Outcast met zijn grote mond die komt weer niet hoorquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek nog een manga/anime en ik ga mee overdag de stad in!![]()
Blessed 19
Koranogwa
Uppie83
Wat nou? Ik download mijn eigen series, maar ik vind het wel tof om een biertje te gaan drinken!![]()
Zeurberus
Qunix
Hey! Laat mij nou maar introvert blijven, ik ga wel in mijn eentje geilen op Chio-san! gewoon door met fokken en kom me daar een partijtje psycho's tegen <click hier om te zien wat ik nu weer ben tegen gekomen
Outcast_within
Roep je naam, of zet je naam bij dit lijstje, zodat we de animo en gedachtes over de eerste meet weten.
Plaats wordt trouwens Amsterdam of Utrecht.
Is onder voorbehoud, krijg hele rare werktijdenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:37 schreef outcast_within het volgende:
Ik zoek nog een manga/anime en ik ga mee overdag de stad in!![]()
Blessed 19
Koranogwa
Orealo
Wat nou? Ik download mijn eigen series, maar ik vind het wel tof om een biertje te gaan drinken!![]()
Zeurberus
Qunix
Hey! Laat mij nou maar introvert blijven, ik ga wel in mijn eentje geilen op Chio-san! gewoon door met fokken en kom me daar een partijtje psycho's tegen <click hier om te zien wat ik nu weer ben tegen gekomen
Outcast_within
Roep je naam, of zet je naam bij dit lijstje, zodat we de animo en gedachtes over de eerste meet weten.
Plaats wordt trouwens Amsterdam of Utrecht.
I like the sound of thatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef outcast_within het volgende:
haha. De legendarische bob bakker
Ik zie helaas liever mijn naam in:quote:Wat nou? Ik download mijn eigen series, maar ik vind het wel tof om een biertje te gaan drinken! Zeurberus
Qunix
Ik zoek nog een manga/anime en ik ga mee overdag de stad in!quote:Ik ben een lamme tak die niet meegaat...
Outcast_within
Ga je met de auto? is bob de bob?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:44 schreef Orealo het volgende:
Misschien even een programma maken
Groep 1 meet om 3 uur 's middags onder de Dom toren, bezoekt winkeltjes en struint een beetje rond![]()
En dan meeten die met groep 2 bij een rustig cafe ergens in utrecht? iemand tips?
Ik 'drink' niet, ik ben aan de cola, dus op dit gebied heb ik geen ervaring
Busquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:53 schreef outcast-within het volgende:
[..]
Ga je met de auto? is bob de bob?
Nagenoeg elke kroeg schenkt ook cola dus in dat opzicht heb je wel wat voordeelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 21:44 schreef Orealo het volgende:
Misschien even een programma maken
Groep 1 meet om 3 uur 's middags onder de Dom toren, bezoekt winkeltjes en struint een beetje rond![]()
En dan meeten die met groep 2 bij een rustig cafe ergens in utrecht? iemand tips?
Ik 'drink' niet, ik ben aan de cola, dus op dit gebied heb ik geen ervaring
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |