Ten eerste omdat het me zal jeuken of dat topic wel of geen romeinse cijfers heeft, als je daarvoor wilt lobbyen kan dat in MUZ (hoewel ik denk dat ze er daar ook niet blij mee zullen zijn) en ten tweede, wat is de toegevoegde waarde? Je gooit een linkje neer waarin je mensen naar een ander topic verwijst en je verwacht dat je topic een leuk topic gaat worden?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hé NJ, waarom is dit topic gesloten?Het was een serieuze uitnodiging voor alle niet-muziek-trivia-spelers om te stemmen met betrekking tot het behoud van de Romeinse cijfers...
Omdat het genoeg geweest is.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:20 schreef Lippie85 het volgende:
Waarom moest deze op slot? Vraag aan diegene die na jou komt... deel 5
Ik vond het leuke topics. Ze staan niet voor niets in ONZ...
Vond ik niet, maar kan er wel mee leven hoor.quote:
Als je de link naar het muziek-trivia-topic had geopend, had je precies gezien dat ik:quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:22 schreef NJ het volgende:
[..]
Ten eerste omdat het me zal jeuken of dat topic wel of geen romeinse cijfers heeft, als je daarvoor wilt lobbyen kan dat in MUZ (hoewel ik denk dat ze er daar ook niet blij mee zullen zijn) en ten tweede, wat is de toegevoegde waarde? Je gooit een linkje neer waarin je mensen naar een ander topic verwijst en je verwacht dat je topic een leuk topic gaat worden?
Ik snapte er al nix van, waarom is die op slot ?quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:32 schreef Stofje het volgende:
Hihi. Sorry paultjuhhh, je topic moest dicht, maar ik drukte per ongeluk op delete.
Omdat 24 april nog hééééél lang duurt.quote:Op woensdag 15 maart 2006 22:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik snapte er al nix van, waarom is die op slot ?
quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
NJ
Dat Wat heeft enenco met mijn topic te maken? topic was al dicht voordat ik kon editten
DIt was de bedoeling
hallo?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:12 schreef STAKKA het volgende:
ik weet niet precies waarom mijn topic hoera voor henry!!! bagger is, want de man bestaat egt!
http://en.wikipedia.org/wiki/Henry_Fok
zelfs de fijten die ik noem in mijn op kloppen ik heb nog researh gedaan!
Ik vermoed dat die nooit in onzin heeft gestaan.quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Leukste cadeau van jullie leven ?
In ONZ geplaatst, en ineens stond ie in KLB![]()
Ik vind je reactie overdreven, maar heb het topic "terug" geplaatst, hoewel ik ook zo'n donkerbruin vermoeden heb dat je 'm gewoon in KLB geopend hebtquote:Op donderdag 16 maart 2006 14:01 schreef -Sandstorm- het volgende:
Leukste cadeau van jullie leven ?
In ONZ geplaatst, en ineens stond ie in KLB![]()
Nee.....quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind je reactie overdreven, maar heb het topic "terug" geplaatst, hoewel ik ook zo'n donkerbruin vermoeden heb dat je 'm gewoon in KLB geopend hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |