Oh ik dacht dat Charles tegen Jonas loog over dat die generaal dood was gegaan, omdat de leden van de unit Jonas onder geen beding achter wilde laten in dat ziekenhuisquote:Op donderdag 19 oktober 2006 10:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Dan snapte je het niet helemaal. Dat kleine gozertje (ben ff zn naam kwijt) zei dattie al was overleden. Toen ze net wegvlogen, zagen ze dat hij nog leefde.
Idd, en van die nieuwe personage in de serie.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:14 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik vond 5 ook erg stoer
alleen heb ik iedere aflevering het stukje "what happend last time" nog nooit eerder gezien... nu ook weer dat molly ineens headhunter is gewonder voor blackthorn??? wtf wanneer zag je dat dan???
nee dan hebben ze het er over... alleen dat ze het daadwerkelijk is gaan doen zie je nergensquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 00:40 schreef wolfrolf het volgende:
Kijk aflevering 1 tot 4 van dit seizoen nog eens stelletje slaapkoppen. Molly heeft dat gesprek in 1 van die afleveringen gehad. En de rest ga ik niet eens uitleggen. Kijkze
Voor de rest letten jullie wel op?Summer Glau
idd na 24 vind ik dit ook weer een klassiekertjequote:Op zondag 26 augustus 2007 13:41 schreef WheeleE het volgende:
Nog meer mensen die het op RTL volgen? Ze zijn weer flink aan het kloten met de afleveringen vind ik. Eerst seizoen 2 voor de helft uitzenden en dan ineens terug naar een paar van seizoen 1, en vervolgens weer terug naar seizoen 2!
Dennis Haysbert blijft een geweldige acteur trouwens.
Jazeker. 25 September begind het 3e seizoen in de USAquote:Op zondag 26 augustus 2007 16:21 schreef FranticDJ het volgende:
Komt er in de USA nog een nieuw seizoen?
Gelijk in de eerste aflevering van S2 is te zien dat de vrouw van Ryan twee schotwonden heeft. Het hele gedoe van Tiffy en haar met de rechtzaak heeft Tiffy voor haar gedaan omdat zij haar leven gered heeft tijdens dat gevecht. Ook de tests van de beveiliging waar Kim mee te maken kreeg waren als reactie op de aanval. Er word dus wel meerdere keren naar verwezen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:44 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat ik vaag vond, dat aan het einde van S1 ze werden overvallen op een feest, maar er wordt nooit op teruggekomen. Tenminste; tot waar ik gekeken heb.
haha idd... eerst PB en dan TUquote:
Ben hier toch in Nederlandquote:Op zondag 30 september 2007 14:30 schreef Sc0tTy het volgende:
SuCom dit is het USA topic
Erg vette ep iddkan nie wachten op e02
afgelopen vrijdag alquote:Op zondag 30 september 2007 19:28 schreef angel008 het volgende:
morgen alweer s03 ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |