Zo, eindleijk hard op papier. Allochtonen stemmen PvdA. Geen wonder dat deze partij in het verleden een ruimhartig asielbeleid voorstond en zich nooit wilde inspannen voor remigratie van onze gast arbeiders.quote:113 Teletekst wo 08 mrt
Allochtonen stemmen massaal op PvdA
` Bij de allochtone kiezers was de PvdA
duidelijk favoriet bij de verkiezingen
voor de gemeenteraad.80 procent van de
allochtonen die gingen stemmen,heeft op
de PvdA gestemd,blijkt uit een peiling
van de Universiteit van Amsterdam.
Van de Turken heeft 84 procent op de
PvdA gestemd.Van de Surinamers en
Antillianen koos 81 procent voor de
PvdA en van de Marokkanen 78.
Onderzoekers ondervroegen allochtonen
bij stembureaus in Amsterdam,Rotterdam,
Arnhem en Breda.De opkomst lag bij de
allochtonen ver onder het gemiddelde.
Ongeveer 37 procent van de allochtone
kiezers ging stemmen.
Alsof armeren geen VVD stemmenquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:22 schreef McCarthy het volgende:
[..]
12 miljoen kiesgerechtigden (ik hoorde het op de Radio) en ca 3 miljoen mensen (uit een opinietijdscrhift) die het ECHTE geld verdienen. 37 zetels zal voor de VVD altijd het hoogst haalbare blijven.
Boehoe, stel je voor hey, 0,05 procent minder winst door die vervelende uitkeringtrekkende mensen !quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:22 schreef McCarthy het volgende:
[..]
Zo, eindleijk hard op papier. Allochtonen stemmen PvdA. Geen wonder dat deze partij in het verleden een ruimhartig asielbeleid voorstond en zich nooit wilde inspannen voor remigratie van onze gast arbeiders.
Stastistisch gezien ziet het er voor rechts nooit goed uit.![]()
Allochtonen, werklozen, bejaarden, ambtenaren en uiteraard hulpverleners en andere semi overheid. Ze stemmen gewoon hun eigen portemonee rijk en zullen uit zelfbelang NOOIT rechts stemmen.
12 miljoen kiesgerechtigden (ik hoorde het op de Radio) en ca 3 miljoen mensen (uit een opinietijdscrhift) die het ECHTE geld verdienen. 37 zetels zal voor de VVD altijd het hoogst haalbare blijven.
Om het tij te keren en te laten zien wie hier echt de baas is stel ik voor dat alle mensen die ECHT geld verdienen een belastingstaking afkondigen. Burgerlijke ongehoorzaamheid nu. We pikken het niet meer. Het is ons geld en daar willen WIJ wat over te zeggen hebben. We willen ons niet laten misbruiken als slaaf door de overige 16 - 3 = 13 miljoen. Wij betalen, dus GVD wij bepalen en als je het daar niet mee eens bent is dat heel erg jammer.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:46 schreef Megumi het volgende:
Gezien de reacties in de topic begrijp ik wel waarom buitenlanders zoals ik PVDA stemmen.
ja dat snap ik het is alleen nogal wrang dat een aanzienlijk deel van die mensen (75%) geen geld verdient en dus via de verkiezingen geld uit de portemonee van de mensen wil kloppen die wel echt geld verdienenquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:33 schreef sig000 het volgende:
Elke Nederlander kiest ook op de partij waar ie 't meeste voordeel in ziet.![]()
Wat is je punt ?![]()
Die dan vervolgens precies weten hoe je 't moet verdienen met veel aftrekposten.quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:48 schreef McCarthy het volgende:
[..]
ja dat snap ik het is alleen nogal wrang dat een aanzienlijk deel van die mensen (75%) geen geld verdient en dus via de verkiezingen geld uit de portemonee van de mensen wil kloppen die wel echt geld verdienen
Het zootje komt nu maar amper boven de 50%quote:Op woensdag 8 maart 2006 05:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Iedere uitkeringtrekker niet laten stemmen zou wel een prima plan zijn
Ondanks massale allochtonen opkomst is 't zootje wat gaat stemmen niet zo groot.quote:Op woensdag 8 maart 2006 05:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet iedere allochtoon is een uitkeringtrekker.
Ok, bijna dan
quote:Op woensdag 8 maart 2006 04:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die dan vervolgens precies weten hoe je 't moet verdienen met veel aftrekposten.![]()
Preciesquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:33 schreef sig000 het volgende:
Elke Nederlander kiest ook op de partij waar ie 't meeste voordeel in ziet.![]()
Kijk elke Nederlander wordt geacht de wet te kennen.quote:
NEE dat meen je niet! Stemmen mensen uit eigen belang! Dat had ik nou nooit gedacht!quote:Op woensdag 8 maart 2006 03:22 schreef McCarthy het volgende:
stelling : Er wordt niet uit solidariteit (of whatever) links gestemd maar gewoon uit eigen belang![]()
Het liberale gedachtegoed zie ik helaas wel in de stront verdwijnen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 06:32 schreef Scheepschroef het volgende:
[..]
NEE dat meen je niet! Stemmen mensen uit eigen belang! Dat had ik nou nooit gedacht!![]()
(TS dit topic is echt kansloos, en dat zeg ik als VVD stemmer...)
quote:Op woensdag 8 maart 2006 06:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het liberale gedachtegoed zie ik helaas wel in de stront verdwijnen.![]()
* Scheepschroef zoekt liberaal gedachtengoedquote:Op woensdag 8 maart 2006 03:22 schreef McCarthy het volgende:
We pikken het niet meer. Het is ons geld en daar willen WIJ wat over te zeggen hebben. We willen ons niet laten misbruiken als slaaf door de overige 16 - 3 = 13 miljoen. Wij betalen, dus GVD wij bepalen en als je het daar niet mee eens bent is dat heel erg jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |