Madmaster +1quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:28 schreef MadMaster het volgende:
The Last To Know
The Verve Pipequote:Op donderdag 9 maart 2006 15:32 schreef Berkery het volgende:
The Village People
Hoezo niemand wist het? Ik dacht dat we hier een serieuze muziekquiz hadden, maar als de vragen tot singles en hitparaderotzooi beperkt dient te blijven, haak ik toch echt af.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:33 schreef ranja het volgende:
teksten van een albumtrack posten en het dan raar vinden dat niemand het weet![]()
![]()
The Virgin Prunes!quote:
Zegt de meester in het stellen van vragen die niemand weet...quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:33 schreef ranja het volgende:
teksten van een albumtrack posten en het dan raar vinden dat niemand het weet![]()
![]()
1 2 3 4 5 | TT VV VV PP PP TT VV VV PPPPPP TT VV VV PP TT VVV PP |
Ik zeg niet dat het niet magquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:35 schreef search64 het volgende:
Hoezo niemand wist het? Ik dacht dat we hier een serieuze muziekquiz hadden, maar als de vragen tot singles en hitparaderotzooi beperkt dient te blijven, haak ik toch echt af.
Nou ja de meeste bands die ik vraag maar niemand kent hebben wel in de top 40 gestaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:38 schreef cafca het volgende:
Zegt de meester in het stellen van vragen die niemand weet...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:47 schreef cafca het volgende:
Ik ken ze wel....wel jaren 80, toch?
Ja, dat is denk ik de reden dat ik ze niet kenquote:Op donderdag 9 maart 2006 15:43 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja de meeste bands die ik vraag maar niemand kent hebben wel in de top 40 gestaan
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef Berkery het volgende:
Descendents?
... klopt, maar pas nadat ie in de gaten kreeg dat rockmuziek in de marge geen klote oplevert: toen issie iets in de biochemie gaan doen. Daarom hebben ze in de laatste 17 jaar ook maar 2 albums gemaaktquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:14 schreef Berkery het volgende:
Ik ken niks van ze maar ik heb wel eens een interview met ze gelezen, die zanger heeft een goeie baan en doet dat zingen er voor de lol bij, dat heb ik nog onthouden![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:28 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ah, ja ik zie al een vlek op Milo
schaap001 + 1quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:23 schreef schaap001 het volgende:
da's trouwens Jaap Fischer
... en of dit echt ! Geen Ruben dusquote:Op donderdag 9 maart 2006 16:43 schreef MadMaster het volgende:
Dit kan toch niet echt zijn...![]()
Een typetje van Ruben van der Meer dan maar
Mijn moeder heeft nog een elpee van hem uit zijn Fischer-tijd. Ik kon me dat moeilijk voorstellen toen hij een keer 'De Volkskrant is een kutkrant' zong bij Jack Spijkerman.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:40 schreef MadMaster het volgende:
Ter info:
Sinds de 70'er jaren heet Jaap Fischer Joop Visser, hij schijnt die oude naam niet meer te willen voeren. Geen idee waarom overigens...
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:44 schreef Mark het volgende:
Devin Townsend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |