Maakt het zoveel uit dan? Ryan is weg bij zijn vrouw en Mack en Tiffy zijn ook uit elkaar...quote:Op woensdag 7 november 2007 14:15 schreef Mustard_Man het volgende:
Komt Colonel Tom Ryan trouwens wel weer toevallig goed uit.![]()
Ik denk niet dat Mack dat zomaar zou accepteren.quote:Op woensdag 7 november 2007 14:32 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Maakt het zoveel uit dan? Ryan is weg bij zijn vrouw en Mack en Tiffy zijn ook uit elkaar...
Met dat laatste heb je wel een punt. Maar dat Ryan een van zijn eigen mannen af laat maken lijkt me sterk. Zeker als je ziet wat ze allemaal al met elkaar meegemaakt hebben. Verder hebben Tiffy en Ryan eerder ook al een affaire met elkaar gehad, waar ook al mensen van weten.quote:Op woensdag 7 november 2007 17:44 schreef Mustard_Man het volgende:
Het zou me overigens niks verbazen als het een aanslag speciaal op zijn leven was, als opdracht van Ryan.
Ik heb er niet zoveel verstand van maar een sniper tussen een paar van die militante burgertjes? Wel erg toevallig dat precies hammerhead en ALLEEN hammerhead geraakt wordt.
Bovendien zou anders de verhaallijn, dat hammerhead Ryan gezien had met die ex van Mack nutteloos en doodlopend zijn.
Indeedquote:Op woensdag 7 november 2007 14:15 schreef Mustard_Man het volgende:
NOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
zomaar uit het niets mijn favoriete unit persoon.![]()
![]()
![]()
Komt Colonel Tom Ryan trouwens wel weer toevallig goed uit.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door angel008 op 09-11-2007 13:50:41 ]
In de US is nu het derde seizoen bezig. In NL is alleen nog maar het eerste seizoen op DVD uitgebracht. Volgens mij wordt het momenteel niet uitgezonden.quote:Op vrijdag 16 november 2007 02:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
even een vraagje..
Hoeveel seizoenen zijn er nu?
of zijn ze pas bij de eerste bezig?
tevens tvp!
ik denk zelf van niet trouwens..quote:Op zondag 18 november 2007 15:48 schreef Sc0tTy het volgende:
het lijkt mij dat er ook weer een nieuwe unit member gaat komen
ze zijn solo net zo goed als met 2,3,4 of 5 man.quote:Op zondag 18 november 2007 17:03 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm dat is ook weer waar, maar bij de grotere acties hebben ze een 5e man echt nodig lijkt mij
Maar ze hebben allemaal wel eens een soort van opleiding gegeven, dus dat zegt ook weer niks..quote:Op zondag 18 november 2007 18:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik denk dat er op den duur ook wel weer een nieuw lid bij komt. Niet gelijk de volgende aflevering al maar ik denk niet dat ze met zijn vieren blijven. Misschien dat we laatst daarom Bob ook al nieuwe mensen zagen trainen.
quote:Op zondag 18 november 2007 18:10 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik denk dat er op den duur ook wel weer een nieuw lid bij komt. Niet gelijk de volgende aflevering al maar ik denk niet dat ze met zijn vieren blijven. Misschien dat we laatst daarom Bob ook al nieuwe mensen zagen trainen.
Carlito is Spaans voor Charles.quote:Op donderdag 6 december 2007 19:21 schreef qu63 het volgende:
Iemand enig idee waarom Grey nu anders genoemd werd?
ep11 heb ik al een tijdje, alleen ze zijn nu herhalingen aan het uitzendenquote:Op woensdag 30 januari 2008 09:54 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik kwam er gisteren achter dat al een tijdje aflevering 11 uit is. Die is blijkbaar nog voor de staking opgenomen
Weer wat geleerdquote:Carlito is Spaans voor Charles.
er staat nog niks nieuws op http://www.cbs.com/primetime/the_unit/quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:52 schreef FranticDJ het volgende:
Iemand een idee of en wanneer er nieuwe afleveringen komen?
Ik hoop zeker dat ze door gaan, het is eigenlijk the A-Team, maar dan wel met doden en iets meer geweldquote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:33 schreef kaassouffle het volgende:
Alleen gelezen dat er dit seizoen nisk meer wordt opgenomen.. en dat de verdere toekomst 'to be determined' is.
niks nieuws dus volgens http://www.tv.com/the-uni(...)html?topic_id=970739quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:01 schreef BarraCupraCuda het volgende:
http://www.tv.com/the-uni(...)=show_table;title;11
quote:Meanwhile, CBS brass is said to have been very pleased by Shawn Ryan's outline for the upcoming season of "The Unit."
Eindelijk!quote:Op woensdag 14 mei 2008 00:02 schreef kaassouffle het volgende:
http://www.hollywoodrepor(...)9a185ff74f3304892e1c
[..]
dat hoop ik maar t kan wel eens later wordenquote:Op woensdag 14 mei 2008 00:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
Eindelijk!
Zal wel september worden dus...
september is het begin van een nieuw seizoen in the usa, dus als he t2008 wordt, zal het dan zijn. En anders sept 2009quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat hoop ik maar t kan wel eens later worden
Alleen snap ik niet wat Shawn Ryan daar ineens bij doetquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
The unit komt terug na de zomer
Bron (laatste regel)
Ik hoop dat Robert Patrick gewoon blijftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:05 schreef BrainOverfloW het volgende:
The unit komt terug na de zomer
Bron (laatste regel)
ahhh ff imdbquote:Op vrijdag 16 mei 2008 21:23 schreef qu63 het volgende:
[..]
Alleen snap ik niet wat Shawn Ryan daar ineens bij doet
Niet dat The Shield niet goed is
Ik wist niet dat ie al lenger meedeed aan The Unit. Ik kende em alleen van The Shield..quote:Op zaterdag 17 mei 2008 13:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ahhh ff imdb
"The Unit" (executive producer) (46 episodes, 2006-2007)
hij speelt zelf niet mee
Zeker doen!quote:Op maandag 19 mei 2008 01:21 schreef Tim86 het volgende:
deze serie staat nog altijd op de "to watch" list..
In de zomer mooi een begin aan maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |