abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34808822
M'n moeder werd vanavond gebeld en kreeg ze te horen dat ik nogal een waslijst (echt teveel dus) aan spijbeluren had.
M'n ouders wisten al sinds vorige week dat ik zo'n beetje 1/4 deel van die 2 weken (vorige week en de week daar weer voor) niet/nauwelijks op school was geweest. En toen zouden ze de rest wel even uitzoeken. en toen schroken ze zich kapot...
Ik dacht dat ik uit het bestand verwijdert was want ik stond nooit meer op de straflijst (die ik ook niet volgde)
Maar ik zie er als een berg tegen op om met mijn vader en moeder morgen mij te gaan verantwoorden, zeker ook omdat ik nu al weet dat het hok waar ik in terecht kom vol zit met leraren die je wel even gaan vertellen wat bij wet verboden is. (de boetes die daarop volgen, leerplichtambtenaar,schorsing en dat het een zeer kwalijke zaak is enzz.)
Waarom krijgen we dan ook zo'n kut roosten met zoveel tussen uren...waar we zelf nog huiswerk stilte uren in moeten vullen... gvd. Dat laatste dat deed ik al niet meer, omdat ik automatisch die uren spijbelde en daarmee ook de lesuren want anders had ik 2 of meer tussenuren...
Ik heb nog wel geprobeert om zoveel mogelijk exacte vakken te gaan volgen.

Maar nu is mijn probleem van wat ik moet gaan zeggen.
Ik ga niet zeggen dat ik er wel was en daarbij menig overtuigend acteerwerk doe want dan kijken ze me stomverbaasd en verontwaardigd aan. En gaan zij, de elite het wel even voor je uitzoeken.
En die standaard smoezen gaan niet meer op...
En aan de andere kant wil ik geen boete/schorsing als ik zeg dat ik te lui/makkelijk ben geweest.
ik zit overigens in 5 havo...
Wat ik ook vreemd vind is waarom zij mij nooit eerder, bijv direct de week derop er mij al op hebben gewezen waarom ik der niet was...

[ Bericht 0% gewijzigd door vethard op 06-02-2006 22:16:27 ]
pi_34809090
Hoe verlopen de tentamens tot nu toe? En hoe is havo 4 gegaan? (zit ik btw nu in ).
Belangrijk is dus wat zijn je cijfers?

Ik zou het ronduit dom vinden van die school als ze je al die uren dubbel (zoals bij ons) laten nakomen.
Je kunt zeggen dat je in een dip zit, en beetje zielig doen etc.
Maar ik weet niet of je dat kunt zeggen want misschien heb je elke keer wel een grote bek enzo.
jammer
pi_34809246
Ik heb precies hetzelfde, alleen bij mij zijn ze er op school niet achter gekomen
  maandag 6 februari 2006 @ 21:42:07 #4
124107 King_of_Kool
Hail to the King
pi_34809405
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef Burbo het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, alleen bij mij zijn ze er op school niet achter gekomen
Bij mij zijn er ook niet achter gekomen, en anders had ik nog wel een lulsmoes achter de hand
De ene doodgraver tegen de andere: Ik heb zo'n drukke week gehad, ik heb er 2 moeten laten lopen!
pi_34809637
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:35 schreef Otto215 het volgende:
Hoe verlopen de tentamens tot nu toe? En hoe is havo 4 gegaan? (zit ik btw nu in ).
Belangrijk is dus wat zijn je cijfers?

Ik zou het ronduit dom vinden van die school als ze je al die uren dubbel (zoals bij ons) laten nakomen.
Je kunt zeggen dat je in een dip zit, en beetje zielig doen etc.
Maar ik weet niet of je dat kunt zeggen want misschien heb je elke keer wel een grote bek enzo.
Havo 4 net gehaald en wist dat havo 5 veel beter moest maar hoe ik ook leer, kans op voldoende is er nauwelijks. Het is mij echt te moeilijk en de leraren maar zeggen dat ik mijn huiswerk niet af heb en dus automatisch 'lui' ben (hoewel het zelf de grootste sufkoppen zijn) Terwijl ik het express de laatste tijd niet meer doe... en heb het daarvoor altijd al wel gedaan (ja soms ook eens niet) maar over het algemeen wel en goed. Ik heb nu zo 'n 4 onvoldoendes dus dat zal wel teveel zijn.
Havo 4 overigens nooit problemen mee gehad met spijbelen, de goeie ouwe tijd. Nu is het echt erg en ik heb het ook echt te erg gemaakt.
En ze laten met het niet nakomen, maar ik kom der niet mee weg. Dat gevoel heb ik althans. En misschien wel een schorsing of een boete (dan liever de schorsing). Iemand daar ervaringen mee?
En het ergste is nog wel dat mijn ouders der bij zitten en het later weer tegen mij gaan gebruiken... Dat denk ik wel eens dat ik dan beter die leraar onder de duim moet praten... is in ieder geval nog goed voor mijn ego.
Terwijl m'n ouders maar makkelijk hoefden te leren en ook op veel lager niveau, dat was gewoon een kwestie van rijtjes stampen. Nu is het anders en zeker met wiskunde b en natuurkunde
pi_34809666
ja ik had dan op middelbare school een absentiebriefje systeem.... dus dat ik hele tijd handtekening van me ma/pa vervalsde... dus ik spijbelde steeds legaal,

maar wat je kan zeggen:
- teveel tussenuren, gevolg daarop is dat jij spijbelde... omdat je geen tijd/zin had om te wachten op dat laatste uurtje
- persoonlijke omstandigheden? kan je altijd zielepiet uithangen ben geen voorstander van trouwes
- je had het niet verwacht... dat ze het door hadden, duz ze hadden het opzich wel eerder kunnen vertellen... strafregel systeem is soort van waarschuwing, als jij er niet op stond... dan kan jij dat zien van... ohja ik sta er niet op.. dus ik heb geen waarschuwing gehad
  maandag 6 februari 2006 @ 21:52:01 #7
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_34809834
had je maar eerder aan moeten denken!
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
pi_34809893
Ja ontzettende pauper die je bent.. neem eens zelf je verantwoordelijkheid. Niet alles ligt aan school, kijk eerst eens bij jezelf. Als je er niets van bakt dan is dat je eigen schuld. Kijk ik heb vroeger ook zat gespijbeld maar haalde zonder moeite goede cijfers. Als jij je havo wil halen moet je niet de school op de kop geven, want die blijft wel hetzelfde maar je zal toch echt je eigen instelling moeten gaan veranderen.
pi_34809964
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef vethard het volgende:

[..]

Havo 4 net gehaald en wist dat havo 5 veel beter moest maar hoe ik ook leer, kans op voldoende is er nauwelijks. Het is mij echt te moeilijk en de leraren maar zeggen dat ik mijn huiswerk niet af heb en dus automatisch 'lui' ben (hoewel het zelf de grootste sufkoppen zijn) Terwijl ik het express de laatste tijd niet meer doe... en heb het daarvoor altijd al wel gedaan (ja soms ook eens niet) maar over het algemeen wel en goed.
Oorzaak
quote:
Ik heb nu zo 'n 4 onvoldoendes dus dat zal wel teveel zijn.
Gevolg

Oplossing?
pi_34810004
Ga lekker naar het mbo
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34810006
Gezien je kennis van de nederlandse taal, is het in ieder geval wel verstandig om nog een tijdje op school te blijven.
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in dat jij van mijn belastinggeld loopt te lanterfanten..
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_34810009
Gewoon boeten. Leuk ook voor je ouders dat je zo bezig bent met je toekomst. Ach, bij de Mac kunnen ze altijd nog mensen gebruiken om de burgers om te draaien of in het restaurant de dienbladen weg te halen..

Met andere woorden, ga eens wat doen, ook aan je Nederlands..

"schrokten"?!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_34810080
Als je nou eens wat minder spijbelde, en die uren gebruikt om de nederlandse taal te gaan bestuderen, en daarna je posts eens door leest...
pi_34810124
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef reactiefractie het volgende:
ja ik had dan op middelbare school een absentiebriefje systeem.... dus dat ik hele tijd handtekening van me ma/pa vervalsde... dus ik spijbelde steeds legaal,

maar wat je kan zeggen:
- teveel tussenuren, gevolg daarop is dat jij spijbelde... omdat je geen tijd/zin had om te wachten op dat laatste uurtje
- persoonlijke omstandigheden? kan je altijd zielepiet uithangen ben geen voorstander van trouwes
- je had het niet verwacht... dat ze het door hadden, duz ze hadden het opzich wel eerder kunnen vertellen... strafregel systeem is soort van waarschuwing, als jij er niet op stond... dan kan jij dat zien van... ohja ik sta er niet op.. dus ik heb geen waarschuwing gehad
-teveel tussenuren: dan had ik mijn stilte huiswerk uren beter in moeten plannen, om die gaten op te vullen. dat is dan wat ik te horen krijg
-persoonlijke omstandigheden: zou ik zeggen dat ze me pesten op school (dat geloven ze zeker niet wanneer ik het zeg, niet dat ik andere pest ofzo) en bovendien gaan ze daar veel dieper op in vragen..
-je had het niet verwacht... dat ze het door hadden: dat ga ik al wel even noemen... bedankt

misschien moet ik wel iets stoms zeggen... om evt later gezever van mijn ouders te voorkomen.
En dat mijn ouders weten dat ik mijn mannetje kan staan.
  Moderator maandag 6 februari 2006 @ 21:59:52 #15
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34810190
Tja, eigen verantwoordelijk.
Heb vandaag (met overigens de hele klas) ook gespijbelt.
Eigen verantwoordig, gevolg? Geen idee.
Aanleiding? 4 tussenuren van 50 minuten + 30 min pauze.

Als ik straf krijg, neem ik die straf ook op me...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_34810296
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:58 schreef vethard het volgende:

[..]
misschien moet ik wel iets stoms zeggen... om evt later gezever van mijn ouders te voorkomen.
En dat mijn ouders weten dat ik mijn mannetje kan staan.
Laten zien dat je je mannetje kunt staan door iets stoms te zeggen?
Je gaat je toch niet nog belachelijker maken?
pi_34810307
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:55 schreef Gripper het volgende:
Gezien je kennis van de nederlandse taal, is het in ieder geval wel verstandig om nog een tijdje op school te blijven.
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in dat jij van mijn belastinggeld loopt te lanterfanten..
Nederlandse taal
Besides: deze reactie had ik al wel verwacht.
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef ne0n het volgende:
had je maar eerder aan moeten denken!
Dat weet ik.
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:54 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Oorzaak
[..]

Gevolg

Oplossing?
Helaas, dat was toch echt andersom.
pi_34810309
Sukkel. Ik heb ook meer gespijbeld dan op school gezeten op de middelbare school maar zorg er dan wel voor dat je er geen gezeik mee krijgt :`).
I never saw a purple cow
I hope I never see one,
But I can tell you this right now:
I'd rather see than be one.
pi_34810356
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef Renesite het volgende:
Tja, eigen verantwoordelijk.
Heb vandaag (met overigens de hele klas) ook gespijbelt.
Eigen verantwoordig, gevolg? Geen idee.
Aanleiding? 4 tussenuren van 50 minuten + 30 min pauze.

Als ik straf krijg, neem ik die straf ook op me...
Krijgen ze op het mbo nog straf?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_34810443
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef vethard het volgende:
Helaas, dat was toch echt andersom.
Rot voor je dat je nu niet meer kunt zeggen dat je het toch echt geprobeerd hebt en je dus voor die leraren en je ouders als loser afgeschilderd zult worden.
pi_34810736
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef SlaadjeBla het volgende:

[..]

Rot voor je dat je nu niet meer kunt zeggen dat je het toch echt geprobeerd hebt en je dus voor die leraren en je ouders als loser afgeschilderd zult worden.
Help deze loser eens dan.
  maandag 6 februari 2006 @ 22:14:53 #22
69994 seto
-|||--------|||-
pi_34810851
Spijbelen is een kunst
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_34810869
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:12 schreef vethard het volgende:

[..]

Help deze loser eens dan.
dat moet je zelf doen lamme herder!
Ofwel léér spijbelen of léér de rest waarin je zwaar onderontwikkeld bent.
pi_34811145
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef Fatality het volgende:

[..]

dat moet je zelf doen lamme herder!
Ofwel léér spijbelen of léér de rest waarin je zwaar onderontwikkeld bent.
Oké dan moet ik maar gaan teren op jouw belastingscenten.
Alsof jij nut voor de maatschappij hebt met je 4000 posts op fok (mwa misschien toch wel )
Ik hoor het al, ik moet me zelf maar gaan redden. Survival of the fittest, nietwaar?
Alhoewel goeie smoezen nooit weg zijn.
pi_34811153
Nou 4 onvoldoendes dat zijn maar 2 teveel inprincipe, bij mij in de klas is het echt wel erger..
Die lui doen gewoon geen F*CK, logisch.
Ja oke het is kut dat je veel tussenuren hebt, meld je ziek blijf de hele dag thuis. Dan heb je ten eerste geen gezeik van school en kun je de HELE DAG LEREN en MAKEN en DOEN.

Kijk gewoon sip, en doe of je in een dip zit,, niet zo moeilijk.
Kom je er echt wel onderuit, .
En beloof wat dingen, maar doe het dan ook.

Ik heb een hekel aan mensen zoals jij! Behalve als je er vanaf nu iets gaat doen ofzo, het probeert. Ga anders naar het mbo ofzo.

Maar je kunt het wél, anders had je het allang niet gehaald.
1 jaartje nog, ik wou dat ik al in havo 5 zat zeg.. pffff

Doe het anders voor jezelf, gun je later een goede baan en veel geld.
Of stop er direct mee, want ik hoop dat je zo - met deze instelling - gewoon niet verder komt in het leven .
jammer
pi_34811468
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef vethard het volgende:

[..]

Oké dan moet ik maar gaan teren op jouw belastingscenten.
Alsof jij nut voor de maatschappij hebt met je 4000 posts op fok (mwa misschien toch wel )
Ik hoor het al, ik moet me zelf maar gaan redden. Survival of the fittest, nietwaar?
Alhoewel goeie smoezen nooit weg zijn.
Nou je zou misschien kunnen beginnen bij jezelf zoals ik helemaal bovenin al heb gezegd, maar je schuift werkelijk elke verantwoordelijkheid van je af. Maar wees niet bevreesd, Nederland bestaat voor 95% uit dergelijke mensen.
pi_34811981
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef Otto215 het volgende:
Nou 4 onvoldoendes dat zijn maar 2 teveel inprincipe, bij mij in de klas is het echt wel erger..
Die lui doen gewoon geen F*CK, logisch.
Ja oke het is kut dat je veel tussenuren hebt, meld je ziek blijf de hele dag thuis. Dan heb je ten eerste geen gezeik van school en kun je de HELE DAG LEREN en MAKEN en DOEN.

Kijk gewoon sip, en doe of je in een dip zit,, niet zo moeilijk.
Kom je er echt wel onderuit, .
En beloof wat dingen, maar doe het dan ook.

Ik heb een hekel aan mensen zoals jij! Behalve als je er vanaf nu iets gaat doen ofzo, het probeert. Ga anders naar het mbo ofzo.

Maar je kunt het wél, anders had je het allang niet gehaald.
1 jaartje nog, ik wou dat ik al in havo 5 zat zeg.. pffff

Doe het anders voor jezelf, gun je later een goede baan en veel geld.
Of stop er direct mee, want ik hoop dat je zo - met deze instelling - gewoon niet verder komt in het leven .
Ik zou inderdaad nog het PWS af kunnen maken. Ik heb tot nu toe het meeste geregeld voor het PWS. De overige 2 hebben amper wat gedaan en pas ook iets gedaan nadat ik hun er op gewezen had om er eens mee te gaan beginnen.
Ook zou ik mijn engelse boek presentatie's af kunnen maken, dit omwille voor de anderen.
En natuurlijk proberen om in ieder geval 2 manco's op te halen.
Dingen beloven en nakomen is lang zo slecht nog niet om zoiets te zeggen.
Daar heb ik wat aan. Bedankt.
Deze school staat er overigens om bekend door zijn hoge percentage zittenblijvers.
pi_34812917
quote:
Op maandag 6 februari 2006 21:29 schreef vethard het volgende:
Verhaal + uitleg
Balen vent.
Ik heb het zelf ook gehad, ook in de vijfde. Wel meerdere gesprekken trouwens.

Wat bij mij toen op 'n gegeven moment het geval was (ik stond nét niet op slagen, maar werkte ondanks het spijbelen wel hard voor school, 't spijbelen kwam bij mij ook door 't rooster) dat ze me de kans gaven om het schooljaar af te maken, zodat ik kon slagen. Naja, zodat ik de examens in ieder geval kon maken en een kans had.

Heb het toen niet gehaald, speelden overigens meer dingen mee..

Voor het jaar erop werd mij geadviseerd niet nog een jaar op die school door te brengen, ze mochten het me niet verbieden, maar ze raadden het sterk af.. Het reglement zou strenger worden, en strenger nageleefd worden..

Ik ben dus vorig schooljaar Sprinthavo gaan doen, heb daar de vakken gevolgd welke ik het jaar ervoor niet gehaald had, verder had ik vrijstellingen en werkte ik extra bij m'n bijbaantje (geloof me, teveel vrije tijd is niet leuk.. als al je vrienden wel hele dagen naar school gaan enzo)..

Momenteel zit ik overigens op het HBO, doe de opleiding die ik leuk vind, die ik altijd al wilde doen , het kost me zóveel minder energie allemaal dan op de Havo..

Maargoed tot zover mijn eigen beleving.. (loop een beetje ver op de zaken vooruit, je bent nog niet gezakt dus hier heb je even niks aan...)

Maar jij hebt morgen gesprek. Balen, ik heb een idee hoe je je voelt, nu..
Zie je daden onder ogen. Het ís niet goed spijbelen, ook al heb je geen goed rooster. Het merendeel van jouw klas zal immers de lessen (het grootste deel van de lessen iig) wel volgen! Dat moet iedereen! Dus jij ook!

Neem morgen alle verantwoording op je, zeg dat je inziet dat het fout was, dat je graag je examens wilt halen (ik neem iig aan dat je dat wilt?), zodat je daarna naar het HBO kunt..

Trek er nog even heel hard aan, je hebt nog een paar maandjes, denk je even in hoe blij je zult zijn als je het gewoon alsnog keihard haalt dit jaar!

Iig heel veel succes! En sterkte morgen met het gesprek! Houd je haaks!
pi_34815986
Eerlijkheid is het beste, want hoe je het wendt of keert: als ze willen straffen straffen ze toch wel en al het negatieve komt voor jouw rekening. Vertel ze gewoon waar je aan dacht toen je besloot om niet naar de les te gaan. Vertel ze gewoon wat je toen voelde. Vertel ze gewoon waar het volgens jou aan lag. Zet uiteen waarom je vindt dat de school voor jou in gebreke blijft. Leg uit wat je nodig hebt om wel heil te zien in de lessen. Confronteer ze met het idee dat ze te kort zijn geschoten om jou op een goede manier op de rails te helpen. Leg de bal bij de school: je wilt graag, maar het lukt niet. Vraag hen om hulp, want dan laat je zien dat je echt wel wilt.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 07:47:33 #30
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34819331
quote:
Op maandag 6 februari 2006 22:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Krijgen ze op het mbo nog straf?
Lees de als
Mijn eerste keer op het MBO, denk (weet wel zeker) dat ik er niets meer van zal horen
  dinsdag 7 februari 2006 @ 08:05:24 #31
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_34819434
Eerlijk zijn en zeggen dat je zelf ook niet gelukkig was/bent met de situatie helpt altijd. Uitleggen dat je weinig discipline hebt en dat de situatie met die tussenuren dat er niet beter op maakt. Dat je de zaak wel graag wil veranderen al een tijd maar dat het je in je eentje niet lukt en dat je er graag hulp bij wil hebben. Dat je het niet verder wil laten komen en dat je graag gezamenlijk een plan zou willen maken. Alle aanwezigen smelten.
pi_34827973
Muhaha het zit erop. Ik bleek dus koploper spijbelaar te zijn van de gehele bovenbouw.
Maar ik heb gewoon gezegd dat ik m'n jaar ga afmaken.
Ik hoef ze allemaal niet meer in te halen. Alleen mocht ik het niet weer flikken.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 14:25:13 #33
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_34828120
* Pietverdriet zou TS op een militaire school sturen in de states, of naar een fijn internaat.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_34829227
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 14:19 schreef vethard het volgende:
Muhaha het zit erop. Ik bleek dus koploper spijbelaar te zijn van de gehele bovenbouw.
Ik hoef ze allemaal niet meer in te halen. Alleen mocht ik het niet weer flikken.
Dat wordt lastig, anderhalf jaar niet meer spijbelen
pi_34829565
TS, word je toevallig binnenkort 18 ofzo?
Onze school had het schrikbeleid om mensen vlak voor hun achttiende naar de leerplichtambtenaar stuurde.
En als je 18 bent, kun je er niet meer heen.
Het enige wat ze je als 18jarige kunnen maken is schorsen. En dat doen ze niet vaak bij eindexamenklassers.
pi_34832499
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef SuperBosch het volgende:
TS, word je toevallig binnenkort 18 ofzo?
Onze school had het schrikbeleid om mensen vlak voor hun achttiende naar de leerplichtambtenaar stuurde.
En als je 18 bent, kun je er niet meer heen.
Het enige wat ze je als 18jarige kunnen maken is schorsen. En dat doen ze niet vaak bij eindexamenklassers.
Ja nu ook een 18-jarige in mijn klas, 'nou dan schrijf ik nu toch even een briefje' als ze weer eens langskomen.. da's opzich wel grappig.

Mjah nu kun je dus niet meer een uurtje skippen, da's wel jammer
jammer
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 16:38:53 #37
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34832533
quote:
Contract gekregen?
pi_34833811
Ik zou een contract nooit tekenen. De bereidheid gaat bij mij zover dat het spelletje meegespeeld wordt, niet verder.
Zogenaamd "fatsoenlijke" mensen ontmaskerd, de waarheid en verklaringen die iedereen wil weten: Misdefinitie op YouTube.
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 17:44:25 #39
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34834656
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 17:18 schreef Neuralnet het volgende:
Ik zou een contract nooit tekenen. De bereidheid gaat bij mij zover dat het spelletje meegespeeld wordt, niet verder.
Word je bij ons zonder pardon van school af getrapt omdat we zowiezo al een leerovereenkomst hebben moeten tekenen voordat ik op mijn school kwam..
pi_34834856
Je bent een lamme zak hooi. Een beetje vent accepteert de consequenties van zijn acties.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_34836311
quote:
Hihi, was ik destijds ook. (naja, meeste van Havo 4, kleine 100 leerlingen )

Maar ik neem aan dat je, naast het jaar af te maken, er ook gewoon voor gaat om nog te slagen?
Ik wens je iig heel veel succes!
pi_34836383
Waarom zou die school zich er druk om maken. Volgend jaar als je gaat studeren val je zo snel genoeg door de mand.
pi_34836926
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef SuperBosch het volgende:
'Vlak voor je 18e' ben je per definitie altijd al van je volledige en partiële leerplicht verlost, dus dat lijkt me sterk
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  dinsdag 7 februari 2006 @ 20:00:34 #44
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_34839153
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 18:46 schreef northernlight81 het volgende:
Waarom zou die school zich er druk om maken. Volgend jaar als je gaat studeren val je zo snel genoeg door de mand.
Je instelling kan heel snel veranderen hoor. Dan doe je wellicht iets wat je wel boeit.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
  Moderator dinsdag 7 februari 2006 @ 20:19:58 #45
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_34839956
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef Intergalactrick het volgende:

[..]

Je instelling kan heel snel veranderen hoor. Dan doe je wellicht iets wat je wel boeit.
Moet ik wel zeggen, was je altijd al lui, interesseert het je ook niet heel veel dat HBO? Dan ga je zo weer hoor...
Dat zie ik zoveel gebeuren
pi_34841112
Dat zie je veel ja, maar bij mij was het zo dat ik op het MBO ook vrij veel afwezig geweest ben, maar de hbo opleiding die ik nu doe is veel leuker, en nu ben ik ook altijd aanwezig.
  dinsdag 7 februari 2006 @ 22:53:36 #47
131761 rubenrtv2
pokeralsbijbaan.nl
pi_34846166
Bij mij op school raak je 1 herkansing kwijt als je meer dan 10 uur spijbelt per kwartaal. Als je al boven de 10 zit maakt het niets meer uit en kan je alles spijbelen wat je wilt. Als je zeker weet dat je geen herkansing(en) nodig hebt kun je gewoon het hele kwartaal doen waar je zin in hebt (<-- spreekt uit ervaring )
When we play, we must realize, before anything else, that we are out to make money - Sklansky
Instructeur bij http://www.pokeralsbijbaan.nl
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:05:20 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_34863154
Ik was er vroeger ook bijna nooit in de bovenbouw van de havo. Gelukkig maar dat ik op de havo zat voordat het strafbaar werd om er niet te zijn. Ze konden me destijds toch niet zoveel maken, want ik stond in de top 3 van de besten van de klas

Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het knap frustrerend is dat je 1 uurtje college hebt, 3 tussenuren, dan weer 1 uurtje college... zeker voor mensen die ver weg wonen en dus niet even snel naar huis kunnen. Scholen zouden eerst eens wat aan die tussenuren moeten doen, wedden dat er dan veel minder scholieren wegblijven?
Niet meer actief op Fok!
pi_34863339
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 16:37 schreef Otto215 het volgende:

[..]

Ja nu ook een 18-jarige in mijn klas, 'nou dan schrijf ik nu toch even een briefje' als ze weer eens langskomen.. da's opzich wel grappig.

Mjah nu kun je dus niet meer een uurtje skippen, da's wel jammer
Ja daar heb je er bij ons ook een paar van
De sectordirecteur vindt dat echt niet tof ofzo Maar er is niks tegen te doen
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  woensdag 8 februari 2006 @ 14:14:08 #50
100642 S1nn3rz
Provocato ergo sum
pi_34863407
Ok, je hangt de grote man uit op school door te gaan spijbelen.
En nu als een peuter anoniem op een forum komen janken dat de grote meneren misschien wel lelijk tegen je doen.

Wie A zegt moet ook maar B zeggen
From feudal serf to spender.
pi_34880753
Als je zo'n erg rooster hebt, post ehm eens dan?
Een Nazi is een duitser, maar dan erger.
  woensdag 8 februari 2006 @ 22:07:14 #52
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_34881511
quote:
Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef Intergalactrick het volgende:

[..]

Alleen jammer als je niet mee kan komen omdat je niet aanwezig was toen de benodigde stof werd behandelt, of dacht je dat ze speciaal voor jou alle Havo stof nog zullen behandelen.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')