quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht, en echt nog nóóit van gehoord.
Prima. Kom nu maar met een leuke vraag.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:55 schreef peaceman het volgende:
Opmerkelijk dat de metal-'kenners' dit niet kennen..![]()
Parkeer anders maar als het te moeilijk is
Dat was later pas volgens mij. De originele bezetting bestaat uit broers. Anders zou Bee Gees ook niet juist zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jackson 5 bestaat ook niet enkel uit broers; de drummert was bijvoorbeeld een neef...
Bee Gees hebben de band een bepaald moment uitgebreid met 2 heren:quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Right Said Fred bestaat tegenwoordig alleen uit de Fairbrass-broertjes, maar dat doet niets af aan de puntentoekenning.
Bros bestond trouwens bij de 2e plaat ook alleen uit de broers.
En dat van de Bee gees begrijp ik niet.
Nee, dat is in ieder geval niet het antwoord dat ik zoek.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef jerver73 het volgende:
das vast heel makkelijk maar ik heb geen idede, allemaal geen contract bij een label?
Niet specifiek genoeg.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Allemaal 2 broers + rest?
ehhh, nee.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef jerver73 het volgende:
allemaal 2 broers + een van de leden is de ex van 1 van beide broers?
wat ik bedoelde is dat Paulusma nu solo eigenlijk dezelfde muziek maakt en daarom dus 'de band' is (was in hun geval, maar het is toch niet goed, dus lamaquote:Op donderdag 9 maart 2006 21:24 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nee, het zijn alledrie volwaaridge bands.
En ze zijn allemaal uit elkaar?quote:
Wat?!?! Is Anathema uit elkaar??quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:26 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En ze zijn allemaal uit elkaar?
Ik gok ook maar wat. Darryll-Ann en .K-liber toch wel?quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Wat?!?! Is Anathema uit elkaar??![]()
Ja, klopt. Ik zoek een specifieker antwoord dan 'broers'.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Ik gok ook maar wat. Darryll-Ann en .K-liber toch wel?
Maar natuurlijk!quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:33 schreef peaceman het volgende:
Tweelingbroers?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:54 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Cliff Richard & The Shadows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |