Ze zullen eerlijk winnen. Wouter Bos met zijn PVDA vooral met zijn voedselbanken geblaat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo zie je maar weer dat Nederland vol met meelopers zit. Stemden ze 4 jaar geleden nog richting rechts, nu ineens is de mening 180 graden gedraaid en kiezen ze voor Wouter Bos en zijn vrienden.
Nu heeft dit nog niet zo'n grote consequenties, maar ik zie de 2e kamer verkiezingen al met angst en beven tegemoet. Straks krijgen we een linkse coalitie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, je moet er toch verdomme niet aan denken. Beginnen we weer van voor af aan (lees we gaan terug in de tijd), met hun idealen die verreweg van realiseerbaar zijn.
Krijg de vinkentering meeloperts![]()
![]()
![]()
Die zin mag je me uitleggenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:57 schreef vethard het volgende:
En wie interesseert zich nou voor politiek op jonge leeftijd, moet je wel behoorlijk a-sociaal zijn...
Ik vond ze eerder 4 jaar geleden meelopers, namelijk meelopers van Fortuyn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[Ongenuanceerd nonsens verhaal]
![]()
![]()
Stem dan maar lekker PVDA. En maar janken, huiliequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef Q. het volgende:
[..]
En jij woont in Roermond? Ik woon in een wijk met 80% allochtonen, mên.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:01 schreef -skippybal- het volgende:
Wat er tegen doen??
Altijd blijven lachen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien generaliseer ik wel maar laat het duidelijk zijn, je bent jong en geïnteresseerd in lijstrekkers geblaat van mensen rond de 50 over hoe het in Nederland allemaal beter moet. Alsof je daar in je dagelijks leven ook maar iets mee te maken krijgt. Bijv iets als kinderzitjes voor achterin de auto verplichten meende ik laatst gelezen te hebben in de sp!ts, alsof jonge mensen daar ook maar iets mee van doen krijgen.quote:
Wouter Bos met zijn sentimentele gezeik over Taida. Valt altijd op hij presteert 3 jaar niets, maar in het verkiezingsjaar trekt ie ineens zn bek open.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:04 schreef ioko het volgende:
PvdA is helemaal niet zo erg links hoor, en qua gemeenteraad stemmen mensen anders dan voor de regering.
Nou ik ben wel geinteresseerd in wie het land bestuurt waar ik in woon ja. Algemene interesse heet zoietsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef vethard het volgende:
[..]
Misschien generaliseer ik wel maar laat het duidelijk zijn, je bent jong en geïnteresseerd in lijstrekkers geblaat van mensen rond de 50 over hoe het in Nederland allemaal beter moet. Alsof je daar in je dagelijks leven ook maar iets mee te maken krijgt. Bijv iets als kinderzitjes voor achterin de auto verplichten meende ik laatst gelezen te hebben in de sp!ts, alsof jonge mensen daar ook maar iets mee van doen krijgen.
Doei hequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik ga in Belgie wonen, daar weten ze wat stemmen is.
Wanneer loopt jouw fok-verblijfsvergunning af kwal ?quote:
Als jij in belgie gaat wonen met je grote bekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:07 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wanneer loopt jouw fok-verblijfsvergunning af kwal ?
En wat Mafia is.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
En nu in 1 goedlopende zinquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:08 schreef tonks het volgende:
[..]
Als jij in belgie gaat wonen met je grote bek. en ondertussen wel je uitkeringsgeld opvreten van de overheid. als je dan zo anti nederland bent dan ga je toch
!!!
Ik plaats de link met politiek niet zo, maar ok.quote:
De dag wanneer er uit jou tengels een keer een goed onderbouwde zin op dit forum geplaats wordt, hang ik de vlag uit !quote:
Toch niet de Nederlandse vlag hoop ik?!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
De dag wanneer er uit jou tengels een keer een goed onderbouwde zin op dit forum geplaats wordt, hang ik de vlag uit !
De vlag van Djiboutiquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Toch niet de Nederlandse vlag hoop ik?!
daagquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wouter Bos met zijn sentimentele gezeik over Taida. Valt altijd op hij presteert 3 jaar niets, maar in het verkiezingsjaar trekt ie ineens zn bek open.
nee hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef PallominnoXIII het volgende:
En nu gaat 'ie me kutnewbie noemen
Ja, lekker Vlaams Belang stemmen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wouter Bos met zijn sentimentele gezeik over Taida. Valt altijd op hij presteert 3 jaar niets, maar in het verkiezingsjaar trekt ie ineens zn bek open.
quote:
Jaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:19 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
zijn we elkaars klonen tegenwoordig?
Gefeliciteerd, dan heb je een x-box gewonnen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef PallominnoXIII het volgende:
De reden is me alleen niet duidelijk?
Damn. mijn icoon is dood![]()
doe ik het welquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:15 schreef PallominnoXIII het volgende:
En nu gaat 'ie me kutnewbie noemen
Waar op te halen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:20 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Gefiliciteerd, dan heb je een x-box gewonnen.
jah precies en hebben meisjes van twaalf jaar oud weer ouders met wat inkomen zodat er meer overblijft voor deze meisjes zodat ze geen sex hoeven te doen met vieze knulletjes voor een mobieltje enzoquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:18 schreef Jesse- het volgende:
nu gaan we de problemen knuffelen in plaats van aanpakken![]()
ik hoop maar niet dat ik nu een kwal op mijn dak krijg van tsquote:
wees niet bevreesd over onze landelijke verkiezingen, want dan zal ik, redder onzer democratie, mee kunnen stemmen en zal de VVD glorierijk zegevieren.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En zo zie je maar weer dat Nederland vol met meelopers zit. Stemden ze 4 jaar geleden nog richting rechts, nu ineens is de mening 180 graden gedraaid en kiezen ze voor Wouter Bos en zijn vrienden.
Nu heeft dit nog niet zo'n grote consequenties, maar ik zie de 2e kamer verkiezingen al met angst en beven tegemoet. Straks krijgen we een linkse coalitie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, je moet er toch verdomme niet aan denken. Beginnen we weer van voor af aan (lees we gaan terug in de tijd), met hun idealen die verreweg van realiseerbaar zijn.
![]()
![]()
EN BALKENENDE MOET DIE STROPDAS EENS AFDOEN!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Impreza_STI het volgende:
Hebben die mensen soms POEP in hun OGEN.
Rotterdam is veiliger volgens de mensen en wat doen die KLAPMONGOLEN, ze stemmen PVDA.
Als straks Dhr Bos premier is zijn de rapen gaar, die lul moet eens een stropdas omdoen.
Nederland gaat weer verder naar de klote. Ik ben bang dat ik over een paar jaar maar weg ga uit dit toch al verkankerde land.
Zo, die frustratie is eruit.
Houdoe![]()
Nederland is al naar de kloten haal jij die shit maar eens uit je ogenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:22 schreef Impreza_STI het volgende:
Hebben die mensen soms POEP in hun OGEN.
Rotterdam is veiliger volgens de mensen en wat doen die KLAPMONGOLEN, ze stemmen PVDA.
Als straks Dhr Bos premier is zijn de rapen gaar, die lul moet eens een stropdas omdoen.
Nederland gaat weer verder naar de klote. Ik ben bang dat ik over een paar jaar maar weg ga uit dit toch al verkankerde land.
Zo, die frustratie is eruit.
Houdoe![]()
Ik zeg ook VERDER naar de klote, dus haal jij die poep maar ff weg en ik zei toch al dat het verkankerd was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:28 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nederland is al naar de kloten haal jij die shit maar eens uit je ogen
Jozias!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:26 schreef immortalsean het volgende:
[..]
wees niet bevreesd over onze landelijke verkiezingen, want dan zal ik, redder onzer democratie, mee kunnen stemmen en zal de VVD glorierijk zegevieren.
Door paupertjes zoals jij is dit land verneukt. Door in elke zin minimaal 5x kanker te zeggen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:32 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Ik zeg ook VERDER naar de klote, dus haal jij die poep maar ff weg en ik zei toch al dat het verkankerd was.
Ik denk dat jij hier de pauper bent aangezien jij niet eens kan tellen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:35 schreef tonks het volgende:
[..]
Door paupertjes zoals jij is dit land verneukt. Door in elke zin minimaal 5x kanker te zeggen.
Agreequote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef -Jean- het volgende:
Pastors voor de landelijke verkiezingen anders wordt het landelijk 1 groot fiasco.
egoisten die vvd stemmen zijn de paupers in ons landquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:36 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Ik denk dat jij hier de pauper bent aangezien jij niet eens kan tellen.
tjah en dan 3 miljard over hebben ten koste van 1 op de 10 gezinnen die naar een voedselbank moeten!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:38 schreef base3ball het volgende:
@ drexciya, ja idd en dan ook met het wegstemmen van partijen ipv voor stemmen.
Ik ben het eens met de klacht. De PvDA is een partij die alleen maar populaire maatregelen neemt.
En om een land er weer bovenop te krijgen zijn er maatregelen nodig die in eerts instantie pijn doen in de portemonnee. De PvDA zegt van alles, maar zegt niet waar ze het geld vandaan moeten halen. Ze weten niet wat bezuinigen is. En bezuinigen is nodig in deze tijd dat er nog niet genoeg geld is. De economie is weer aan het aantrekken, maar t duurt nog even voordat deze weer helemaal hersteld is.
Waar ik voor vrees is dat de PvDA een hele hoop geld gaat uitgeven wat we niet hebben, waardoor ze dus gaan lenen en het begrotingstekot wat onder Zalm flink afgenomen is weer de pan uittijzen. Want de geschiedenis wijst dit uit. Dit is eigenlijk steeds gebeurd met de PvDA aan de macht.
En wat stem jij ozo rijke persoonlijkheidquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
egoisten die vvd stemmen zijn de paupers in ons land
Beter VVD als PVDA. En hoezo is VVD stemmen dan fout. Ik weet niet of je het weet, maar iedereen stemt vanuit z'n eigen situatie en om er zelf beter van te worden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:39 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
egoisten die vvd stemmen zijn de paupers in ons land
pvda natuurlijk!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef -Jean- het volgende:
[..]
En wat stem jij ozo rijke persoonlijkheid
Als je al genoeg geld hebt waarom misgun je dit anderen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:41 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Beter VVD als PVDA. En hoezo is VVD stemmen dan fout. Ik weet niet of je het weet, maar iedereen stemt vanuit z'n eigen situatie en om er zelf beter van te worden.
En waar wil de PVDA dan al de geld vandaan halen. Juist ja, bij de mensen zelf. Sigaar uit eigen doos.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pvda natuurlijk!
Ik hou van een sociaal beleid voor iedereen!
De geld? serieus?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
En waar wil de PVDA dan al de geld vandaan halen. Juist ja, bij de mensen zelf. Sigaar uit eigen doos.
verwar jij de pvda niet met de vvd?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
En waar wil de PVDA dan al de geld vandaan halen. Juist ja, bij de mensen zelf. Sigaar uit eigen doos.
Ik vind dat je mensen die extra risco durven te nemen in de zin van een onderneming te beginnen niet moet tegen werken. Nederland is al een land waar je als je boven het maaiveld komt de sigaar bent.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als je al genoeg geld hebt waarom misgun je dit anderen?
Hoeveel beter moet je dan worden ten koste van anderen?
En blijkbaar moet iedereen naar:quote:• Het vanaf 2007 alleen nog toewijzen van sociale huurwoningen aan hen die daar op grond van inkomen recht op hebben (tot 130% minimumloon). Wanneer bij jaarlijkse toetsing blijkt dat de huurder geen recht meer op de goedkope woning heeft, dient hij binnen 2 jaar na vaststelling de woning te verlaten of over te nemen.
5500 nieuwe woningen in de duurste klasse zeker die niemand kan betalen zeker. 5500 nieuwe woningen voor heel Amsterdam. Weet je wel hoe weinig dat is. Trouwens de PVDA is ook geen held met hun wens voor minimaal 5000 woningen. Waarom geen 50000?quote:• Dat er 5500 nieuwe woningen per jaar worden gebouwd. Er komen geen sociale huurwoningen meer bij, behalve in het kader van herstructurering van stadswijken of ten behoeve van studenten, minder validen en ouderen;
vooral veel pauperwijken maken he! in rotterdam! lekkere sociale woningbouw! en dan denken de zwarte scholen op te kunnen lossen! Ohja! praten over antilianen, TUURLIJK! zolang ze niet in de zaal aanwezig zijn.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
pvda natuurlijk!
Ik hou van een sociaal beleid voor iedereen!
Dat wij nu zoveel moeten betalen komt door het beleid van de PVDA in de afgelopen 20 jaar. Die zijn namelijk veel te lief geweest en hebben met cadeautjes lopen strooien. Iedereen was zielig. Nou, hier heb je het resultaat, het is niet meer te betalen en het word alleen maar erger.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:45 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
verwar jij de pvda niet met de vvd?![]()
ga dan in de politiekquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:46 schreef -Jean- het volgende:
[..]
vooral veel pauperwijken maken he! in rotterdam! lekkere sociale woningbouw! en dan denken de zwarte scholen op te kunnen lossen! Ohja! praten over antilianen, TUURLIJK! zolang ze niet in de zaal aanwezig zijn.
De PVDA in Rotterdam is IN en IN triest. Peter van Heemst, dat hij ooit in de kamer heeft gezeten valt niet te begirjpen. Het is diep triest.
Ik werk, paupers niet. Als je niet KUNT werken dan heb ik daar wel wat voor over.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:42 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Als je al genoeg geld hebt waarom misgun je dit anderen?
Hoeveel beter moet je dan worden ten koste van anderen?
Hier ben ik het volledig mee eens.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ik werk, paupers niet. Als je niet KUNT werken dan heb ik daar wel wat voor over.
Maar als je niet WILT werken dan moet je niet gaan janken en blij zijn dat je nog iets krijgt.![]()
Zo simpel is dat.
En misgunnen is precies het omgekeerde van hoe het nu gaat; mensen die niets ervoor
willen doen krijgen toch geld wat wordt gejat van mensen die wel werken. En wat krijg je
ervoor terug? Niets, sterker nog, op de woningmarkt word je genaaid en allerlei toeslagen voor
paupers gelden niet voor mij. En ik moet me dan nog een schuldgevoel aan laten praten?![]()
Dus heel simpel gesteld; waarom zou ik gestraft moeten worden voor het feit dat ik wel mijn capaciteiten gebruik en anderen dat niet doen?
Nou als we een kleiner begrotingstekort hebben scheelt dat een heleboel rente die erover betaald moet worden. En minder rente betalen betekend meer geld over hebben. Wat weer kan gebruikt worden om armoede te bestrijden.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
tjah en dan 3 miljard over hebben ten koste van 1 op de 10 gezinnen die naar een voedselbank moeten!
hoezee geweldig!![]()
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:47 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Dat wij nu zoveel moeten betalen komt door het beleid van de PVDA in de afgelopen 20 jaar. Die zijn namelijk veel te lief geweest en hebben met cadeautjes lopen strooien. Iedereen was zielig. Nou, hier heb je het resultaat, het is niet meer te betalen en het word alleen maar erger.
Als jij vind dat PvdA meelopers zijn, dan is de rest niet veel beter als Wouter Bos hoor !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whehehe... Wat ben jij een kneusje, zeg... Misschien dat je de mascotte van een rechtse partij mag worden?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 21:58 schreef -Sandstorm- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aan al die reacties te zien is Fok! LINKS georienteerd.![]()
![]()
Allemaal van die provincialen met mamoetleren jassen, welke te pas en te onpas protestmarsen houden voor 2 bomen en een vervuilde sloot![]()
![]()
Je zit fout. Geloof me, als er rechts een goed leider opstaat gaat het hele zwikie van links naar rechts alsof het een draaimolen is. Pim is dood, en iedereen stemt weer links, vb: Rotterdamquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:00 schreef Posdnous het volgende:
Je kunt wel zien waar rechts zn stemmen vandaan haalt, van die simpele zwart-wit hokjesdenkers als de TS.
Gelukkig zijn het er niet zoveel meer.
Ik ben de eerste die toegeeft dat het volk dom is. De hele Nederlandse politiek slaat nergens op met al die grote partijen en die suffe coalities en het volk kijkt alleen mar naar nutteloze debatten die er niet toe doen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:03 schreef Impreza_STI het volgende:
[..]
Je zit fout. Geloof me, als er rechts een goed leider opstaat gaat het hele zwikie van links naar rechts alsof het een draaimolen is. Pim is dood, en iedereen stemt weer links, vb: Rotterdam
Het ligt er straks aan met wie ze een coalitie gaan vormen.. Dat is wat telt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:01 schreef Sander170 het volgende:
PvdA is al een heel stuk verbeterd nu !!!
Vind ik ook hoorquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Het ligt er straks aan met wie ze een coalitie gaan vormen.. Dat is wat telt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Boomlaars het volgende:
Fortuyn-bashers
de gehele huidige politieke standpunten zijn beinvloed door zijn aanwezigheid in de politiek, bovendien heeft hij de toegankelijkheid naar de politiek voor jongeren verbreed en tal van andere zaken mogelijk gemaakt. Mensen die zo iemand afschilderen als 'inhoudsloze relnicht' zijn dan ook gewoon dom, het is altijd zo makkelijk om vanaf je PC'tje op een forum een dergelijk statement te maken, laat je niet uit over mensen met wie je je qua niveau niet kan meten.
WTF man egoist!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef drexciya het volgende:
[..]
Ik werk, paupers niet. Als je niet KUNT werken dan heb ik daar wel wat voor over.
Maar als je niet WILT werken dan moet je niet gaan janken en blij zijn dat je nog iets krijgt.![]()
Zo simpel is dat.
En misgunnen is precies het omgekeerde van hoe het nu gaat; mensen die niets ervoor
willen doen krijgen toch geld wat wordt gejat van mensen die wel werken. En wat krijg je
ervoor terug? Niets, sterker nog, op de woningmarkt word je genaaid en allerlei toeslagen voor
paupers gelden niet voor mij. En ik moet me dan nog een schuldgevoel aan laten praten?![]()
Dus heel simpel gesteld; waarom zou ik gestraft moeten worden voor het feit dat ik wel mijn capaciteiten gebruik en anderen dat niet doen?
Jij komt er niet in!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Boomlaars?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Boomlaars het volgende:
Fortuyn-bashers
de gehele huidige politieke standpunten zijn beinvloed door zijn aanwezigheid in de politiek, bovendien heeft hij de toegankelijkheid naar de politiek voor jongeren verbreed en tal van andere zaken mogelijk gemaakt. Mensen die zo iemand afschilderen als 'inhoudsloze relnicht' zijn dan ook gewoon dom, het is altijd zo makkelijk om vanaf je PC'tje op een forum een dergelijk statement te maken, laat je niet uit over mensen met wie je je qua niveau niet kan meten.
Bos heeft de afgelopen weken openlijk geflirt met het CDA. Ik zie hem niet snel met Groenlinks in een coalitie stappen, om niet te botsen met het 'rechterse' deel van de PVDA-aanhang. De drempel van 75 zetels moet geen probleem zijn voor een coalitie PVDA-CDA.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:10 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor![]()
Maar wie had je dan in gedachten naast Bos dan ???
1 2 3 4 | Zetels totaal 8178 8136 CDA 1634 1916 PvdA 1799 1189 |
Mwoah.. ik hou me tegenwoordig koestquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:15 schreef Doderok het volgende:
[..]
Boomlaars?![]()
Heb jij soms een winterslaap gehouden?
Daar kan ik opzich wel mee leven met PvdA - CDAquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Bos heeft de afgelopen weken openlijk geflirt met het CDA. Ik zie hem niet snel met Groenlinks in een coalitie stappen, om niet te botsen met het 'rechterse' deel van de PVDA-aanhang. De drempel van 75 zetels moet geen probleem zijn voor een coalitie PVDA-CDA.
Egoist? Hoezo, als het aan de juiste mensen toekomt heb ik er geen probleem mee,quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
WTF man egoist!
Je oma!
Je opa!
Je oude buurvrouw!
Je opleiding! Je ziektekosten...
gvd![]()
Tuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:12 schreef Boomlaars het volgende:
Fortuyn-bashers
de gehele huidige politieke standpunten zijn beinvloed door zijn aanwezigheid in de politiek, bovendien heeft hij de toegankelijkheid naar de politiek voor jongeren verbreed en tal van andere zaken mogelijk gemaakt.
Ach gut.quote:Mensen die zo iemand afschilderen als 'inhoudsloze relnicht' zijn dan ook gewoon dom, het is altijd zo makkelijk om vanaf je PC'tje op een forum een dergelijk statement te maken, laat je niet uit over mensen met wie je je qua niveau niet kan meten.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:47 schreef Marruk het volgende:
Gewoon stemmen op je eigen partij en niet meer over bekommeren de komende 4 jaar. Ik heb een hekel aan politiek maar stem wel op mn partij en dan vind ik het wel weer welletjes.
Ik pleit ook voor een aristocratie om dit soort ommezwaaien van gedachten te voorkomen. De meeste mensen weten gewoon niet eens waarvoor ze stemmen. Een partijprogramma hebben ze nooit gelezen en dat vind ik erg storend.
Grappig dat zielige mensen vaak nauwelijks een leven hebben en 19 posts per dag op fok maken en waar al dan niet meer...quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef vethard het volgende:
[..]
Grappig dat zielige mensen vaak nauwelijks een leven hebben en 19 posts per dag op fok maken en waar al dan niet meer...
Ahaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:17 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Mwoah.. ik hou me tegenwoordig koest
maar wellicht heb je Tering footlocker over het hoofd gezien
Arrogant mannetje. Ik deel Pietverdriet's mening over jou:quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:00 schreef vethard het volgende:
[..]
Grappig dat zielige mensen vaak nauwelijks een leven hebben en 19 posts per dag op fok maken en waar al dan niet meer...
quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:25 schreef Pietverdriet het volgende:
* Pietverdriet zou TS op een militaire school sturen in de states, of naar een fijn internaat.
Ik stem PVDAquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
PVDA heeft gewonnen omdat ze 4 jaar uit hun neus hebben kunnen vreten. CDA/VVD en D66 zijn de dupe van hun eigen coalitie. Balkenende wordt wel zoveel afgezeken, en ondanks dat ik GEEN CDA stemmer ben, denk ik dat hij het goed heeft gedaan. We zaten in een groot dal en daar trekt ie ons langzaam uit.
Wouter Bos en zijn vriendjes gaat het schijnbaar te langzaam, hij weet hoe hij dat moet aanpakken. Nou Wouter, dan wens ik je veel succes volgend jaar, met je clupje boomknuffelaars zoals Femke en Jan.
Oh ja ik stem normaal VVD.
Dat kan.quote:
Nee hoor, totaal niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat kan.
(je had een tegenreactie verwacht he, geef maar toe)
Ik was het woordje niet vergeten!quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik voer ook graag zulke discussies, maar als je het topic doorleest dan kom je erachter dat als je als 22 jarige ook maar een beetje interesse toont in politiek, je volgens een aantal personen een kansloze mofucker bent zonder leven
+ heb op het moment even geen zin in discussies, ben moe en voel me zwakjes
Nee, je bent een kansloze mofucker dankzij die geweldige openingspost van jequote:Op woensdag 8 maart 2006 09:31 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik voer ook graag zulke discussies, maar als je het topic doorleest dan kom je erachter dat als je als 22 jarige ook maar een beetje interesse toont in politiek, je volgens een aantal personen een kansloze mofucker bent zonder leven
Zegt de meester in kansloze standpuntenquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, je bent een kansloze mofucker dankzij die geweldige openingspost van je
Wat is daar zo grappig aan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 09:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Grappig dat zulke mensen bestaan
Hej Mutsaers.. kun je me even mailen? lennartheurter@hotmail.comquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:34 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Nee, je bent een kansloze mofucker dankzij die geweldige openingspost van je
Ja joh.. over een lange termijn denken doen ze bij de VVD. "Nee we gaan niks doen aan de HRA".quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:05 schreef Blik het volgende:
PVDA kan dalijk weer mooi profiteren van het goede werk van dit kabinet, de enige reden dat Nederland zo lang economisch slecht bleef is omdat Paars zoveel beslissingen op korte termijn genomen heeft terwijl het economisch goed ging.
en dan zitten te zeuren over de hervormingen in de zorg, dit is de enige manier om de vergrijzing de komende 30 jaar op te vangen. Ik zie het helemaal voor me dat ik dalijk 300 euro per maand moet betalen voor de vergrijzing omdat die stomme linkse partijen niet willen dat er hervormingen in de zorg komen. Hervormingen in de zorg is gewoon een noodzakelijk iets, anders gaat het helemaal verkeerd
Op korte termijn denken, terwijl het geld ervoor niet beschikbaar is momenteel, dat is pas een goede gedachtengang !quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:09 schreef xman het volgende:
[..]
Ja joh.. over een lange termijn denken doen ze bij de VVD. "Nee we gaan niks doen aan de HRA".
Goed hoor!!![]()
Gelukkig past de VVD wel op om vooral op korte termijn te denken! Jaja geef meer aan defensie uit! Het is voor het lange termijn!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Op korte termijn denken, terwijl het geld ervoor niet beschikbaar is momenteel, dat is pas een goede gedachtengang !
Maar we worden belaagd door miljoenen terroristen!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:16 schreef xman het volgende:
[..]
Gelukkig past de VVD wel op om vooral op korte termijn te denken! Jaja geef meer aan defensie uit! Het is voor het lange termijn!![]()
Defensie mag wat mij betreft helemaal afgeschaft worden ( of in ieder geval grote inkrimping). Dat ik VVD stem wil niet zeggen dat ik het overal mee eens benquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:16 schreef xman het volgende:
[..]
Gelukkig past de VVD wel op om vooral op korte termijn te denken! Jaja geef meer aan defensie uit! Het is voor het lange termijn!![]()
Weer zo'n smerige aansteller. Flikker toch op man, hoeveel premie heb jij in je hele leventje nu betaald? En van hoeveel van die voorzieningen waar je zo op kotst heb je schaamteloos geprofiteerd? Overdrijven is een vak maar jij bent een pro!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:17 schreef TaKwo het volgende:
Collegae premie en belastingbetalers. Sluit je aan bij de parasieten en inactieve die niet ziek of gebrekkig zijn. Of als het ff kan zoek je heil over de grens want deze prutsers hebben en krijgen het onder het regime van Wouter Bos vele malen beter. Dit, dank zij en ten koste van ons loonslaven die nu nog werken voor de kost.
Waar houdt solidariteit op en begint diefstal? Het grote graaien gaat beginnen! Dus zorg dat je er bij bent. Later zien we wel weer. Wie dan leeft die dan zorgt. Het leven op de linker flank is zo simpel….. Toch….![]()
Oh ok...quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Defensie mag wat mij betreft helemaal afgeschaft worden ( of in ieder geval grote inkrimping). Dat ik VVD stem wil niet zeggen dat ik het overal mee eens ben![]()
Wat wil je zeggen met deze post ? Dat als je op een partij stemt je op alle standpunten eens moet zijn ? Explain Pleasequote:
Hmm, vandaag geregistreerd, één post..quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:17 schreef TaKwo het volgende:
Collegae premie en belastingbetalers. Sluit je aan bij de parasieten en inactieve die niet ziek of gebrekkig zijn. Of als het ff kan zoek je heil over de grens want deze prutsers hebben en krijgen het onder het regime van Wouter Bos vele malen beter. Dit, dank zij en ten koste van ons loonslaven die nu nog werken voor de kost.
Waar houdt solidariteit op en begint diefstal? Het grote graaien gaat beginnen! Dus zorg dat je er bij bent. Later zien we wel weer. Wie dan leeft die dan zorgt. Het leven op de linker flank is zo simpel….. Toch….![]()
Neen. Ik zie alleen Camplo eigenlijk zover ik zien kan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:31 schreef Doderok het volgende:
[..]
Hmm, vandaag geregistreerd, één post..
Zijn er bekende users die momenteel geband zijn in KLB?
Nee ik zei gewoon "Oh ok..quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:26 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Wat wil je zeggen met deze post ? Dat als je op een partij stemt je op alle standpunten eens moet zijn ? Explain Please
Aaaiii, Ik geloof dat ik op de lange tenen van zo'n rooie parasiet heb gestaan. Ga liever werken! Slaapmuts.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:19 schreef Solopeople het volgende:
[..]
Weer zo'n smerige aansteller. Flikker toch op man, hoeveel premie heb jij in je hele leventje nu betaald? En van hoeveel van die voorzieningen waar je zo op kotst heb je schaamteloos geprofiteerd? Overdrijven is een vak maar jij bent een pro!
Waarom? Wat is de achterliggende gedachte daarvan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:45 schreef descendent1 het volgende:
ik zou het overigens wel een idee vinden om iedereen voordat ie mag stemmen een aantal vragen te laten maken over het inhoudelijke programma van de partij, waar er dan minstens een X aantal van goed moet zijn; maar ja, dat is wel weer erg veel werk...
De oude garde komt net uit bed zeg maar...quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Neen. Ik zie alleen Camplo eigenlijk zover ik zien kan.
Ik kom net uit de nachtdienst, dank je!quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:46 schreef TaKwo het volgende:
[..]
Aaaiii, Ik geloof dat ik op de lange tenen van zo'n rooie parasiet heb gestaan. Ga liever werken! Slaapmuts.
Dat mensen niet op een partij stemmen omdat de voorman ervan zo'n grote bek heeft; 'zegt waar het op staat'... of omdat ze die lijsttrekker zo'n lekker ding vinden; maar dat men echt weet waarop men stemt en waarom.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:47 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom? Wat is de achterliggende gedachte daarvan?
Niets, in onze gemeente is herindeling aan de gang.quote:Op woensdag 8 maart 2006 10:45 schreef descendent1 het volgende:
Zo iets heet democratie vriend...Terug naar de census dan maar?
![]()
ik zou het overigens wel een idee vinden om iedereen voordat ie mag stemmen een aantal vragen te laten maken over het inhoudelijke programma van de partij, waar er dan minstens een X aantal van goed moet zijn; maar ja, dat is wel weer erg veel werk...
P.s. Wat heb jij gestemd dan TS?![]()
Helaas ben ik het met je eens, de meerderheid wintquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vond ze eerder 4 jaar geleden meelopers, namelijk meelopers van Fortuyn.
Maar even naar een basisbeginsel der democratie, er wordt gedaan wat de meerderheid van de stemgerechtige bevolking wil, niet wat jij wilt![]()
Kan ik inkomen; alleen moet je niet vergeten dat niet ieder mens met dezelfde capaciteiten wordt geboren. Sommige mensen zijn zeg maar begaafder dan anderen en kunnen ook meer; dat is een kwestie van ehmm, tja.. geluk??quote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:49 schreef drexciya het volgende:
[..]
Zo simpel is dat. [quote]
Klopt.
[quote]
Gelukkig ben jij zo slim dat jij wel de juiste keuze maakt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:38 schreef Arendt het volgende:
Tja, in een democratie beslist de meerderheid, en de meerderheid is eigenlijk de middelmaat. De middelmaat bestaat vooral uit oppervlakkige, materialistische mensen die weinig verstand hebben van politiek, en die bijvoorbeeld winkeldiefstal erger vinden dan witteboordencriminaliteit. Mensen die niet veel meer willen bereiken dan een labrador en een Volvo.
Zulke mensen beslissen wie er in de politiek komt; tja, dan heeft een vrij inhoudsloos figuur die denkt zoals de middelmaat meer kans dan iemand die echt wat te melden heeft. Vandaar de opkomst van de hele Leefbaar - shit.
Dat zei ik niet. Misschien bén ik wel de middelmaat. Misschien ben ik wel een vuilnisman, of een kantoorklerk, die vindt dat zijn eigen micro- probleempjes belangrijker zijn dan het bestrijden van armoede, of sociale woningbouw... of misschien ook niet, verdomme. Ik vind het gewoon irritant dat de onzin die veel mensen roepen ook daadwerkelijk op de agenda van de politiek terechtkomt.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:01 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij zo slim dat jij wel de juiste keuze maakt.![]()
Dan zit jij in Maastricht gebeiteld zag ikquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:08 schreef Dirktator het volgende:
Liever dood dan rood.
Ik begon me al af te vragen wanneer deze josti opmerking zou komenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:08 schreef Dirktator het volgende:
Liever dood dan rood.
Maar dat wil niet zeggen dat je mensen die meer talenten hebben moet straffen door hogere belastingen e.d, toch?quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kan ik inkomen; alleen moet je niet vergeten dat niet ieder mens met dezelfde capaciteiten wordt geboren. Sommige mensen zijn zeg maar begaafder dan anderen en kunnen ook meer; dat is een kwestie van ehmm, tja.. geluk??
Tja, nadat dit nieuws ook in het buitenland verspreid is, kan de stroom aan allochtonen weer op gang komen. Komt u maar, de grenzen zijn weer geopend: de PvdA en SP betalen uw verblijf.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Allochtonen stemmen massaal op PvdA
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Het mooie is: Nu hoor je er niemand over. Maar als er straks bijvoorbeeld weer iemand neer wordt gestoken door een allochtoon lopen ze vooraan te janken in de stille tocht. Zo is het altijdquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:12 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Tja, nadat dit nieuws ook in het buitenland verspreid is, kan de stroom aan allochtonen weer op gang komen. Komt u maar, de grenzen zijn weer geopend: de PvdA en SP betalen uw verblijf.
![]()
Mij hoor je er zeker niet over nee. Omdat ik het ook niet eens ben met deze stelling.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Het mooie is: Nu hoor je er niemand over. Maar als er straks bijvoorbeeld weer iemand neer wordt gestoken door een allochtoon lopen ze vooraan te janken in de stille tocht. Zo is het altijd
makkelijk om weer 1 ding eruit te pakkenquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:09 schreef xman het volgende:
[..]
Ja joh.. over een lange termijn denken doen ze bij de VVD. "Nee we gaan niks doen aan de HRA".
Goed hoor!!![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:10 schreef -Sandstorm- het volgende:
Allochtonen stemmen massaal op PvdA
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
Het probleem aan het huidige stelsel is dat mensen met minder capaciteiten net zo hard worden genaaid. Als je een iets mindere baan aanneemt is het verschil met een uitkering helemaal gering.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:11 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Kan ik inkomen; alleen moet je niet vergeten dat niet ieder mens met dezelfde capaciteiten wordt geboren. Sommige mensen zijn zeg maar begaafder dan anderen en kunnen ook meer; dat is een kwestie van ehmm, tja.. geluk??
Het gaat erom dat mensen willen werken naar hun capaciteiten; ik ken genoeg mensen die na hun opleiding in de WW gaan zitten omdat ze geen 'baan op niveau kunnen krijgen...![]()
Aan de andere kant ken ik er ook een heleboel die dan gewoon bereid zijn om een één of ander laagniveaus baantje te nemen en intussen blijven solliciteren.![]()
--. .- -- -- .-quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waarom staat dit heuglijke feit eigenlijk in de klaagbaak?
Tering, anders haal je even een topic van 6 maanden geleden naar boven.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gelukkig zat ik er een tijd geleden toch flink naast met mijn peiling.
Ja man. 34 zetels om 45 van de CDAquote:Op donderdag 16 november 2006 19:49 schreef BttD het volgende:
[..]
Tering, anders haal je even een topic van 6 maanden geleden naar boven.
Ze zijn nog steeds keihard aan het winnen trouwens
Booohhhh ben alweer veel te lang niet in NL geweestquote:Op donderdag 16 november 2006 20:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja man. 34 zetels om 45 van de CDA
Niks is nog zeker, het kan nog alle kanten op gaan !quote:Op donderdag 16 november 2006 23:18 schreef NiTiN het volgende:
Ik berust me in de wetenschap dat de linkse coalitie er niet gaat komen. Heerlijk! (en terecht overigens)
/wishfulthinkingmode
Ik geloof sowieso niemand die 'wie geloofd' in een zin schrijft.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:14 schreef Sander170 het volgende:
PvdA komt er vast wel weer bovenop !
Wie geloofd die zetels van nu nog![]()
Ik weet het zo net nog niet hoor !quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:32 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niemand die 'wie geloofd' in een zin schrijft.
Daarbij is Maurice altijd zeer beangstigend correct in zijn peilingen, geen idee hoe die man het doet maar het hij is wel altijd heel correct.
Dat niet, maar hij zit er echt altijd zo eng dichtbij in de buurt...quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik weet het zo net nog niet hoor !
Die peillingen kunnen toch nooi 100% zijn lijkt me![]()
Okey ik weet dat wel !quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:50 schreef Marruk het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij zit er echt altijd zo eng dichtbij in de buurt...
Wat zijn je argumenten danquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:58 schreef DarkManta het volgende:
Had er al iemand vermeld dat de TS een dwaas is? Zo niet bij deze graag een vermelding.
Zelf is ie aan het zeiken over alles en iedereen, houd dan je kop en stem niet.quote:
ow post is al van dinsdag, vergeten hehequote:Op vrijdag 17 november 2006 01:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vandaag, waar heb jij het nou weer over![]()
Wat ben je vergetenquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:41 schreef makenshi het volgende:
[..]
ow post is al van dinsdag, vergeten hehe
Dat het gepost was op dinsdag, ook niet bij nagedacht dat de verkieizingen op die dag was. En dan ook nog dat het nu donderdag is, mjah, virjdag ochtend ook goedquote:
Wat vrijdag ochtend ?quote:Op vrijdag 17 november 2006 02:38 schreef makenshi het volgende:
[..]
Dat het gepost was op dinsdag, ook niet bij nagedacht dat de verkieizingen op die dag was. En dan ook nog dat het nu donderdag is, mjah, virjdag ochtend ook goedFuck het, ga slapen hehe, trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |