Je wilt niet weten hoe vaak ik dat al gehad heb, Vooral omdat je meer post dan mijquote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij heeft Lucy en ik heb Nyū
Maar hetzelfde is mij ook overkomen: "WTF dat heb ik niet gepost"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 8 maart 2007 08:45 schreef wdn het volgende:
De nieuwe episode kicks ass! Weer!![]()
Deze was wel errrug snel voorbijWas vol aan het genieten en toen was het weer voorbij
Oh enneZit jij elke woensdag op donderdagnacht te wachten totdat de nieuwe aflevering uit is, omdat deze post om 8:45 gemaakt isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zit jij elke woensdag op donderdagnacht te wachten totdat de nieuwe aflevering uit is, omdat deze post om 8:45 gemaakt is
Ook leuker dan Naruto i.m.o.quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:46 schreef wdn het volgende:
En daarbij: Bleach is een serie die het waard is
SPOILER: Bleach 118Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: IkkakuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:08 schreef wdn het volgende:
Rahl: ik had er bewust niks over gezegd. Mooi he?![]()
En het mooiste: het is nog niet voorbij
SPOILER: over de dood van rukiaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:34 schreef outcast_within het volgende:SPOILER: over de dood van rukiaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: over de niet-dood van RukiaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan nog:![]()
Rukia
![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:34 schreef outcast_within het volgende:HAAL DIE NAAM DAN OOK WEGSPOILER: over de dood van rukiaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die titel spoilt meer dan die hele spoilertag!Rukia gaat trouwens neit dood is ze te populair voor, dan moet renji of zo er maar aan geloven
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:43 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
HAAL DIE NAAM DAN OOK WEG
Die titel spoilt meer dan die hele spoilertag!Rukia gaat trouwens neit dood is ze te populair voor, dan moet renji of zo er maar aan geloven
SPOILER: over dat ik het er wel gappig uit vond zienOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: bkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
SPOILER: over Outcast_withinOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Zou wel een interessante plotwending opleveren.quote:
zo voelen zij zich nou ookquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef Rahl het volgende:
Van mij mogen Inoue en Sado wel dood. Die zijn echt useless.
Sado OK.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:55 schreef Rahl het volgende:
Van mij mogen Inoue en Sado wel dood. Die zijn echt useless.
Die krijg je altijd wanneer je weet dat er iets goeds aan gat komen....quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:02 schreef wdn het volgende:
Aflevering met een terugblik op de vorige afleveringen.
SPOILER: hehe eindelijk snap ik die titelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Frag_adder op 09-03-2007 11:33:10 ]Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Geen naruto deze week...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:15 schreef wdn het volgende:
Is maar goed dat het niet deze week is. Geen Naruto en geen Bleach zou echt zwaar klote zijn
ja hoi, nu doe je het eromquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:11 schreef Frag_adder het volgende:
agh dubbel
Ik kan me het vooruitzicht niet meer herinneren sorry :pquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
ja hoi, nu doe je het erom
en je verwacht een flashback aflevering? of je weet dat er een komt
MANGA SPOILERquote:Op maandag 12 maart 2007 18:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Lekkere afleveringen met lekker veel aktie.
Rukia is echt niet dood. Daar is het echt een te belangrijk, populair karakter voor.
Als die Arancar achter iedereen met een beetje reiatsu aan gaan. Waarom gaan ze dan niet achter Urahara en pappa Kurosaki aan? Die hebben beiden al een Arancar verdreven/vermoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
Bovenste belletje op zijn kapsel aan het zettenquote:Op woensdag 21 maart 2007 19:19 schreef wdn het volgende:
KenpachiWAAR IS DIE GAST?
Vond het altijd wel leuk om die te zien raggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |