En zelfs een leuke.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 08:11 schreef Miesjel het volgende:
Deze week gewoon een aflevering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zitten de mod souls ook alweer in knuffels en niet in hun sterke lichamen? Om niet op te vallen ofzo, maar jah hebben ze nog wel die lichamen ergens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door outcast_within op 22-02-2006 13:56:37 ]![]()
Wat ook grappig was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dingen over de laatste aflevering hoeven niet in spoilers lijkt me.
Vond het echt een top aflevering. Had het bijna het niveau van de oude Bleach van voor dat ze naar Soul Society gingen. Vooral dat keurige accent van Rukia is geweldig.![]()
![]()
Whehe. Ik houd het maar dat op de dag dat ie uit is. Alles nog in spoiler moetquote:Op woensdag 22 februari 2006 15:54 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Dingen over de laatste aflevering hoeven niet in spoilers lijkt me.
Vond het echt een top aflevering. Had het bijna het niveau van de oude Bleach van voor dat ze naar Soul Society gingen. Vooral dat keurige accent van Rukia is geweldig.![]()
![]()
![]()
Dus ontopic maar weer.
Hij lijkt een beetje op een clown die ichigo in de intro als ie horrow morphed![]()
Het viel me op in de vorige sub noemnde ze nog "bound" en nu opeens "Bounto"
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Idd!
het viel me ook op dat bounto beter was als bound. Die o klonk opeens scherper toen die er ook stond![]()
![]()
Wel coole ep iig
moet nog kijken naar de nieuwe aflevering wordt weer laat slapen vannacht
en iedereen heeft em gezien![]()
![]()
![]()
Het is gewoon een standaard regel dat zaken uit een aflevering die al geweest is niet in spoilers hoeft. Als je een aflevering nog niet hebt gezien is het gewoon eigen risico om dit topic al te betreden.quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:53 schreef outcast_within het volgende:
Zie je waren mijn spoilers niet voor niks!![]()
Het was een leuke epi, ben alleen van mening dat er in een te korte tijd weer teveel nieuwe characters worden geintroduceerd. Wie is Rukia....kidding ^_^, maar nu zijn het weer die bound(o)s, in de weken ervoor was het dat groepje van Urahara. Wel geweldig dat het knuffels zijn geworden, ze zijn alle drie zwaar grappig
Die vrouwelijke Bound wordt natuurlijk gebruikt door die mannelijke en op een gegeven moment zal Ichigo het wel gaan opnemen voor haar. Wat natuurlijk niemand snapt, hij gaat weer zitten schreeuwen, overtuigd iedereen, badguy vlucht, vrouwelijke bound legt alles uit, en we gaan weer verder ^_^Wie met niets tevreden is, bezit alles.![]()
Het zijn fillers, dus ik denk niet dat die Bounto's belangrijk zijn voor het doorlopende verhaal en we ze hierna nog een keer zien. En hopelijk dat die knuffels incl. Con hierna ook verdwijnen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:03 schreef ImmovableMind het volgende:
Het was een leuke epi, ben alleen van mening dat er in een te korte tijd weer teveel nieuwe characters worden geintroduceerd. Wie is Rukia....kidding ^_^, maar nu zijn het weer die bound(o)s, in de weken ervoor was het dat groepje van Urahara. Wel geweldig dat het knuffels zijn geworden, ze zijn alle drie zwaar grappig
Die vrouwelijke Bound wordt natuurlijk gebruikt door die mannelijke en op een gegeven moment zal Ichigo het wel gaan opnemen voor haar. Wat natuurlijk niemand snapt, hij gaat weer zitten schreeuwen, overtuigd iedereen, badguy vlucht, vrouwelijke bound legt alles uit, en we gaan weer verder ^_^![]()
Iddquote:Op woensdag 1 maart 2006 12:20 schreef outcast_within het volgende:
...and btw, there is no Bleach ep. this week, #71 will air on the 7th.
![]()
![]()
![]()
![]()
Haal die link weg man, je mag geen FTR ban krijgenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:57 schreef outcast_within het volgende:
Ik heb genoeg van al dat gewacht.
Ik ga denk ik maar eens beginnen met de manga lezen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:02 schreef outcast_within het volgende:
dat zou wel jammer zijn idd
Mijn guardian angelgoeie link
![]()
![]()
weet iemand waar ze ongeveer zijn met de manga? > De anime
edit: gevonden![]()
[ Bericht 20% gewijzigd door outcast_within op 09-03-2006 11:51:03 ]![]()
Goeie Ep. Alleen dat gedoe in SS was een beetje vaag, maar dat zullen we nogwel zien...
Die Boutou's worden steeds gaver
In de manga droomt ichigo over vrouwensandwiches?
http://i16.photobucket.co(...)nbleach-ch182-18.jpg
Edit: Oh wachthet was de mod-soul in ichigo's lichaam
![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:01 schreef outcast_within het volgende:
In de manga droomt ichigo over vrouwensandwiches?
http://i16.photobucket.co(...)nbleach-ch182-18.jpg
Edit: Oh wachthet was de mod-soul in ichigo's lichaam
Nee Jappaners zijn niet oversext.
![]()
![]()
hoe bedoel je?quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:58 schreef outcast_within het volgende:
bleach gelicenced?Buy it, use it, break it, fix it,
M'n Bleach wat doe je?quote:
Ja maar dan gaan ze het weer Engels voice-overen en dan zie je over 6 jaar alle kinderen uit groep acht met Bleach-ruilkaartjesquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:27 schreef Pasukaru het volgende:
Ach, Dattebayo gaat wel verder met subben![]()
Dit verpest het imago van Anime
Ja stel je voor dat het populair zou wordenquote:Op donderdag 9 maart 2006 23:28 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja maar dan gaan ze het weer Engels voice-overen en dan zie je over 6 jaar alle kinderen uit groep acht met Bleach-ruilkaartjes![]()
Dit verpest het imago van Anime![]()
![]()
![]()
Ja, ze stellen de 'doelgroep' voor anime in nederland veel te laag, en daarom zijn al snel de 'gore' series taboequote:Op vrijdag 10 maart 2006 01:08 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat het populair zou worden![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: