--. .- -- -- .-quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:34 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Waarom staat dit heuglijke feit eigenlijk in de klaagbaak?
Tering, anders haal je even een topic van 6 maanden geleden naar boven.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:33 schreef -Sandstorm- het volgende:
Gelukkig zat ik er een tijd geleden toch flink naast met mijn peiling.
Ja man. 34 zetels om 45 van de CDAquote:Op donderdag 16 november 2006 19:49 schreef BttD het volgende:
[..]
Tering, anders haal je even een topic van 6 maanden geleden naar boven.
Ze zijn nog steeds keihard aan het winnen trouwens
Booohhhh ben alweer veel te lang niet in NL geweestquote:Op donderdag 16 november 2006 20:06 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja man. 34 zetels om 45 van de CDA
Niks is nog zeker, het kan nog alle kanten op gaan !quote:Op donderdag 16 november 2006 23:18 schreef NiTiN het volgende:
Ik berust me in de wetenschap dat de linkse coalitie er niet gaat komen. Heerlijk! (en terecht overigens)
/wishfulthinkingmode
Ik geloof sowieso niemand die 'wie geloofd' in een zin schrijft.quote:Op donderdag 16 november 2006 22:14 schreef Sander170 het volgende:
PvdA komt er vast wel weer bovenop !
Wie geloofd die zetels van nu nog![]()
Ik weet het zo net nog niet hoor !quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:32 schreef Marruk het volgende:
[..]
Ik geloof sowieso niemand die 'wie geloofd' in een zin schrijft.
Daarbij is Maurice altijd zeer beangstigend correct in zijn peilingen, geen idee hoe die man het doet maar het hij is wel altijd heel correct.
Dat niet, maar hij zit er echt altijd zo eng dichtbij in de buurt...quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:40 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik weet het zo net nog niet hoor !
Die peillingen kunnen toch nooi 100% zijn lijkt me![]()
Okey ik weet dat wel !quote:Op vrijdag 17 november 2006 00:50 schreef Marruk het volgende:
[..]
Dat niet, maar hij zit er echt altijd zo eng dichtbij in de buurt...
Wat zijn je argumenten danquote:Op vrijdag 17 november 2006 00:58 schreef DarkManta het volgende:
Had er al iemand vermeld dat de TS een dwaas is? Zo niet bij deze graag een vermelding.
Zelf is ie aan het zeiken over alles en iedereen, houd dan je kop en stem niet.quote:
ow post is al van dinsdag, vergeten hehequote:Op vrijdag 17 november 2006 01:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vandaag, waar heb jij het nou weer over![]()
Wat ben je vergetenquote:Op vrijdag 17 november 2006 01:41 schreef makenshi het volgende:
[..]
ow post is al van dinsdag, vergeten hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |