Je doet wel de moeite om de hele naam van Outcast op te schrijvenquote:Op woensdag 15 maart 2006 13:13 schreef Stofje het volgende:
[..]
ukkie, uppie, een pot nat. Ik bedoelde jou, muts.
Er is er 1.quote:Op woensdag 15 maart 2006 14:50 schreef Manneke_Pils het volgende:
Volgens mij zijn er geen mods online. Klopt dat aardig of niet?
Ah, uitgespeeld? Tof. Ruim je de rest ook zelf even op? Dank je.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:08 schreef yvonne het volgende:
Adoreer en troost Yvonne-topic Hou maar, geen zin meer.
Doe dat, schat. Je bent lief.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:11 schreef Technicolor het volgende:
Krijg de vinkentering, StofjeB.
Oh, wacht. Ik gebruik, BEF,
, hier wel voor.
Loopt een adoratietopic, in een redelijk kansloon Onzin forum, maakt binnen een dag de 300 posts vol, begin net een beetje iedereen te herkennen, wordt het dichtgegooid door iemand die daar voor de eerste keer z'n ponum laat zien? Weer open, 5 min. later, weer dicht.quote:
En who the fuck are youuuu?quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:29 schreef PH52 het volgende:
[..]
Loopt een adoratietopic, in een redelijk kansloon Onzin forum, maakt binnen een dag de 300 posts vol, begin net een beetje iedereen te herkennen, wordt het dichtgegooid door iemand die daar voor de eerste keer z'n ponum laat zien? Weer open, 5 min. later, weer dicht.
Je wilt toch niet echt beweren dat er sprake is van het uitvoeren van de policy ?
En dat Yvonne dan zegt laat maar, is niet meer dan redelijk, een best leuk topic verneukt.
Sjonnie.
Who wants to knowwww?quote:
Lullig als je de enige bent die denkt dat ie grappig is en het goed ziet. Maar face it, je stelt niets voor. In real life niet en op FOK niet. En dat is sneu.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:40 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Iemand die het beter ziet dan jij.
Nee, da's een reactie van niveau zeg, sjonge jonge, respect hoorquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lullig als je de enige bent die denkt dat ie grappig is en het goed ziet. Maar face it, je stelt niets voor. In real life niet en op FOK niet. En dat is sneu.![]()
En toch zit ik hier al 4 maanden. Ach, zo'n schattig ietsje met een meninkje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:39 schreef PH52 het volgende:
[..]
Who wants to knowwww?
Wel gvd, weer zo'n autist als mod. Wat, familie van Teamlead ofzo ?
0. Je hebt gelijk. 0 respect. Voor nietszeggende mongolen als jullie 2quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:45 schreef PH52 het volgende:
[..]
Nee, da's een reactie van niveau zeg, sjonge jonge, respect hoor![]()
Zegt het lulletje met 5000 posts in 4 jaar !! Duhhh, kind, verga lekker verder tot stof ergens in het donker ofsowquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:45 schreef Stofje het volgende:
[..]
En toch zit ik hier al 4 maanden. Ach, zo'n schattig ietsje met een meninkje.![]()
Ahhh, twee originele bashes. M'n naam en m'n aantal posts. Hoe kom je erop, wat liefquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:48 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zegt het lulletje met 5000 posts in 4 jaar !! Duhhh, kind, verga lekker verder tot stof ergens in het donker ofsow
Jammerlijke poging. Probeer het nog eens.quote:
Ochjee, je zit nog in het stadium waarin je denkt dat alles wat je niet begrijpt dan maar grappig moet wezen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Lullig als je de enige bent die denkt dat ie grappig is en het goed ziet. Maar face it, je stelt niets voor. In real life niet en op FOK niet. En dat is sneu.![]()
goh jij ook weer hier? onze wannabe modquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:47 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
*Er zit iets moois in de lucht!*
Gansquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:52 schreef Misstique het volgende:
[..]
Jammerlijke poging. Probeer het nog eens..
* Zucht.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:49 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ahhh, twee originele bashes. M'n naam en m'n aantal posts. Hoe kom je erop, wat lief![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |