Het ligt dieper dan dat helaas. Ze wilde geen concrete informatie geven maar het is A-dam of geen Oma.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:06 schreef outcast_within het volgende:
vond ze alleen reizen zo erg dan?
Ik neem de trein vanaf utrechtquote:Op woensdag 29 maart 2006 19:23 schreef blessed19 het volgende:
waarom post oma eigenlijk niet hier?
amsterdam is ook niet echt zo erg, maar ik hoop wel dat ik niet de hele reis in mijn eentje hoef te maken! (trein vanaf apeldoorn via utrecht naar a'dam.
amsterdam it is, met als gids oma
Dunno, join us, and we will find outquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:28 schreef linebear het volgende:
waar kan je in Amsterdam goedkope anime kopen !?
Hehehe coolquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ah! dan neem ik wel wat te lezen voor je mee![]()
![]()
Ja, en hoe zit 't met de mensen die alleen 's avonds komen?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:27 schreef uppie83 het volgende:
Hmm ik stap op in Leiden en stap uit in Amsterdam... de mensen die via Utrecht reizen kan ik dus niet joinen. Anyway, op station Amsterdam CS wat is de precieze meeting plaats op het station en hoe laat???
Saai he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:13 schreef outcast_within het volgende:
wat een onthullend topic trouwens. geen alcohol, geen telefoon.
quote:Op donderdag 30 maart 2006 15:19 schreef blessed19 het volgende:
wat nou kwartet?
en als limlander zijnde is het mijn missie om andere mensen het genot van vlees en drank aan te brengen!![]()
Keb nog geen goedkeuring gehadquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:08 schreef uppie83 het volgende:
Ik heb je met dat adres gewoon op msn toegevoegd![]()
ow, dan kan ik helaas nietquote:Op donderdag 30 maart 2006 20:20 schreef Orealo het volgende:
Ik heb even een modje gevraagd oftie Amsterdan aan de TT wil toevoegen, zodat iedereen in z'n AT ziet dat de locatie is veranderd
Heb jij de powers om MIJN topic titel aan te passenquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:11 schreef Orealo het volgende:
Check da nieuwe TT
ik ben mod undercoverquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:59 schreef uppie83 het volgende:
[..]
Heb jij de powers om MIJN topic titel aan te passen![]()
Sorryquote:Op donderdag 30 maart 2006 22:23 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Die kwartetten van jou... tusk tusk
Een kleeintje.quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:15 schreef Orealo het volgende:
[..]
Sorry![]()
Is er trouwens nog enige kans dat we jou naar amsterdam kunnen slepen?
truste
Ah joh ... kom ook gewoon :pquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Veel plezier iedereen trouwens, maar dat zal wel lukken denk ik![]()
Hmm da's een goeie opzich. misschien een dag van tevoren hier melden wat je aantrektquote:Op maandag 3 april 2006 10:55 schreef uppie83 het volgende:
Als we daar aankomen op ACS... hoe herkennen we elkaar dan?
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:51 schreef Zeurberus het volgende:
![]()
Er moet er altijd weer een dwars liggen hoor![]()
![]()
Oma komt zeer hoogstwaarschijnlijk niet tenzij het in A-dam word gehouden.
Het maakt mij opzich weinig uit waar het is, als het maar is.
Dus laat van u horen , dient het door te gaan in Utreg of verhuizen we het naar A-dam?
Mja , die kon ik verwachten natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |