zo kun je aan de ronde tijden zien wie zwaar is of niet, dus opzich wel handig.quote:Op zondag 12 maart 2006 00:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het laatste deel van de kwalificatie vind ik ronduit kansloos. Eerst ronden rijden om lichter te worden, vervolgens naar binnen gaan voor nieuwe banden, en dan een snelle ronde neerzetten. Je kijkt dus ronden lang naar auto's die het relatief rustig aan doen, en pas op het einde gaan ze echt los.
Zit daar Bahrein al in dan?quote:
2001quote:Op zondag 12 maart 2006 10:21 schreef dennistd het volgende:
[..]
Zit daar Bahrein al in dan?
Ik dacht dat GP4 het spul van 2002 erin had.
Site van een maatje van mequote:Op zondag 12 maart 2006 10:59 schreef WEST het volgende:
[..]
2001maar je kan tegenwoordig alweer uitbreidingen downloaden zo heb ik nu de beta versie van Bahrain. zitten nog wel een aantal bugs in.
Maar china en nog wat aangepaste banen zijn er al.
Het is een plaag.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:59 schreef markna het volgende:
ik word alleen helemaal gek van dat bel sms gedoe
Vind je? Ze doen nu juist iets meer vanaf het circuit. Vind ik persoonlijk veel leuker.quote:Op zondag 12 maart 2006 11:57 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
minpuntje.. tis net ff leuker met publiek
Publiek was rete-irritantquote:Op zondag 12 maart 2006 11:57 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
minpuntje.. tis net ff leuker met publiek
yup en die fijne edward uhmmm kwijlenborg ookquote:Op zondag 12 maart 2006 12:08 schreef Blue Thunder het volgende:
hoezo dat?
dit nep-amerikaans gewauwel.. Ze hadden beter tom-zie-je-mijn-horloge-wel-coronel eruit kunnen flikkeren en het publiek houden
Iddquote:Op zondag 12 maart 2006 12:08 schreef Blue Thunder het volgende:
Ze hadden beter tom-zie-je-mijn-horloge-wel-coronel eruit kunnen flikkeren en het publiek houden
livetiming op scherp?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:10 schreef WEST het volgende:
ik ben er klaar voor, laptop bij de TV dus i'm ready![]()
Als het goed is niet hoor. Ligt aan de Nederlandse mediawet dat SBS geen reclame mag uitzenden. RTL valt op de één of andere manier onder de Luxemburgse mediawet. En dan mocht RTL nog gewoon reclame tussendoor uitzenden.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:11 schreef Blue Thunder het volgende:
het enige voordeel aan sbs is dat er geen reclame tijdens de race is... maar dit was ook bij rtl5 gebeurd als ze door waren gegaan
natuurlijkquote:
Jah idd..quote:Op zondag 12 maart 2006 12:16 schreef UnleashMitch het volgende:
Hoofdkantoor van RTL staat in Luxemburg als ik t goed heb.
Maar goed, toen kreeg je "we gaan er nu uit voor de reclame en we zijn over 52sec weer bij u terug". Het geld wat ze daarmee binnenhaalden konden ze gebruiken om a) belspelletjes te weren b) een kwalitatief betere voorbeschouwing te maken. Daarnaast duurde de reclames ook niet zo heel lang.
en alle mogelijke cupsquote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef Blue Thunder het volgende:
Vooral het rondje door de pitstraat mis ik.
Bij A1 is rode vlag tijd doorlopen, F1 stopt de tijd...Noem ik toch iets andersquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:20 schreef WEST het volgende:
[..]
andere regels??
de vlag regels zijn over het zelfde
ja SMS6 maakt geen mooie voorbeschouwingen en ach reclames nam ik voor lief omdat je dan ff kon pissen of naar de belg over kon schakelenquote:Op zondag 12 maart 2006 12:18 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Jah idd..
voorbeschouwingen waren idd stukkkkeeeennnn beter.. Dit is echt een stuk slechter... Gelukkig heeft Jack Plooij weer een item, hopelijk gaan ze nog leuker worden..
Vooral het rondje door de pitstraat mis ik.
Formule 1 heeft geen tijd dus kan die ook niet doorlopen. In beide gevallen wordt de race stil gelegd maar een A1 race duurt een half uur/uur of een bepaald aantal ronden (whatever comes first). Bij A1 blijft de tijd echter altijd doorlopen.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Sautor het volgende:
Bij A1 is rode vlag tijd doorlopen, F1 stopt de tijd...Noem ik toch iets anders
de vlaggen zijn altijd het zelfde, dit gaat om de tijd dat is een ander verhaalquote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
quote:de eerste 50 centimeter gingen op zich vrij goed.
Bij F1 gaat de tijd ook door... Een race mag maximaal 2 uur duren..quote:Op zondag 12 maart 2006 12:21 schreef Sautor het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |