Op de laatste animecon kon ik ze tot 5 krijgen dacht ik.. maar not sure. in ieder geval zoietsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:13 schreef outcast_within het volgende:
Mooie OP. (Dat voel ik gewoon)
Ik heb de manga een beetje gelezen. Maar moet toegeven dat het best moeilijk is af en toe om die plaatjes te herkennen. Mss maar de echte versie kopen. Tot hoever zijn die beschikbaar in het engels?
Ik vind hem wel goed hoor...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:29 schreef Orealo het volgende:
Plaatje in de OP veranderd, hoop datie bevalt, anders verander ik 'm morgen.
truste
Idemquote:Op maandag 13 maart 2006 22:52 schreef stroopje het volgende:
Mooie plaatje in de OP![]()
Persoonlijk vind ik het niet erg dat er fillers op dit moment erin zitten
Trouwens ik kan niet wachten op de volgende aflevering.
Het was een vraag hoor, geen kritiek. Het zou kunnen zijn dat bekend is dat hij een grote rol gaat spelen.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:13 schreef outcast_within het volgende:
omdat dat plaatje makkelijker voor handen was gok ik.
Kom maar met een beter plaatje kerel, voordat je wat zegt![]()
Whehehe, ja maar hij kan toch nog wel die sliced moon-shit gebruiken?quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:22 schreef outcast_within het volgende:
het zijn fillers. hij is zijn bankai kwijt.
Zal mss wel meevallen denk ik met ichigo in actie.
Of het moet zo'n naruto actie zijn. Eindelijk chakra van de ninetail fox tap. en 2seconden later is het afgelopen.
klikquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:02 schreef ThaBrain het volgende:
BLEACH is gelicensed!!!
Dus geen LUNAR releases meer
hopen dat dattebayo doorgaat met subben
Zie post in vorige topicquote:Op donderdag 16 maart 2006 02:02 schreef ThaBrain het volgende:
BLEACH is gelicensed!!!
Dus geen LUNAR releases meer
hopen dat dattebayo doorgaat met subben
Dat dansje deed het niet voor mij. Maar de balletjes aflevering heb ik al meerdere malen bekeken.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:24 schreef outcast_within het volgende:
Die balletjes aflevering was wel erg apart.
Dat dansje ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
Dus een soort extra aflevering?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef outcast_within het volgende:
dat is moeilijk doen.
het had ook Extra kunnen heten.
Welkom in de versimplificeerde wereld van outcast_within
Als je die lelijke user icon vervangt dan verschijnt die magischer wijs op je computer schermquote:Op donderdag 30 maart 2006 08:15 schreef linebear het volgende:
waar is die Bleach te zien !?
Ik hoop het, de fillers vind ik tegenvallen...quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:54 schreef remondepemon het volgende:
2 uur idd wtf.
Denk dat wel het einde van de filler wordt. (Y)
heb m na 5 min uitgezet, vond het geen hol aanquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat eenaflevering.Alle informatie uit soul society wiste wel allang, en voor de rest gebeurde er geen flikker.
fout toegeeftquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:38 schreef VeX- het volgende:
Klnkt juist geweldig. Wat kan er ooit opwegen tegen campy Engrish intromuziek?
ik denk dat hij zich steeds meer overbodig gaat voelen...hij kan niet sterker worden door dat spul te drinken en de bountou worden steeds sterker...ze hebben hem niet meer nodig...wat hij dan gaat doen...tjah...geen ideequote:Op zondag 28 mei 2006 00:43 schreef outcast_within het volgende:
oh ja en die shinigami gone wrong die zal wel weer goed worden. (omdat hij de wonden wou behandelen van de bounty die niks wou drinken. En inziet dat de bounty toch wel wat stouter zijn dan hij wilt)
Nu je het zegt, dat is alllemaal typisch Anime Outcast_within. Ik verwacht eigenlijk bij nadenken in een dronken bui, dat quincy boy die lui allemaal gaat verslaan. In een vlaag van verstand verbijstering vindt hij ze krachten weer voor een minuut. De krachten waarmee hij een shinigami kap'tein kon verslaan en kan zulk soort krachten gebruiken tegen die boutou. Die lui kunnen daar niet tegen en gaan dood. Einde klote fillers. Begin storyline. Let it be. *ploef* na volgende week is het zo....quote:Op zondag 28 mei 2006 02:04 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ik denk dat hij zich steeds meer overbodig gaat voelen...hij kan niet sterker worden door dat spul te drinken en de bountou worden steeds sterker...ze hebben hem niet meer nodig...wat hij dan gaat doen...tjah...geen idee
misschien gaat ie die Kariya verslaan
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:05 schreef zBus het volgende:
30 mei einde van de fillers? Na 30 mei weer story line? IK HOOP HET!
ik wordt echt gek van dat gedoe met die bountou, ze worden steeds saaier. Ik zie veel liever dat ze weer eens lekker gaan rellen. Ik wil ichigo tegen die verbannen shinigami zien vechten, maar dat zal wel op 30 mei zo zijn en dan cliffhanger naar de volgende ep. en dan nog 1 of 2 eps. Gok ik zo...
Toen hadden ze er inderdaad een eind aan moeten breien. Dat ishida daar heen ging en dat die doll van dat bountou mens ook weer kapot ging enzo en dat ze zich nu voort kunnen planten of what ever. Dat is gewoon loos. Zul je zien als ichigo tegen die bountou baas/dude gaat vechten dat die kerel zich ook ineens kan klonen en dat ichigo tegen een stuk of 4 van hem moet vechten, ala kage bunsin van narutoquote:Op zondag 28 mei 2006 11:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
In het begin was het gedoe met de Bountou nog wel leuk. Maar ze hadden het moeten afkappen, toen na die dubbele aflevering dat ze dat huis van hen hadden vernietigd.
![]()
Fillers = niks nieuws = ishada geen krachten terug krijgquote:Op zondag 28 mei 2006 03:29 schreef zBus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat is alllemaal typisch Anime Outcast_within. Ik verwacht eigenlijk bij nadenken in een dronken bui, dat quincy boy die lui allemaal gaat verslaan. In een vlaag van verstand verbijstering vindt hij ze krachten weer voor een minuut. De krachten waarmee hij een shinigami kap'tein kon verslaan en kan zulk soort krachten gebruiken tegen die boutou. Die lui kunnen daar niet tegen en gaan dood. Einde klote fillers. Begin storyline. Let it be. *ploef* na volgende week is het zo....
f niet![]()
Me2quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:32 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik vind het wel grappig met die Bounto's![]()
Omdat die niet het orginele verhaal volgt. En dus niet bij draagt aan de karakteronwikkeling(en) en/of het meer leren van de geschiedenis van Soul Society.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:02 schreef Boondock_Saint het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Een filler is toch een episode die niet in de originele manga zit?
Dus waarom is een filler dan per definitie kut?
Ja ok, maar dat komt dan nog sowieso wel?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat die niet het orginele verhaal volgt. En dus bij draagt aan de karakteronwikkeling(en) en/of het meer leren van de geschiedenis van Soul Society.
er loopt een manga serie, en naar aanleiding van de manga serie, word de anime gemaakt.quote:Op maandag 11 september 2006 11:14 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik blijf het raar vinden, dat fillers concept. Is het nou gewoon puur om te rekken en extra reclame inkomsten te genereren? Vinden ze dit in Japan wel leuk?
Ik snap er helemaal niks van. Waarom doen ze zoiets?
Shakugan no Shana?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:20 schreef outcast_within het volgende:
vervanger voor bleach gevonden. (Y)
shana nogwat. zeg hoi en ik verwijs je naar een erg snelle directe winkel
Kleren maken?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:31 schreef outcast_within het volgende:
ah grappig.
bob kijk je mee? of ben je te druk met kleren maken?
Ja er kwam een toffe handschoen in voor.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:11 schreef _GdR_ het volgende:
mn vriendin kijkt dit altijd.
is het leuk?
ik keek vroeger altijd dbz.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja er kwam een toffe handschoen in voor.
Nu niet meer helaas, maar er is nog altijd het meisje met de prei
geen dank johquote:Op maandag 8 januari 2007 11:03 schreef outcast_within het volgende:
begin bij het begin zou ik zeggen.
En bedankt voor de ban
Vast een complot van Bushquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:48 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik via Bleach al verscheidene referenties naar de tweede wereldoorlog heb gekregen. De fansub heeft al 1 of 2 keer een sneer naar joden gemaakt, sommige karakters spreken Duits en op het Bankai-zwaard van Ichigo zit een hakenkruis...
Ze zijn in Japan gek op Duits sprekende personages. Je zult ze dan ook in veel verschillende Anime vinden. Het hakenkruis is niet meteen een referentie naar de tweede wereldoorlog. Zoek maar eens naar de betekenis van een hakenkruis.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:48 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik via Bleach al verscheidene referenties naar de tweede wereldoorlog heb gekregen. De fansub heeft al 1 of 2 keer een sneer naar joden gemaakt, sommige karakters spreken Duits en op het Bankai-zwaard van Ichigo zit een hakenkruis...
Jups. En van Noorse geschiedenis zijn er ook een paar compleet maf daar in Japanquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:09 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Ze zijn in Japan gek op Duits sprekende personages. Je zult ze dan ook in veel verschillende Anime vinden. Het hakenkruis is niet meteen een referentie naar de tweede wereldoorlog. Zoek maar eens naar de betekenis van een hakenkruis.
Wel ben ik benieuwd hoe de fansub naar de joden heeft gesneerd, so fill me in.
Ja, ik weet dat het hakenkruis niet door de Nazi's is verzonnen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:09 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Ze zijn in Japan gek op Duits sprekende personages. Je zult ze dan ook in veel verschillende Anime vinden. Het hakenkruis is niet meteen een referentie naar de tweede wereldoorlog. Zoek maar eens naar de betekenis van een hakenkruis.
Wel ben ik benieuwd hoe de fansub naar de joden heeft gesneerd, so fill me in.
is die niet al een tijd uit?quote:Op donderdag 18 januari 2007 06:17 schreef wdn het volgende:
111 is uitEn over een uurtje is deze bekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
110 meen ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:00 schreef outcast_within het volgende:
voelt kinderlijk lelijk aan
bij welke ep zijn de fillers eigenlijk precies afgelopen?
Ik merk het alleen opquote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 06:33 schreef wdn het volgende:
Mr Noodle. Het Bountou gedeelte mag dan niet in de manga voorkomen maar om het fillers te noemen...
Het is niet te vergelijken met de fillers in Naruto: in Bleach is het 1 verhaal over de Bountou en niet 1 aflevering over 1 opdracht en de week erop een nieuwe opdracht zoals bij Naruto.
Ik raad aan alle afleveringen te bekijken; ze zijn de moeite waard.
No offense maar dan kan je stoppen met elke (populaire) anime die er is. Naruto, Bleach, One Piece, ect. ect. Ze maken hier allemaal gebruik van. Het nare ervan is dat hoe verder het verhaal vordert hoe vaker men het gaat doen. Nu moet ik zeggen dat het bij Bleach nog niet zo erg is als bijvoorbeeld bij het oude Dragonball maar er zijn momenten dat je liever verder wilt. Daarom kan je altijd verder spoelen ^^.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
ik ben beland bij aflevering #63, die plottwist met Captain Aisan, was toch wel even een wtf momentje, maar aflevering 63 heeft alleen maar veel herhaling van oude clips, allemaal leuk en aardig die gevechten, maar ik wil wel graag verder met het verhaal...
Als de rest ook zo is hoeft het voor mij niet...
Hmmm, oke aflevering 64 begin van de filllers...
M*A*S*Hquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:13 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
No offense maar dan kan je stoppen met elke (populaire) anime die er is. Naruto, Bleach, One Piece, ect. ect. Ze maken hier allemaal gebruik van. Het nare ervan is dat hoe verder het verhaal vordert hoe vaker men het gaat doen. Nu moet ik zeggen dat het bij Bleach nog niet zo erg is als bijvoorbeeld bij het oude Dragonball maar er zijn momenten dat je liever verder wilt. Daarom kan je altijd verder spoelen ^^.
In de VS en EU worden tekenfilms eigenlijk (er zijn uitzonderingen) voor kinderen gemaakt en dus in een stijl voor kinderen bedoeld. In Japan is 'tekenfilm' niet echt het juiste woord. 'Anime' is een beter woord eigelijk. 'Anime' is zoveel meer dan een tekenfilm.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:25 schreef TaLoN.NL het volgende:
114 zojuist gekeken, Japanse Anime series/films zijn vele malen mooier getekend, met betere muziek en
met diepgaandere verhaallijnen dan de Amerikaanse en Europese tekenfilms.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
barbaar, die kerel zit met issues ja, zoiets heet verhaalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef wdn het volgende:
Ik vind de tekenstijl van Bleach eigenlijk ook een beetje tegenvallen. In eerste instantie had ik zoiets van "zal wel" maar inderdaad het mist iets tov de tekenstijl van januari. Plus dat negatieve gedrag van Ichigo (op bed liggen niks doen bijvoorbeeld) gaat vervelenAktie willen we
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aflevering 114:
2 dingen die me opvielen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hey. Issues los je op door eens flink van zich af te meppenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
barbaar, die kerel zit met issues ja, zoiets heet verhaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het een mogelijke spoiler is weet ik niet maar toch meer even de vraag in tags
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aflevering 114:
2 dingen die me opvielen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:06 schreef outcast_within het volgende:
ok over de spoilers. het hoeft niet in spoiler tags. als de ep al een paar dagen beschikbaar is lijkt me.
alleen manga geneuzel hoef je wat mij betreft in spoilers te zetten
Daarom doe ik dat ook maar, genoeg gezeur over me heen in FTR gehad toen een film al een tijdje uit was en vervolgens ik een verhaallijn vertelde, waardoor veel mensen over de zeik waren (quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef SureZal het volgende:
Ik denk dat verschillende mensen het wel fijn vinden om dit topic te lezen, ook als ze niet up-to-date zijn. Ik vind het nu ook fijn lezen omdat ik niet up-to-date ben met de episodes (ik moet er nog 2 kijken ofzo).
Niet iedereen vindt hetzelfde een spoiler dus is het beter om voorzorgsmaatregelen te nemen en het tussen spoiler-tags te zetten ^__^
zo denk ik er iig over
Ja het is alweer een paar afleveringen voorbij. Op het moment Bleach het kijken meer dan waard!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:38 schreef zquing het volgende:
is dat stuk met die vampieren alweer afgelopen? Ik ben gestopt na 2 afleveringen van die vampierdingen, toen had ik geen zin meer.
Mischien ga ik toch maar eens verder kijken
Rukia was altijd al heel creatief met haar schetsen...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef outcast_within het volgende:
kijk eens hoe sterk
[afbeelding]
kijk eens een schetsboek
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Iedere keer als ik zo'n schets zie lig ik in een deukquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Rukia was altijd al heel creatief met haar schetsen...![]()
![]()
![]()
Kon mag van mij wel weg geschreven worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:23 schreef wickedweirdo het volgende:
115 was weer vet
idd, die schetsen.. en natuurlijk Kon!
Van mij ook wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:36 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Kon mag van mij wel weg geschreven worden.
Liever gisteren dan vandaagquote:
lol, no offense maar ik denk dat er genoeg babes in bleach rondhuppelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Liever gisteren dan vandaag![]()
Kan Hinata niet in Bleach komen![]()
Jij wilt zeggen dat er een maximum is aan het aantal babes dat in Bleach mogen rondhuppelen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
lol, no offense maar ik denk dat er genoeg babes in bleach rondhuppelen![]()
sommige doen het erg goed als blanke cosplayer, het is gewoon moeilijk om de als nederlander de zelfde huidskleur te hebben als een anime charquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef ImmovableMind het volgende:
Misschien is het leuk om een topic aan te maken met de lelijkste c-play dames ^^ Vooral die blanken en c-play gaan niet samen. Al denk ik dat ik van negers nog harder ga lachen.
Ik sla altijd die kutmuziek in die intro over...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef last_crawl het volgende:
ik zie dat ik iets eerder had moeten komen..![]()
ik ben nogmaar bij episode 77 maar dat in 6 dagen vind ik aardig goed![]()
dat intro in t engels is btw wel heel slecht![]()
volgens mij in onz een topic al bestaan doen dat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef ImmovableMind het volgende:
Misschien is het leuk om een topic aan te maken met de lelijkste c-play dames ^^ Vooral die blanken en c-play gaan niet samen. Al denk ik dat ik van negers nog harder ga lachen.
Die ging wel heeeeel erg ver jah xD ben benieuwd of ze deze ook zo in Amerika gaan uitzendenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die nieuwe aflevering begon bijna op een Hentai aflevering te lijken...
En ik maar denken dat er een heel spreekwoord of zo iets achter zat waardoor het wel ergens op sloeg. ^^ Rare jongens die japanners.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:48 schreef ImmovableMind het volgende:
Dat bloedneus gedoe geeft aan dat er iets in hun hoofd knapt.
Die kop van Renji ook in het eerste plaatjequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gewoon nog één keer die scene...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
omg die was me niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:24 schreef Rahl het volgende:
Die kop van Renji ook in het eerste plaatje
Ik ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:22 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik vind de intro geweldig, de outro is echter een stuk minder. De intro van Bleach is bijna de enige die ik bijna altijd aan laat staan. .
Zo af en toe vind ik ze leuk, als ik ineens een hele serie kijk en dus geen lopende sla ik ze vaak over. Er gebeurt inderdaad geen hol in maar hetis wel grappig. Het moet alleen niet al te vaak voor komen, zo eens in de 20 afleveringen is vaak zat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ook.
Ik vond het erg matige aflevering.Misschien leuk voor degene, die ook al die plaatjes in het naruto-topic posten. Maar van mij mag er wel wat meer ontwikkeling in het verhaal zitten. Maar het einde voorspelde heel veel goeds voor de komende aflevering(en).
![]()
nah was best een leuke aflevering toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik vond het erg matige aflevering.Misschien leuk voor degene, die ook al die plaatjes in het naruto-topic posten. Maar van mij mag er wel wat meer ontwikkeling in het verhaal zitten. Maar het einde voorspelde heel veel goeds voor de komende aflevering(en).
![]()
Je vind het erg he?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Rangiku speelt wel een beetje de preutse hoer...
Wel dat getease, maar je ziet nooit wat..
Neuh, ik moet er eerlijk gezegd wel om lachen. Haar lichaam heeft de verhouding van Lolo Ferrari/Anne Nicole smith en de taille van Ally "Anorexia" McBeal. Wat dus totaal buiten proporties is. En als je dat in een japanse schooluniform probeert te proppen wat 3x op 90 graden gewassen is tjah..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AktieYes! woot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat het zo snel voorbij was was wel aanleiding voor een mooi shot met IchigoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:37 schreef wdn het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben echt benieuwd naar hoe het verder zal lopen ^__^すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:19 schreef SureZal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben echt benieuwd naar hoe het verder zal lopen ^__^SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is dit een heerlijke serie![]()
![]()
Dit tempo lijkt me nodig om niet te snel weer op de laatste manga uit te komen lijkt mequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:29 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik had meer verwacht van de aflevering van vandaag maar volgende week mag het helemaal gaan goedmaken ^^
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die bounto arc nog wel te kijken vondquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:25 schreef wdn het volgende:
Dit tempo lijkt me nodig om niet te snel weer op de laatste manga uit te komen lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:38 schreef wdn het volgende:
Bounto arc was gewoon goed![]()
![]()
Mbt Rukia: ergens werd ook een opmerking gemaakt daaroverover rukiaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom Hitsugaya nog steeds Matsumoto als vice captain heeft is me onduidijkafgezien van het feit dat het melig is om te zien xD
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Ik zie de een eerder de andere vermoordenquote:
En jij stond op het punt ons uit te maken voor schitzofreen? Is wel de gezelligste psychische aandoening.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:25 schreef ImmovableMind het volgende:
Geweldig...jullie avatar is bijna precies hetzelfde en ik dacht dat iemand zichzelf liep te quoten en met zichzelf liep te praten...helaas
dat zou nep zijnquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:25 schreef ImmovableMind het volgende:
Geweldig...jullie avatar is bijna precies hetzelfde en ik dacht dat iemand zichzelf liep te quoten en met zichzelf liep te praten...helaas
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:29 schreef outcast-within het volgende:
ja, nep zijn
Hij heeft Lucy en ik heb Nyūquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:25 schreef ImmovableMind het volgende:
Je wilt niet weten hoe vaak ik dat al gehad heb, Vooral omdat je meer post dan mijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij heeft Lucy en ik heb Nyū
Maar hetzelfde is mij ook overkomen: "WTF dat heb ik niet gepost"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:45 schreef wdn het volgende:
De nieuwe episode kicks ass! Weer!![]()
Deze was wel errrug snel voorbijWas vol aan het genieten en toen was het weer voorbij
Oh enneZit jij elke woensdag op donderdagnacht te wachten totdat de nieuwe aflevering uit is, omdat deze post om 8:45 gemaakt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zit jij elke woensdag op donderdagnacht te wachten totdat de nieuwe aflevering uit is, omdat deze post om 8:45 gemaakt is
Ook leuker dan Naruto i.m.o.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:46 schreef wdn het volgende:
En daarbij: Bleach is een serie die het waard is
SPOILER: Bleach 118Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: IkkakuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:08 schreef wdn het volgende:
Rahl: ik had er bewust niks over gezegd. Mooi he?![]()
En het mooiste: het is nog niet voorbij
SPOILER: over de dood van rukiaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:34 schreef outcast_within het volgende:SPOILER: over de dood van rukiaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: over de niet-dood van RukiaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan nog:![]()
Rukia
![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:34 schreef outcast_within het volgende:HAAL DIE NAAM DAN OOK WEGSPOILER: over de dood van rukiaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die titel spoilt meer dan die hele spoilertag!Rukia gaat trouwens neit dood is ze te populair voor, dan moet renji of zo er maar aan geloven
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
HAAL DIE NAAM DAN OOK WEG
Die titel spoilt meer dan die hele spoilertag!Rukia gaat trouwens neit dood is ze te populair voor, dan moet renji of zo er maar aan geloven
SPOILER: over dat ik het er wel gappig uit vond zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: bkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
SPOILER: over Outcast_withinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Zou wel een interessante plotwending opleveren.quote:
zo voelen zij zich nou ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef Rahl het volgende:
Van mij mogen Inoue en Sado wel dood. Die zijn echt useless.
Sado OK.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef Rahl het volgende:
Van mij mogen Inoue en Sado wel dood. Die zijn echt useless.
Die krijg je altijd wanneer je weet dat er iets goeds aan gat komen....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef wdn het volgende:
Aflevering met een terugblik op de vorige afleveringen.
SPOILER: hehe eindelijk snap ik die titelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Frag_adder op 09-03-2007 11:33:10 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Geen naruto deze week...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:15 schreef wdn het volgende:
Is maar goed dat het niet deze week is. Geen Naruto en geen Bleach zou echt zwaar klote zijn
ja hoi, nu doe je het eromquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:11 schreef Frag_adder het volgende:
agh dubbel
Ik kan me het vooruitzicht niet meer herinneren sorry :pquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja hoi, nu doe je het erom
en je verwacht een flashback aflevering? of je weet dat er een komt
MANGA SPOILERquote:Op maandag 12 maart 2007 18:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lekkere afleveringen met lekker veel aktie.
Rukia is echt niet dood. Daar is het echt een te belangrijk, populair karakter voor.
Als die Arancar achter iedereen met een beetje reiatsu aan gaan. Waarom gaan ze dan niet achter Urahara en pappa Kurosaki aan? Die hebben beiden al een Arancar verdreven/vermoord.
Bovenste belletje op zijn kapsel aan het zettenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:19 schreef wdn het volgende:
KenpachiWAAR IS DIE GAST?
Vond het altijd wel leuk om die te zien raggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |