Klinkt echt een stuk minder spectaculair in vergelijking met de V10.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:05 schreef Giem het volgende:
Kut V8 geluid.. net alsof ze er een belabbere demper op hebben gezet
12.30uquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie op TT dat de uitzending morgen al klaar is om 14.35, hoe laat begint de race dan
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm persconferentie met Schumacher.. ja, tijd om wat anders te gaan doen.
Half 1 volgens mijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Ik zie op TT dat de uitzending morgen al klaar is om 14.35, hoe laat begint de race dan
Om even alle twijfels weg te werken;quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
12:30 uur.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:15 schreef Ambrosius het volgende:
Zondag weer een live verslag van de kwalificatie, joh?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:17 schreef TommyGun het volgende:
[..]
Om even alle twijfels weg te werken;
Volgens SBS Autosport:
Zondag 12 maart
9.25 uur: kwalificatie GP Bahrein (hh)
Live verslag van de kwalificatie van de Grand Prix van Bahrein. Olav Mol en pitreporter Jack Plooij doen verslag van de kwalificatie. In de studio blikt Viktor Brand of Edward van Cuilenborg samen met race-experts terug op de kwalificatie en bespreken ze de gevolgen daarvan voor de rest van het raceweekend.
Std. PR gelul van hem zit ik echt niet te wachten. Maar voor de spanning op de baan is het wel leuk dat de rooien er weer bij zitten.quote:
Klopt. Maar daar heeft hij uiteindelijk weinig aan gehad.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef Murray het volgende:
Als ik het goed zie is Alonso met 1.31.215 de snelste geweest? (Over de hele sessie?)
Ja maar dat hij in de laatste sessie langzamer is ligt dus waarschijnlijk aan de hoeveelheid brandstof waarmee hij de race wil beginnen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:26 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt. Maar daar heeft hij uiteindelijk weinig aan gehad.
Denk het wel. Al is dat moeilijk te zeggen natuurlijk. We zullen het morgen wel zien.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:30 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja maar dat hij in de laatste sessie langzamer is ligt dus waarschijnlijk aan de hoeveelheid brandstof waarmee hij de race wil beginnen.
Wacht nu kijk ik niet goed.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:52 schreef Vitalogy het volgende:
Dat is de einduitslag. Niet de actuele situatie van dat moment.
Wacht, ik zit in het verkeerde topic.
ff daar verder
Had Albers in de top16 willen eindigen dan had hij toch sneller dan Speed moeten rijden in Q1?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:54 schreef Vitalogy het volgende:
Albers had sneller dan 1.34.4 moeten rijden.
Ok, dat was ook moeilijk geworden.
Nee, hij had alleen sneller dan Liuzzi moeten rijden. Ik keek ook even verkeerd. Het is handiger om alleen naar de lijst van het eerste gedeelte te kijken. Daar staat het wel mooi op volgorde.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:56 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Had Albers in de top16 willen eindigen dan had hij toch sneller dan Speed moeten rijden in Q1?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |