heb m na 5 min uitgezet, vond het geen hol aanquote:Op donderdag 4 mei 2006 12:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Wat eenaflevering.Alle informatie uit soul society wiste wel allang, en voor de rest gebeurde er geen flikker.
fout toegeeftquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:38 schreef VeX- het volgende:
Klnkt juist geweldig. Wat kan er ooit opwegen tegen campy Engrish intromuziek?
ik denk dat hij zich steeds meer overbodig gaat voelen...hij kan niet sterker worden door dat spul te drinken en de bountou worden steeds sterker...ze hebben hem niet meer nodig...wat hij dan gaat doen...tjah...geen ideequote:Op zondag 28 mei 2006 00:43 schreef outcast_within het volgende:
oh ja en die shinigami gone wrong die zal wel weer goed worden. (omdat hij de wonden wou behandelen van de bounty die niks wou drinken. En inziet dat de bounty toch wel wat stouter zijn dan hij wilt)
Nu je het zegt, dat is alllemaal typisch Anime Outcast_within. Ik verwacht eigenlijk bij nadenken in een dronken bui, dat quincy boy die lui allemaal gaat verslaan. In een vlaag van verstand verbijstering vindt hij ze krachten weer voor een minuut. De krachten waarmee hij een shinigami kap'tein kon verslaan en kan zulk soort krachten gebruiken tegen die boutou. Die lui kunnen daar niet tegen en gaan dood. Einde klote fillers. Begin storyline. Let it be. *ploef* na volgende week is het zo....quote:Op zondag 28 mei 2006 02:04 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ik denk dat hij zich steeds meer overbodig gaat voelen...hij kan niet sterker worden door dat spul te drinken en de bountou worden steeds sterker...ze hebben hem niet meer nodig...wat hij dan gaat doen...tjah...geen idee
misschien gaat ie die Kariya verslaan
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:05 schreef zBus het volgende:
30 mei einde van de fillers? Na 30 mei weer story line? IK HOOP HET!
ik wordt echt gek van dat gedoe met die bountou, ze worden steeds saaier. Ik zie veel liever dat ze weer eens lekker gaan rellen. Ik wil ichigo tegen die verbannen shinigami zien vechten, maar dat zal wel op 30 mei zo zijn en dan cliffhanger naar de volgende ep. en dan nog 1 of 2 eps. Gok ik zo...
Toen hadden ze er inderdaad een eind aan moeten breien. Dat ishida daar heen ging en dat die doll van dat bountou mens ook weer kapot ging enzo en dat ze zich nu voort kunnen planten of what ever. Dat is gewoon loos. Zul je zien als ichigo tegen die bountou baas/dude gaat vechten dat die kerel zich ook ineens kan klonen en dat ichigo tegen een stuk of 4 van hem moet vechten, ala kage bunsin van narutoquote:Op zondag 28 mei 2006 11:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
In het begin was het gedoe met de Bountou nog wel leuk. Maar ze hadden het moeten afkappen, toen na die dubbele aflevering dat ze dat huis van hen hadden vernietigd.
![]()
Fillers = niks nieuws = ishada geen krachten terug krijgquote:Op zondag 28 mei 2006 03:29 schreef zBus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, dat is alllemaal typisch Anime Outcast_within. Ik verwacht eigenlijk bij nadenken in een dronken bui, dat quincy boy die lui allemaal gaat verslaan. In een vlaag van verstand verbijstering vindt hij ze krachten weer voor een minuut. De krachten waarmee hij een shinigami kap'tein kon verslaan en kan zulk soort krachten gebruiken tegen die boutou. Die lui kunnen daar niet tegen en gaan dood. Einde klote fillers. Begin storyline. Let it be. *ploef* na volgende week is het zo....
f niet![]()
Me2quote:Op donderdag 20 juli 2006 18:32 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik vind het wel grappig met die Bounto's![]()
Omdat die niet het orginele verhaal volgt. En dus niet bij draagt aan de karakteronwikkeling(en) en/of het meer leren van de geschiedenis van Soul Society.quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:02 schreef Boondock_Saint het volgende:
Even voor de duidelijkheid: Een filler is toch een episode die niet in de originele manga zit?
Dus waarom is een filler dan per definitie kut?
Ja ok, maar dat komt dan nog sowieso wel?quote:Op donderdag 20 juli 2006 23:29 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Omdat die niet het orginele verhaal volgt. En dus bij draagt aan de karakteronwikkeling(en) en/of het meer leren van de geschiedenis van Soul Society.
er loopt een manga serie, en naar aanleiding van de manga serie, word de anime gemaakt.quote:Op maandag 11 september 2006 11:14 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik blijf het raar vinden, dat fillers concept. Is het nou gewoon puur om te rekken en extra reclame inkomsten te genereren? Vinden ze dit in Japan wel leuk?
Ik snap er helemaal niks van. Waarom doen ze zoiets?
Shakugan no Shana?quote:Op maandag 2 oktober 2006 13:20 schreef outcast_within het volgende:
vervanger voor bleach gevonden. (Y)
shana nogwat. zeg hoi en ik verwijs je naar een erg snelle directe winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |