Kleren maken?quote:Op zondag 7 januari 2007 22:31 schreef outcast_within het volgende:
ah grappig.
bob kijk je mee? of ben je te druk met kleren maken?
Ja er kwam een toffe handschoen in voor.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:11 schreef _GdR_ het volgende:
mn vriendin kijkt dit altijd.
is het leuk?
ik keek vroeger altijd dbz.quote:Op maandag 8 januari 2007 10:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ja er kwam een toffe handschoen in voor.
Nu niet meer helaas, maar er is nog altijd het meisje met de prei
geen dank johquote:Op maandag 8 januari 2007 11:03 schreef outcast_within het volgende:
begin bij het begin zou ik zeggen.
En bedankt voor de ban
Vast een complot van Bushquote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:48 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik via Bleach al verscheidene referenties naar de tweede wereldoorlog heb gekregen. De fansub heeft al 1 of 2 keer een sneer naar joden gemaakt, sommige karakters spreken Duits en op het Bankai-zwaard van Ichigo zit een hakenkruis...
Ze zijn in Japan gek op Duits sprekende personages. Je zult ze dan ook in veel verschillende Anime vinden. Het hakenkruis is niet meteen een referentie naar de tweede wereldoorlog. Zoek maar eens naar de betekenis van een hakenkruis.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:48 schreef Boondock_Saint het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik via Bleach al verscheidene referenties naar de tweede wereldoorlog heb gekregen. De fansub heeft al 1 of 2 keer een sneer naar joden gemaakt, sommige karakters spreken Duits en op het Bankai-zwaard van Ichigo zit een hakenkruis...
Jups. En van Noorse geschiedenis zijn er ook een paar compleet maf daar in Japanquote:Op woensdag 17 januari 2007 10:09 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Ze zijn in Japan gek op Duits sprekende personages. Je zult ze dan ook in veel verschillende Anime vinden. Het hakenkruis is niet meteen een referentie naar de tweede wereldoorlog. Zoek maar eens naar de betekenis van een hakenkruis.
Wel ben ik benieuwd hoe de fansub naar de joden heeft gesneerd, so fill me in.
Ja, ik weet dat het hakenkruis niet door de Nazi's is verzonnen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 10:09 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Ze zijn in Japan gek op Duits sprekende personages. Je zult ze dan ook in veel verschillende Anime vinden. Het hakenkruis is niet meteen een referentie naar de tweede wereldoorlog. Zoek maar eens naar de betekenis van een hakenkruis.
Wel ben ik benieuwd hoe de fansub naar de joden heeft gesneerd, so fill me in.
is die niet al een tijd uit?quote:Op donderdag 18 januari 2007 06:17 schreef wdn het volgende:
111 is uitEn over een uurtje is deze bekeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie met niets tevreden is, bezit alles.
110 meen ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 15:00 schreef outcast_within het volgende:
voelt kinderlijk lelijk aan
bij welke ep zijn de fillers eigenlijk precies afgelopen?
Ik merk het alleen opquote:
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 06:33 schreef wdn het volgende:
Mr Noodle. Het Bountou gedeelte mag dan niet in de manga voorkomen maar om het fillers te noemen...
Het is niet te vergelijken met de fillers in Naruto: in Bleach is het 1 verhaal over de Bountou en niet 1 aflevering over 1 opdracht en de week erop een nieuwe opdracht zoals bij Naruto.
Ik raad aan alle afleveringen te bekijken; ze zijn de moeite waard.
No offense maar dan kan je stoppen met elke (populaire) anime die er is. Naruto, Bleach, One Piece, ect. ect. Ze maken hier allemaal gebruik van. Het nare ervan is dat hoe verder het verhaal vordert hoe vaker men het gaat doen. Nu moet ik zeggen dat het bij Bleach nog niet zo erg is als bijvoorbeeld bij het oude Dragonball maar er zijn momenten dat je liever verder wilt. Daarom kan je altijd verder spoelen ^^.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
ik ben beland bij aflevering #63, die plottwist met Captain Aisan, was toch wel even een wtf momentje, maar aflevering 63 heeft alleen maar veel herhaling van oude clips, allemaal leuk en aardig die gevechten, maar ik wil wel graag verder met het verhaal...
Als de rest ook zo is hoeft het voor mij niet...
Hmmm, oke aflevering 64 begin van de filllers...
M*A*S*Hquote:Op zaterdag 27 januari 2007 11:13 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
No offense maar dan kan je stoppen met elke (populaire) anime die er is. Naruto, Bleach, One Piece, ect. ect. Ze maken hier allemaal gebruik van. Het nare ervan is dat hoe verder het verhaal vordert hoe vaker men het gaat doen. Nu moet ik zeggen dat het bij Bleach nog niet zo erg is als bijvoorbeeld bij het oude Dragonball maar er zijn momenten dat je liever verder wilt. Daarom kan je altijd verder spoelen ^^.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |