abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35939179
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 13:57 schreef Vitalogy het volgende:
Nee sneller dan Liuzzi.
Ah ja zie het nu ook
Calm down, please!
pi_35939238
Morgen wint Renault En ferrari lekker niet!
Tralalalaaa
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:03:41 #153
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35939281
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:01 schreef Take_A_Picture het volgende:
Morgen wint Renault En ferrari lekker niet!
Groetjes, een gefrusteerde Kimi fan
pi_35939363
Ah, nee hoor. Het is heel jammer wat er gebeurde maar niks aan te doen

Ik vind Renault gewoon een leuker team dan ferrari, dat mag toch? Als ik dan kan kiezen tussen Renault en Ferrari als winnaar is mijn keuze al snel gemaakt
Tralalalaaa
pi_35939482
ik vind het qua circuit niets eigenlijk, grote zandbak daar
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35939859
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:10 schreef komrad het volgende:
ik vind het qua circuit niets eigenlijk, grote zandbak daar
Het gaat tenslotte om het asfalt. De opbouw zorgt iig dat je goed een slipstream kan pakken, dus als er mensen sneller worden gaan we in ieder geval spectakel zien. Kan hongarije bijvoorbeeld wel lekker mooi groen zijn enzo, op de baan gebeurt er amper wat

Bahrein is iig 1 van mijn favo circuits
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:28:34 #157
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35939900
Schumi, hij kan het nog steeds.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_35940078
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:26 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Het gaat tenslotte om het asfalt. De opbouw zorgt iig dat je goed een slipstream kan pakken, dus als er mensen sneller worden gaan we in ieder geval spectakel zien. Kan hongarije bijvoorbeeld wel lekker mooi groen zijn enzo, op de baan gebeurt er amper wat

Bahrein is iig 1 van mijn favo circuits
Tilke
Calm down, please!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:41:27 #159
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35940180
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:27 schreef UnleashMitch het volgende:
Raikkonen ging trouwens wel bloed en bloed snel in de eerste sectie maar gezien Montoya z'n tijd zal daar wel een recht stuk bij zitten en hebben ze minder vleugel staan ?
Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
pi_35940223
Sidekick
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
  zaterdag 11 maart 2006 @ 14:56:47 #161
76170 Dacide
www.mixfight.nl
pi_35940538
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
No shit sherlock
pi_35940631
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
En na het verliezen van z'n vleugel was-ie ook nog eens lichter dan de rest
pi_35940710
Goed begin van McLaren .

Ik ben trouwens vergeten om me aan te melden bij de Fok manager.
pi_35940720
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 15:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En na het verliezen van z'n vleugel was-ie ook nog eens lichter dan de rest
zo kom je dus niet door de technische keuring he, te licht
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
pi_35940807
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:41 schreef Sidekick het volgende:
Kimi had inderdaad heel wat minder vleugel staan. Tot aan de achterwielophanging aan toe.
+2 scherp
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_35941818
Weet niet of t al eerder is gevraagd, heb ook geen zin om twee topics door te lezen:

Werkt dit hetzelfde als bij A1? Dat de coureurs zelf mogen bepalen wanneer ze rijden, als ze maar rijden. En als iedereen in de laatste minuten naar buiten gaat, en er komt een rode vlag situatie. Blijft de klok dan doorlopen (net zoals bij A1) of stopt de klok?

edit: renners moet natuurlijk coureurs zijn, lastig dat wielrennen op de achtergrond
pi_35942069
Voor zover ik t mee heb gekregen:
Bij de kwalificatie van de A1 krijg je vier pogingen om een snelste tijd neer te zetten. Van die 4 tellen de twee beste mee. Iedere deel-kwalificatie duurt 15minuten en daarin mag iedereen zelf kiezen wanneer hij naar buiten gaat. Als je naar buiten gaat rijd je een outlap, hotlap, inlap en je bent klaar.

Dat is mijn idee
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_35942465
Bij gele vlag blijft de tijd doorlopen maar moet je in die sector zichtbaar snelheid verminderen dus is het in de praktijk niet mogelijk om je tijd te verbeteren.
Bij rode vlag wordt de tijd gestopt en gaat iedereen terug de pitlane in (bij trainingen) of stopt op de grid (bij de race).
pi_35942480
FIA moet vaker van die enquettes houden
Ik vind dit het mooiste kwalificatie-format in een hele lange tijd
Morgen dan ook nog eens de bandenwissels terug
En volgende week alweer race twee in Malaysia
Dit wordt een topseizoen!
Calm down, please!
pi_35942573
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:19 schreef Googolplexian het volgende:
FIA moet vaker van die enquettes houden
Ik vind dit het mooiste kwalificatie-format in een hele lange tijd
Morgen dan ook nog eens de bandenwissels terug
En volgende week alweer race twee in Malaysia
Dit wordt een topseizoen!
Inderdaad érg gave kwalificatie!!
Eén ding vond ik wat onduidelijk en niet geheel logisch: Namelijk dat de hoeveelheid brandstof die aan het begin v/d 3e kwalificatie sessie, dezelfde hoeveelheid moet zijn waarmee je de race aanvangt. Dus dat iedereen als een malle z'n tank leeg ging rijden voordat de 3e sessie pas 'echt' begon wat snelle tijden betreft..
Beter laat je iedereen gewoon met een lege tank gassen en vrij voor de race
pi_35942619
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:24 schreef wh00t het volgende:

[..]

Inderdaad érg gave kwalificatie!!
Eén ding vond ik wat onduidelijk en niet geheel logisch: Namelijk dat de hoeveelheid brandstof die aan het begin v/d 3e kwalificatie sessie, dezelfde hoeveelheid moet zijn waarmee je de race aanvangt. Dus dat iedereen als een malle z'n tank leeg ging rijden voordat de 3e sessie pas 'echt' begon wat snelle tijden betreft..
Beter laat je iedereen gewoon met een lege tank gassen en vrij voor de race
Nee man! Dit geeft de teams buiten de top10 banden- en motorvoordeel ... maakt alles tijdens de race net iets competatiever


edit: bovendien zien de fans nu teminste auto's rijden
Calm down, please!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:31:42 #172
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_35942757
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 14:07 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah, nee hoor. Het is heel jammer wat er gebeurde maar niks aan te doen

Ik vind Renault gewoon een leuker team dan ferrari, dat mag toch? Als ik dan kan kiezen tussen Renault en Ferrari als winnaar is mijn keuze al snel gemaakt
Tuurlijk mag dat
pi_35942786
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 16:26 schreef Googolplexian het volgende:

[..]

Nee man! Dit geeft de teams buiten de top10 banden- en motorvoordeel ... maakt alles tijdens de race net iets competatiever


edit: bovendien zien de fans nu teminste auto's rijden
Klopt maar dan krijg je weer dat de teams in de vrije trainingen minder km's gaan maken om materiaal te sparen.
En het bandenvoordeel is ook niet van toepassing want je gebruikt gewoon je oude meuk om de tank leeg te rijden, de engine settings zullen anders zijn om de motor te sparen, etc.
Het is een beetje een weegschaal natuurlijk, aan de ene kant wegleggen en aan de andere kant erbij leggen
pi_35942987
Denk ook kaartverkoop tijdens kwali circuits hadden het al moeilijk met inkomsten maar met een kwali als deze zou ik ook wel op de bune willen zitten. Ik neem aan dat meerdere mensen dit beschouwen als een mini-race (net als A1GP).

Wat nu wel leuk is is om scenario's die nu gebeurd zijn tegen het 2005 kwali-format uit te zetten:
- Raikonnen had nog steeds achteraan gestaan gezien hij in z'n eerste snelle lap kaduuk ging;
- Albers had wat verder naar voren gestaan gezien hij last had van verkeer en een betere tijd had kunnen rijden;
- Shumi en Massa hadden achter de Alonso gestaan gezien Alonso de snelste lap heeft;

Iemand meer?

Anywayz, imo maakt deze kwali F1 veul interessanter om naar te kijken
Calm down, please!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 16:40:16 #175
37966 TimoBasso
Vai Vai,we need Bayliss
pi_35942988
Jacques
Nick
BMW


Wat gaaf zeg zo'n kwali

Op naar de punten voor Jacques ( 6de tijd van de dag )
SKB | Michel Fabrizio | Noriyuki Haga
MotoGP | World Champion 2006 Nicky Hayden | World Champion 2007 Casey Stoner
Alice Team | Mika Kallio | Niccolò Canepa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')