abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:03:51 #1
38111 Boomlaars
Schoenlepels eten *HMMMM*
pi_34213776
NB. Dit is een verhaal uit mijn dagboek, van 5 jaar oud.

Dinsdagmiddag, een prachtige regenachtige wintermiddag. Ik ben uiterst goedgemutst door vele goede tentamenresultaten en besluit mijzelf eens te verwennen door een nieuw paar voetschoenen aan te schaffen. "Voetschoenen?" hoor ik u denken? Ja, voetschoenen, dat voeten altijd gediscrimineerd worden ten opzichte van handen vind ik onacceptabel, derhalve deze nieuwe term. Om mijn frustratie hieromtrent wat verder te laten gelden zal ik in het vervolg spreken over 'handschoentjes' en over 'voetschoenen'. Zo, nu dat opgehelderd is voel ik me toch opgelucht. De uitdrukking op mijn gezicht staat ongeveer zo:

Ik nuttig een uitgebreid ontbijt, waarbij ik als onvervalste smulpaap een paar eieren
met spek naar binnen werk. Dit aangezicht was werkelijk een plaatje, dus ik kon het niet laten hier even snel een kiekje van te nemen.

Toen ik mijn buikje rond had gegeten besloot ik dat het tijd was om te gaan. Ik trok mijn jas aan, stapte in mijn auto en stak de autosleutel in het contactslot. Langzaam draaide ik de sleutel om, en toen ik het gegrom van de bolide hoorde, wist ik, mijn trouwe vierwieler staat altijd voor me klaar.

Aangekomen in de stad manoevreer ik mijn auto netjes tussen 2 vrachtwagens, die een minimale marge hadden gelaten om tussen te parkeren. Ik ben echter de meester in het achteruit inparkeren, dus dit was voor mij een plakje koek. "Een plakje koek?". Ja.. a piece of..
Luttele seconden later zag ik dat een andere auto ook bezig was in te parkeren, ditmaal echter vooruit omdat er genoeg ruimte was. Tot mijn grote hilariteit schampte de auto de andere geparkeerde auto. Niet geheel verbazingwekkend stapte er een vloekende vrouw uit de auto.

Ik liep haar kant op, en begon zo te lachen:

Ik baande mij vervolgens een weg door het drukke centrum van Breda. Het was dinsdagmiddag, dus er liepen talloze uitkeringstrekkers, junkies, blowende VMBO'ers, dropouts en noem naar op.
Omdat ik normaal gesproken al een ontzettende hekel heb aan drukke winkelstraten, kun je je nu wel bedenken hoe graag ik al deze kanslozen met een enkele kogel uit hun lijden wilde verlossen.
Gelukkig voor deze mensen (en jammer voor mijn id) laat mijn moraal dit echter niet toe.

Ik kijk om me heen, zoekend naar een winkelstraat. Ik ben vergeten mijn contactlenzen in te doen die ochtend, dus ik doe dit met een vergrootglas. Ongeveer zo:

op deze foto bekijk ik een brochure in een stoffige schoenenwinkel, waar ik al gauw de benen nam

Plotseling zie ik het licht: FOOTLOCKER!!

Ik banjer naar binnen, en op slag ben ik verliefd. Ik zie de schoenen op een rekje staan. Maagdelijk wit, de schoonheid sprankelde ervanaf. Dit waren de mooiste schoenen die ik ooit gezien had:

Ik spreek de verkoper aan, en een dialoog ontpopt zich:

Goededag meneer, ik heb mooie schoenen gezien in de winkel, ik zou ze graag willen passen
isgoed man, welke had je gesien?
Die daar (ik wijs naar de schoenen van mijn dromen)
neej kanniet man, die heb ik beloofd aan mijn neefje Jason.
Wat een nonsens meneer. Ze staan daar op een rekje, dus ik wil ze gewoon kopen
hou je bek baraka, ik zeg je toch die zijn voor mijn neefje. Ik zweerje.
Kunt u de manager erbij halen? Ik ben het niet eens met deze gang van zaken.
he beter ga je nu loesoe kill, anders geef ik je een paar bossen op je gezicht!
Hier heb je 200 geldstukken, geef me die schoenen en scheer je dan weg vlegel, anders zwaait er wat.
swa fuck die losse doekoes. opflikkere
Wat zei u? Ik eis excuses!
noohhh!! wegwese nu of ik haal me matties!

Op dat moment was de maat vol voor mij, ik reikte in mijn binnenzak en pakte mijn Glockmeister om deze brutale snotaap een lesje te leren. Ik schoot hem 9 keer neer. Ik rende weg en pakte de schoenen mee.

*FLASH*

In 2003 sla ik de krant open, en lees ik verveeld een artikel over een nieuwe Amerikaanse rapper.
In het artikel staat "He was shot nine times!" en er stond deze foto bij:

Je raadt het al, het was de beste man die ik had neergeschoten enkele jaren daarvoor bij de Footlocker.....................................................

[ Bericht 0% gewijzigd door Boomlaars op 18-01-2006 20:53:11 ]
AaaAAAaaaAaaaaarghhhh!!!!!! *BONES SNAPPING*
pi_34213929
Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:10:40 #3
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_34214045
5 jaar geleden waren er geen G-unit sneakers .

Leuk verhaal weer Boomlaars.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_34214123
pi_34214127
!
  Moderator / Redactie FP woensdag 18 januari 2006 @ 20:29:28 #6
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_34214795
Hij is weer goed
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_34214868
pi_34214913
Leuk verhaal
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
pi_34215748
triest
Jeff Buckley - All Flowers in Time bend Towards the Sun
http://youtube.com/watch?v=chZbxlbGkMU&mode=user&search=
Jeff Buckley - I Woke up in a Strange Place
http://youtube.com/watch?v=jfy_vnWWN0s
pi_34215955
Leuk verhaal alleen jammer dat G-unit toen nog niet bestond
Een Ajacied ben je niet voor even, maar voor je hele leven!!!!
pi_34216019
and he's back.
pi_34216050
Soooo...... schoenen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 20:55:54 #13
100054 Quarks
little Eiffel! little Eiffel!
pi_34216052
Weer een voor de "uit het dagelijks leven van boomlaars" bundel.
* 11:15, restate my assumptions: 1. Mathematics is the language of nature. 2. Everything around us can be represented and understood through numbers. 3. If you graph these numbers, patterns emerge. Therefore: There are patterns everywhere in nature.*
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:00:29 #14
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_34216283
!!!
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:00:46 #15
47819 vbmot
Are those my feet?
pi_34216292
Looking for hotspots: wardriving or whoredriving?
Personal spam: http://www.kenya2ndhand.com
pi_34216390
pi_34217496
Wehehehe.
  woensdag 18 januari 2006 @ 21:33:59 #18
18438 thedon
*SirSimon Fan*
pi_34218293
Geweldig!!1
Gekloond: ♫
pi_34218470
Je was 5 jaar, en je parkeert je auto?
Je had geen rijbewijs
Verder leuk verhaal

Enne, hij had zeker dit shirt aan:

woensdag 18 januari 2006 @ 22:30:11 #20
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_34221345
En zo hoort het
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:35:21 #21
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_34221620
OMG !! Schitterend verhaal weer thanx !
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  woensdag 18 januari 2006 @ 22:36:48 #22
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_34221700
Geweldige ontknoping en heerlijk geschreven!

Keep'em coming Treeboot!
It's about being boss, not being the boss...
pi_34226635
Je bent terug
Have fun...
pi_34226833
pi_34228715
!
Choose life. Choose a job. Choose a starter home. Choose dental insurance, leisure wear and matching luggage. Choose your future. But why would anyone want to do a thing like that?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')