Doe eens extra hints dan. De enige andere band die ik ken uit Jacksonville is Limp Bizkitquote:Op donderdag 9 maart 2006 20:40 schreef peaceman het volgende:
Hmm mijn hoop was wel een beetje op jou gevestigd sack....tevergeefs![]()
Bandleden:quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Doe eens extra hints dan. De enige andere band die ik ken uit Jacksonville is Limp Bizkit![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Opgezocht, en echt nog nóóit van gehoord.
Zelfs IK heb hier mp3's van...quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:49 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Prima. Kom nu maar met een leuke vraag.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:55 schreef peaceman het volgende:
Opmerkelijk dat de metal-'kenners' dit niet kennen..![]()
Parkeer anders maar als het te moeilijk is
Dat was later pas volgens mij. De originele bezetting bestaat uit broers. Anders zou Bee Gees ook niet juist zijn.quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:07 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Jackson 5 bestaat ook niet enkel uit broers; de drummert was bijvoorbeeld een neef...
Bee Gees hebben de band een bepaald moment uitgebreid met 2 heren:quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:10 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Right Said Fred bestaat tegenwoordig alleen uit de Fairbrass-broertjes, maar dat doet niets af aan de puntentoekenning.
Bros bestond trouwens bij de 2e plaat ook alleen uit de broers.
En dat van de Bee gees begrijp ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |