abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 maart 2006 @ 03:22:50 #1
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35834022
quote:
113 Teletekst wo 08 mrt
Allochtonen stemmen massaal op PvdA

` Bij de allochtone kiezers was de PvdA
duidelijk favoriet bij de verkiezingen
voor de gemeenteraad.80 procent van de
allochtonen die gingen stemmen,heeft op
de PvdA gestemd,blijkt uit een peiling
van de Universiteit van Amsterdam.

Van de Turken heeft 84 procent op de
PvdA gestemd.Van de Surinamers en
Antillianen koos 81 procent voor de
PvdA en van de Marokkanen 78.

Onderzoekers ondervroegen allochtonen
bij stembureaus in Amsterdam,Rotterdam,
Arnhem en Breda.De opkomst lag bij de
allochtonen ver onder het gemiddelde.
Ongeveer 37 procent van de allochtone
kiezers ging stemmen.
Zo, eindleijk hard op papier. Allochtonen stemmen PvdA. Geen wonder dat deze partij in het verleden een ruimhartig asielbeleid voorstond en zich nooit wilde inspannen voor remigratie van onze gast arbeiders.

Stastistisch gezien ziet het er voor rechts nooit goed uit. Allochtonen, werklozen, bejaarden, ambtenaren en uiteraard hulpverleners en andere semi overheid. Ze stemmen gewoon hun eigen portemonee rijk en zullen uit zelfbelang NOOIT rechts stemmen.

12 miljoen kiesgerechtigden (ik hoorde het op de Radio) en ca 3 miljoen mensen (uit een opinietijdscrhift) die het ECHTE geld verdienen. 37 zetels zal voor de VVD altijd het hoogst haalbare blijven.

stelling : Er wordt niet uit solidariteit (of whatever) links gestemd maar gewoon uit eigen belang

oplossing: Om het tij te keren en te laten zien wie hier echt de baas is stel ik voor dat alle mensen die ECHT geld verdienen een belastingstaking afkondigen. Burgerlijke ongehoorzaamheid nu. We pikken het niet meer. Het is ons geld en daar willen WIJ wat over te zeggen hebben. We willen ons niet laten misbruiken als slaaf door de overige 16 - 3 = 13 miljoen. Wij betalen, dus GVD wij bepalen en als je het daar niet mee eens bent is dat heel erg jammer.

[ Bericht 4% gewijzigd door McCarthy op 08-03-2006 03:35:09 ]
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35834060
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 03:22 schreef McCarthy het volgende:

[..]

12 miljoen kiesgerechtigden (ik hoorde het op de Radio) en ca 3 miljoen mensen (uit een opinietijdscrhift) die het ECHTE geld verdienen. 37 zetels zal voor de VVD altijd het hoogst haalbare blijven.
Alsof armeren geen VVD stemmen
pi_35834082
quote:

[..]

Zo, eindleijk hard op papier. Allochtonen stemmen PvdA. Geen wonder dat deze partij in het verleden een ruimhartig asielbeleid voorstond en zich nooit wilde inspannen voor remigratie van onze gast arbeiders.

Stastistisch gezien ziet het er voor rechts nooit goed uit. Allochtonen, werklozen, bejaarden, ambtenaren en uiteraard hulpverleners en andere semi overheid. Ze stemmen gewoon hun eigen portemonee rijk en zullen uit zelfbelang NOOIT rechts stemmen.

Om het tij te keren en te laten zien wie hier echt de baas is stel ik voor dat alle mensen die ECHT geld verdienen een belastingstaking afkondigen. Burgerlijke ongehoorzaamheid nu. We pikken het niet meer. Het is ons geld en daar willen WIJ wat over te zeggen hebben. We willen ons niet laten misbruiken als slaaf door de overige 16 - 3 = 13 miljoen. Wij betalen, dus GVD wij bepalen en als je het daar niet mee eens bent is dat heel erg jammer.
Boehoe, stel je voor hey, 0,05 procent minder winst door die vervelende uitkeringtrekkende mensen !
The hell with them ! Tover de deportatietreinen tevoorschijn !
pi_35834088
Elke Nederlander kiest ook op de partij waar ie 't meeste voordeel in ziet.

Wat is je punt ?
  woensdag 8 maart 2006 @ 03:36:18 #5
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_35834100
Ik heb netjes gestemd uiteraard.
Mijn mening: Mensen die niet stemmen moeten hun godverdomde muil houden zodra het over politiek gaat.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
  woensdag 8 maart 2006 @ 04:46:00 #6
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_35834378
Gezien de reacties in de topic begrijp ik wel waarom buitenlanders zoals ik PVDA stemmen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_35834388
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 04:46 schreef Megumi het volgende:
Gezien de reacties in de topic begrijp ik wel waarom buitenlanders zoals ik PVDA stemmen.
  woensdag 8 maart 2006 @ 04:48:11 #8
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35834389
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 03:33 schreef sig000 het volgende:

Wat is je punt ?
ja dat snap ik het is alleen nogal wrang dat een aanzienlijk deel van die mensen (75%) geen geld verdient en dus via de verkiezingen geld uit de portemonee van de mensen wil kloppen die wel echt geld verdienen
Het nationaal product is hetzelfde als een taart waar uiteraard iedereen recht op heeft, als overheden met geld smijten heet het investeren en als bedrijven investeren heet het een sprinkhanenplaag. McCarthy
pi_35834398
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 04:48 schreef McCarthy het volgende:

[..]

ja dat snap ik het is alleen nogal wrang dat een aanzienlijk deel van die mensen (75%) geen geld verdient en dus via de verkiezingen geld uit de portemonee van de mensen wil kloppen die wel echt geld verdienen
Die dan vervolgens precies weten hoe je 't moet verdienen met veel aftrekposten.
pi_35834417
Iedere uitkeringtrekker niet laten stemmen zou wel een prima plan zijn
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35834422
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 05:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedere uitkeringtrekker niet laten stemmen zou wel een prima plan zijn
Het zootje komt nu maar amper boven de 50%
pi_35834444
Niet iedere allochtoon is een uitkeringtrekker.

Ok, bijna dan
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_35834458
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 05:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet iedere allochtoon is een uitkeringtrekker.

Ok, bijna dan
Ondanks massale allochtonen opkomst is 't zootje wat gaat stemmen niet zo groot.
pi_35834477
Triest al die PvdA-stemmers, ze weten niet eens waar ze op stemmen
En daarom stem ik ook niet meer, maar als ik in Rotterdam had gewoond dan had ik het wel geweten: Marco Pastors...
  woensdag 8 maart 2006 @ 05:28:56 #15
128580 eL.
Je m'appelcastel
pi_35834479
Oeh, ik stem ook ALTIJD in eigenbelang.
.
pi_35834481
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 05:28 schreef eL. het volgende:
Oeh, ik stem ook ALTIJD in eigenbelang.
.
Daar is 't toch voor?
  woensdag 8 maart 2006 @ 05:32:06 #17
119078 McCarthy
communistenjager
pi_35834483
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 04:49 schreef sig000 het volgende:

[..]

Die dan vervolgens precies weten hoe je 't moet verdienen met veel aftrekposten.
pi_35834498
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 03:33 schreef sig000 het volgende:

Precies .

Ze gaan bij wijze van spreke niet op een partij stemmen die allochtonen het liefst willen deporteren.

Dat gebash van o.a. Wilders heeft er ook voor gezorgd dat zij hun toevlucht zoeken in een partij als de PvdA.
pi_35834530
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 05:32 schreef McCarthy het volgende:

[..]

Kijk elke Nederlander wordt geacht de wet te kennen. Daar horen de belastingwetten ook bij als je er baat bij hebt.
pi_35834560
Boehoehoe, als de democratie ons tegenzit, gaan we maar dictatoriale trekjes krijgen, McCarthy? Gelukkig maakt in dit land het hebben van geld iemand niet belangrijker dan een ander en dat moeten we VOORAL zo houden.

En betaal vooral je belasting niet, heeft de belastingdeurwaarder (En voor jou zoeken ze er vast een van allochtone komaf uit) ook weer wat te doen
pi_35834608
quote:
stelling : Er wordt niet uit solidariteit (of whatever) links gestemd maar gewoon uit eigen belang
NEE dat meen je niet! Stemmen mensen uit eigen belang! Dat had ik nou nooit gedacht!

(TS dit topic is echt kansloos, en dat zeg ik als VVD stemmer...)
pi_35834620
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 06:32 schreef Scheepschroef het volgende:

[..]

NEE dat meen je niet! Stemmen mensen uit eigen belang! Dat had ik nou nooit gedacht!

(TS dit topic is echt kansloos, en dat zeg ik als VVD stemmer...)
Het liberale gedachtegoed zie ik helaas wel in de stront verdwijnen.
pi_35834647
Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik ervan overtuigd raakt dat we McCarthy z'n eigen booreiland moeten geven. Kost een keer wat, maar dan is ie ook tevreden (Geen belastingen, alles zelf opknappen, geen allochtonen, buiten het zendbereik van de publieke omroep). Vervolgens kan hij met een Hummer de 20 m tussen slaapplek en olieput afleggen om bij te gaan tanken. Natuurlijk maakt de vervuiling allemaal niks uit want het is in the middle of the nowhere. Met die olie heeft hij tegelijk brandstof voor een helicopter waarmee hij af en toe eten kan gaan halen bij een voedselbank zoals afgesproken in het olie voor voedsel programma .
pi_35834660
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 06:36 schreef sig000 het volgende:

[..]

Het liberale gedachtegoed zie ik helaas wel in de stront verdwijnen.
quote:
We pikken het niet meer. Het is ons geld en daar willen WIJ wat over te zeggen hebben. We willen ons niet laten misbruiken als slaaf door de overige 16 - 3 = 13 miljoen. Wij betalen, dus GVD wij bepalen en als je het daar niet mee eens bent is dat heel erg jammer.
* Scheepschroef zoekt liberaal gedachtengoed
pi_35834663
Er zit wel wat in. Mensen met een bijstandsuitkering of WW-uitkering zouden eigenlijk hun stemrecht moeten verliezen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')