Dat gaat nog wel effe duren net als alle andere series die uit Amerika komenquote:waar op de NL TV te vinden? Of nog niet?
nee, maar als je wordt voorgesteld als special forces, verwacht bikkels. Mannen! Niet een zielig ventje dat moet huilen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:06 schreef LaTiNo het volgende:
Wat dan? Moeten het allemaal modellen zijn zoals in alle andere bullshit-series?
Het is natuurlijk nog maar de eerste aflevering, ze moeten nog opbouwen,quote:Vond het maar een beetje matig![]()
Ach, vergelijk de laatste 5 afleveringen van Lost maar met die van 24. Bij 24 zit je op het puntje van je stoel terwijl je bij Lost zowat in slaaaaaaaaapppppppppppppppquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:23 schreef jon01104 het volgende:
lost niets vergeleken met 24??!! ... mwhahaha (lang leven de verschillende meningen)
ja inderdaad dus het kan nog wel effequote:Sja ach, er valt nog niet veel te melden over de serie verder .
Het gaat steeds beter worden dusquote:Like any show there are excellent episodes, and then there are "problem" episodes. On this show we had many many more EXCELLENT episodes than problem episodes. Now it's up to the viewing audience to decide if it's worth watching as a whole: I'm betting they will...
Unfortunately, in my opinion, it's the first couple episodes which are the most troubled. After that the writers, actors, editors, and crew kinda found their groove and things really started clicking. By the end of the season, I truly think the show is excellent.
Na 6 weken zonder FG vond ik het wel tijd voor verandering, dus tijd voor tv- en internetheld Colin Mochriequote:Op donderdag 9 maart 2006 23:27 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
symer, nee, waar is Stewie gebleven?
Inderdaad, in die paar laatste seconden werden nog wat verhaallijnen toegevoegd waar ze nog flink op kunnen voort borduren.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:39 schreef Daemon19 het volgende:
Ik heb het gezien en vond het wel aangenaam.
Hoop alleen dat Dennis Haybert meer tekst krijgt..
En dat moment op het einde, met tegen de schieten en in bed..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.// Last.fm
Was niet interessant, maar dat kwam niet omdat het 'vrouwen-soap' was. Het was gewoon erg slecht geschreven, die 'grootsheid' van the Unit komt, zeker in de erste aflevering, erg ongeloofwaardig over.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:39 schreef Agrippina het volgende:
Ik vond het 't aankijken nog wel waard: goede acteurs en zo, maar ergens hinkt deze serie op twee benen. De actie-delen zijn interessant voor mannen en de soap-delen zijn interessant voor vrouwen. Ik denk dat de vrouwen zich vervelen tijdens de actiedelen en de mannen tijdens de soap-delen, en dan hebben de vrouwelijke kijkers het nog wat beter, omdat de actie uiteraard spannend gebracht wordt.
Zeg eens eerlijk, mannelijke kijkers onder ons, vonden jullie dat gedoe met die vrouwen nou interessant?
Ja inderdaad.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Was niet interessant, maar dat kwam niet omdat het 'vrouwen-soap' was. Het was gewoon erg slecht geschreven, die 'grootsheid' van the Unit komt, zeker in de erste aflevering, erg ongeloofwaardig over.
CBS in Amerika. Iedereen die hier kijkt heeft een hele grote schotel op het dak gemonteerd staan.quote:
quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:54 schreef Kokstra het volgende:
[..]
CBS in Amerika. Iedereen die hier kijkt heeft een hele grote schotel op het dak gemonteerd staan.
Potverdorie. Heb je 300 nogwat kanalen van UPC, heb je deze er niet bij..quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:54 schreef Kokstra het volgende:
[..]
CBS in Amerika. Iedereen die hier kijkt heeft een hele grote schotel op het dak gemonteerd staan.
Nee, de baas van CBS wou haar er niet in hebben:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom is Amy Acker uit de serie gestapt eigenlijk??????? Vanwege haar rol in Alias ofzo?
quote:Amy Acker: (In reference to being recast in The Unit) I was very, very upset. It was just a big surprise, because I'd had a lot of positive feedback from the producers. Shawn Ryan said he went to Les Moonves, who was the one, I guess, who didn't want me on it, and he didn't really have a reason, but you know, he didn't have to have one.
Het is een remix van de US marine song "Fired Up, Feels Good"quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:49 schreef mrkanarie het volgende:
welk nr is de soundtrack van deze serie die aan het begin wordt gespeeld? Onder het intro-filmpje zeg maar...
welke 35 zijn dat?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ik vond beide nieuwe eps top. Het heeft zich echt verbeterd sinds aflevering 4 ongeveer. Ik durf zelfs te zeggen dat dit naar mijn top10 shows lijstje verhuist, uit de 35 of zo die ik volg.
Vind nog steeds de verhaallijnen van de vrouwen minder, maar zelfs dat wordt inmiddels beter.
Wanneer begint seizoen 2?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
Sterke finale aflevering 13
Dat laatste shot met Jonas vond ik alleen wel vaag
Maargoed, op naar seizoen 2![]()
In het najaar (september/oktober/november), zoals alle series die dan weer terugkerenquote:
De eerste paar afleveringen vond ik niet echt denderend, maar vanaf aflevering 5/6 komt het in een stroomversnelling en wordt zowaar de huisvrouw-verhaallijn interessant. Het eerste seizoen bestaat uit 13 afleveringen, en in september gaan ze seizoen 2 beginnen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:54 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben net begonnen met the unit binnen te halen het gaat alleen erg traag vergeleken met Lost en 24 dat word door veel meer mensen gedeeld.
Is de serie een beetje de moeite waard en zijn ze in the USA echt pas bij aflevering 13. En hoe lang gaat het eerste seizoen duren.
BVD, Bergie
Ok bedankt nou moet ik nog ff zorgen dat ik hem kan binnen halen. Stomme torrent files altijdquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
De eerste paar afleveringen vond ik niet echt denderend, maar vanaf aflevering 5/6 komt het in een stroomversnelling en wordt zowaar de huisvrouw-verhaallijn interessant. Het eerste seizoen bestaat uit 13 afleveringen, en in september gaan ze seizoen 2 beginnen.
In dat geval zal ik binnenkort ook weer eens verder gaan met kijkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
De eerste paar afleveringen vond ik niet echt denderend, maar vanaf aflevering 5/6 komt het in een stroomversnelling en wordt zowaar de huisvrouw-verhaallijn interessant. Het eerste seizoen bestaat uit 13 afleveringen, en in september gaan ze seizoen 2 beginnen.
Ik kijk er nu al naar uit, zeker gezien je commentaar op de laatste epquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:21 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
you should Symer. really.
usenet channelquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:52 schreef Bergie88 het volgende:
Weet iemand een plek waar ik deze blijkbaar goede serie kan vinden. Dvd box is er namelijk nog niet en die torrent files willen allemaal ook niet echt meewerken.
Heel die serie is ook vaag.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zonet episode 13 gezien, erg vaag einde...
Hij maakt de serie wel leukquote:Op zondag 4 juni 2006 14:24 schreef Intronic het volgende:
Ik ga straks eens beginnen met deze serie
Ook alleen maar voor Dennis Haysbert maar goed
Jazekersquote:Op donderdag 14 september 2006 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gaan er meer mensen seizoen 2 volgen?
Jazeker, nou wachten tot de 19e danquote:Op donderdag 14 september 2006 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens wiki zou seisoen 2 de 9de beginnen.... volgens cbs de 19de.... heb ook nog geen torrent gevonden... gaan der meer mensen seisoen 2 volgen?
dat is season 1... we zijn nu bij 2quote:Op woensdag 20 september 2006 14:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze hebben hier al 13 afleveringen van toch?
Ah, dat miste ik dus.. Nou ja, geen seizoen 24 meer en alleen Prison Break blijft over, dan kan deze er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is season 1... we zijn nu bij 2
idd ik kijk ook alleen PB en TUquote:Op woensdag 20 september 2006 14:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, dat miste ik dus.. Nou ja, geen seizoen 24 meer en alleen Prison Break blijft over, dan kan deze er ook nog wel bij.
O ja Jonas, thx.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
Vind ik wel tof gedaanHet blijft fictie he
Hij heet Jonas btw
epi 2:quote:Op donderdag 21 september 2006 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
2-01 vind ik best okeePlotje met dat virus heb ik wel plezier aan beleefd.
Het lijntje van dat koppel die naar een andere basis zouden gaan vond ik minder interessant. Immers, hij moet er toch een keer achter komen dat z'n wijf is vreemdgegaanEn dat moet natuurlijk wel op dezelfde basis gebeuren waar de persoon zit met wie zij dat heeft gedaan
En die vent heeft een geschiedenis van losse handjes geloof ik.. dussseeehhh daar gaan ze nog wel wat mee doen denk ik zo
Al met al, ik heb zin in dit 2e seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens ik vond het wel stom dat je aan het einde van epi 1 ziet dat Jonas in zijn buik/maag geraakt is ( een niet misselijke verwonding imho) en in de eerste epi is hij gelijk weer op missie... beetje een clifhanger maken en er verder niets meer over laten horen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
wrom dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef mrkanarie het volgende:
ik bij bij S01E08 afgehaakt, vind het een budserie.
Tis nou ook niet geweldig, maar als ik me wil vervelen, wil ik het kijken. Vaak vergeet ik het elke week, dus dan kijk ik er 2-3 achter elkaar.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef mrkanarie het volgende:
Ik vond seizoen 1 ook pas op het eind een beetje interessant worden. Ik heb het nog maar een kans gegeven met seizoen 2 en tot nu toe lijkt het wel beter te worden. Alleen hoop ik dat het nu is een keer de verhouding army/wives wat beter word. 50/50 is mij echt te veel vrouwen gelul.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef mrkanarie het volgende:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:21 schreef angel008 het volgende:
ik weet niet hoe jullie erover denken.
maar ik vind the unit echt geweldig..
zit nu episode 2 van seizoen 2 te kijken
dat van het vliegtuig dat ie opgepikt word is opzich niet zo over de top enigste wat raar is hoe die aan die gear komt.
edit:
seizoen 2 aflevering 2 net gezien..
mijn citaat uit deze aflevering![]()
''no i'll show it to the ranger battalion billy used to belonged to you 2 will learn how they take care of family''
voor diegene die de serie gezien hebben snappen wat ermee bedoelt word..
tja als die ouders zijnde zou ik ook echt serieus bang worden als iemand zoiets zegt bedoel ze zullen vast wel weten wat hun zoon voor werk deed.. en ook zeker weten dat ze de basis warschijnlijk niet levend zullen verlaten hebben (of uberhoud nog een oog dicht hebben gedaan thuis..)quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd
dat was wel ff de quote van die aflevering!
![]()
![]()
had deze all gezien zit eigenlijk op ep4 te wachten maarja..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ga nu beginnen met ep3 kijken.
2 was toch uitgelekt, 3 niet... Hoe heb je die ep gezien dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:02 schreef angel008 het volgende:
[..]
had deze all gezien zit eigenlijk op ep4 te wachten maarja..
ep 2 en 3 waren uitgelekt...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Laat maar... ik zie het al....
Volgende week weer
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:57 schreef angel008 het volgende:
[..]
ep 2 en 3 waren uitgelekt...
ep 2 in hd.. ep 3 niet.. maarja
was wel gaaf weer
Ja klopt.. vond ik ook een beetje raar. Ep4 vind ik tot nu toe de bestequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb geloof ik wel een goeie ep 4... maar daar hebben ze het over previous en dan een andere aflevering dan 3.... 3 is toch met die sniper en die grootouders met die kids enzo????
hehe ja iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al vond ik wel dat ze die Raul iets meer mochten puschen om wat te vertellen....
Wel z'n poten onder z'n stoel geschopt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ja iddwel vet hoe Jonas gewoon weg liep bij dat KKK mannetje
Oh ik dacht dat Charles tegen Jonas loog over dat die generaal dood was gegaan, omdat de leden van de unit Jonas onder geen beding achter wilde laten in dat ziekenhuisquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dan snapte je het niet helemaal. Dat kleine gozertje (ben ff zn naam kwijt) zei dattie al was overleden. Toen ze net wegvlogen, zagen ze dat hij nog leefde.
Idd, en van die nieuwe personage in de serie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vond 5 ook erg stoer
alleen heb ik iedere aflevering het stukje "what happend last time" nog nooit eerder gezien... nu ook weer dat molly ineens headhunter is gewonder voor blackthorn??? wtf wanneer zag je dat dan???
nee dan hebben ze het er over... alleen dat ze het daadwerkelijk is gaan doen zie je nergensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
Kijk aflevering 1 tot 4 van dit seizoen nog eens stelletje slaapkoppen. Molly heeft dat gesprek in 1 van die afleveringen gehad. En de rest ga ik niet eens uitleggen. Kijkze
Voor de rest letten jullie wel op?Summer Glau
idd na 24 vind ik dit ook weer een klassiekertjequote:Op zondag 26 augustus 2007 13:41 schreef WheeleE het volgende:
Nog meer mensen die het op RTL volgen? Ze zijn weer flink aan het kloten met de afleveringen vind ik. Eerst seizoen 2 voor de helft uitzenden en dan ineens terug naar een paar van seizoen 1, en vervolgens weer terug naar seizoen 2!
Dennis Haysbert blijft een geweldige acteur trouwens.
Jazeker. 25 September begind het 3e seizoen in de USAquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
Komt er in de USA nog een nieuw seizoen?
Gelijk in de eerste aflevering van S2 is te zien dat de vrouw van Ryan twee schotwonden heeft. Het hele gedoe van Tiffy en haar met de rechtzaak heeft Tiffy voor haar gedaan omdat zij haar leven gered heeft tijdens dat gevecht. Ook de tests van de beveiliging waar Kim mee te maken kreeg waren als reactie op de aanval. Er word dus wel meerdere keren naar verwezen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ik vaag vond, dat aan het einde van S1 ze werden overvallen op een feest, maar er wordt nooit op teruggekomen. Tenminste; tot waar ik gekeken heb.
haha idd... eerst PB en dan TUquote:
Ben hier toch in Nederlandquote:Op zondag 30 september 2007 14:30 schreef Sc0tTy het volgende:
SuCom dit is het USA topic
Erg vette ep iddkan nie wachten op e02
afgelopen vrijdag alquote:Op zondag 30 september 2007 19:28 schreef angel008 het volgende:
morgen alweer s03 ?
Maakt het zoveel uit dan? Ryan is weg bij zijn vrouw en Mack en Tiffy zijn ook uit elkaar...quote:Op woensdag 7 november 2007 14:15 schreef Mustard_Man het volgende:
Komt Colonel Tom Ryan trouwens wel weer toevallig goed uit.![]()
Ik denk niet dat Mack dat zomaar zou accepteren.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Maakt het zoveel uit dan? Ryan is weg bij zijn vrouw en Mack en Tiffy zijn ook uit elkaar...
Met dat laatste heb je wel een punt. Maar dat Ryan een van zijn eigen mannen af laat maken lijkt me sterk. Zeker als je ziet wat ze allemaal al met elkaar meegemaakt hebben. Verder hebben Tiffy en Ryan eerder ook al een affaire met elkaar gehad, waar ook al mensen van weten.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:44 schreef Mustard_Man het volgende:
Het zou me overigens niks verbazen als het een aanslag speciaal op zijn leven was, als opdracht van Ryan.
Ik heb er niet zoveel verstand van maar een sniper tussen een paar van die militante burgertjes? Wel erg toevallig dat precies hammerhead en ALLEEN hammerhead geraakt wordt.
Bovendien zou anders de verhaallijn, dat hammerhead Ryan gezien had met die ex van Mack nutteloos en doodlopend zijn.
Indeedquote:Op woensdag 7 november 2007 14:15 schreef Mustard_Man het volgende:
NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
zomaar uit het niets mijn favoriete unit persoon.![]()
![]()
![]()
Komt Colonel Tom Ryan trouwens wel weer toevallig goed uit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door angel008 op 09-11-2007 13:50:41 ]
In de US is nu het derde seizoen bezig. In NL is alleen nog maar het eerste seizoen op DVD uitgebracht. Volgens mij wordt het momenteel niet uitgezonden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
even een vraagje..
Hoeveel seizoenen zijn er nu?
of zijn ze pas bij de eerste bezig?
tevens tvp!
ik denk zelf van niet trouwens..quote:Op zondag 18 november 2007 15:48 schreef Sc0tTy het volgende:
het lijkt mij dat er ook weer een nieuwe unit member gaat komen
ze zijn solo net zo goed als met 2,3,4 of 5 man.quote:Op zondag 18 november 2007 17:03 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm dat is ook weer waar, maar bij de grotere acties hebben ze een 5e man echt nodig lijkt mij
Maar ze hebben allemaal wel eens een soort van opleiding gegeven, dus dat zegt ook weer niks..quote:Op zondag 18 november 2007 18:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik denk dat er op den duur ook wel weer een nieuw lid bij komt. Niet gelijk de volgende aflevering al maar ik denk niet dat ze met zijn vieren blijven. Misschien dat we laatst daarom Bob ook al nieuwe mensen zagen trainen.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik denk dat er op den duur ook wel weer een nieuw lid bij komt. Niet gelijk de volgende aflevering al maar ik denk niet dat ze met zijn vieren blijven. Misschien dat we laatst daarom Bob ook al nieuwe mensen zagen trainen.
Carlito is Spaans voor Charles.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:21 schreef qu63 het volgende:
Iemand enig idee waarom Grey nu anders genoemd werd?
ep11 heb ik al een tijdje, alleen ze zijn nu herhalingen aan het uitzendenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat al een tijdje aflevering 11 uit is. Die is blijkbaar nog voor de staking opgenomen
Weer wat geleerdquote:Carlito is Spaans voor Charles.
er staat nog niks nieuws op http://www.cbs.com/primetime/the_unit/quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand een idee of en wanneer er nieuwe afleveringen komen?
Ik hoop zeker dat ze door gaan, het is eigenlijk the A-Team, maar dan wel met doden en iets meer geweldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:33 schreef kaassouffle het volgende:
Alleen gelezen dat er dit seizoen nisk meer wordt opgenomen.. en dat de verdere toekomst 'to be determined' is.
niks nieuws dus volgens http://www.tv.com/the-uni(...)html?topic_id=970739quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://www.tv.com/the-uni(...)=show_table;title;11
quote:Meanwhile, CBS brass is said to have been very pleased by Shawn Ryan's outline for the upcoming season of "The Unit."
Eindelijk!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:02 schreef kaassouffle het volgende:
http://www.hollywoodrepor(...)9a185ff74f3304892e1c
[..]
dat hoop ik maar t kan wel eens later wordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Eindelijk!
Zal wel september worden dus...
september is het begin van een nieuw seizoen in the usa, dus als he t2008 wordt, zal het dan zijn. En anders sept 2009quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat hoop ik maar t kan wel eens later worden
Alleen snap ik niet wat Shawn Ryan daar ineens bij doetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
The unit komt terug na de zomer
Bron (laatste regel)
Ik hoop dat Robert Patrick gewoon blijftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
The unit komt terug na de zomer
Bron (laatste regel)
ahhh ff imdbquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alleen snap ik niet wat Shawn Ryan daar ineens bij doet
Niet dat The Shield niet goed is
Ik wist niet dat ie al lenger meedeed aan The Unit. Ik kende em alleen van The Shield..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhh ff imdb
"The Unit" (executive producer) (46 episodes, 2006-2007)
hij speelt zelf niet mee
Zeker doen!quote:Op maandag 19 mei 2008 01:21 schreef Tim86 het volgende:
deze serie staat nog altijd op de "to watch" list..
In de zomer mooi een begin aan maken
dat zou wel weer eens mogen ja!quote:Op zondag 28 september 2008 13:37 schreef kaassouffle het volgende:
Als ik me niet vergis.. morgen nieuw seizoen?!s4e1!
Klopt, vanacht begint het eindelijk weerquote:Op zondag 28 september 2008 13:37 schreef kaassouffle het volgende:
Als ik me niet vergis.. morgen nieuw seizoen?!s4e1!
je kan ook wachten tot juniquote:Op maandag 29 september 2008 09:59 schreef fathank het volgende:
Eindelijk. Helaas dat ik nu weer iedere week moet wachten op een nieuwe aflevering. Ik ben meer van de marathons
. Maarja er is ook iedere week weer een nieuwe Entourage, een nieuwe Heroes. Dus toch iedere week weer wat nieuws.
Zoveel geduld heb ik nou ook weer nietquote:Op maandag 29 september 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan ook wachten tot juni
Iddquote:Op maandag 29 september 2008 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
Apart einde.. Maar wel weer erg vet
Volgens mij zijn ze in Nederland ook onlangs weer opnieuw begonnen, dan schiet het inderdaad niet opquote:Op maandag 29 september 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd heb er al maanden op zitten wachten
NL loopt nog steeds hopeloos achter
Neequote:Op zondag 5 oktober 2008 20:29 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet nog heel seizoen 3 kijken... kan ik dan starten met seizoen 4?
Denk dat ik dat binnenkort eens ga doen. De uitzendingen op de Nederlandse tv zijn toch van het eerste seizoen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
Gewoon een vrijdag + zaterdag er voor uittrekken en je bent weer up to date
Geen idee, ik volg die niet. Heb een hekel aan de reclame en de slechte vertalingenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk dat ik dat binnenkort eens ga doen. De uitzendingen op de Nederlandse tv zijn toch van het eerste seizoen?
Ik ga em vanavond kijkenquote:
Iddquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hij was inderdaad weer erg goed
Ik blijf het wel leuk vinden hoe vindingrijk Alpha team altijd is om met weinig middellen toch steeds te winnen.
geen idee of 'redhat' haar 'echte' naam wordt, maar ze had iig een rood petje op de eerste ep.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:51 schreef Sc0tTy het volgende:
Was weer echt vette episode... Het was echt opeens voorbij, zo snel dat die laatste 10 min gingen.
Ik vind trouwens die redhat ( dat was toch d'r codename ? ) geen goede vervanger voor Hector ( die ik toch best wel mis in de serie )
niet zonder wat 'tests' iig..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgens mij is het ook niet de bedoeling dat Red Cap een opperator binnen Alpha team word.
Vrouwen als operators binnen een Special Forces unit is sowieso niet geloofwaardig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:59 schreef Sc0tTy het volgende:
juh, maarjah geef mij maar een gast.. want 99.9% van de vrouwelijk holywood kan zo'n rol niet geloofwaardig spelen..
Ze doet t wel goed als decoy inderdaadquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ben nu s04e03 aan het kijken...
hmmm vrouw inm the unit... ja ... beetje weird het helpt alleen wel het chicks niveau omhoog
daar ben ik nuquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ze doet t wel goed als decoy inderdaad
De ontlading is wel mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar ben ik nu
ik zag haar net op haar knietjes gaan
Zondagavondquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wanneer is de amerikaanse uitzending boys?
want dan weet ik ook wanneer ze te leechen zijn
rond 7-8 uur NL tijd zijn ze te vindenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wanneer is de amerikaanse uitzending boys?
want dan weet ik ook wanneer ze te leechen zijn
Juist dat maakt het beter vind ik. Anders is het gewoon "The A-Team" ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:55 schreef RedDevil085 het volgende:
Leuke serie, alleen hadden ze wat mij betreft iets minder aandacht aan dat "persoonlijke leven" van die operators mogen besteden. Wat een vervelende personages zijn die vrouwen zeg :S
Moet trouwens zeggen dat ik S01-E01 nog altijd het beste vind
Begrijp me niet verkeerd... ik vind het concept wel ok, alleen de uitwerking is belabberd (lijkt haast wel een soap :S)quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Juist dat maakt het beter vind ik. Anders is het gewoon "The A-Team" ofzo
Nouja, de soaps die ik zie zijn toch wel een stuk beroerder!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:34 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd... ik vind het concept wel ok, alleen de uitwerking is belabberd (lijkt haast wel een soap :S)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat het laatste gevecht van Dirtdiver niet kwam, had wel graag willen zien hoe ie die vent aangepakt hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was weer gaaf!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Doe mij maar S03E01 en E02. Beetje ongeloofwaardig allemaal, maar uitermate vermakelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:55 schreef RedDevil085 het volgende:
Leuke serie, alleen hadden ze wat mij betreft iets minder aandacht aan dat "persoonlijke leven" van die operators mogen besteden. Wat een vervelende personages zijn die vrouwen zeg :S
Moet trouwens zeggen dat ik S01-E01 nog altijd het beste vind
Molly bedoel je?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:14 schreef angel008 het volgende:
hmm tricky die vrouw gaat dus door terwijl het door de rest van de unit af is.
denk dat dat nog een groot staartje gaat krijgen.
vraag me ook af wanneer Mack nu van zn vrouw scheid en met de nieuwe unit lid van bil gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |