan ze nog leuker worden..
Vooral het rondje door de pitstraat mis ik.
Formule 1 heeft geen tijd dus kan die ook niet doorlopen. In beide gevallen wordt de race stil gelegd maar een A1 race duurt een half uur/uur of een bepaald aantal ronden (whatever comes first). Bij A1 blijft de tijd echter altijd doorlopen.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Sautor het volgende:
Bij A1 is rode vlag tijd doorlopen, F1 stopt de tijd...Noem ik toch iets anders
de vlaggen zijn altijd het zelfde, dit gaat om de tijd dat is een ander verhaalquote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Bij A1 is rode vlag tijd doorlopen, F1 stopt de tijd...Noem ik toch iets anders
quote:de eerste 50 centimeter gingen op zich vrij goed.
Bij F1 gaat de tijd ook door... Een race mag maximaal 2 uur duren..quote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
Bij A1 is rode vlag tijd doorlopen, F1 stopt de tijd...Noem ik toch iets anders
ga jij dan eens op de plaats van mol zitten kijken of jij geen fouten maaktquote:Op zondag 12 maart 2006 12:41 schreef DutchTrain het volgende:
Zullen we Olav Mol eens een lijstje geven met coureurs, auto's en hoe die eruit zien
En een nieuw brilletje ?
wat een bagger commentaar weer
Dan zet je je tv op MUTE en doe je lekker zelf het commentaarquote:Op zondag 12 maart 2006 12:41 schreef DutchTrain het volgende:
Zullen we Olav Mol eens een lijstje geven met coureurs, auto's en hoe die eruit zien
En een nieuw brilletje ?
wat een bagger commentaar weer
Tuuuuurlijk... makkelijk te zeggen... ga modden johquote:Op zondag 12 maart 2006 12:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ja, en ik krijg er niet eens betaald voor
Jaja het is nu wel duidelijk denk ikquote:Op zondag 12 maart 2006 12:46 schreef Blue Thunder het volgende:
zo makkelijk he, om te schoppen naar een commentator...
Ga er zelf maar een zitten met je grote bek..![]()
Ga jij maar eens anderhalf uur vollullen, ik gok dat je na 5 minuten niks meer te zeggen hebt
# Rijder - Ronden - Benzine (kg)quote:Op zondag 12 maart 2006 12:50 schreef Murray het volgende:
Button is waarschijnlijk lichter.
Hehehe hij had net zo goed zelf kunnen uitstappen en die banden wisselen, was zijn stop even snel snel geweestquote:Op zondag 12 maart 2006 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Massa teruggevallen naar P21
Ja, leuk natte vingerwerk..quote:Op zondag 12 maart 2006 12:51 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
# Rijder - Ronden - Benzine (kg)
# Michael Schumacher - 11 - 30.5
# Felipe Massa - 12 - 33
# Jenson Button - 13 - 36
# Fernando Alonso - 14 - 38.5
# Juan Pablo Montoya - 10 - 27.5
# Rubens Barrichello - 12 33
# Mark Webber - 12 - 33
# Christian Klien - 13 - 36
# Giancarlo Fisichella - 14 - 38.5
# Nick Heidfeld - 12 - 33
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |