dat is season 1... we zijn nu bij 2quote:Op woensdag 20 september 2006 14:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ze hebben hier al 13 afleveringen van toch?
Ah, dat miste ik dus.. Nou ja, geen seizoen 24 meer en alleen Prison Break blijft over, dan kan deze er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat is season 1... we zijn nu bij 2
idd ik kijk ook alleen PB en TUquote:Op woensdag 20 september 2006 14:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ah, dat miste ik dus.. Nou ja, geen seizoen 24 meer en alleen Prison Break blijft over, dan kan deze er ook nog wel bij.
O ja Jonas, thx.quote:Op donderdag 21 september 2006 13:26 schreef wolfrolf het volgende:
Vind ik wel tof gedaanHet blijft fictie he
Hij heet Jonas btw
epi 2:quote:Op donderdag 21 september 2006 13:04 schreef wolfrolf het volgende:
2-01 vind ik best okeePlotje met dat virus heb ik wel plezier aan beleefd.
Het lijntje van dat koppel die naar een andere basis zouden gaan vond ik minder interessant. Immers, hij moet er toch een keer achter komen dat z'n wijf is vreemdgegaanEn dat moet natuurlijk wel op dezelfde basis gebeuren waar de persoon zit met wie zij dat heeft gedaan
En die vent heeft een geschiedenis van losse handjes geloof ik.. dussseeehhh daar gaan ze nog wel wat mee doen denk ik zo
Al met al, ik heb zin in dit 2e seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trouwens ik vond het wel stom dat je aan het einde van epi 1 ziet dat Jonas in zijn buik/maag geraakt is ( een niet misselijke verwonding imho) en in de eerste epi is hij gelijk weer op missie... beetje een clifhanger maken en er verder niets meer over laten horen
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
wrom dan?quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef mrkanarie het volgende:
ik bij bij S01E08 afgehaakt, vind het een budserie.
Tis nou ook niet geweldig, maar als ik me wil vervelen, wil ik het kijken. Vaak vergeet ik het elke week, dus dan kijk ik er 2-3 achter elkaar.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef mrkanarie het volgende:
Ik vond seizoen 1 ook pas op het eind een beetje interessant worden. Ik heb het nog maar een kans gegeven met seizoen 2 en tot nu toe lijkt het wel beter te worden. Alleen hoop ik dat het nu is een keer de verhouding army/wives wat beter word. 50/50 is mij echt te veel vrouwen gelul.quote:Op donderdag 21 september 2006 15:09 schreef mrkanarie het volgende:
quote:Op vrijdag 22 september 2006 09:21 schreef angel008 het volgende:
ik weet niet hoe jullie erover denken.
maar ik vind the unit echt geweldig..
zit nu episode 2 van seizoen 2 te kijken
dat van het vliegtuig dat ie opgepikt word is opzich niet zo over de top enigste wat raar is hoe die aan die gear komt.
edit:
seizoen 2 aflevering 2 net gezien..
mijn citaat uit deze aflevering![]()
''no i'll show it to the ranger battalion billy used to belonged to you 2 will learn how they take care of family''
voor diegene die de serie gezien hebben snappen wat ermee bedoelt word..
tja als die ouders zijnde zou ik ook echt serieus bang worden als iemand zoiets zegt bedoel ze zullen vast wel weten wat hun zoon voor werk deed.. en ook zeker weten dat ze de basis warschijnlijk niet levend zullen verlaten hebben (of uberhoud nog een oog dicht hebben gedaan thuis..)quote:Op zaterdag 23 september 2006 12:27 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
idd
dat was wel ff de quote van die aflevering!
![]()
![]()
had deze all gezien zit eigenlijk op ep4 te wachten maarja..quote:Op woensdag 4 oktober 2006 20:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik ga nu beginnen met ep3 kijken.
2 was toch uitgelekt, 3 niet... Hoe heb je die ep gezien dan?quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:02 schreef angel008 het volgende:
[..]
had deze all gezien zit eigenlijk op ep4 te wachten maarja..
ep 2 en 3 waren uitgelekt...quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:27 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Laat maar... ik zie het al....
Volgende week weer
quote:Op woensdag 4 oktober 2006 21:57 schreef angel008 het volgende:
[..]
ep 2 en 3 waren uitgelekt...
ep 2 in hd.. ep 3 niet.. maarja
was wel gaaf weer
Ja klopt.. vond ik ook een beetje raar. Ep4 vind ik tot nu toe de bestequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:20 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb geloof ik wel een goeie ep 4... maar daar hebben ze het over previous en dan een andere aflevering dan 3.... 3 is toch met die sniper en die grootouders met die kids enzo????
hehe ja iddquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Al vond ik wel dat ze die Raul iets meer mochten puschen om wat te vertellen....
Wel z'n poten onder z'n stoel geschopt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hehe ja iddwel vet hoe Jonas gewoon weg liep bij dat KKK mannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |