dat zou wel weer eens mogen ja!quote:Op zondag 28 september 2008 13:37 schreef kaassouffle het volgende:
Als ik me niet vergis.. morgen nieuw seizoen?!s4e1!
Klopt, vanacht begint het eindelijk weerquote:Op zondag 28 september 2008 13:37 schreef kaassouffle het volgende:
Als ik me niet vergis.. morgen nieuw seizoen?!s4e1!
je kan ook wachten tot juniquote:Op maandag 29 september 2008 09:59 schreef fathank het volgende:
Eindelijk. Helaas dat ik nu weer iedere week moet wachten op een nieuwe aflevering. Ik ben meer van de marathons
. Maarja er is ook iedere week weer een nieuwe Entourage, een nieuwe Heroes. Dus toch iedere week weer wat nieuws.
Zoveel geduld heb ik nou ook weer nietquote:Op maandag 29 september 2008 10:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je kan ook wachten tot juni
Iddquote:Op maandag 29 september 2008 12:43 schreef FranticDJ het volgende:
Apart einde.. Maar wel weer erg vet
Volgens mij zijn ze in Nederland ook onlangs weer opnieuw begonnen, dan schiet het inderdaad niet opquote:Op maandag 29 september 2008 09:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
idd heb er al maanden op zitten wachten
NL loopt nog steeds hopeloos achter
Neequote:Op zondag 5 oktober 2008 20:29 schreef PieterBas het volgende:
Ik moet nog heel seizoen 3 kijken... kan ik dan starten met seizoen 4?
Denk dat ik dat binnenkort eens ga doen. De uitzendingen op de Nederlandse tv zijn toch van het eerste seizoen?quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:42 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nee
Gewoon een vrijdag + zaterdag er voor uittrekken en je bent weer up to date
Geen idee, ik volg die niet. Heb een hekel aan de reclame en de slechte vertalingenquote:Op zondag 5 oktober 2008 20:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk dat ik dat binnenkort eens ga doen. De uitzendingen op de Nederlandse tv zijn toch van het eerste seizoen?
Ik ga em vanavond kijkenquote:
Iddquote:Op maandag 6 oktober 2008 18:20 schreef BrainOverfloW het volgende:
Hij was inderdaad weer erg goed
Ik blijf het wel leuk vinden hoe vindingrijk Alpha team altijd is om met weinig middellen toch steeds te winnen.
geen idee of 'redhat' haar 'echte' naam wordt, maar ze had iig een rood petje op de eerste ep.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 13:51 schreef Sc0tTy het volgende:
Was weer echt vette episode... Het was echt opeens voorbij, zo snel dat die laatste 10 min gingen.
Ik vind trouwens die redhat ( dat was toch d'r codename ? ) geen goede vervanger voor Hector ( die ik toch best wel mis in de serie )
niet zonder wat 'tests' iig..quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 14:57 schreef BrainOverfloW het volgende:
Volgens mij is het ook niet de bedoeling dat Red Cap een opperator binnen Alpha team word.
Vrouwen als operators binnen een Special Forces unit is sowieso niet geloofwaardig.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 04:59 schreef Sc0tTy het volgende:
juh, maarjah geef mij maar een gast.. want 99.9% van de vrouwelijk holywood kan zo'n rol niet geloofwaardig spelen..
Ze doet t wel goed als decoy inderdaadquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hehe ben nu s04e03 aan het kijken...
hmmm vrouw inm the unit... ja ... beetje weird het helpt alleen wel het chicks niveau omhoog
daar ben ik nuquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ze doet t wel goed als decoy inderdaad
De ontlading is wel mooiquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
daar ben ik nu
ik zag haar net op haar knietjes gaan
Zondagavondquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wanneer is de amerikaanse uitzending boys?
want dan weet ik ook wanneer ze te leechen zijn
rond 7-8 uur NL tijd zijn ze te vindenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
wanneer is de amerikaanse uitzending boys?
want dan weet ik ook wanneer ze te leechen zijn
Juist dat maakt het beter vind ik. Anders is het gewoon "The A-Team" ofzoquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:55 schreef RedDevil085 het volgende:
Leuke serie, alleen hadden ze wat mij betreft iets minder aandacht aan dat "persoonlijke leven" van die operators mogen besteden. Wat een vervelende personages zijn die vrouwen zeg :S
Moet trouwens zeggen dat ik S01-E01 nog altijd het beste vind
Begrijp me niet verkeerd... ik vind het concept wel ok, alleen de uitwerking is belabberd (lijkt haast wel een soap :S)quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
Juist dat maakt het beter vind ik. Anders is het gewoon "The A-Team" ofzo
Nouja, de soaps die ik zie zijn toch wel een stuk beroerder!quote:Op maandag 20 oktober 2008 14:34 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd... ik vind het concept wel ok, alleen de uitwerking is belabberd (lijkt haast wel een soap :S)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel jammer dat het laatste gevecht van Dirtdiver niet kwam, had wel graag willen zien hoe ie die vent aangepakt hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het was weer gaaf!
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Doe mij maar S03E01 en E02. Beetje ongeloofwaardig allemaal, maar uitermate vermakelijk.quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:55 schreef RedDevil085 het volgende:
Leuke serie, alleen hadden ze wat mij betreft iets minder aandacht aan dat "persoonlijke leven" van die operators mogen besteden. Wat een vervelende personages zijn die vrouwen zeg :S
Moet trouwens zeggen dat ik S01-E01 nog altijd het beste vind
Molly bedoel je?quote:Op maandag 27 oktober 2008 10:14 schreef angel008 het volgende:
hmm tricky die vrouw gaat dus door terwijl het door de rest van de unit af is.
denk dat dat nog een groot staartje gaat krijgen.
vraag me ook af wanneer Mack nu van zn vrouw scheid en met de nieuwe unit lid van bil gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |