Done.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[Paint] Filmvarianten
wil een modje de TT even veranderen in
[Paint] Filmvarianten
of iets dergelijks
alvast bedankt
kusje
Nee, dat kun je prima zelf via MSN of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:57 schreef -Why- het volgende:
Hoi ik heb even een vraagje
mag ik geen chatvrienden zoeken op het fokforum?
Als je snel en orgineel doodgaat wél. En orgineel is dan niet eens noodzakelijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:38 schreef Pony-Lover het volgende:
kan ik hier een complimentje voor mezelf aanvragen?
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:51 schreef NJ het volgende:
[..]
Als je snel en orgineel doodgaat wél. En orgineel is dan niet eens noodzakelijk.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 00:54 schreef NJ het volgende:
Dat is geen doodsverwensing, dat zijn de criteria waarop jij een complimentje zal krijgen.
Nee ik ben lief en schattig bezigquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:34 schreef Snakey het volgende:
[..]
Je bent toch niet de boel aan het verkloten, he?![]()
Okee.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:38 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Nee ik ben lief en schattig bezig![]()
![]()
[afbeelding]
en morgen ga ik lieve dingen doen en bloemetjes plukken en over een bospaadje huppelen![]()
(en misschien heel veel zuipen en schreeuwen)
Okquote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:36 schreef Snakey het volgende:
Ik verwacht een zeer serieus topic van je.![]()
Die wil ik vandaag wel, eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:40 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ok![]()
Ik zal morgen een topic openen over de invloed van fascistoide bevers op het bruto nationaal product van IJsland.
KMom op, duwe.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:50 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Neeik kan de kwaliteit op dit moment niet garanderen.
Geen, maak een nieuwe leuke.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 01:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is het leukste ONZ topic om te vertoeven deze nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |