beetje vreemd dat je nu niet mee wilt. wat nou als je alleen overdag meegaat?quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:18 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Mja , die kon ik verwachten natuurlijk![]()
Maar jullie kunnen echt wel zonder mij hoor.
Hij is gewoon verlegenquote:Op dinsdag 4 april 2006 10:32 schreef blessed19 het volgende:
[..]
beetje vreemd dat je nu niet mee wilt. wat nou als je alleen overdag meegaat?
zie het als cosplayquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:20 schreef blessed19 het volgende:
OW!
ik moet trouwens eens kijken hoelaat de laatste trein terug gaat, anders zit ik daar in amsterdam vast![]()
ik ga trouwens volgende week 3x voor paashaas spelen om wat extra geld mee te nemen naar a'dam! (arme student)
Eigenlijk he, om heel eerlijk te zijn komt mij dat ook net iets beter uit.quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef blessed19 het volgende:
weer eens een kick!
ben net achter gekomen dat zowel mijn loon als mijn stufi pas een week later komt!
kunnen we het niet een week verplaatsen?
tot hoelaat moet je werken, misschien kan je 's avondsquote:Op maandag 10 april 2006 21:43 schreef Jordy-B het volgende:
tvp... zeg het maar even als jullie de zaken als datum en locatie vast hebben staan, dan kijk ik even of ik überhaupt kan... (Amsterdam is 'n best eind vanuit Assen en ik moet gewoon werken op zaterdag)
Coolquote:Op maandag 10 april 2006 21:52 schreef Jordy-B het volgende:
Ik moet werken tot 'n uur of vier (dan nog douchen etc)... 'k kan dus om een uur of vijf vertrekken en dan ben ik rond 7 uur in A'dam (CS)...
De laatste trein naar Assen gaat om 23.36...
Dat lukt wel redelijk, geloof ik...
Okidoki, ja ik ben ook compleet onbekend in adam, mail je mobiel anders ff doorquote:Op maandag 10 april 2006 21:58 schreef Jordy-B het volgende:
Maar ik ben totaal onbekend in A'dam, dus het is wel zo prettig als de locatie van 't "wat drinken" vantevoren vast staat... Dan weet ik in ieder geval waar ik zijn moet als ik niemand meer op de Dam kan vinden...
never mind the buzzcocks begint zo, dus ik ben even weg...
omg wat voor vrienden heb jij? die daarin trappen?quote:Op maandag 10 april 2006 21:50 schreef Orealo het volgende:
Middaggroep meet om 12 uur bij de uitgang van amsterdam centraal (degene die je gebruikt als je naar het centrum gaat.)
De avondgroep meeten we om half 6 op de dam, om iets te gaan drinken tot ik weet niet hoelaat.
We moeten ff uitzoeken hoe we elkaar gaan herkennen.
Je wordt niet thuisgebracht, maar je hebt al wel gegeten
En neem je zwemspullen mee, maar we zeggen niet wat we gaan doen.
niet meenemen dus! ik deed dit grapje een keer met wat vrienden, en van de 6 mensen hadden er 3 zwemspullen mee![]()
Tja 't waren meer vrienden van vrienden, en die kennen mij niet, en dachten denk ik dat ik wel serieus overkwam.quote:Op maandag 10 april 2006 22:54 schreef outcast_within het volgende:
[..]
omg wat voor vrienden heb jij? die daarin trappen?![]()
'k heb geen mobiel (en blij toe, btw)...quote:Op maandag 10 april 2006 22:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
Okidoki, ja ik ben ook compleet onbekend in adam, mail je mobiel anders ff door
Misschien dat Hopey een idee heeft?
Nee... over Amersfoort... Utrecht is 'n kwartier om...quote:Op maandag 10 april 2006 23:47 schreef blessed19 het volgende:
ah! hoe meer volk, des te meer vreugd! Jordy, jij woont in assen, dat betekend dus dat je ook via utrecht moet? dat zou namelijk mooi zijn! Ik heb je trouwens toegevoegd op msn.
Iemand anders z'n/d'r nummer dan...quote:Op maandag 10 april 2006 23:38 schreef outcast_within het volgende:
Haha die is echt grappig.
psst orealo heeft ook geen mobiel.
Jullie hebben wel wat met elkaar gemeen zeg.
Orealo heeft een mobielquote:Op dinsdag 11 april 2006 00:15 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Iemand anders z'n/d'r nummer dan...
Maakt me niet zoveel uit... 't is gewoon dat ik bij de laatste Groningenmeet (die ook onduidelijk geregeld was) ruim een uur op de Grote Markt heb staan blauwbekken en, doordat ik geen telefoonnummers had, ook niets kon regelen...
Groningen-Assen is echter slechts twintig minuutjes... geen honderdtwintig.
Omg stfuquote:Op woensdag 19 april 2006 09:32 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Orealo heeft een mobiel(en zijn zusje mag op het internet en hij heeft nu al een kerstboom in huis)
jordy b moet nog in dit lijstje. En abunai lijkt me wel tof jaquote:Op maandag 3 april 2006 10:58 schreef Orealo het volgende:
Ik zoek nog een manga/anime en ik ga mee overdag de stad in!
Blessed 19
Koranogwa
upp83
Orealo
PDOA
Wat nou? Ik download mijn eigen series, maar ik vind het wel tof om een biertje te gaan drinken!
Zeurberus
Ik ben een lamme tak die niet meegaat...
Outcast_within
Qunix
_
Het spijt me zeer mensen, ondanks mijn beste bedoelingen kan ik er niet bij zijn. Budgetteren is a bitchquote:ik zoek nog een manga/anime en ik ga mee overdag de stad in!
Blessed 19
Koranaga
upp83
Orealo
PDOA
Jordy-B
Hopey
Wat nou? Ik download mijn eigen series, maar ik vind het wel tof om een biertje te gaan drinken!
Zeurberus
Ik ben een lamme tak die niet meegaat...
Outcast_within
Qunix
Gaat het niet door dan? Anyway geloof dat ik wel de halve dag in de stad ben sowieso.quote:Op woensdag 19 april 2006 17:32 schreef Jordy-B het volgende:
't grote afzeggen is begonnen?
't is verdorie net 'n echte meeting...
oh, zo erg is het niet... maar het is voor iedere meeting gebruikelijk dat in de laatste paar dagen (hoe eerder de meeting geplanned is, hoe eerder het afzeggen begint) door relatief veel mensen wordt afgezegd...quote:
Is abunai vergelijkbaar met animecon? (waar ik toch nog maar even kaartjes voor besteld heb...)quote:Op woensdag 19 april 2006 19:10 schreef Orealo het volgende:
hmm eerst ff kijken hoe 't zaterdag gaat, komt sowieso weer een meet achtig iets op abunai denk ik
Ja, alleen vond ik abunai gezelliger, er is iets meer 'random' spul te doen/zienquote:Op woensdag 19 april 2006 19:20 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Is abunai vergelijkbaar met animecon? (waar ik toch nog maar even kaartjes voor besteld heb...)
hoe bedoel je?quote:Op woensdag 19 april 2006 19:31 schreef Orealo het volgende:
hmm als er 2 mensen toch 's avonds komen is dat misschien ook een idee?
nou... no offence, maar daar is het te klein voor... En behoorlijk aan de late kant om nog fatsoenlijk te regelen.quote:Op woensdag 19 april 2006 19:33 schreef Orealo het volgende:
dat er toch een avondgroep komt, als sommige mensen alleen 's avonds kunnen, sure why not
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |