Nee, de baas van CBS wou haar er niet in hebben:quote:Op vrijdag 24 maart 2006 10:34 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom is Amy Acker uit de serie gestapt eigenlijk??????? Vanwege haar rol in Alias ofzo?
quote:Amy Acker: (In reference to being recast in The Unit) I was very, very upset. It was just a big surprise, because I'd had a lot of positive feedback from the producers. Shawn Ryan said he went to Les Moonves, who was the one, I guess, who didn't want me on it, and he didn't really have a reason, but you know, he didn't have to have one.
Het is een remix van de US marine song "Fired Up, Feels Good"quote:Op zaterdag 15 april 2006 09:49 schreef mrkanarie het volgende:
welk nr is de soundtrack van deze serie die aan het begin wordt gespeeld? Onder het intro-filmpje zeg maar...
welke 35 zijn dat?quote:Op woensdag 10 mei 2006 22:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ik vond beide nieuwe eps top. Het heeft zich echt verbeterd sinds aflevering 4 ongeveer. Ik durf zelfs te zeggen dat dit naar mijn top10 shows lijstje verhuist, uit de 35 of zo die ik volg.
Vind nog steeds de verhaallijnen van de vrouwen minder, maar zelfs dat wordt inmiddels beter.
Wanneer begint seizoen 2?quote:Op donderdag 18 mei 2006 11:26 schreef wolfrolf het volgende:
Sterke finale aflevering 13
Dat laatste shot met Jonas vond ik alleen wel vaag
Maargoed, op naar seizoen 2![]()
In het najaar (september/oktober/november), zoals alle series die dan weer terugkerenquote:
De eerste paar afleveringen vond ik niet echt denderend, maar vanaf aflevering 5/6 komt het in een stroomversnelling en wordt zowaar de huisvrouw-verhaallijn interessant. Het eerste seizoen bestaat uit 13 afleveringen, en in september gaan ze seizoen 2 beginnen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:54 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben net begonnen met the unit binnen te halen het gaat alleen erg traag vergeleken met Lost en 24 dat word door veel meer mensen gedeeld.
Is de serie een beetje de moeite waard en zijn ze in the USA echt pas bij aflevering 13. En hoe lang gaat het eerste seizoen duren.
BVD, Bergie
Ok bedankt nou moet ik nog ff zorgen dat ik hem kan binnen halen. Stomme torrent files altijdquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
De eerste paar afleveringen vond ik niet echt denderend, maar vanaf aflevering 5/6 komt het in een stroomversnelling en wordt zowaar de huisvrouw-verhaallijn interessant. Het eerste seizoen bestaat uit 13 afleveringen, en in september gaan ze seizoen 2 beginnen.
In dat geval zal ik binnenkort ook weer eens verder gaan met kijkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:59 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
De eerste paar afleveringen vond ik niet echt denderend, maar vanaf aflevering 5/6 komt het in een stroomversnelling en wordt zowaar de huisvrouw-verhaallijn interessant. Het eerste seizoen bestaat uit 13 afleveringen, en in september gaan ze seizoen 2 beginnen.
Ik kijk er nu al naar uit, zeker gezien je commentaar op de laatste epquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:21 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
you should Symer. really.
usenet channelquote:Op woensdag 31 mei 2006 15:52 schreef Bergie88 het volgende:
Weet iemand een plek waar ik deze blijkbaar goede serie kan vinden. Dvd box is er namelijk nog niet en die torrent files willen allemaal ook niet echt meewerken.
Heel die serie is ook vaag.quote:Op woensdag 31 mei 2006 21:17 schreef Ranja_Ranja het volgende:
zonet episode 13 gezien, erg vaag einde...
Hij maakt de serie wel leukquote:Op zondag 4 juni 2006 14:24 schreef Intronic het volgende:
Ik ga straks eens beginnen met deze serie
Ook alleen maar voor Dennis Haysbert maar goed
Jazekersquote:Op donderdag 14 september 2006 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gaan er meer mensen seizoen 2 volgen?
Jazeker, nou wachten tot de 19e danquote:Op donderdag 14 september 2006 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
volgens wiki zou seisoen 2 de 9de beginnen.... volgens cbs de 19de.... heb ook nog geen torrent gevonden... gaan der meer mensen seisoen 2 volgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |