Ah jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:57 schreef Vitalogy het volgende:
Nee sneller dan Liuzzi.
Groetjes, een gefrusteerde Kimi fanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Morgen wint RenaultEn ferrari lekker niet!
Het gaat tenslotte om het asfalt. De opbouw zorgt iig dat je goed een slipstream kan pakken, dus als er mensen sneller worden gaan we in ieder geval spectakel zien. Kan hongarije bijvoorbeeld wel lekker mooi groen zijn enzo, op de baan gebeurt er amper watquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef komrad het volgende:
ik vind het qua circuit niets eigenlijk, grote zandbak daar
Tilkequote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:26 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Het gaat tenslotte om het asfalt. De opbouw zorgt iig dat je goed een slipstream kan pakken, dus als er mensen sneller worden gaan we in ieder geval spectakel zien. Kan hongarije bijvoorbeeld wel lekker mooi groen zijn enzo, op de baan gebeurt er amper wat
Bahrein is iig 1 van mijn favo circuits
Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Raikkonen ging trouwens wel bloed en bloed snel in de eerste sectiemaar gezien Montoya z'n tijd zal daar wel een recht stuk bij zitten en hebben ze minder vleugel staan ?
No shit sherlockquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
En na het verliezen van z'n vleugel was-ie ook nog eens lichter dan de restquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
zo kom je dus niet door de technische keuring he, te lichtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En na het verliezen van z'n vleugel was-ie ook nog eens lichter dan de rest
+2 scherpquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Sidekick het volgende:
Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
Inderdaad érg gave kwalificatie!!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:19 schreef Googolplexian het volgende:
FIA moet vaker van die enquettes houden
Ik vind dit het mooiste kwalificatie-format in een hele lange tijd
Morgen dan ook nog eens de bandenwissels terug
En volgende week alweer race twee in Malaysia
Dit wordt een topseizoen!![]()
Nee man!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:24 schreef wh00t het volgende:
[..]
Inderdaad érg gave kwalificatie!!
Eén ding vond ik wat onduidelijk en niet geheel logisch: Namelijk dat de hoeveelheid brandstof die aan het begin v/d 3e kwalificatie sessie, dezelfde hoeveelheid moet zijn waarmee je de race aanvangt. Dus dat iedereen als een malle z'n tank leeg ging rijden voordat de 3e sessie pas 'echt' begon wat snelle tijden betreft..
Beter laat je iedereen gewoon met een lege tank gassen en vrij voor de race
Tuurlijk mag datquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah, nee hoor. Het is heel jammer wat er gebeurde maar niks aan te doen
Ik vind Renault gewoon een leuker team dan ferrari, dat mag toch? Als ik dan kan kiezen tussen Renault en Ferrari als winnaar is mijn keuze al snel gemaakt
Klopt maar dan krijg je weer dat de teams in de vrije trainingen minder km's gaan maken om materiaal te sparen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:26 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Nee man!Dit geeft de teams buiten de top10 banden- en motorvoordeel ... maakt alles tijdens de race net iets competatiever
![]()
edit: bovendien zien de fans nu teminste auto's rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |