Outcast met zijn grote mond die komt weer niet hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek nog een manga/anime en ik ga mee overdag de stad in!![]()
Blessed 19
Koranogwa
Uppie83
Wat nou? Ik download mijn eigen series, maar ik vind het wel tof om een biertje te gaan drinken!![]()
Zeurberus
Qunix
Hey! Laat mij nou maar introvert blijven, ik ga wel in mijn eentje geilen op Chio-san! gewoon door met fokken en kom me daar een partijtje psycho's tegen <click hier om te zien wat ik nu weer ben tegen gekomen
Outcast_within
Roep je naam, of zet je naam bij dit lijstje, zodat we de animo en gedachtes over de eerste meet weten.
Plaats wordt trouwens Amsterdam of Utrecht.
Is onder voorbehoud, krijg hele rare werktijdenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek nog een manga/anime en ik ga mee overdag de stad in!![]()
Blessed 19
Koranogwa
Orealo
Wat nou? Ik download mijn eigen series, maar ik vind het wel tof om een biertje te gaan drinken!![]()
Zeurberus
Qunix
Hey! Laat mij nou maar introvert blijven, ik ga wel in mijn eentje geilen op Chio-san! gewoon door met fokken en kom me daar een partijtje psycho's tegen <click hier om te zien wat ik nu weer ben tegen gekomen
Outcast_within
Roep je naam, of zet je naam bij dit lijstje, zodat we de animo en gedachtes over de eerste meet weten.
Plaats wordt trouwens Amsterdam of Utrecht.
I like the sound of thatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef outcast_within het volgende:
haha. De legendarische bob bakker
Ik zie helaas liever mijn naam in:quote:Wat nou? Ik download mijn eigen series, maar ik vind het wel tof om een biertje te gaan drinken! Zeurberus
Qunix
Ik zoek nog een manga/anime en ik ga mee overdag de stad in!quote:Ik ben een lamme tak die niet meegaat...
Outcast_within
Ga je met de auto? is bob de bob?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:44 schreef Orealo het volgende:
Misschien even een programma maken
Groep 1 meet om 3 uur 's middags onder de Dom toren, bezoekt winkeltjes en struint een beetje rond![]()
En dan meeten die met groep 2 bij een rustig cafe ergens in utrecht? iemand tips?
Ik 'drink' niet, ik ben aan de cola, dus op dit gebied heb ik geen ervaring
Busquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:53 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Ga je met de auto? is bob de bob?
Nagenoeg elke kroeg schenkt ook cola dus in dat opzicht heb je wel wat voordeelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:44 schreef Orealo het volgende:
Misschien even een programma maken
Groep 1 meet om 3 uur 's middags onder de Dom toren, bezoekt winkeltjes en struint een beetje rond![]()
En dan meeten die met groep 2 bij een rustig cafe ergens in utrecht? iemand tips?
Ik 'drink' niet, ik ben aan de cola, dus op dit gebied heb ik geen ervaring
Het ligt dieper dan dat helaas. Ze wilde geen concrete informatie geven maar het is A-dam of geen Oma.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:06 schreef outcast_within het volgende:
vond ze alleen reizen zo erg dan?
Ik neem de trein vanaf utrechtquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef blessed19 het volgende:
waarom post oma eigenlijk niet hier?
amsterdam is ook niet echt zo erg, maar ik hoop wel dat ik niet de hele reis in mijn eentje hoef te maken! (trein vanaf apeldoorn via utrecht naar a'dam.
amsterdam it is, met als gids oma
Dunno, join us, and we will find outquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef linebear het volgende:
waar kan je in Amsterdam goedkope anime kopen !?
Hehehe coolquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ah! dan neem ik wel wat te lezen voor je mee![]()
![]()
Ja, en hoe zit 't met de mensen die alleen 's avonds komen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:27 schreef uppie83 het volgende:
Hmm ik stap op in Leiden en stap uit in Amsterdam... de mensen die via Utrecht reizen kan ik dus niet joinen. Anyway, op station Amsterdam CS wat is de precieze meeting plaats op het station en hoe laat???
Saai he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef outcast_within het volgende:
wat een onthullend topic trouwens. geen alcohol, geen telefoon.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:19 schreef blessed19 het volgende:
wat nou kwartet?
en als limlander zijnde is het mijn missie om andere mensen het genot van vlees en drank aan te brengen!![]()
Keb nog geen goedkeuring gehadquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:08 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb je met dat adres gewoon op msn toegevoegd![]()
ow, dan kan ik helaas nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef Orealo het volgende:
Ik heb even een modje gevraagd oftie Amsterdan aan de TT wil toevoegen, zodat iedereen in z'n AT ziet dat de locatie is veranderd
Heb jij de powers om MIJN topic titel aan te passenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:11 schreef Orealo het volgende:
Check da nieuwe TT
ik ben mod undercoverquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Heb jij de powers om MIJN topic titel aan te passen![]()
Sorryquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die kwartetten van jou... tusk tusk
Een kleeintje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:15 schreef Orealo het volgende:
[..]
Sorry![]()
Is er trouwens nog enige kans dat we jou naar amsterdam kunnen slepen?
truste
Ah joh ... kom ook gewoon :pquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Veel plezier iedereen trouwens, maar dat zal wel lukken denk ik![]()
Hmm da's een goeie opzich. misschien een dag van tevoren hier melden wat je aantrektquote:Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef uppie83 het volgende:
Als we daar aankomen op ACS... hoe herkennen we elkaar dan?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:51 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Er moet er altijd weer een dwars liggen hoor![]()
![]()
Oma komt zeer hoogstwaarschijnlijk niet tenzij het in A-dam word gehouden.
Het maakt mij opzich weinig uit waar het is, als het maar is.
Dus laat van u horen , dient het door te gaan in Utreg of verhuizen we het naar A-dam?
Mja , die kon ik verwachten natuurlijkquote:
beetje vreemd dat je nu niet mee wilt. wat nou als je alleen overdag meegaat?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:18 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Mja , die kon ik verwachten natuurlijk![]()
Maar jullie kunnen echt wel zonder mij hoor.
Hij is gewoon verlegenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
beetje vreemd dat je nu niet mee wilt. wat nou als je alleen overdag meegaat?
zie het als cosplayquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:20 schreef blessed19 het volgende:
OW!
ik moet trouwens eens kijken hoelaat de laatste trein terug gaat, anders zit ik daar in amsterdam vast![]()
ik ga trouwens volgende week 3x voor paashaas spelen om wat extra geld mee te nemen naar a'dam! (arme student)
Eigenlijk he, om heel eerlijk te zijn komt mij dat ook net iets beter uit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef blessed19 het volgende:
weer eens een kick!
ben net achter gekomen dat zowel mijn loon als mijn stufi pas een week later komt!
kunnen we het niet een week verplaatsen?
tot hoelaat moet je werken, misschien kan je 's avondsquote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef Jordy-B het volgende:
tvp... zeg het maar even als jullie de zaken als datum en locatie vast hebben staan, dan kijk ik even of ik überhaupt kan... (Amsterdam is 'n best eind vanuit Assen en ik moet gewoon werken op zaterdag)
Coolquote:Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
Ik moet werken tot 'n uur of vier (dan nog douchen etc)... 'k kan dus om een uur of vijf vertrekken en dan ben ik rond 7 uur in A'dam (CS)...
De laatste trein naar Assen gaat om 23.36...
Dat lukt wel redelijk, geloof ik...
Okidoki, ja ik ben ook compleet onbekend in adam, mail je mobiel anders ff doorquote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef Jordy-B het volgende:
Maar ik ben totaal onbekend in A'dam, dus het is wel zo prettig als de locatie van 't "wat drinken" vantevoren vast staat... Dan weet ik in ieder geval waar ik zijn moet als ik niemand meer op de Dam kan vinden...
never mind the buzzcocks begint zo, dus ik ben even weg...
omg wat voor vrienden heb jij? die daarin trappen?quote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef Orealo het volgende:
Middaggroep meet om 12 uur bij de uitgang van amsterdam centraal (degene die je gebruikt als je naar het centrum gaat.)
De avondgroep meeten we om half 6 op de dam, om iets te gaan drinken tot ik weet niet hoelaat.
We moeten ff uitzoeken hoe we elkaar gaan herkennen.
Je wordt niet thuisgebracht, maar je hebt al wel gegeten
En neem je zwemspullen mee, maar we zeggen niet wat we gaan doen.
niet meenemen dus! ik deed dit grapje een keer met wat vrienden, en van de 6 mensen hadden er 3 zwemspullen mee![]()
Tja 't waren meer vrienden van vrienden, en die kennen mij niet, en dachten denk ik dat ik wel serieus overkwam.quote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
omg wat voor vrienden heb jij? die daarin trappen?![]()
'k heb geen mobiel (en blij toe, btw)...quote:Op maandag 10 april 2006 22:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Okidoki, ja ik ben ook compleet onbekend in adam, mail je mobiel anders ff door
Misschien dat Hopey een idee heeft?
Nee... over Amersfoort... Utrecht is 'n kwartier om...quote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef blessed19 het volgende:
ah! hoe meer volk, des te meer vreugd! Jordy, jij woont in assen, dat betekend dus dat je ook via utrecht moet? dat zou namelijk mooi zijn! Ik heb je trouwens toegevoegd op msn.
Iemand anders z'n/d'r nummer dan...quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef outcast_within het volgende:
Haha die is echt grappig.
psst orealo heeft ook geen mobiel.
Jullie hebben wel wat met elkaar gemeen zeg.
Orealo heeft een mobielquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Iemand anders z'n/d'r nummer dan...
Maakt me niet zoveel uit... 't is gewoon dat ik bij de laatste Groningenmeet (die ook onduidelijk geregeld was) ruim een uur op de Grote Markt heb staan blauwbekken en, doordat ik geen telefoonnummers had, ook niets kon regelen...
Groningen-Assen is echter slechts twintig minuutjes... geen honderdtwintig.
Omg stfuquote:Op woensdag 19 april 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Orealo heeft een mobiel(en zijn zusje mag op het internet en hij heeft nu al een kerstboom in huis)
jordy b moet nog in dit lijstje. En abunai lijkt me wel tof jaquote:Op maandag 3 april 2006 10:58 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek nog een manga/anime en ik ga mee overdag de stad in!
Blessed 19
Koranogwa
upp83
Orealo
PDOA
Wat nou? Ik download mijn eigen series, maar ik vind het wel tof om een biertje te gaan drinken!
Zeurberus
Ik ben een lamme tak die niet meegaat...
Outcast_within
Qunix
_
Het spijt me zeer mensen, ondanks mijn beste bedoelingen kan ik er niet bij zijn. Budgetteren is a bitchquote:ik zoek nog een manga/anime en ik ga mee overdag de stad in!
Blessed 19
Koranaga
upp83
Orealo
PDOA
Jordy-B
Hopey
Wat nou? Ik download mijn eigen series, maar ik vind het wel tof om een biertje te gaan drinken!
Zeurberus
Ik ben een lamme tak die niet meegaat...
Outcast_within
Qunix
Gaat het niet door dan? Anyway geloof dat ik wel de halve dag in de stad ben sowieso.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:32 schreef Jordy-B het volgende:
't grote afzeggen is begonnen?
't is verdorie net 'n echte meeting...
oh, zo erg is het niet... maar het is voor iedere meeting gebruikelijk dat in de laatste paar dagen (hoe eerder de meeting geplanned is, hoe eerder het afzeggen begint) door relatief veel mensen wordt afgezegd...quote:
Is abunai vergelijkbaar met animecon? (waar ik toch nog maar even kaartjes voor besteld heb...)quote:Op woensdag 19 april 2006 19:10 schreef Orealo het volgende:
hmm eerst ff kijken hoe 't zaterdag gaat, komt sowieso weer een meet achtig iets op abunai denk ik
Ja, alleen vond ik abunai gezelliger, er is iets meer 'random' spul te doen/zienquote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is abunai vergelijkbaar met animecon? (waar ik toch nog maar even kaartjes voor besteld heb...)
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:31 schreef Orealo het volgende:
hmm als er 2 mensen toch 's avonds komen is dat misschien ook een idee?
nou... no offence, maar daar is het te klein voor... En behoorlijk aan de late kant om nog fatsoenlijk te regelen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:33 schreef Orealo het volgende:
dat er toch een avondgroep komt, als sommige mensen alleen 's avonds kunnen, sure why not
moeten jullie nie gewoon allemaal als cosplayer gaanquote:Op donderdag 20 april 2006 09:37 schreef Koranaga het volgende:
Ja, ik heb je in me telefoon staan.![]()
Ik ben overgens herkenbaar aan mijn oranje haren.![]()
Ja sorry baas zat ook naast me, en wilden net beginnen maar ik vond 't ook lullig om te zeggen hehequote:Op vrijdag 21 april 2006 23:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
vond het al zo vreemd dat je zo kortaf was!
Gelijk maar gedaanquote:Op zondag 23 april 2006 11:47 schreef Orealo het volgende:
Afain, het was een groot succes, en we moeten het zeker nog een keer doen, misschien binnenkort even een abunai topic maken om te kijken hoe de animo daarvoor is.![]()
Wat was de weddenschap???quote:
Ik sta niet op foto's.quote:Op zondag 23 april 2006 21:26 schreef outcast_within het volgende:
Toffe foto's maar bob heb je camera vrees?
spamquote:Op zondag 7 mei 2006 19:04 schreef outcast-within het volgende:
wat is een sdv
We waren er van 14.00 tot 14.20 (verschillende personen) dus je had ons moeten zienquote:Op zondag 11 juni 2006 01:32 schreef Mike het volgende:
Ik heb jullie trouwens nog even gezocht maar niet gevonden.Ik was nl. ook op Utrecht CS om 14.00 uur en dacht dat ik dan even hallo kon zeggen. Maar ja...
Zo stond het er, en als ik de quote als quote had geplaatst, was het misschien niet duidelijk dat het over de planning van een nieuwe meeting ging...quote:Op zondag 11 juni 2006 01:41 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
We waren er van 14.00 tot 14.20 (verschillende personen) dus je had ons moeten zien
Ik durf nu nog niet te zeggen of ik liever 28 of 29 juli heb maar ik stel geen prioriteit
Jordy! Pas die quote eens aan, dit kan echt niet
De datum had het ook echt niet verraden....quote:Op zondag 11 juni 2006 01:44 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Zo stond het er, en als ik de quote als quote had geplaatst, was het misschien niet duidelijk dat het over de planning van een nieuwe meeting ging...
Alsof mensen de datum van een quote lezen...quote:Op zondag 11 juni 2006 01:51 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
De datum had het ook echt niet verraden....![]()
In een meeting topic waar ik evt heen zou willen zou ik dat wel doen, maargoed ik snap wat je bedoeldquote:Op zondag 11 juni 2006 01:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alsof mensen de datum van een quote lezen...
mensen zijn soms vreemde wezens, en dat weet je best...quote:Op zondag 11 juni 2006 01:56 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Alsof mensen de datum van een quote lezen...
het heet gunparade marchquote:Op zondag 11 juni 2006 12:47 schreef Zeurberus het volgende:
3x Gun Sword manga (al is dit in bruikleen van Blessed)
Als we op een zaterdag gaan, ga ik wel daarna uit en slaap ik wel bij Zorana. Dan kan ik lekker lang blijven!quote:Op zondag 11 juni 2006 11:31 schreef Orealo het volgende:
29 juli is voor mij ook beter btw!
Zaterdagen ownen!
Meeten ergens rond 5 uur bij le:en, of 4 uur op 't station, even op 't teras een drankje of 2, dan eten, lijkt me gezellig!![]()
Moet iedereen wel even goed voor zichzelf kijken hoelaat de laatste treinen en bussen terug gaan.
en ik zorg voor fietsen.
insiders-joke.
Ik heb jou nog bespaard. Wees dankbaar.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:26 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik weet nu wel dat je hard kan meppen voor een vrouw zijnde
Kan je nagaan hoezeer ik mijzelf er al in verdiept hebquote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 12:39 schreef Orealo het volgende:
Quotes :
Over de man bij piet snot (winkeltje)
Blessed : "Kent hij jou?"
Orealo : "Ja hij zegt wel altijd hallo."
Iedereen minstens 3x "nootjes zijn vies."
Orealo : "Vrouwen moeten koken."
Kroekroek : *pats*
Orealo : ""
Zeur die zo droog 3x naar huis belt 'ja ik ben iets later'
'ja wacht maar met het eten'
'ja ik eet niet meer mee'
Okay dan.quote:Op zondag 11 juni 2006 13:38 schreef Orealo het volgende:
foto's komen zo online, ik convert de filmpjes even naar een iets gangbaarder formaat.
Ja, toen die arme jongen hoorde dat je niet meer thuis zo komen om met hem gezellig te eten, kreeg hij geen hap meer door zijn keel, natuurlijk!quote:Op zondag 11 juni 2006 13:57 schreef Zeurberus het volgende:
Over dat eten
Broer heeft pas om 23.00 de kip gegeten![]()
En ik netjes rond 00.00![]()
Hij vond het idd niet zo leukquote:Op zondag 11 juni 2006 14:01 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ja, toen die arme jongen hoorde dat je niet meer thuis zo komen om met hem gezellig te eten, kreeg hij geen hap meer door zijn keel, natuurlijk!.
En dan zeg je tegen mij op msn dat je maar een paar uurtjes zou blijven omdat je zo "druk" was.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:12 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Hij vond het idd niet zo leuk![]()
Maar ik wel![]()
Honest to god was ik dat ook van planquote:Op zondag 11 juni 2006 14:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen mij op msn dat je maar een paar uurtjes zou blijven omdat je zo "druk" was.
Oranje gepimpte avatar!![]()
Same as mequote:Op zondag 11 juni 2006 14:21 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Honest to god was ik dat ook van plan
Maargoed, nu ben ik dus deze zondag NOG drukker dan gepland![]()
(maar dat is opzich niet zo erg omdat ik gister een hele leuke dag/avond heb gehad, dat is een gare drukke zondag wel waard)
Daar hou ik je aan! Anders kom ik je opzoeken!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:30 schreef Koranaga het volgende:
Volgende keer kom ik ook weer.![]()
Helaas was het dit keer een beetje kort dag en had ik al andere afspraken.![]()
Ik heb medelijden met je.quote:Op zondag 11 juni 2006 14:40 schreef blessed19 het volgende:
...
ik moet volgens mij met mijn huisgenoten meekijken
Die taak is voor mij weggelegd!quote:Op zondag 11 juni 2006 14:38 schreef outcast_within het volgende:
laat zien dat je een diehard bent en blij hier tijdens de wedstrijd doorposten
Uitstekend plan... helaas kon ik gister niet, volgende keer ben ik er zeker bij!!!quote:Op zondag 11 juni 2006 00:42 schreef Zeurberus het volgende:
Hier volgt een korte samenvatting van de middag/avond
- Het trefpunt is volgens de overige aanwezigen verplaatst, ik zat netjes op een bankje te wachten bij het trefpunt en ze stonden ergens in de buurt
- De mediamarkt heeft geen accu's waar Orealo wat aan heeft, wel hebben ze toffe dvd's zoals The Blob
- De Boudisque heeft leuke aanbiedingen, toch blijkt het moeilijk te zijn om 3 films te vinden die aan de actie ' 3 voor 25' mee doen. De gelukkige winnaars zijn: Ghost In The Shell , The Brother en een dia-dvd met digitaal bewerkte foto's (serieus Orealo, ik wil dat gedrocht een keer zien)
- Tevens heeft de Boudisque veel sympho cd's, maar helaas waren ze daar niet bekend met Roboc(k)op (c)Kraus(s)
- De rabobank heeft te weinig banken om te pinnen voor Blessed, doch zijn wij er welgeteld 6 tegen gekomen tijdens diverse routes door utreg.
- De Kebab had volgens Kroekoek teweinig knoflook
- Mensen pleuren alles in ijsjes, waaronder fruit en nootjes
- Men heeft weinig vertrouwen in ondergetekende als het gaat om het Ledig Erf (kroeg) vinden
- Ondergetekende nam idd een (niet gemeende) de-tour
- Ledig Erf zat helemaal vol, en de helft van het terras bestond uit een podium voor een band
- In de buurt zat een Japans terras/restaurant
- Die eervol vermeld dient te worden: http://www.leen-restaurant.nl/leen_content.html
- Hier gaat de volgende meet plaatsvinden
- De foto's wijzen uit waarom
- Japans bier genaamd Chang is lekker
- Een schommel stoel ook
- De terugreis naar de binnenstad was sneller dan de heenreis
- Het was gezellig
- De deuren van mijn trein sloten zich direct achter mij
-Volgende keer meer mensen en minder lopen
Zoals ik al zei... dit wil ik niet nog een keer missen... heb nu al 2 meetings aan mijn neus voorbij moeten laten gaanquote:Op zondag 11 juni 2006 00:52 schreef blessed19 het volgende:
minder lopen, inderdaad!
mijn loot is 13 ghosts, brother, van god los. een cd van marcus miller en de nieuwe cd van luca turilli!![]()
tsja, ik heb gezondigd... geen anime/manga... maar het is toch echt van de domme dat je nooit een rabo tegen komt, als je er eentje nodig hebt
maar dat le:en restaurant was inderdaad te gaaf voor woorden! zeker dat ''terras'' aan het water! die lui zijn best creabea geweest.
maar al met al een toffe dag. volgende keer houden we een meet om bij le:en te gaan eten. ik neem aan dat mensen als uppie, jordy, outcast en sinaasappeltje ook meekomen![]()
verdomd, ja!quote:Op zondag 11 juni 2006 16:59 schreef Zeurberus het volgende:
Bedenk me net dat we het nog helemaal niet hebben gehad over Orealo's zusje![]()
Alsjeblieft niet zeg!quote:Op zondag 11 juni 2006 17:09 schreef blessed19 het volgende:
[..]
verdomd, ja!
wij willen pics zien, orealo!
'Toen ik nog illegaal dronk'quote:Op zondag 11 juni 2006 17:22 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet zeg!![]()
Als je mij al jong vind, dan is zij echt niks voor je!
Haha. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:26 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
'Toen ik nog illegaal dronk'
Geweldig gesprek was dat whahaha
Haha! Die dag wil ik meemaken! Zijn gezicht alleen al dan.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:17 schreef Zeurberus het volgende:
The over-protective brother![]()
Kan niet wachten op de dag dat ze met een loverboy thuis komt gewoon om hem te stangen![]()
Ach gut, jij arme knul.quote:Op zondag 11 juni 2006 16:23 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Uitstekend plan... helaas kon ik gister niet, volgende keer ben ik er zeker bij!!!
[..]
Zoals ik al zei... dit wil ik niet nog een keer missen... heb nu al 2 meetings aan mijn neus voorbij moeten laten gaan![]()
Erm zullen we daar niet op hopen?quote:Op zondag 11 juni 2006 17:32 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Haha! Die dag wil ik meemaken! Zijn gezicht alleen al dan.![]()
Wat is daar zo boeiend aan dan?quote:Op zondag 11 juni 2006 16:59 schreef Zeurberus het volgende:
Bedenk me net dat we het nog helemaal niet hebben gehad over Orealo's zusje![]()
Ze is 12. We hebben Orealo er op de meet echt verschrikkelijk mee lopen stangen door om foto's te vragen e.d.quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:02 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Ze is 12. We hebben Orealo er op de meet echt verschrikkelijk mee lopen stangen door om foto's te vragen e.d.Vond hij niet tof.
Jullie zeker. Zal hij vast blij mee zijn.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:18 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Gaat ze de volgende keer mee Orealo? Dan weet je iig wat voor schoonfamilie je binnenhaalt![]()
Nee ik alleen, ze was immers veelste jong voor Blessed.quote:Op zondag 11 juni 2006 19:59 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Jullie zeker. Zal hij vast blij mee zijn.![]()
Het zit diep hequote:Op zondag 11 juni 2006 20:16 schreef Orealo het volgende:
Juist ja, genoeg over m'n zusje zo?
Weer lekker on topic over volgende meet.![]()
Dat was ikquote:Op zondag 11 juni 2006 20:32 schreef Zeurberus het volgende:
I second that
En ik wens dus ook niet meer te horen dat men weinig geld heeft (stufi is dan net geweest en anders spaar je maar wat) en ook niet dat mensen moeten werken gezien je het nu een krappe 1 1/2 maand van te voren weet.
Je hebt niet veel geld nodig, want je hoeft niet iets te kopen. Je kunt gewoon mee voor de gezelligheid. Alleen wat geld voor drinken e.d. heb je nodig. Ik heb ook niks gekocht.quote:Op zondag 11 juni 2006 20:32 schreef Zeurberus het volgende:
I second that
En ik wens dus ook niet meer te horen dat men weinig geld heeft (stufi is dan net geweest en anders spaar je maar wat) en ook niet dat mensen moeten werken gezien je het nu een krappe 1 1/2 maand van te voren weet.
Waarom laat je haar niet even nog 6 jaar vrij rondhuppelen? Scharrelkippen zijn beter toch?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:04 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nee ik alleen, ze was immers veelste jong voor Blessed.
Ik zet der een paar jaar in de kast en als ze 18 is haal ik der eruit![]()
gewoon de 29'ste doen. heeft iedereen stufi gehadquote:Op zondag 11 juni 2006 20:32 schreef Zeurberus het volgende:
I second that
Wie zegt dat ze vrij blijft?quote:Op zondag 11 juni 2006 20:45 schreef Kroekroek het volgende:
[..]
Waarom laat je haar niet even nog 6 jaar vrij rondhuppelen? Scharrelkippen zijn beter toch?![]()
Sorry Orealo![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:53 schreef Orealo het volgende:
Ja verdomme zeg.
Klaar nu.
Tering.
Ik ga toch ook niet over jullie zulke gesprekken zitten voeren op een open forum.
Komt nog bij dat ze 12 is.
Ja haha orealo's zusje haha.
Genoeg zo, kom op zeg.
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:54 schreef Zeurberus het volgende:
Maar je hebt gelijk, we gaan verder
we zouden stoppen, maar dit maakt het wel heel moeilijkquote:Op zondag 11 juni 2006 20:56 schreef Kroekroek het volgende:
Zou mijn broer het ook zo over mij hebben?![]()
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:58 schreef Orealo het volgende:
We stellen even een lijstje op!
Voeg je naam toe!
Zaterdag 29 juli
Ik zorg dat ik om 16:00 op 't station ben!
Orealo
Zeurberus
Ik zorg dat ik om 17:00 bij het restaurant ben!
Iedereen moet voor zichzelf even uitzoeken hoelaat de laatste bus/trein naar je woonplaats teruggaat, kunnen we daar rekening mee houden, want het is zeker een kwartier half uur lopen vanaf utrecht centraal.
Nog een keer juni is wel erg snel, en gezien ik dan mijn eerste jaar afrond plan liever niets meer inquote:Op zondag 11 juni 2006 21:03 schreef Kroekroek het volgende:
Ik dacht juni, totdat ik merkte dat ik zaterdag 24 juni een verjaardag heb, en de 29ste dus niet ook een zaterdag kon zijn.
quote:Op zondag 11 juni 2006 20:58 schreef Orealo het volgende:
We stellen even een lijstje op!
Voeg je naam toe!
Zaterdag 29 juli
Ik zorg dat ik om 16:00 op 't station ben!
Orealo
Zeurberus
blessed19
Ik zorg dat ik om 17:00 bij het restaurant ben!
Iedereen moet voor zichzelf even uitzoeken hoelaat de laatste bus/trein naar je woonplaats teruggaat, kunnen we daar rekening mee houden, want het is zeker een half uur lopen vanaf utrecht centraal.
Het hoeft ook niet nog in juni, maar dit is over anderhalve maand. (ik klaag niet!)quote:Op zondag 11 juni 2006 21:04 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Nog een keer juni is wel erg snel, en gezien ik dan mijn eerste jaar afrond plan liever niets meer in
Nee ik moet huiswerk maken.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:19 schreef Zeurberus het volgende:
Nee hoor wat mij betreft mag je zeker nog vaker mee, neem ik alleen wel even mijn fluwelen handschoenen mee om je op te pakken
en slinger je msn eens aan!
opstel van twee pagina's voor nederlands zekerquote:
idd verkapt flirten doe je maar ergens anders.quote:Op zondag 11 juni 2006 22:31 schreef blessed19 het volgende:
yo zeur en kroekroek
zouden jullie willen kappen met dat onnodige slowchat? word er een beetje ziek van
voor dat gedoe van jullie hebben we een fotoboek of een progje genaamd msn voor.
quote:Op zondag 11 juni 2006 22:40 schreef uppie83 het volgende:
Ja kijk, daar hebben we dus niks aan... een misschien mededeling is hetzelfde als niet reageren...
[ben btw al de startpost voor het 2e deel van de meeting topics aan het maken]
Zegt hij bij post 285quote:
Hee ik kom nu ook... dan moet jij ookquote:Op zondag 11 juni 2006 22:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
![]()
Wees blij ende verheugd op de mogelijkheid om mij in het echt te ontmoeten. en zie hetbij mijn aanmelding die subtiel verwijst naar de grotere kans op mijn wel aanwezig zijn
volgens mij werkt die reden alleen andersomquote:
1. Dat kan alleen als jij ook komtquote:Op zondag 11 juni 2006 22:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
volgens mij werkt die reden alleen andersom![]()
en geen gezeik met geen geld hebben. elke week 2euro op zij zetten.
Yo.quote:
Orealo (Bobu)quote:Op zondag 11 juni 2006 22:55 schreef Orealo het volgende:
[..]
Yo.![]()
Je staat trouwens nu onder m'n telefoon met je naam, maar toen nog outcast..
Hoe sta ik in jouw telefoon ?![]()
Leuk dan kom je te paard naar de meetingquote:Op zondag 11 juni 2006 23:22 schreef outcast_within het volgende:
Ik hou van paarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |