Bij mij zijn er ook niet achter gekomen, en anders had ik nog wel een lulsmoes achter de handquote:Op maandag 6 februari 2006 21:38 schreef Burbo het volgende:
Ik heb precies hetzelfde, alleen bij mij zijn ze er op school niet achter gekomen
Havo 4 net gehaald en wist dat havo 5 veel beter moest maar hoe ik ook leer, kans op voldoende is er nauwelijks. Het is mij echt te moeilijk en de leraren maar zeggen dat ik mijn huiswerk niet af heb en dus automatisch 'lui' ben (hoewel het zelf de grootste sufkoppen zijn) Terwijl ik het express de laatste tijd niet meer doe... en heb het daarvoor altijd al wel gedaan (ja soms ook eens niet) maar over het algemeen wel en goed. Ik heb nu zo 'n 4 onvoldoendes dus dat zal wel teveel zijn.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:35 schreef Otto215 het volgende:
Hoe verlopen de tentamens tot nu toe? En hoe is havo 4 gegaan? (zit ik btw nu in).
Belangrijk is dus wat zijn je cijfers?
Ik zou het ronduit dom vinden van die school als ze je al die uren dubbel (zoals bij ons) laten nakomen.
Je kunt zeggen dat je in een dip zit, en beetje zielig doen etc.
Maar ik weet niet of je dat kunt zeggen want misschien heb je elke keer wel een grote bek enzo.
Oorzaakquote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef vethard het volgende:
[..]
Havo 4 net gehaald en wist dat havo 5 veel beter moest maar hoe ik ook leer, kans op voldoende is er nauwelijks. Het is mij echt te moeilijk en de leraren maar zeggen dat ik mijn huiswerk niet af heb en dus automatisch 'lui' ben (hoewel het zelf de grootste sufkoppen zijn) Terwijl ik het express de laatste tijd niet meer doe... en heb het daarvoor altijd al wel gedaan (ja soms ook eens niet) maar over het algemeen wel en goed.
Gevolgquote:Ik heb nu zo 'n 4 onvoldoendes dus dat zal wel teveel zijn.
-teveel tussenuren: dan had ik mijn stilte huiswerk uren beter in moeten plannen, om die gaten op te vullen. dat is dan wat ik te horen krijgquote:Op maandag 6 februari 2006 21:47 schreef reactiefractie het volgende:
ja ik had dan op middelbare school een absentiebriefje systeem.... dus dat ik hele tijd handtekening van me ma/pa vervalsde... dus ik spijbelde steeds legaal,
maar wat je kan zeggen:
- teveel tussenuren, gevolg daarop is dat jij spijbelde... omdat je geen tijd/zin had om te wachten op dat laatste uurtje
- persoonlijke omstandigheden? kan je altijd zielepiet uithangen ben geen voorstander van trouwes
- je had het niet verwacht... dat ze het door hadden, duz ze hadden het opzich wel eerder kunnen vertellen... strafregel systeem is soort van waarschuwing, als jij er niet op stond... dan kan jij dat zien van... ohja ik sta er niet op.. dus ik heb geen waarschuwing gehad
Laten zien dat je je mannetje kunt staan door iets stoms te zeggen?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:58 schreef vethard het volgende:
[..]
misschien moet ik wel iets stoms zeggen... om evt later gezever van mijn ouders te voorkomen.
En dat mijn ouders weten dat ik mijn mannetje kan staan.
Nederlandse taalquote:Op maandag 6 februari 2006 21:55 schreef Gripper het volgende:
Gezien je kennis van de nederlandse taal, is het in ieder geval wel verstandig om nog een tijdje op school te blijven.
Ik heb er eigenlijk helemaal geen zin in dat jij van mijn belastinggeld loopt te lanterfanten..![]()
Dat weet ik.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:52 schreef ne0n het volgende:
had je maar eerder aan moeten denken!
Helaas, dat was toch echt andersom.quote:
Krijgen ze op het mbo nog straf?quote:Op maandag 6 februari 2006 21:59 schreef Renesite het volgende:
Tja, eigen verantwoordelijk.
Heb vandaag (met overigens de hele klas) ook gespijbelt.
Eigen verantwoordig, gevolg? Geen idee.
Aanleiding? 4 tussenuren van 50 minuten + 30 min pauze.
Als ik straf krijg, neem ik die straf ook op me...
Rot voor je dat je nu niet meer kunt zeggen dat je het toch echt geprobeerd hebt en je dus voor die leraren en je ouders als loser afgeschilderd zult worden.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:02 schreef vethard het volgende:
Helaas, dat was toch echt andersom.
Help deze loser eens dan.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:05 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Rot voor je dat je nu niet meer kunt zeggen dat je het toch echt geprobeerd hebt en je dus voor die leraren en je ouders als loser afgeschilderd zult worden.
dat moet je zelf doen lamme herder!quote:
Oké dan moet ik maar gaan teren op jouw belastingscenten.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:15 schreef Fatality het volgende:
[..]
dat moet je zelf doen lamme herder!
Ofwel léér spijbelen of léér de rest waarin je zwaar onderontwikkeld bent.
Nou je zou misschien kunnen beginnen bij jezelf zoals ik helemaal bovenin al heb gezegd, maar je schuift werkelijk elke verantwoordelijkheid van je af. Maar wees niet bevreesd, Nederland bestaat voor 95% uit dergelijke mensen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:21 schreef vethard het volgende:
[..]
Oké dan moet ik maar gaan teren op jouw belastingscenten.
Alsof jij nut voor de maatschappij hebt met je 4000 posts op fok (mwa misschien toch wel)
Ik hoor het al, ik moet me zelf maar gaan redden. Survival of the fittest, nietwaar?
Alhoewel goeie smoezen nooit weg zijn.
Ik zou inderdaad nog het PWS af kunnen maken. Ik heb tot nu toe het meeste geregeld voor het PWS. De overige 2 hebben amper wat gedaan en pas ook iets gedaan nadat ik hun er op gewezen had om er eens mee te gaan beginnen.quote:Op maandag 6 februari 2006 22:22 schreef Otto215 het volgende:
Nou 4 onvoldoendes dat zijn maar 2 teveel inprincipe, bij mij in de klas is het echt wel erger..
Die lui doen gewoon geen F*CK, logisch.
Ja oke het is kut dat je veel tussenuren hebt, meld je ziek blijf de hele dag thuis. Dan heb je ten eerste geen gezeik van school en kun je de HELE DAG LEREN en MAKEN en DOEN.
Kijk gewoon sip, en doe of je in een dip zit,, niet zo moeilijk.
Kom je er echt wel onderuit,.
En beloof wat dingen, maar doe het dan ook.
Ik heb een hekel aan mensen zoals jij! Behalve als je er vanaf nu iets gaat doen ofzo, het probeert. Ga anders naar het mbo ofzo.
Maar je kunt het wél, anders had je het allang niet gehaald.
1 jaartje nog, ik wou dat ik al in havo 5 zat zeg.. pffff
Doe het anders voor jezelf, gun je later een goede baan en veel geld.
Of stop er direct mee, want ik hoop dat je zo - met deze instelling - gewoon niet verder komt in het leven.
Balen vent.quote:Op maandag 6 februari 2006 21:29 schreef vethard het volgende:
Verhaal + uitleg
Lees de alsquote:
Dat wordt lastig, anderhalf jaar niet meer spijbelenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:19 schreef vethard het volgende:
Muhaha het zit erop. Ik bleek dus koploper spijbelaar te zijn van de gehele bovenbouw.
Maar ik heb gewoon gezegd dat ik m'n jaar ga afmaken.
Ik hoef ze allemaal niet meer in te halen. Alleen mocht ik het niet weer flikken.
Ja nu ook een 18-jarige in mijn klas, 'nou dan schrijf ik nu toch even een briefje' als ze weer eens langskomen.. da's opzich wel grappig.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef SuperBosch het volgende:
TS, word je toevallig binnenkort 18 ofzo?
Onze school had het schrikbeleid om mensen vlak voor hun achttiende naar de leerplichtambtenaar stuurde.
En als je 18 bent, kun je er niet meer heen.
Het enige wat ze je als 18jarige kunnen maken is schorsen. En dat doen ze niet vaak bij eindexamenklassers.
Contract gekregen?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:19 schreef vethard het volgende:
Muhaha het zit erop. Ik bleek dus koploper spijbelaar te zijn van de gehele bovenbouw.
Ik hoef ze allemaal niet meer in te halen. Alleen mocht ik het niet weer flikken.
Word je bij ons zonder pardon van school af getrapt omdat we zowiezo al een leerovereenkomst hebben moeten tekenen voordat ik op mijn school kwam..quote:Op dinsdag 7 februari 2006 17:18 schreef Neuralnet het volgende:
Ik zou een contract nooit tekenen. De bereidheid gaat bij mij zover dat het spelletje meegespeeld wordt, niet verder.
Hihi, was ik destijds ook.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 14:19 schreef vethard het volgende:
'Vlak voor je 18e' ben je per definitie altijd al van je volledige en partiële leerplicht verlost, dus dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 7 februari 2006 15:11 schreef SuperBosch het volgende:
Onze school had het schrikbeleid om mensen vlak voor hun achttiende naar de leerplichtambtenaar stuurde.
Je instelling kan heel snel veranderen hoor. Dan doe je wellicht iets wat je wel boeit.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:46 schreef northernlight81 het volgende:
Waarom zou die school zich er druk om maken. Volgend jaar als je gaat studeren val je zo snel genoeg door de mand.
Moet ik wel zeggen, was je altijd al lui, interesseert het je ook niet heel veel dat HBO? Dan ga je zo weer hoor...quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Je instelling kan heel snel veranderen hoor. Dan doe je wellicht iets wat je wel boeit.![]()
Ja daar heb je er bij ons ook een paar vanquote:Op dinsdag 7 februari 2006 16:37 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ja nu ook een 18-jarige in mijn klas, 'nou dan schrijf ik nu toch even een briefje' als ze weer eens langskomen.. da's opzich wel grappig.
Mjah nu kun je dus niet meer een uurtje skippen, da's wel jammer
Alleen jammer als je niet mee kan komen omdat je niet aanwezig was toen de benodigde stof werd behandelt, of dacht je dat ze speciaal voor jou alle Havo stof nog zullen behandelen.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 20:00 schreef Intergalactrick het volgende:
[..]
Je instelling kan heel snel veranderen hoor. Dan doe je wellicht iets wat je wel boeit.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |