Het is een nummer speciaal gecomponeerd voor the Unit as far as I know..quote:Op maandag 3 november 2008 22:23 schreef BarraCupraCuda het volgende:
weet iemand wat de soundtrack is van the unit?
oke vond het wel een vette track...quote:Op maandag 3 november 2008 22:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het is een nummer speciaal gecomponeerd voor the Unit as far as I know..
Damn, Mack is echt iemand die je niet 's avonds in een steegje tegten wil komen als hij een slok teveel op heeft!
Ook niet als ie nuchter is trouwens
Het was iig weer vet!
Bronquote:Q: Is the opening theme song/cadence of CBS's "The Unit" part of a larger body of work (an album, maybe), or was it done specifically for that series?
-- John, Green Tree
Rob: "The Unit Main Title Theme" was composed specifically for the show by Rob Duncan ("Point Pleasant," "Tru Calling").
quote:The Unit Theme Song by Robert Duncan
Leader Response
Hard up Hard up
Fired up Fired Up
Doing some Push ups
Hard up Hard up
Fired up Fired Up
Doing some Push ups
Wouldn't want to be you Wouldn't want to be you
But if I got to be you But if I got to be you
Feel's Good Feel's Good
Sounds Good Sounds good
Hard up Hard up
And so on…….
Jonas moest ook een keer bij een psych langs dacht ik?quote:Op maandag 3 november 2008 22:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke vond het wel een vette track...
mack is een beetje vreemd...
beetje jammer voor het verhaal, aangezien ik me voor kan stellen dat mensen van o.a. the unit onder goed psychische toezicht staan
hehe ik moet nog de laatste 10 minuten kijken maar ik had verwacht dat mack ryan neer zou knallen... ow nu aan de blik in zijn ogen te zien gaat hij dat nog steeds doenquote:Op maandag 3 november 2008 22:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jonas moest ook een keer bij een psych langs dacht ik?
En ik kan me zeker voorstellen dat je best gek wordt, niet alleen van het werk, maar ook van de stress en een niet bestaand leven lijden met een vrouw die vreemd gaat en zelfs zweert op je 2 kids dat ze dat niet doet...
En? Wat vond je er van?quote:Op maandag 3 november 2008 22:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ik moet nog de laatste 10 minuten kijken maar ik had verwacht dat mack ryan neer zou knallen... ow nu aan de blik in zijn ogen te zien gaat hij dat nog steeds doen
leuk.. ik vind nu de verhaallijn een stuk soepeler dan in S1 en S2 (daar had je veel stukjes aan het begin van een epi die niet in de vorige epis zaten waardoor het onoverzichtelijk werd)quote:
klopt... maar eerst deden die vrouwen vrouwe dingen en nu is het net totaly spies!quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:38 schreef kaassouffle het volgende:
Dat 'minder focussen op vrouwen' roept men ook al 3 seizoenen.. da's gewoon onderdeel van de serie.
quote:Ze worden wel beetje 'spionage' unit. Als je oude intro bekijkt op youtube zie je ook meer beelden in echt 'battle' uniform. Dat mag van mij wel wat meer, hup woestijn in en echte 'legermissies'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can't wait till next week!It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Die kans was er dus al, en toen deed ie het niet..quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:26 schreef fathank het volgende:
Mack is een baas. Oog om oog, tand om tand. Ryan had gewoon van Tiffy af moeten blijven. Ik denk niet dat Mack de kans krijgt om Ryan om te leggen. Hij zal zichzelf wel opofferen om Betsy te redden. Hij weet zelf ook wel dat als Mack de kans krijgt hij wordt afgeknald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zien we volgende week dus wel
It's Time To Shine
quote:Op dinsdag 11 november 2008 09:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Die kans was er dus al, en toen deed ie het niet..
Ik denk datCloseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat zien we volgende week dus wel
Ik zou Mack een maand vrijgeven denk ik, hij is nu echt een wrak
Alhoewel zn man-tot-man gevecht wel goed was!
En Ryan kan aardig vechten voor een bureaufiguur (ook qua conditie enzo)
Red Cap is trouwens wel vrij snel vrij hoog in het commandocentrum geklommen zeg!
It's Time To Shine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het viel me nu pas op
It's Time To Shine
quote:Op maandag 17 november 2008 23:42 schreef qu63 het volgende:
En de intro was ook een klein beetje aangepastDat zit er al vanaf het begin van deze tune inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het viel me nu pas op
Verder mooie afleveringen deze laatste tweeWhether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
Dat bedacht ik me ook toen ik het meeneuriede onder de douche vanmorgenquote:Op dinsdag 18 november 2008 02:32 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Dat zit er al vanaf het begin van deze tune in
quote:Verder mooie afleveringen deze laatste twee
Vergeet niet dat soort "bureaupikken" meestal jarenlange operationele ervaring achter de rug hebben.quote:Op maandag 17 november 2008 23:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
Close
Ik zou Mack een maand vrijgeven denk ik, hij is nu echt een wrak
Alhoewel zn man-tot-man gevecht wel goed was!
En Ryan kan aardig vechten voor een bureaufiguur (ook qua conditie enzo)
Red Cap is trouwens wel vrij snel vrij hoog in het commandocentrum geklommen zeg!
Dat vergeet ik ook niet hoorquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Vergeet niet dat soort "bureaupikken" meestal jarenlange operationele ervaring achter de rug hebben.
true, alleen dat zien we nooit natuurlijkquote:Op dinsdag 18 november 2008 08:52 schreef fathank het volgende:
Je hebt van die trainingsbeesten die elke dag trainen, gewoon om fit te blijven. Bij ons op de voetbalclub liep vroeger een kerel van 65 die de complete A-jeugd klopte in de sprint. Gewoon een kwestie van onderhoud.
quote:Op dinsdag 18 november 2008 08:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
true, alleen dat zien we nooit natuurlijk
Netzoals toiletbezoek en eten, en als je die dingen wel ziet gebeurt er altijd wat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |