Madmaster +1quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:28 schreef MadMaster het volgende:
The Last To Know
The Verve Pipequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef Berkery het volgende:
The Village People
Hoezo niemand wist het? Ik dacht dat we hier een serieuze muziekquiz hadden, maar als de vragen tot singles en hitparaderotzooi beperkt dient te blijven, haak ik toch echt af.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:33 schreef ranja het volgende:
teksten van een albumtrack posten en het dan raar vinden dat niemand het weet![]()
![]()
The Virgin Prunes!quote:
Zegt de meester in het stellen van vragen die niemand weet...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:33 schreef ranja het volgende:
teksten van een albumtrack posten en het dan raar vinden dat niemand het weet![]()
![]()
1 2 3 4 5 | TT VV VV PP PP TT VV VV PPPPPP TT VV VV PP TT VVV PP |
Ik zeg niet dat het niet magquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef search64 het volgende:
Hoezo niemand wist het? Ik dacht dat we hier een serieuze muziekquiz hadden, maar als de vragen tot singles en hitparaderotzooi beperkt dient te blijven, haak ik toch echt af.
Nou ja de meeste bands die ik vraag maar niemand kent hebben wel in de top 40 gestaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:38 schreef cafca het volgende:
Zegt de meester in het stellen van vragen die niemand weet...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef cafca het volgende:
Ik ken ze wel....wel jaren 80, toch?
Ja, dat is denk ik de reden dat ik ze niet kenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja de meeste bands die ik vraag maar niemand kent hebben wel in de top 40 gestaan
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef Berkery het volgende:
Descendents?
... klopt, maar pas nadat ie in de gaten kreeg dat rockmuziek in de marge geen klote oplevert: toen issie iets in de biochemie gaan doen. Daarom hebben ze in de laatste 17 jaar ook maar 2 albums gemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Berkery het volgende:
Ik ken niks van ze maar ik heb wel eens een interview met ze gelezen, die zanger heeft een goeie baan en doet dat zingen er voor de lol bij, dat heb ik nog onthouden![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, ja ik zie al een vlek op Milo
schaap001 + 1quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:23 schreef schaap001 het volgende:
da's trouwens Jaap Fischer
... en of dit echt ! Geen Ruben dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Dit kan toch niet echt zijn...![]()
Een typetje van Ruben van der Meer dan maar
Mijn moeder heeft nog een elpee van hem uit zijn Fischer-tijd. Ik kon me dat moeilijk voorstellen toen hij een keer 'De Volkskrant is een kutkrant' zong bij Jack Spijkerman.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Ter info:
Sinds de 70'er jaren heet Jaap Fischer Joop Visser, hij schijnt die oude naam niet meer te willen voeren. Geen idee waarom overigens...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:44 schreef Mark het volgende:
Devin Townsend
Ik dacht dat jij weg was?quote:
Ik dacht ook dat ie dat beloofd hadquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:48 schreef MadMaster het volgende:
De ideale schoonzoon, lijkt me...![]()
Ik ga even skieën, jullie zijn anderhalve week van me verlost...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:10 schreef MadMaster het volgende:
Nee, wel met een nog veel bekender (lees: irritanter) apres ski-deuntje door hem en zij is zijn bijna naamgenoot...
Voor mij is het al vrijdag...
Weet je zeker dat het geen metal is? Oh nee dat zit al in je voetquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:01 schreef bartrid het volgende:
Post rock band.
Tuurlijk daisyduke +1quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:22 schreef DaisyDuke het volgende:
Rock Action van Mogwai.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen metal is? Oh nee dat zit al in je voet![]()
Doe eens extra hints dan. De enige andere band die ik ken uit Jacksonville is Limp Bizkitquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:40 schreef peaceman het volgende:
Hmm mijn hoop was wel een beetje op jou gevestigd sack....tevergeefs![]()
Bandleden:quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Doe eens extra hints dan. De enige andere band die ik ken uit Jacksonville is Limp Bizkit![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht, en echt nog nóóit van gehoord.
Zelfs IK heb hier mp3's van...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prima. Kom nu maar met een leuke vraag.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:55 schreef peaceman het volgende:
Opmerkelijk dat de metal-'kenners' dit niet kennen..![]()
Parkeer anders maar als het te moeilijk is
Dat was later pas volgens mij. De originele bezetting bestaat uit broers. Anders zou Bee Gees ook niet juist zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jackson 5 bestaat ook niet enkel uit broers; de drummert was bijvoorbeeld een neef...
Bee Gees hebben de band een bepaald moment uitgebreid met 2 heren:quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Right Said Fred bestaat tegenwoordig alleen uit de Fairbrass-broertjes, maar dat doet niets af aan de puntentoekenning.
Bros bestond trouwens bij de 2e plaat ook alleen uit de broers.
En dat van de Bee gees begrijp ik niet.
Nee, dat is in ieder geval niet het antwoord dat ik zoek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef jerver73 het volgende:
das vast heel makkelijk maar ik heb geen idede, allemaal geen contract bij een label?
Niet specifiek genoeg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Allemaal 2 broers + rest?
ehhh, nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef jerver73 het volgende:
allemaal 2 broers + een van de leden is de ex van 1 van beide broers?
wat ik bedoelde is dat Paulusma nu solo eigenlijk dezelfde muziek maakt en daarom dus 'de band' is (was in hun geval, maar het is toch niet goed, dus lamaquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, het zijn alledrie volwaaridge bands.
En ze zijn allemaal uit elkaar?quote:
Wat?!?! Is Anathema uit elkaar??quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ze zijn allemaal uit elkaar?
Ik gok ook maar wat. Darryll-Ann en .K-liber toch wel?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat?!?! Is Anathema uit elkaar??![]()
Ja, klopt. Ik zoek een specifieker antwoord dan 'broers'.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik gok ook maar wat. Darryll-Ann en .K-liber toch wel?
Maar natuurlijk!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef peaceman het volgende:
Tweelingbroers?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Cliff Richard & The Shadows
Ik wel.. maar wist neit meer hoe hij heette.. mag het nu niet zeggenquote:
Prep2Fight +1quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:26 schreef Prep2Fight het volgende:
Dat kan het niet anders dan Willy Mason zijn
Herman met La Isla Bonita '05?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:28 schreef bukgeit het volgende:
Wie hier en hoe heette zijn singletje ook alweer?
[afbeelding]
Dacht ik ook. La Isla Bonita is bij mijn weten geen single.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:32 schreef schaap001 het volgende:
I'm a Dancer, toch ?
mwah, die linkse lijkt wel een beetje op Viv en die rechtse op Neil, da's wel waar ja...quote:
... en da's dus wel goed!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:47 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Butthole Surfers dan
Je bedoelt Vim en Denquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:48 schreef schaap001 het volgende:
mwah, die linkse lijkt wel een beetje op Viv en die rechtse op Neil, da's wel waar ja...![]()
... maar ze zijn het niet![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
mungo jerry?
indeed!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:17 schreef cafca het volgende:
Da's Sly Stone
The Stonesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef cafca het volgende:
Volgens mij heb ik dezelfde foto ook al eens gevraagd
Wie:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:55 schreef Berkery het volgende:
The Church?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:59 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Nieuw Zeeland..The Chills?
Ik heb de complete Peel-sessies. Erg leuk!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:01 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Heb alleen Pink Frost op mijn computer staan van ze..like it very much, though
Volgens mij had ze het eerder erg warmquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:15 schreef schaap001 het volgende:
Zij heeft het ook vaak frisjes: WIE ?
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:18 schreef ranja het volgende:
Sheila E?
In haar -ahum- gloriedagen gingen er weleens geruchten dat het een kerel was.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:19 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
What IS she tryin' to hide
Lijkt een beetje op Renee de Haan na een weightwatchters-bezoek
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:21 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Gokje op Amanda Lear dan maar..
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:37 schreef Charmian het volgende:
Gokje: Gala?
Nog het punt voor Bukgeit:quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:03 schreef bukgeit het volgende:
Nick Mason. Leende ooit z'n dure sportwagen uit aan de Top Gear-mannen.
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:53 schreef Mark het volgende:
Nina, Caroline en Djem (ofzo)
Preciesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:06 schreef ranja het volgende:
[..]
alles beter dan mout
en die behave ken ik niet maar zal ook niks zijn gok ik.
Zeker!quote:
Marlies heb ik laatst nog mee opgetredenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ben je er nu nog steeds niet overheen dat ze hoger eindigde dan Marlies?
Nooitquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:09 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ben je er nu nog steeds niet overheen dat ze hoger eindigde dan Marlies?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:12 schreef BeRightBack het volgende:
[..]
Marlies heb ik laatst nog mee opgetreden
Sinds 14:02 vandaag op de Frontpage.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:15 schreef ranja het volgende:
Z'n neef die werd doodgestoken?
of nog laterder?
Dat dusquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Hij is pretparkloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |