In de VS en EU worden tekenfilms eigenlijk (er zijn uitzonderingen) voor kinderen gemaakt en dus in een stijl voor kinderen bedoeld. In Japan is 'tekenfilm' niet echt het juiste woord. 'Anime' is een beter woord eigelijk. 'Anime' is zoveel meer dan een tekenfilm.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 17:25 schreef TaLoN.NL het volgende:
114 zojuist gekeken, Japanse Anime series/films zijn vele malen mooier getekend, met betere muziek en
met diepgaandere verhaallijnen dan de Amerikaanse en Europese tekenfilms.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
barbaar, die kerel zit met issues ja, zoiets heet verhaalquote:Op vrijdag 9 februari 2007 19:54 schreef wdn het volgende:
Ik vind de tekenstijl van Bleach eigenlijk ook een beetje tegenvallen. In eerste instantie had ik zoiets van "zal wel" maar inderdaad het mist iets tov de tekenstijl van januari. Plus dat negatieve gedrag van Ichigo (op bed liggen niks doen bijvoorbeeld) gaat vervelenAktie willen we
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aflevering 114:
2 dingen die me opvielen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hey. Issues los je op door eens flink van zich af te meppenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 02:38 schreef outcast_within het volgende:
[..]
barbaar, die kerel zit met issues ja, zoiets heet verhaal![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het een mogelijke spoiler is weet ik niet maar toch meer even de vraag in tags
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op vrijdag 9 februari 2007 22:30 schreef Mr.Noodle het volgende:
Aflevering 114:
2 dingen die me opvielen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je gelijk in.quote:Op zondag 11 februari 2007 14:06 schreef outcast_within het volgende:
ok over de spoilers. het hoeft niet in spoiler tags. als de ep al een paar dagen beschikbaar is lijkt me.
alleen manga geneuzel hoef je wat mij betreft in spoilers te zetten
Daarom doe ik dat ook maar, genoeg gezeur over me heen in FTR gehad toen een film al een tijdje uit was en vervolgens ik een verhaallijn vertelde, waardoor veel mensen over de zeik waren (quote:Op zondag 11 februari 2007 14:49 schreef SureZal het volgende:
Ik denk dat verschillende mensen het wel fijn vinden om dit topic te lezen, ook als ze niet up-to-date zijn. Ik vind het nu ook fijn lezen omdat ik niet up-to-date ben met de episodes (ik moet er nog 2 kijken ofzo).
Niet iedereen vindt hetzelfde een spoiler dus is het beter om voorzorgsmaatregelen te nemen en het tussen spoiler-tags te zetten ^__^
zo denk ik er iig over
Ja het is alweer een paar afleveringen voorbij. Op het moment Bleach het kijken meer dan waard!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 09:38 schreef zquing het volgende:
is dat stuk met die vampieren alweer afgelopen? Ik ben gestopt na 2 afleveringen van die vampierdingen, toen had ik geen zin meer.
Mischien ga ik toch maar eens verder kijken
Rukia was altijd al heel creatief met haar schetsen...quote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:02 schreef outcast_within het volgende:
kijk eens hoe sterk
[afbeelding]
kijk eens een schetsboek
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Iedere keer als ik zo'n schets zie lig ik in een deukquote:Op zaterdag 17 februari 2007 17:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Rukia was altijd al heel creatief met haar schetsen...![]()
![]()
![]()
Kon mag van mij wel weg geschreven worden.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 18:23 schreef wickedweirdo het volgende:
115 was weer vet
idd, die schetsen.. en natuurlijk Kon!
Van mij ook wel.quote:Op maandag 19 februari 2007 16:36 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Kon mag van mij wel weg geschreven worden.
Liever gisteren dan vandaagquote:
lol, no offense maar ik denk dat er genoeg babes in bleach rondhuppelenquote:Op dinsdag 20 februari 2007 10:36 schreef wdn het volgende:
[..]
Liever gisteren dan vandaag![]()
Kan Hinata niet in Bleach komen![]()
Jij wilt zeggen dat er een maximum is aan het aantal babes dat in Bleach mogen rondhuppelen?quote:Op dinsdag 20 februari 2007 11:34 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
lol, no offense maar ik denk dat er genoeg babes in bleach rondhuppelen![]()
sommige doen het erg goed als blanke cosplayer, het is gewoon moeilijk om de als nederlander de zelfde huidskleur te hebben als een anime charquote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef ImmovableMind het volgende:
Misschien is het leuk om een topic aan te maken met de lelijkste c-play dames ^^ Vooral die blanken en c-play gaan niet samen. Al denk ik dat ik van negers nog harder ga lachen.
Ik sla altijd die kutmuziek in die intro over...quote:Op donderdag 22 februari 2007 00:15 schreef last_crawl het volgende:
ik zie dat ik iets eerder had moeten komen..![]()
ik ben nogmaar bij episode 77 maar dat in 6 dagen vind ik aardig goed![]()
dat intro in t engels is btw wel heel slecht![]()
volgens mij in onz een topic al bestaan doen dat.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 20:59 schreef ImmovableMind het volgende:
Misschien is het leuk om een topic aan te maken met de lelijkste c-play dames ^^ Vooral die blanken en c-play gaan niet samen. Al denk ik dat ik van negers nog harder ga lachen.
Die ging wel heeeeel erg ver jah xD ben benieuwd of ze deze ook zo in Amerika gaan uitzendenquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die nieuwe aflevering begon bijna op een Hentai aflevering te lijken...
En ik maar denken dat er een heel spreekwoord of zo iets achter zat waardoor het wel ergens op sloeg. ^^ Rare jongens die japanners.quote:Op donderdag 22 februari 2007 18:48 schreef ImmovableMind het volgende:
Dat bloedneus gedoe geeft aan dat er iets in hun hoofd knapt.
Die kop van Renji ook in het eerste plaatjequote:Op donderdag 22 februari 2007 23:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Gewoon nog één keer die scene...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
omg die was me niet eens opgevallenquote:Op vrijdag 23 februari 2007 08:24 schreef Rahl het volgende:
Die kop van Renji ook in het eerste plaatje
Ik ook.quote:Op donderdag 22 februari 2007 11:22 schreef ImmovableMind het volgende:
Ik vind de intro geweldig, de outro is echter een stuk minder. De intro van Bleach is bijna de enige die ik bijna altijd aan laat staan. .
Zo af en toe vind ik ze leuk, als ik ineens een hele serie kijk en dus geen lopende sla ik ze vaak over. Er gebeurt inderdaad geen hol in maar hetis wel grappig. Het moet alleen niet al te vaak voor komen, zo eens in de 20 afleveringen is vaak zat.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ook.
Ik vond het erg matige aflevering.Misschien leuk voor degene, die ook al die plaatjes in het naruto-topic posten. Maar van mij mag er wel wat meer ontwikkeling in het verhaal zitten. Maar het einde voorspelde heel veel goeds voor de komende aflevering(en).
![]()
nah was best een leuke aflevering toch?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 15:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik ook.
Ik vond het erg matige aflevering.Misschien leuk voor degene, die ook al die plaatjes in het naruto-topic posten. Maar van mij mag er wel wat meer ontwikkeling in het verhaal zitten. Maar het einde voorspelde heel veel goeds voor de komende aflevering(en).
![]()
Je vind het erg he?quote:Op vrijdag 23 februari 2007 16:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Rangiku speelt wel een beetje de preutse hoer...
Wel dat getease, maar je ziet nooit wat..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |