quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:21 schreef Dirkh het volgende:
Goed topic, sticky!
onderaan, bij de centraaltopics!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:21 schreef Dirkh het volgende:
Goed topic, sticky!
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind deze toffer, want Inso.
Ja je had het tegen mijquote:
Dan zet je hem sticky en tief je de mijne dicht kutmod.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Ja, doe je werk eens en gooi die kamper eens uit onzin. (dagonet dus, met zijn sticky kuttopic) Machtsmisbruik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Opletuh!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, doe je werk eens en gooi die kamper eens uit onzin. (dagonet dus, met zijn sticky kuttopic) Machtsmisbruik.
Geweldige OP.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:20 schreef Insomaniac het volgende:
Het was een kuttopic, daarom. Nu optiefen.
Dat heeft hij zelf al gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, doe je werk eens en gooi die kamper eens uit onzin. (dagonet dus, met zijn sticky kuttopic) Machtsmisbruik.
Zo laten, niets meer aan doen, says it all.quote:
Wat heb jij tegen Skaai?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef Dirkh het volgende:
Ja, hallo! Zo snel als jij slotjes zet...
Ben je nu ook een beetje teleurgesteld dat ik een Zweedse crackhoer prefereer boven een Almeerse zwerver?
Magrittesque.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dit is dus geen tvp.
Die pleurt je de trein al uit als je even in haar tieten knijpt en je tegen haar been staat aan te rijden. Preuts type.quote:
En dat voor een US-mod.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die pleurt je de trein al uit als je even in haar tieten knijpt en je tegen haar been staat aan te rijden. Preuts type.
Zo ben ik.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:25 schreef mcDavid het volgende:
wat een dynamische start voor een FB topic
Mja, da's dan weer een beetje teveel van het goede.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Deze had ik nog ergens liggen:
[afbeelding]
Stofje?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:29 schreef Insomaniac het volgende:
M'n rechtermuisknop doet het niet meer..
Violence is the solution to everything.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:29 schreef Insomaniac het volgende:
M'n rechtermuisknop doet het niet meer..
Rücksichtlos sluiten. Dat zal ze leren.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:30 schreef NJ het volgende:
Waarom worden er ineens zoveel topics zonder PI geopend? Ik denk heel de tijd dat het GC is..
Userdegradatie. Toch handig, alle PI-loze topics kan je ongezien op slot gooien.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:30 schreef NJ het volgende:
Waarom worden er ineens zoveel topics zonder PI geopend? Ik denk heel de tijd dat het GC is..
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Violence is the solution to everything..
Zoals de clitoris van Inso?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik voel mij soms
De middelste muisknop
Zinloos
Onbegrepen
Nooit ingedrukt
Of geknepen.
Op het moment even over de clitoris van Inso, maar dat kan zomaar weer omslaan. Net zoals de schaamlippen van yvonne.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef CrazyPhunk het volgende:
waar gaat deze topic nou eigenlijk over ????
Ah, een inhoudelijke vraag.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef CrazyPhunk het volgende:
PI-loze rasjosti's zoals jij!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:35 schreef CrazyPhunk het volgende:
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510quote:
De eerste die GMTA roept krijgt van mij een zoen. Dus don't even think about it.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:40 schreef Insomaniac het volgende:
Veel dubbelposts vandaag.
Hierquote:
Ja, dat is een goede vraag. Eindelijk een vraag die Stofje wél kan beantwoorden.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:40 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
en waarom heb ik als rasjosti dan geen pi?
Ik zou niet weten hoe, maar dan ga je toch gewoon effe onder een ander verder?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dagonet, regel mij die X-box 360 eens, dan kan ik m'n ouwe icoon weer instellen!
Nee, geen idee.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede vraag. Eindelijk een vraag die Stofje wél kan beantwoorden.
Omdat het al voorgekauwd is door JKquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:41 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja, dat is een goede vraag. Eindelijk een vraag die Stofje wél kan beantwoorden.
Klonen, bedoel je?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:42 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik zou niet weten hoe, maar dan ga je toch gewoon effe onder een ander verder?
Zeer goed. Alleen is dit een kwaliteitstopic. De rest is het in orde.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
wat een K U T topic, dus is het zo goed?
Getting there. Maar je mag kut zeggen op FOK! hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:43 schreef CrazyPhunk het volgende:
wat een K U T topic, dus is het zo goed?
Zou ik als verantwoordelijke FA ooit zoiets aanraden?quote:
Mag je het ook posten?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Getting there. Maar je mag kut zeggen op FOK! hoor.
"voorbeeldfunctie".quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zou ik als verantwoordelijke FA ooit zoiets aanraden?
Dat zou er nog eens bijkomen. Kutc:rewquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:45 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Zou ik als verantwoordelijke FA ooit zoiets aanraden?
KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT zoiets?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:44 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Getting there. Maar je mag kut zeggen op FOK! hoor.
Ja, maar nu nog leren de topics te onderscheiden. Dit topic is tof, dat kan je zien omdat mensen als Inso erin posten en het hoge PI-gehalte van de posts.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:46 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
KUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUTKUT zoiets?
Die zal vast ook wel komen straks.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
Boe.
ach we hebben dezelfde mening over dat topic dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar nu nog leren de topics te onderscheiden. Dit topic is tof, dat kan je zien omdat mensen als Inso erin posten en het hoge PI-gehalte van de posts.
Hier heb je een voorbeeld van een kuttopic.
Heel nr. 3 kan door de shredder. Jammer dat ik geen Admin ben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ja, maar nu nog leren de topics te onderscheiden. Dit topic is tof, dat kan je zien omdat mensen als Inso erin posten en het hoge PI-gehalte van de posts.
Waarom bestaat dat topic? Waarom zijn er meer van?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Om dolle_hond + kliek van de rest van het forum weg te houden, neem ik aan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom bestaat dat topic? Waarom zijn er meer van?
Omdat kampen niet meer mogen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:49 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom bestaat dat topic? Waarom zijn er meer van?
Ja, geef ze nog een reisje naar een tropisch eiland.quote:
Omdat kampen niet meer mogen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Een wedervraag is geen antwoord.
?
Antwoorden wil ik Dago! Jij bent FA! Waarom sta je dit toe?quote:
Omdat er geen permbans zijn!..!!!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Antwoorden wil ik Dago! Jij bent FA! Waarom sta je dit toe?
Nou ja, die zijn er wel, maar niet voor die types, daarvoor moet je toch tegen de wet bezig zijn.quote:
Hij heeft anders wel een crash link geplaatst!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn er wel, maar niet voor die types, daarvoor moet je toch tegen de wet bezig zijn.
Ohnoes! Wie? Waar?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel een crash link geplaatst!
Komt er altijd iets te staan, als je als FA een bericht edit?quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:59 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nou ja, die zijn er wel, maar niet voor die types, daarvoor moet je toch tegen de wet bezig zijn.
Ah, een Deja Ban. Tof, die hadden we nog niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:00 schreef Dirkh het volgende:
Of gaat dat nog doen. Dus reden genoeg.
Ja. En ze kunnen ook zien van welk IP dus ik kan niet eens het account stelenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:01 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Komt er altijd iets te staan, als je als FA een bericht edit?
Inso ga ik echt niet permen hoor.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:12 schreef NJ het volgende:
Heb jij die gasten nou al een permban gegeven?
En de GCSC reeks?quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
Zelfs drekh niet.
Thou canst not kill what doth not live.quote:
Sluiten dus.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:16 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Thou canst not kill what doth not live..
Heet die nu anders ofzo? Of is er even een stop?quote:
De lounge.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:19 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Heet die nu anders ofzo? Of is er even een stop?
Ik zie hem niet.
Ah zo. 'We geven het een nieuw jasje' Jammer dat ze geen eigen forum beginnen...quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:20 schreef NJ het volgende:
[..]
De lounge..
Andere naam, zelfde bagger, nog steeds geen PI's.
Like that's gonna happenquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
Open maar een topic als je 10.000 kwaliteitspost gemaakt hebt.
Leuk voor je.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:20 schreef Dagonet het volgende:
Ik wilde quoten.
Je bent lief.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sorry voor het vervuilen van je forum, kusje erop![]()
Ze riepen niks banwaardigs. Althans, de huillie uithangen is niet banwaardig bij mijn weten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:26 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Ah zo. 'We geven het een nieuw jasje' Jammer dat ze geen eigen forum beginnen...
Je kan ze trouwens natuurlijk wel gaan provoceren oid. en hopen dat ze iets banwaardigs roepen
Snakey heeft toen iig. flink zitten wissen daar, wie weet wat ze nu roepen als je weer zoiets verzint..![]()
Oh was jij die smerige junkquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Die pleurt je de trein al uit als je even in haar tieten knijpt en je tegen haar been staat aan te rijden. Preuts type.
helleuu, tis onzinquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:31 schreef Snakey het volgende:
Goed, gaat dus nergens over.
Als een topic van je dichtgaat, hoef je daar niet op te reageren dmv een ander topic. Als dat andere topic dichtgaat, hoef je niet te reageren dmv een ander topic. En tietentopics, met rare tieten, zijn natuurlijk nog nooit op FOK geweest. Kap eens gewoon met topics openen, post een beetje leuk mee met de rest en wie weet kom je er op een gegeven moment achter wat wél en wat níet kan hier.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:14 schreef Itsie-Bitsieh het volgende:
HeeeeeeeeeH Stofje
Bij deze wil geen ban ....
maar ik vroeg me wel weer af waarom het tieten topic dicht ging ....
had best leuk kunnen worden met de meeste rare tienfotos
quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:16 schreef Stofje het volgende:
[..]
Als een topic van je dichtgaat, hoef je daar niet op te reageren dmv een ander topic. Als dat andere topic dichtgaat, hoef je niet te reageren dmv een ander topic. En tietentopics, met rare tieten, zijn natuurlijk nog nooit op FOK geweest. Kap eens gewoon met topics openen, post een beetje leuk mee met de rest en wie weet kom je er op een gegeven moment achter wat wél en wat níet kan hier.
quote:
Jouw topic was NOG slechter.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:48 schreef Biogarde het volgende:
Yvonne deed haar lippen
Waarom dicht![]()
Er staan hier werkelijk een zooitje zaadtopic's waar zelfs mongolen niet om kunnen lachen, en deze gaat dicht![]()
Hou jij je d'r buitenquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:49 schreef tonks het volgende:
Origineel man.
Ik hoorde dat je een heel slecht topic geopend had, hij overtrof inderdaad al m'n verwachtingenquote:
Nu niet meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:25 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
kon je niet nog ff 8 minuten wachten
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:45 schreef Stofje het volgende:
Ik denk dat ik vandaag eens extreem streng ga modden.
Of dat ik vandaag in z'n geheel niet op FOK ga komen.
Of er iets tussenin.
Haal NU dat slotje eraf. Het was een geniaal topic en je pleegt fraude: dat er steeds hetzelfde staat is je eigen schuldquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:28 schreef Stofje het volgende:
Iedereen plaatst dezelfde reacties. Dan is er geen lol aan. Dit topic gaat dicht..
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Haal NU dat slotje eraf. Het was een geniaal topic en je pleegt fraude: dat er steeds hetzelfde staat is je eigen schuld
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:52 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Haal NU dat slotje eraf. Het was een geniaal topic en je pleegt fraude: dat er steeds hetzelfde staat is je eigen schuld
óf 67,4% óf 59%quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:08 schreef Stofje het volgende:
Wat is 35% + 24%?
quote:
jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Werken plaatjes in topicreports?
Volgens mij wel... Wat krijgen we nu weer?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:11 schreef Manneke_Pils het volgende:
Werken plaatjes in topicreports?
Even getestquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:12 schreef Stofje het volgende:
[..]
Volgens mij wel... Wat krijgen we nu weer?
Dat is een bijzonder lekkere TR, mijn waarde M_P. Als beloning krijg je alvast de primeur: Bij de volgende FB hebben we weer een OP.quote:
Verdulle! Ik en vraag t nog wel zo aardig!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:15 schreef Stofje het volgende:
Ik heb stiekem toch spijt gekregen dat ik deze bagger heropend heb.
quote:
Jij weet ook niet wat je wilt hequote:
Ok, hij gaat weer open.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:16 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Verdulle! Ik en vraag t nog wel zo aardig!Stofje[afbeelding]
Dat is ook al jaren oudquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:06 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Zo kan je best nog mensen opnaaien
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:50 schreef fraubitch het volgende:
meldt!
als je het over bitches hebt en 666 dan moet je bij mij zijn
Heerlijk heldere kutscheten ja.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja jij bent echt een "bla tante".
Gaat er nu weer een frisse wind over SEX?
Je sexy_gay plaatje laadde gewoon nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:29 schreef BuPassie het volgende:
. Stofje?
Waar is dat mooie plaatje gebleven?
Nou en? Mail maar, MSN, andere communicatietechnieken, maar niet nog een topic.quote:Op zondag 12 maart 2006 15:02 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil weten hoe het is afgelopen met Nadia![]()
Ik had verwacht dat je wel in zou zien dat je in het funny links en pics topic moet zijn.quote:Op zondag 12 maart 2006 16:54 schreef tonks het volgende:
Killer whale pwns kayaker.
Waarom? die views kwamen niet door die TT hoor.
Ik haat dat topicquote:Op zondag 12 maart 2006 16:56 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je wel in zou zien dat je in het funny links en pics topic moet zijn..
Noodzakelijk kwaad in 666..quote:
Het topic ging rond half 12 dichtquote:Op maandag 13 maart 2006 12:50 schreef guitarist.nl het volgende:
ik heb vanmorgen het goedemorgen topic gemist
dus bij deze.. moggûh
Jij niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:49 schreef paultjuhhh het volgende:
Nou stofje je kan ook overdrijven zeg, mag toch wel een leuk ouwehoer topic maken in den nacht
ah da's wel minder, een echt goedemorgen topic moet het weer, de jarigen, en de datum in de geschiedenis bevatten!!quote:Op maandag 13 maart 2006 13:00 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Het topic ging rond half 12 dicht![]()
Matige OP enzo.
Oh ja, goedemorgen guitarist.nl![]()
Ik ga een aanvraag doen. Je bent echt vreselijk irritant. We hebben je al een x-aantal waarschuwingen gegeven en nu ben ik het zat. Zo. Dat was de toelichting. Ik ga verder ook niet in discussie met je.quote:
Je weet.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:43 schreef tonks het volgende:
Poeheej, de laatste die stofje heeft laten bannen.. woow.. hij laat niet zomaar mensen bannen. Hij laat ze bánnen, als je begrijpt wat ik bedoel...
+later.quote:Op maandag 13 maart 2006 20:00 schreef DeRCT14 het volgende:
Verdonk-mode...
Zit terecht dicht, maar wilde toch ff melden dat ik 'm voor de zekerheid opende, dat ik er niet een paar maanden achter zou komen dat hij nog niet gemaakt zou zijn!
Haha! jij zit te msnen met Dark Killah doe em de groetenquote:Op maandag 13 maart 2006 20:00 schreef DeRCT14 het volgende:
Verdonk-mode...
Zit terecht dicht, maar wilde toch ff melden dat ik 'm voor de zekerheid opende, dat ik er niet een paar maanden achter zou komen dat hij nog niet gemaakt zou zijn!
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 13:16 schreef wolfrolf het volgende:
Nog even een reactie op het sluiten van Het grote tong80 adoratie topique
Mijn excuus, ik had het eerder gesloten 2e deel niet gezien
Ohja, dit had ik hier geplaatst, ik vroeg me al af waarom dit topic in mijn AT zat.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:33 schreef ThE_ED het volgende:
Fok! wordt gedisst...
Ten eerste vind ik "oud" een raar iets voor "nieuws" van afgelopen zaterdagmiddag.
Ten tweede wil ik dan graag wel weten waar het "oude" filmpje dan wel niet te vinden is in GC, ergens onderaan?
ik kan het niet vinden
quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Posts van ukkie83 en outcast_within verwijderd. Jullie zijn vervelend.
Waarom is mijn post dan ook verwijderd ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 09:32 schreef Stofje het volgende:
Posts van ukkie83 en outcast_within verwijderd. Jullie zijn vervelend.
ukkie, uppie, een pot nat. Ik bedoelde jou, muts.quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Waarom is mijn post dan ook verwijderd ?![]()
Je doet wel de moeite om de hele naam van Outcast op te schrijvenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
ukkie, uppie, een pot nat. Ik bedoelde jou, muts.
Er is er 1.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Volgens mij zijn er geen mods online. Klopt dat aardig of niet?
Ah, uitgespeeld? Tof. Ruim je de rest ook zelf even op? Dank je.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:08 schreef yvonne het volgende:
Adoreer en troost Yvonne-topic Hou maar, geen zin meer.
Doe dat, schat. Je bent lief.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Technicolor het volgende:
Krijg de vinkentering, StofjeB.
Oh, wacht. Ik gebruik, BEF,
, hier wel voor.
Loopt een adoratietopic, in een redelijk kansloon Onzin forum, maakt binnen een dag de 300 posts vol, begin net een beetje iedereen te herkennen, wordt het dichtgegooid door iemand die daar voor de eerste keer z'n ponum laat zien? Weer open, 5 min. later, weer dicht.quote:
En who the fuck are youuuu?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Loopt een adoratietopic, in een redelijk kansloon Onzin forum, maakt binnen een dag de 300 posts vol, begin net een beetje iedereen te herkennen, wordt het dichtgegooid door iemand die daar voor de eerste keer z'n ponum laat zien? Weer open, 5 min. later, weer dicht.
Je wilt toch niet echt beweren dat er sprake is van het uitvoeren van de policy ?
En dat Yvonne dan zegt laat maar, is niet meer dan redelijk, een best leuk topic verneukt.
Sjonnie.
Who wants to knowwww?quote:
Lullig als je de enige bent die denkt dat ie grappig is en het goed ziet. Maar face it, je stelt niets voor. In real life niet en op FOK niet. En dat is sneu.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:40 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Iemand die het beter ziet dan jij.
Nee, da's een reactie van niveau zeg, sjonge jonge, respect hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lullig als je de enige bent die denkt dat ie grappig is en het goed ziet. Maar face it, je stelt niets voor. In real life niet en op FOK niet. En dat is sneu.![]()
En toch zit ik hier al 4 maanden. Ach, zo'n schattig ietsje met een meninkje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Who wants to knowwww?
Wel gvd, weer zo'n autist als mod. Wat, familie van Teamlead ofzo ?
0. Je hebt gelijk. 0 respect. Voor nietszeggende mongolen als jullie 2quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, da's een reactie van niveau zeg, sjonge jonge, respect hoor![]()
Zegt het lulletje met 5000 posts in 4 jaar !! Duhhh, kind, verga lekker verder tot stof ergens in het donker ofsowquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
En toch zit ik hier al 4 maanden. Ach, zo'n schattig ietsje met een meninkje.![]()
Ahhh, twee originele bashes. M'n naam en m'n aantal posts. Hoe kom je erop, wat liefquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zegt het lulletje met 5000 posts in 4 jaar !! Duhhh, kind, verga lekker verder tot stof ergens in het donker ofsow
Jammerlijke poging. Probeer het nog eens.quote:
Ochjee, je zit nog in het stadium waarin je denkt dat alles wat je niet begrijpt dan maar grappig moet wezen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lullig als je de enige bent die denkt dat ie grappig is en het goed ziet. Maar face it, je stelt niets voor. In real life niet en op FOK niet. En dat is sneu.![]()
goh jij ook weer hier? onze wannabe modquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
*Er zit iets moois in de lucht!*
Gansquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jammerlijke poging. Probeer het nog eens..
* Zucht.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ahhh, twee originele bashes. M'n naam en m'n aantal posts. Hoe kom je erop, wat lief![]()
Och ja, de FOK-stadia. Nee, inderdaad. Daar zit ik inquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:53 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ochjee, je zit nog in het stadium waarin je denkt dat alles wat je niet begrijpt dan maar grappig moet wezen.
Kijk maar ff in de posthistory van Boe. Daar staan wat topics daarover.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:20 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ohja, dit had ik hier geplaatst, ik vroeg me al af waarom dit topic in mijn AT zat.
Je bedoelt dit subforum? Als je het kansloos vindt, blijf dan weg.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Loopt een adoratietopic, in een redelijk kansloon Onzin forum
Dat zegt niets, het werd volgebaggerd.quote:maakt binnen een dag de 300 posts vol
Succes met verder inlezen, na een tijdje herken je wel het een en ander.quote:begin net een beetje iedereen te herkennen
quote:wordt het dichtgegooid door iemand die daar voor de eerste keer z'n ponum laat zien?
Tja, zo is yvonnequote:Weer open, 5 min. later, weer dicht.
Heeft niets met policy te maken. Het was bagger, we doen meestla niet aan deeltjes 2 tenzij het echt gewoon een leuk eerste deel is. En voortaan normaal vragen, in plaats van direct te gaan schelden, want daar beni k ook goed in.quote:Je wilt toch niet echt beweren dat er sprake is van het uitvoeren van de policy ?
En dat Yvonne dan zegt laat maar, is niet meer dan redelijk, een best leuk topic verneukt.
Sjonnie.
Je bent inderdaad niet erg goed in het onderscheiden van bagger en gemiddelde slowchat-topics in ONZ, inderdaad.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Och ja, de FOK-stadia. Nee, inderdaad. Daar zit ik in. Maar goed. Jij wenste me de "vinkentering" toe en daar ging ik op in. En zo begon het steentje te rollen. En nou zijn we hier uitgekomen: Op niets.
ik voooeeeehhhhhllll............quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:57 schreef boebiedoe het volgende:
Dat Stofje maar snel kanker in zijn neus mag krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
Zoiets zou dus mooi in LEP kunnen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:04 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
noiR deel 2
toch nog zo lang door laten bagger. applausje.
zie je wel jullie kunnen soms wel liev doen
Wauw Stofje, wat maak je toch weer een verpletterende indruk.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:00 schreef Stofje het volgende:
En voortaan normaal vragen, in plaats van direct te gaan schelden, want daar beni k ook goed in.
hadden we daar geen topic over?quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Zoiets zou dus mooi in LEP kunnen.![]()
Ik bedoel dat de meeste topics hier niet verder komen dan 25 posts, terwijl de adoratie geen grenzen kende. D.i. tot jij je er mee bemoeide.quote:[quote]Op woensdag 15 maart 2006 16:00 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je bedoelt dit subforum? Als je het kansloos vindt, blijf dan weg.
[..]
ONZINquote:Dat zegt niets, het werd volgebaggerd.
[..]
[..]quote:Succes met verder inlezen, na een tijdje herken je wel het een en ander.
[..]quote:Ik reageer slechts in topics die me aanstaan. Als ze me niet aanstaan, post ik er niet in. Als het bagger is, sluit ik het. Dat is mn taak.
Tja, en neem daar een voorbeeld aan.quote:Tja, zo is yvonne.
[..]
Een beetje een zwaktebod dit. Ik schold niet, tenzij je Sjonnie een scheldwoord noemt.quote:Heeft niets met policy te maken. Het was bagger, we doen meestla niet aan deeltjes 2 tenzij het echt gewoon een leuk eerste deel is. En voortaan normaal vragen, in plaats van direct te gaan schelden, want daar beni k ook goed in.
jah, met de search kun je hem wel vinden.quote:
en dan gewoon in ONZ kan ze um meteen op slot gooien.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef remlof het volgende:
zeg kunnen jullie geen "Bash *hier* Stofje" topic openen?
Stofje is een suffe mongool die zijn plaats moet weten en geen admin hoort te overrulen. Hij was mod geworden om (positieve) verandering in ONZ te brengen, in plaats daarvan brengt hij het niveau en de lol alleen nog maar meer naar beneden. Een "reeks" op slot gooien waarquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:12 schreef remlof het volgende:
zeg kunnen jullie geen "Bash *hier* Stofje" topic openen?
ik ben het niet met je eens en ik heb ook geen idee wie Anosmie is...quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:15 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Stofje is een suffe mongool die zijn plaats moet weten en geen admin hoort te overrulen. Hij was mod geworden om (positieve) verandering in ONZ te brengen, in plaats daarvan brengt hij het niveau en de lol alleen nog maar meer naar beneden. Een "reeks" op slot gooien waarAnosmie
in heeft gepost is gewoon not-done.
Je hebt geiljk, mijn excuses.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:09 schreef PH52 het volgende:
[..]
Een beetje een zwaktebod dit. Ik schold niet, tenzij je Sjonnie een scheldwoord noemt.
Voor de rest, eensch, maar dat had ook direct gekund, zonde van de energie dit.![]()
Ah, dus toch BS. Ik twijfelde (quote:
Ten eerste omdat het me zal jeuken of dat topic wel of geen romeinse cijfers heeft, als je daarvoor wilt lobbyen kan dat in MUZ (hoewel ik denk dat ze er daar ook niet blij mee zullen zijn) en ten tweede, wat is de toegevoegde waarde? Je gooit een linkje neer waarin je mensen naar een ander topic verwijst en je verwacht dat je topic een leuk topic gaat worden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hé NJ, waarom is dit topic gesloten?Het was een serieuze uitnodiging voor alle niet-muziek-trivia-spelers om te stemmen met betrekking tot het behoud van de Romeinse cijfers...
Omdat het genoeg geweest is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef Lippie85 het volgende:
Waarom moest deze op slot? Vraag aan diegene die na jou komt... deel 5
Ik vond het leuke topics. Ze staan niet voor niets in ONZ...
Vond ik niet, maar kan er wel mee leven hoor.quote:
Als je de link naar het muziek-trivia-topic had geopend, had je precies gezien dat ik:quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Ten eerste omdat het me zal jeuken of dat topic wel of geen romeinse cijfers heeft, als je daarvoor wilt lobbyen kan dat in MUZ (hoewel ik denk dat ze er daar ook niet blij mee zullen zijn) en ten tweede, wat is de toegevoegde waarde? Je gooit een linkje neer waarin je mensen naar een ander topic verwijst en je verwacht dat je topic een leuk topic gaat worden?
Ik snapte er al nix van, waarom is die op slot ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef Stofje het volgende:
Hihi. Sorry paultjuhhh, je topic moest dicht, maar ik drukte per ongeluk op delete.
Omdat 24 april nog hééééél lang duurt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik snapte er al nix van, waarom is die op slot ?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
NJ
Dat Wat heeft enenco met mijn topic te maken? topic was al dicht voordat ik kon editten
DIt was de bedoeling
hallo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:12 schreef STAKKA het volgende:
ik weet niet precies waarom mijn topic hoera voor henry!!! bagger is, want de man bestaat egt!
http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Fok
zelfs de fijten die ik noem in mijn op kloppen ik heb nog researh gedaan!
Ik vermoed dat die nooit in onzin heeft gestaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Leukste cadeau van jullie leven ?
In ONZ geplaatst, en ineens stond ie in KLB![]()
Ik vind je reactie overdreven, maar heb het topic "terug" geplaatst, hoewel ik ook zo'n donkerbruin vermoeden heb dat je 'm gewoon in KLB geopend hebtquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Leukste cadeau van jullie leven ?
In ONZ geplaatst, en ineens stond ie in KLB![]()
Nee.....quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind je reactie overdreven, maar heb het topic "terug" geplaatst, hoewel ik ook zo'n donkerbruin vermoeden heb dat je 'm gewoon in KLB geopend hebt.
Done.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[Paint] Filmvarianten
wil een modje de TT even veranderen in
[Paint] Filmvarianten
of iets dergelijks
alvast bedankt
kusje
Nee, dat kun je prima zelf via MSN of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:57 schreef -Why- het volgende:
Hoi ik heb even een vraagje
mag ik geen chatvrienden zoeken op het fokforum?
Als je snel en orgineel doodgaat wél. En orgineel is dan niet eens noodzakelijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:38 schreef Pony-Lover het volgende:
kan ik hier een complimentje voor mezelf aanvragen?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je snel en orgineel doodgaat wél. En orgineel is dan niet eens noodzakelijk.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:54 schreef NJ het volgende:
Dat is geen doodsverwensing, dat zijn de criteria waarop jij een complimentje zal krijgen.
Nee ik ben lief en schattig bezigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent toch niet de boel aan het verkloten, he?![]()
Okee.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:38 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee ik ben lief en schattig bezig![]()
![]()
[afbeelding]
en morgen ga ik lieve dingen doen en bloemetjes plukken en over een bospaadje huppelen![]()
(en misschien heel veel zuipen en schreeuwen)
Okquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:36 schreef Snakey het volgende:
Ik verwacht een zeer serieus topic van je.![]()
Die wil ik vandaag wel, eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:40 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik zal morgen een topic openen over de invloed van fascistoide bevers op het bruto nationaal product van IJsland.
KMom op, duwe.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:50 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Neeik kan de kwaliteit op dit moment niet garanderen.
Geen, maak een nieuwe leuke.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is het leukste ONZ topic om te vertoeven deze nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |